Joko löytyy hyllystä tai yleensä hallusta uusi "Keeper of the Seven Keys - The Legacy"?
Aika hyvä levy sanoisin...mutta biisithän olisi voinut laittaa yhdellekin levylle. On aika kiva kun aloitettiin heti pitkällä biisillä.
Oon nyt kolmesti käynyt läpi levyn. Ehkä siitä tulee klassikko, mutta luultavasti ei, vain hyvä albumi.
Uusi Helloween
6
427
Vastaukset
- Darkane
Ei voita missään nimessä ekoja Keepereitä. Uudemmista parempi on Dark Ride
Keeper II on suosikki-Helloweenini, uusimmista suosikkini on "Master of the Rings". Mutta aika kiva albumi toi uusi kuitenkin.
Dark ride on kyllä parhaimpia levyjä... uusin on ihan hyvän olonen parin kuntelun jälkeen, mrs god on varmaan se mihin kyllästyy ensimmäisenä, koska tässä vaiheessa se kuulostaa levyyn parhaimmalle kappaleelle...myös silen rain ja invisible man on mielestäni aika hyviä...
- make
hy_tone kirjoitti:
Dark ride on kyllä parhaimpia levyjä... uusin on ihan hyvän olonen parin kuntelun jälkeen, mrs god on varmaan se mihin kyllästyy ensimmäisenä, koska tässä vaiheessa se kuulostaa levyyn parhaimmalle kappaleelle...myös silen rain ja invisible man on mielestäni aika hyviä...
hyvä levy,monta hyvää piisiä,kolahtaa ainaki henk-kohtaisesti!
hy_tone kirjoitti:
onhan siinä Mr. Torture, If I could fly, immortal, I live for your pain...joista viimeksi mainittu on lyyrikoiltaan nannaa...mutta ei kauhean erikoinen.
- nöpö
Olen hommannut pari näitä uudempia helloween-levyjä, aika masentavaa kuunneltavaa verrattuna vanhempaan. Onko tämä uusin nyt minkä tyylistä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319