Tigi Dumb Blonde

...

elikkäs ihan sellaista olisin kysellyt, että osaisikohan joku kiva ja kiltti ihminen kertoa mulle tuosta Tigin Dumb Blonde -sarjasta? itse olen nyt jo reippaan puolen vuoden ajan vaalentanut hiuksiani säännöllisesti [n. 5 viikon välein].. rahatilanteesta johtuen [opiskelija kun olen], olen joutunut turvautumaan markettishampoisiin ja hoitoaineisiin, esim. Pantenen Smooth & Shiny [tällä hetkellä käytössä] & L'oréalin Elvital Anti-Breakagea käytellyt.. kummastakaan ei nyt mitään mairittelevaa hyötyä ole ollut, ja nyt kun vihdoin olisi mahdollisuus hommata oikeen kunnon kampaamotuotteita, ja olen tuosta Dumb Blonde -sarjasta aika paljon kehuja kuullut, niin mielipiteitä olisin kysellyt seuraavista asioista:

* hinta/laatusuhde [seuraavat tiedot löytyi Tigin nettisivuilta: Tigi Dumb Blonde shampoo 19,50 €, hoitsikka 28,80 € = 48,30 €!]
* tuotteiden riittävyys [minkäkokoisia pulloja, ja kuinka usein joudutte uusimaan "varastonne".. itselläni siis lyhyehköt, paksut hiukset]
* shampoon ja hoitsikan haju/tuoksu [joissain Tigin tuotteissa kuulemma todella imelä haju..?]
* yleinen mielipide [plussaa / miinusta?]
* auttaako kuiviin hiuksiin [itselläni useista vaalennuksista johtuen hius todella kuiva.. juu juu, tiedän, ei olisi pitänyt ruveta itse pelleilemään kotona kaupan vaalennusmössöillä jäkä-jäkä-jäkä.. ;D]
* SUOSITTELETKO? vai onko jonkin muun valmistajan sarja ylitse muiden?

kiitoksia kovasti mahdollisista vastauksista! :)

2

2977

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sanna

En ole käyttänyt Tigin Dumb Blonde -sarjan shampoota (käytän Self Absorbed -shampoota) mutta hoitoaineesta on kokemusta.

* hinta/laatusuhde [seuraavat tiedot löytyi Tigin nettisivuilta: Tigi Dumb Blonde shampoo 19,50 €, hoitsikka 28,80 € = 48,30 €!]
      - Hinta-/laatusuhde on erinomainen. Hoitoaineesta kannattaa todellakin maksaa tuon verran.

* tuotteiden riittävyys [minkäkokoisia pulloja, ja kuinka usein joudutte uusimaan "varastonne".. itselläni siis lyhyehköt, paksut hiukset]
      - Riittävyyskin on hyvä. Otin vasta kolmannen tuubin käyttöön, tuotetta olen käyttänyt n. vuoden. Tuubin koko on 150ml. Itselläni on lapaluihin puoleen väliin ulottuvat värjätyt (ei blondatut) hiukset, joten työmaata riittää. Tuote on voidemainen, joten se on senkin takia riittoisa, pieni määrä levittyy hyvin hiuksiin eikä valu hukkaan.

* shampoon ja hoitsikan haju/tuoksu [joissain Tigin tuotteissa kuulemma todella imelä haju..?]
      - Tuoksu on hyvä, makea, hieman kauramainen muttei imelä.

* yleinen mielipide [plussaa / miinusta?]
      Hyvä tuote jopa päivittäiseen käyttöön. Riittoisa, tekee hiuksista pehmeät ja helposti kammattavat, voidaan käyttää myös hoitonaamiona saunassa.

* auttaako kuiviin hiuksiin
      - En tiedä auttaako oikein kuiviin hiukseen, hiukseni eivät ole kovinkaan kuivat, mutta kyllä tuo näitä hoitaa.

* SUOSITTELETKO? vai onko jonkin muun valmistajan sarja ylitse muiden?

Suosittelen :)

• päivittäin käyttävä

dump blonde sh.on erinomainen vaihtoehto vaalennetulle hiukselle.koko on 350ml ja erittäin riittoisa, pitäisi riittää puoleksi vuodeksi.hoitoaine on rakennepaikkaava l.paikkaa hiustasi sisältä.vaalennetun hiuksen hoitoprosessi ei tapahdu yhdessä yössä.hoitoaine on myös riittoisa,pyyhekuivaan hiukseen maapähkinän verran ja annat vaikuttaa ohjeen mukaan.toki hyvien tuotteiden lisäksi hiuksesi tarvitsevat säännöllistä leikkaamista.hyviä hoitohetkiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      153
      7820
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      61
      4380
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      140
      3993
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3912
    5. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      42
      3310
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3218
    7. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      3205
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      2933
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2731
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2484
    Aihe