Nahkahousuissa baariin

Ulliss

Mitä mieltä olette nahkahousuista tanssiravintolassa? Itse olen aikuinen nainen ja pukeudun aika usein mustiin nahkafarkkuihin ja lyhyeen punaiseen nahkatakkiin. Nahkahousut ovat vieläkin aika tiukat, vaikka ne ovatkin venyneet jonkin verran.

Itse ainakin suosin tätä nahkapukeutumista, sillä ainakin erottuu massasta ja muiden taholta tuntuu tulevan kiinnostusta aika paljon. Suosittelen muillekin, nahkahousut vaan jalkaan, niin on nähtävää.

18

5951

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Chevi

..Ehdottomasti vaan nahkahousut jalkaan!! :) Mikäs sen parempaa kuin nahkahousut naisen jalassa!! On tyylikkäät ja hyvännäköiset ainakin mun mielestä!

• Mie vaan

Kerronpa yhen jutun, menin tässä taannoin erääseen ravintolaan vähän viettämään iltaa. Olin liikkeellä yksin ja porukkaa alkoi olla puolen yön jälkeen vallan paljon, varsinkin naisia (olen ite mies). Mie sitten sain siinä pöytäseuraakin, ajattelin lähteä kahen jälkeen nukuskelemaan. No, daamit ei sitten minua meinannut päästää olleskaan poistumaan, kun jokahinen kyseli jotta saanko koittaa....Mulla oli mustat nahkahousut jalassa, kaitpa he niitä halusivat hiplata. Jotta pitäkääpä varanne!!!

• ei ei ei
        Mie vaan kirjoitti:

Kerronpa yhen jutun, menin tässä taannoin erääseen ravintolaan vähän viettämään iltaa. Olin liikkeellä yksin ja porukkaa alkoi olla puolen yön jälkeen vallan paljon, varsinkin naisia (olen ite mies). Mie sitten sain siinä pöytäseuraakin, ajattelin lähteä kahen jälkeen nukuskelemaan. No, daamit ei sitten minua meinannut päästää olleskaan poistumaan, kun jokahinen kyseli jotta saanko koittaa....Mulla oli mustat nahkahousut jalassa, kaitpa he niitä halusivat hiplata. Jotta pitäkääpä varanne!!!

Nahkahousut on aika ällöttävät, suoraan sanottuna.

• leatherjeansboy

Nahkahousut ovat tosi hyvännäköiset, nainen nahkahousuissaan on seksikäs. Sopii hyvin näin pikkujouluaikaan. Ei ole ihme, jos jannut pyörii ympärillä. Vähän juopunut nahkanainen saa takuulla munaa, jos sitä vonkailee. Vetäkää vaan tiukat nahkafarkut jalkaan, voiko parempaa enää toivoa.

• rrv74

kyllä nahkahousut sopivat tanssiravitollan itse olen mies 38 v. ja pukeudun aika usein musta nahkahousut ne on hyvä jalassa tuntu hyvtä ja poolo ja harmasen nappi paitan tykän naista etsiin nahkaasu naista

• ripa12

niiten minäkin hyväkyn nahkahosutsuita tanssiravintossa itse pukedun musta nahkahousut minä tykän pitä välillä niitä jallasssa tykän nahkahousuta naista tosi hyvä näköisiä naisia

• lifemocker

jaa mikäs siinä. ei toisten pukeutuminen mulle kuulu.

mutta nahkahousuista tietenkin plussaa

• Nahkapate

Itsekki tykkään paljon käyttää nahkafarkkuja muualla kuin baarissa

• ripa10000

minäkin laita musta nahkhousut ja pooolo paitan pälle baariin naisia tositark. olen mies 41 v vantalla asun yksin

• Teinitohtori

Nahkahousut sopivat vain runsasmuotoiselle naiselle eli pyöreäpeppuisille. Luisevan naisen päällä nahkahousut on yksi pahimpia tyylimokia.

• enolenjyljaska

Hienot ne on, pidä vain päälläsi. Saatille vaan käy kyllä mekkokin.

• nahkanaisten.ihailija

Nahkahousunaiset ovat seksikkäimpiä mitä maailma päällään kantaa. Käyttäkää naiset niitä nahkahousuja enemmän!

• LthrLoveHki

Täydellisen samaa mieltä! Ulos,lenkille,töihin,ravintolaan niin nahkahousut tai hame...

Niissä silmä lepää!

• omaNahka

yrittäjäkö ??? Laaja valikoima naisten housuja

mulla on oma nahka

• Nahkamies54

Ihanaa että on Naisia jotka pukeutuu Nahkaan.

• pitkätsäärex

En pidä nahkahousuista mutta koska omaan muotoja-nahkamekko tai mekko korkeakorkoiset pitkät tiukat nahkasaappat jaloissani-mua viedään koko ajan tanssilattialle :)

• Keskimittainenjasopu

Aloittaja kysyi ja vastasi itekki, hyvä juttu jos ei provo. . . Juu, joidenkin mielestä passaa ja toisten taas ei. Joidenkin mielestä juuri ja juuri vesirajan peittävä hame/mekko on niiiiinnn ihgu ja toisten mielestä mauton. . . Jotta siis ne kuteet päälle missä itekki viihtyy ja tuntee olonsa hyväksi ja kauniiksi (naiset siis. . . ) ja ukkelit komeaksi! Pidän nahkahousuja itekki enkä aattele mitä muut kanssalaiset siittä ajattelee - sehän on heidän asia taas se. Vai?

• mieluiten nahkaiset/wetlook-leggingsit, on kaikista hoteimmat :)

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7785
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1985
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1930
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1643
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1575
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1030
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      930
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      919
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      812
    Aihe