Nahkahousujen lyhentäminen

Mikki

Ostin nahkahousut, joita pitäisi hieman lyhentää. Arvatenkin leikkaamalla vaan...?

Tarvitseeko lyhennystä viimeistellä - näkyy olevan nyt lahkeen sisäpuolella ikäänkuin liima ta lakka tai jokin, joka tekee siitä aavistuksen verran jäykemmän.

Lahkeenpätkästä pitää ommella vielä yksi renksi taakse keskelle, kun vähän kurttaa.

Muutoin ovat mukavat ja lämpimät. Ekat nahkahousut keski-ikäistyvällä ihmisellä. Ja vaimokin tykkää...

5

4789

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nikki

Joo, elikkäs ne nahkahousujen lahkeet leikkaat vaan saksilla reippaasti poikki, mutta oo huolellinen, ettei niistä tuu vaan vahingossakaan liian lyhyiä, mielummin liian pitkät, sillä sä saat ne kyllä käännettyä sinne sisäpuolelle piiloon. Omista housuistani taitoin vielä sinne sisäpuolelle n.4 cm. Sen taitoksen sitten teet liimakankaalla, jota saa varmaan hyvin varustelluista tavarataloistakin. Se on semmoistä ohutta harsoa. Se liimakangas sitten silitetään sinne väliin ja se pitää lahkeen taitoksen oikealla kohdalla. Kannattaa silittää miedolla lämmöllä ja tietenkin nurjalta puolelta ettei vaan tulis silitysraudan kuvaa lahkeeseen... Hyvin se onnistuu...

• Mie vaan

Lahkeen voipi kääntää ja liimata sisäpuolelle myöskin maitoliimalla (ei erikeeperiä vaan oikeata kangasliimaa), jota saa ainakin hyvinvarustetuista ruokakaupoista, kangaskaupoista tai rautakauppojen ko. osastolta. Etuna on maitoliimassa se, että sen saa joskus vielä irroitettuakin jos sellaista tarvetta ilmenee! Liimaa levitetään koko liimattavalle alueelle ja on hyvä! Ite olen käätänyt noin kaksi senttiä lahjetta, liiman on annettava kuivahtaa ennen kuin läntätään puoliskot vastakkaten!

• Anonyymi

Mulla on koko karteroopi Bayerilaiseksi sakemanniksi. Kaikki, paitti aito sulka hatusta. Kävi ikävästi, että turposin enkä mahu nahkapöksyihini, niettä tietääkö joku jonkun joka osaa lisätä kiilan pöksyihin. saapi soittaa 0400696625. Esa Kuparinen.

• Anonyymi

Menisikö tosiaan ihan Erikeeperillä, ettei jää mitään jälkiä ja tule lahkeen ulkopintaan ?

• Anonyymi

Erikeeper kovettuu liika jäykäksi. Maitoliima on kuivanakin notkeeta ja sillä liimataan esim. mattojen käännettyjä reunoja. Maitoliima haisee kyllä hirveelle märkänä. Halvinta Puuilossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      64
      5070
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2309
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      2236
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      229
      2230
    5. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      218
      1413
    6. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1404
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      49
      978
    8. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      976
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66
      907
    10. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      12
      889
    Aihe