Nahkahousuissa baariin

Ulliss

Mitä mieltä olette nahkahousuista tanssiravintolassa? Itse olen aikuinen nainen ja pukeudun aika usein mustiin nahkafarkkuihin ja lyhyeen punaiseen nahkatakkiin. Nahkahousut ovat vieläkin aika tiukat, vaikka ne ovatkin venyneet jonkin verran.

Itse ainakin suosin tätä nahkapukeutumista, sillä ainakin erottuu massasta ja muiden taholta tuntuu tulevan kiinnostusta aika paljon. Suosittelen muillekin, nahkahousut vaan jalkaan, niin on nähtävää.

18

5658

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Chevi

      ..Ehdottomasti vaan nahkahousut jalkaan!! :) Mikäs sen parempaa kuin nahkahousut naisen jalassa!! On tyylikkäät ja hyvännäköiset ainakin mun mielestä!

      • Mie vaan

        Kerronpa yhen jutun, menin tässä taannoin erääseen ravintolaan vähän viettämään iltaa. Olin liikkeellä yksin ja porukkaa alkoi olla puolen yön jälkeen vallan paljon, varsinkin naisia (olen ite mies). Mie sitten sain siinä pöytäseuraakin, ajattelin lähteä kahen jälkeen nukuskelemaan. No, daamit ei sitten minua meinannut päästää olleskaan poistumaan, kun jokahinen kyseli jotta saanko koittaa....Mulla oli mustat nahkahousut jalassa, kaitpa he niitä halusivat hiplata. Jotta pitäkääpä varanne!!!


      • ei ei ei
        Mie vaan kirjoitti:

        Kerronpa yhen jutun, menin tässä taannoin erääseen ravintolaan vähän viettämään iltaa. Olin liikkeellä yksin ja porukkaa alkoi olla puolen yön jälkeen vallan paljon, varsinkin naisia (olen ite mies). Mie sitten sain siinä pöytäseuraakin, ajattelin lähteä kahen jälkeen nukuskelemaan. No, daamit ei sitten minua meinannut päästää olleskaan poistumaan, kun jokahinen kyseli jotta saanko koittaa....Mulla oli mustat nahkahousut jalassa, kaitpa he niitä halusivat hiplata. Jotta pitäkääpä varanne!!!

        Nahkahousut on aika ällöttävät, suoraan sanottuna.


    • leatherjeansboy

      Nahkahousut ovat tosi hyvännäköiset, nainen nahkahousuissaan on seksikäs. Sopii hyvin näin pikkujouluaikaan. Ei ole ihme, jos jannut pyörii ympärillä. Vähän juopunut nahkanainen saa takuulla munaa, jos sitä vonkailee. Vetäkää vaan tiukat nahkafarkut jalkaan, voiko parempaa enää toivoa.

    • rrv74

      kyllä nahkahousut sopivat tanssiravitollan itse olen mies 38 v. ja pukeudun aika usein musta nahkahousut ne on hyvä jalassa tuntu hyvtä ja poolo ja harmasen nappi paitan tykän naista etsiin nahkaasu naista

    • ripa12

      niiten minäkin hyväkyn nahkahosutsuita tanssiravintossa itse pukedun musta nahkahousut minä tykän pitä välillä niitä jallasssa tykän nahkahousuta naista tosi hyvä näköisiä naisia

    • lifemocker

      jaa mikäs siinä. ei toisten pukeutuminen mulle kuulu.

      mutta nahkahousuista tietenkin plussaa

    • Nahkapate

      Itsekki tykkään paljon käyttää nahkafarkkuja muualla kuin baarissa

    • ripa10000

      minäkin laita musta nahkhousut ja pooolo paitan pälle baariin naisia tositark. olen mies 41 v vantalla asun yksin

    • Teinitohtori

      Nahkahousut sopivat vain runsasmuotoiselle naiselle eli pyöreäpeppuisille. Luisevan naisen päällä nahkahousut on yksi pahimpia tyylimokia.

    • enolenjyljaska

      Hienot ne on, pidä vain päälläsi. Saatille vaan käy kyllä mekkokin.

    • nahkanaisten.ihailija

      Nahkahousunaiset ovat seksikkäimpiä mitä maailma päällään kantaa. Käyttäkää naiset niitä nahkahousuja enemmän!

      • LthrLoveHki

        Täydellisen samaa mieltä! Ulos,lenkille,töihin,ravintolaan niin nahkahousut tai hame...

        Niissä silmä lepää!


    • omaNahka

      yrittäjäkö ??? Laaja valikoima naisten housuja

      mulla on oma nahka

    • Nahkamies54

      Ihanaa että on Naisia jotka pukeutuu Nahkaan.

    • pitkätsäärex

      En pidä nahkahousuista mutta koska omaan muotoja-nahkamekko tai mekko korkeakorkoiset pitkät tiukat nahkasaappat jaloissani-mua viedään koko ajan tanssilattialle :)

    • Keskimittainenjasopu

      Aloittaja kysyi ja vastasi itekki, hyvä juttu jos ei provo. . . Juu, joidenkin mielestä passaa ja toisten taas ei. Joidenkin mielestä juuri ja juuri vesirajan peittävä hame/mekko on niiiiinnn ihgu ja toisten mielestä mauton. . . Jotta siis ne kuteet päälle missä itekki viihtyy ja tuntee olonsa hyväksi ja kauniiksi (naiset siis. . . ) ja ukkelit komeaksi! Pidän nahkahousuja itekki enkä aattele mitä muut kanssalaiset siittä ajattelee - sehän on heidän asia taas se. Vai?

    • mieluiten nahkaiset/wetlook-leggingsit, on kaikista hoteimmat :)

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2244
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2087
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1697
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe