Ebay:n tuotteet piraatteja?

udde

Jos olette selanneet saksan ebay:tä niin olette varmaan huomanneet että siellä myydään valtavasti myös merkkivaatteita. Hinta on käsittämättömän alhainen kauppoihin verrattuna joten kysymys kuuluu: ovatko aitoja?? Itse sieltä tilasin kokeeksi yhden paidan ja ihan tyytyväinen olin. Mutta miten voisin olla varma aitoudesta...? Faktoja, mielipiteitä??

7

2637

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lumiöllö

Kopio on aikas helppo erottaa aidosta. Yleisilme nyt vaan on sellanen huono. Ylisuuret logot ja niskalaput paljastavat piraatin. Ja jos myyjällä on 100 kappaletta jotain Dolcen tai bossin muovipussiin pakattua pukupaitaa myynnissä, niin... Ja hinnoista vielä: Olen itsekin ostanut kalliiden merkkien kenkiä muutamat parit, ja joitakin vaatekappaleita ebaysta, ja säästö on ollut ainakin 50%. Ja aina olen aitoa tavaraa saanut. Ne on meinaa edelliskausien malleja "alehintaan" jälleenmyyjiltä. Mutta rajansa kaikella, jos jokin vaate tuntuu niin halvalta, ettei myyjän edes itse olisi kannattavaa myydä sitä, niin aitoutta on syytä epäillä.

• udde

Itse ostin Tommyn Hilfigerin kauluspaidan ja tutkin sitä hartaasti ja lopputulos oli että paita tuntuu erittäin hyvältä ja näyttää vielä paremmalta. Hintaa oli 30 euroa. Materiaali tuntuu kädessä hyvältä ja pienet yksityiskohdat kuten logot ja napinreikien tikkaukset löytyvät. Pakkauksessa oli Tommyn logot ja etiketit. Varsin hämmentävää kun ottaa huomioon että kaupassa paita maksaisi ehkä n. 80 euroa. Jotenkin vaan vaikea uskoa että se olisi aito.

• Topi
        udde kirjoitti:

Itse ostin Tommyn Hilfigerin kauluspaidan ja tutkin sitä hartaasti ja lopputulos oli että paita tuntuu erittäin hyvältä ja näyttää vielä paremmalta. Hintaa oli 30 euroa. Materiaali tuntuu kädessä hyvältä ja pienet yksityiskohdat kuten logot ja napinreikien tikkaukset löytyvät. Pakkauksessa oli Tommyn logot ja etiketit. Varsin hämmentävää kun ottaa huomioon että kaupassa paita maksaisi ehkä n. 80 euroa. Jotenkin vaan vaikea uskoa että se olisi aito.

Itse olen myös käyttänyt ebaytä vaatteiden ostoon ja huomannut, että kyllä rapakon takana muotivaatteet ovat halpoja. Myyjän palaute kyllä kertoo aika paljon jos sitä jaksaa lukea ja kaivaa kaikki negatiiviset esiin jos niitä on. Eipä kukaan Hilfigerin vaatteita väitä feikatuiksi vaan jos samassa hintaluokassa törmää todella suosittuun merkkiin, Lacoste, niin näiden aitoudesta usein tapellaan. Itse tilaan lähinna ABERCROMBIE vaatemerkkiä, jota ei euroopasta saa.
        www.abercrombie.com

• use google
        Topi kirjoitti:

Itse olen myös käyttänyt ebaytä vaatteiden ostoon ja huomannut, että kyllä rapakon takana muotivaatteet ovat halpoja. Myyjän palaute kyllä kertoo aika paljon jos sitä jaksaa lukea ja kaivaa kaikki negatiiviset esiin jos niitä on. Eipä kukaan Hilfigerin vaatteita väitä feikatuiksi vaan jos samassa hintaluokassa törmää todella suosittuun merkkiin, Lacoste, niin näiden aitoudesta usein tapellaan. Itse tilaan lähinna ABERCROMBIE vaatemerkkiä, jota ei euroopasta saa.
        www.abercrombie.com

Ebay Tips

There are many a good item to be found on ebay but there is also many shady sellers so be sure to do your homework before splashing the cash. Here are some tips we have put together for you.

*

Always check the sellers feedback score, I never buy anything off a seller with a score less then 95%
        *

Never Believe RRP Prices as they are often made up.
        *

Always check comments left by others this is a very good way of finding out the sellers track record.
        *

Next to the comment you will see the item number if you click on this you will be able to see what the seller has sold in the past .
        *

Top sellers have top quality pics of their items, close ups on the labels etc.. if the seller only has one picture displayed email them and see if he can send you some more.
        *

Never rush, if you see something that you like don't rush in and make a bid before checking out the seller. I have made this mistake in the past and been disappointed

# Use common sense. If something seems too good to be true, it often is.

• feikkejä ovat

Suurin osa siellä myytävistä designer vaatteista on feikkejä, feikkien osuus on varmaan 95%.
      Kannattaa opetella tunnistamaan aidot feikeistä. Monilla merkeillä on tiettyjä juttuja vaatteissaan, joita feikeissä ei ole. Ja jos esim. takki maksaa oikeasti 500 euroa, mutta e-baystä saa seittemälläkymmenellä eurolla, niin kannattaisi jo vähän ajatella itsekin. Ja jos jollain myyjällä on samaa tuotetta useampi, niin feikkejä yleensä ovat.

Noita lappuja ja pakkauksiahan on helppo ja halpa piraattituotteiden tekijöiden myös helppo tehdä. Eli nekään eivät ole tae aitoudesta.
      E-Bayssä myytävät lähes kaikki Stone Islandin, Pradan; Lacosten, Armanin, Bossin, Cp Companyn ja muuut tuunnetut designer kledjut on lähes varmakseltaan feikkejä. Itse en e-baystä enää kaverin kokemusten ja luettujen juttujen perusteella mitään vaatteita osta, sillä feikit ärsyttää.

• udde

Ihmetyttää vaan sitten se että jos suurin osa on piraattikamaa niin miksi porukka sitten antaa myyjälle positiivista palautetta?? Luulis nyt jonkun huomaavan että tuote on feikki ja pistävän siitä tiedon eteenpäin.

• Topi

Enpä usko, että esim.Hilfgerin vaatteet tuolla mitää n piraatteja ovat.Niitähän saa jenkkilässä paikallisessa supermarketissa ale hyllystä.Jos myyjän palaute on todella jotain 1000 kpl ja näistä 99.9 positiivista. En kyllä välttämättä uskaltaisi ostaa mitään pradaa,vuittonia,burberryä ym.

esim.miesten kravaatit ovat todella edullisia.ovh 100$ krakoja myydään 10 $.tämä on enemmän sääntö kuin poikkeus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      31
      3720
    2. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      97
      3355
    3. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      97
      3274
    4. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      77
      3128
    5. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      68
      3043
    6. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      86
      2775
    7. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      35
      2560
    8. Mikä on luonteesi parhain ominaisuus

ja mikä huonoin?
      Ikävä
      69
      2473
    9. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      45
      2382
    10. Vieläkö toivot, että kuulisit

Minusta? Vai suutuitko kun en pystynyt vastaamaan sinulle?
      Ikävä
      89
      2112
    Aihe