Naisia naisia!!

Pelimies

No niin poijjaat ja miksi ei tytöt/naisetkin!
kertokaapa nyt kokemuksianne rafla panoista tai muutern vaan yhden yön jutuista. Kuinkas paljon pojilla on kaatoja???

Vittu kyllähän se niin on että naisia on helppo viedä(kuin litran mittaa kauppatorilla) !!

Muutamat korulauseet ja se on sitten siinä! tietysti onhan niitä nirppanokkia ja rinnat pystyssä kävelijöitä joita ei kiinnosta kuin mikä auto mulla on ja paljo on tilillä dossea?!?
mutta jätetään ne toiseen kertaan! Eli kertokaa mikä on paras mesta, parhaat lainit, minkälaiset naiset/tytöt on helpoimpia saaliita!! ottaakaa asiasta vaari ja antakaa paukkua!!

T: Pelimies (4 vuotta pelikentillä ja n. 200 kaatoa!! )

178

11225

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelimies my ass

eihän sulla ole edes ikää minnekään baariin/ihmisten ilmoille muutenkaan vielä 10 vuoteen, pelaa vaa sitä pleikkarias...

Säälittävää.. erittäin... "T: Pelimies (4 vuotta pelikentillä ja n. 200 kaatoa!! )" huh.. ootsä kyllä hurja, saisinkohan mä sun nimmarin... sä oot mun ykkösmies nyt... voisinpa joskus olla yhtä mahtava miehinen mies kuin sinä... *huoh*

• ex pelimies

kyllä pelimies aina pelimiehen tunnistaa! Suomalaiset vosut on kaikista helpoimpia, ei tarvii kuin pari "korulausetta" Niin heti jo ollaan munissa kiinni!!! Kyllä ton pelimiehen puhe voi pitää paikkansa (200 kaatoa) koska ite olin n.1,5 vuotta player ja tuli n.100 kaatoa!!!

• Pelimies

nähdä että entiset jo uransa lopettaneet playerit on ottanut kantaa... kiitos ex pelimiehelle!

koitahan ottaa iisisti "ns.eläkepäivillä"

T: Pelimies

• kiusaaja
        Pelimies kirjoitti:

nähdä että entiset jo uransa lopettaneet playerit on ottanut kantaa... kiitos ex pelimiehelle!

koitahan ottaa iisisti "ns.eläkepäivillä"

mustapa on mukavaa kiusta miehiä. ANNAN YMMÄRTÄÄ MUT EN YMMÄRRÄ ANTAA!
        haluaisin toki antaa mut ku oon varattu niin...
        kaikista mukavainta on ottaa vähän aikaa suihin ja sit jättää homma sikseen. ;)
        saa kyllä olla aika moiset puheet jos meinaa meikä tytön sänkyyn asti kaataa tai ravintolan vessan seinälle nostaa ;)
        mut eika siinä pankaa sydämen kyllyydestä vielä se tulee sekin päivä ettette siihen pysty!
        ei muutaku tsemiä pelimiehille ja entisille sellasille ;)

• ex pelimies
        kiusaaja kirjoitti:

saa kyllä olla aika moiset puheet jos meinaa meikä tytön sänkyyn asti kaataa tai ravintolan vessan seinälle nostaa ;)
        mut eika siinä pankaa sydämen kyllyydestä vielä se tulee sekin päivä ettette siihen pysty!

Mulla oli kerran sellainen nainen joka otti huulen vähän aikaa ja jätti hommat sit siihen, olitkohan se sä:) SE KYLLÄ VITUTTI!!! Mut sä piristit mun päivää tolla kommentilla kun on tottunut täällä kaiken maailman feministi kiukutteluihin!!!

• kiusaaja
        ex pelimies kirjoitti:

Mulla oli kerran sellainen nainen joka otti huulen vähän aikaa ja jätti hommat sit siihen, olitkohan se sä:) SE KYLLÄ VITUTTI!!! Mut sä piristit mun päivää tolla kommentilla kun on tottunut täällä kaiken maailman feministi kiukutteluihin!!!

uups ;) eihän sitä ikään tiiä ;)
        varmasti vitutti, sori kamalasti jos se nyt sitten satuin olemaan mä.
        kiva jos piristin. ei kuulu mun tapoihin nipottaa ja kiukutella ;)

• Pelimies
        kiusaaja kirjoitti:

Joo onhan noita ns. kiusaajia omalle kohdallekin sattunut, mutta meitsi on ottanut sen vaan haasteena ja siinä on sitten joutunut muutaman päivän tekemään enemmän duunia,jotta lopputulos olisi se mikä pitääkin. Tietysti arvostus naista kohtaan nousee kun ei tyylin heti anna u know! Sen pitää tulla omilla avuilla hankittua se "palkinto". Siitä tulee parempi mieli kun tietää että on itse tehnyt ratkaisevat peli liikkeet ja heittänyt tietyt lainit kehiin jotta nainen sitten antautuu pelimiehen vietäväksi!

kiitos kiusottelijalle asiallisesta kommentista. Ja tsemiä myös sinulle kiusottelussa!=)

• kiusaaja
        Pelimies kirjoitti:

Joo onhan noita ns. kiusaajia omalle kohdallekin sattunut, mutta meitsi on ottanut sen vaan haasteena ja siinä on sitten joutunut muutaman päivän tekemään enemmän duunia,jotta lopputulos olisi se mikä pitääkin. Tietysti arvostus naista kohtaan nousee kun ei tyylin heti anna u know! Sen pitää tulla omilla avuilla hankittua se "palkinto". Siitä tulee parempi mieli kun tietää että on itse tehnyt ratkaisevat peli liikkeet ja heittänyt tietyt lainit kehiin jotta nainen sitten antautuu pelimiehen vietäväksi!

kiitos kiusottelijalle asiallisesta kommentista. Ja tsemiä myös sinulle kiusottelussa!=)

haasteena se pitää ottaakkin. saako olla utelias ja kysyä minkäs ikäsiä pelimiehet on? aattelin vaan ku noin monia kaatoja jo on ;)

• ex pelimies
        kiusaaja kirjoitti:

haasteena se pitää ottaakkin. saako olla utelias ja kysyä minkäs ikäsiä pelimiehet on? aattelin vaan ku noin monia kaatoja jo on ;)

No mä oon vaan ex pelimies, mut täytyy tunnustaa et viime aikoina on ollut vähän pilkettä silmäkulmassa kun oon ollut liikenteessä... on kaivannut niitä vanhoja hyviä aikoja eli voi olla että oon taas pian PELIMIES!!! Ikää löytyy 25v mut oon nuorena aloittanut niin on kerennyt jo touhuta...

• Pelimies
        kiusaaja kirjoitti:

Joo haasteet on tämän jutun suola. Jos tää olis liian helppoa ei tää olis edes kivaa. Mutta se että alkaa olla jo sen verran veteraani siis Pelimiehenä, että on huomannut että taidot ovat aivan eri luokkaa kun aloittelin tuossa 4 vuotta sitten. ja kiusaajalle tiedoksi olen 24 vuotias ja voin myös todeta niin kuin ex-playa että nuorena kun on aloittanut niin on jo nähnyt kaikenlaista...

T:Pelimies

• kiusaaja
        ex pelimies kirjoitti:

No mä oon vaan ex pelimies, mut täytyy tunnustaa et viime aikoina on ollut vähän pilkettä silmäkulmassa kun oon ollut liikenteessä... on kaivannut niitä vanhoja hyviä aikoja eli voi olla että oon taas pian PELIMIES!!! Ikää löytyy 25v mut oon nuorena aloittanut niin on kerennyt jo touhuta...

minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa ;)
        pelimies on aina pelimies ota vaan ihan reilusti pois se ex siitä edestä. ;)
        onko sitä omaa emäntää olemassa vai miksi on ollu taukoa pelimiehen hommista?
        anteeksi uteliaisuuteni =)

• kiusaaja
        Pelimies kirjoitti:

Joo haasteet on tämän jutun suola. Jos tää olis liian helppoa ei tää olis edes kivaa. Mutta se että alkaa olla jo sen verran veteraani siis Pelimiehenä, että on huomannut että taidot ovat aivan eri luokkaa kun aloittelin tuossa 4 vuotta sitten. ja kiusaajalle tiedoksi olen 24 vuotias ja voin myös todeta niin kuin ex-playa että nuorena kun on aloittanut niin on jo nähnyt kaikenlaista...

rupee itteä kaduttamaan ku on varattu eikä pääse miehiä kiusaamaan. tai siis jos vapaa olisin ei välttämättä jäis kiusaamis asteelle (riippuu tapauksesta) ;)
        ootta te kyllä paljon kerenny! ;)

• Pelimies
        kiusaaja kirjoitti:

rupee itteä kaduttamaan ku on varattu eikä pääse miehiä kiusaamaan. tai siis jos vapaa olisin ei välttämättä jäis kiusaamis asteelle (riippuu tapauksesta) ;)
        ootta te kyllä paljon kerenny! ;)

Joo kyllähän sitä on ehtinyt aika paljon! mutta tehokkaasti on kyllä nää ajat käytetty! =)
        niin no eihän se varattuna oleminen estä mitään se on vaan itsestään kiinni ja omasta ajatus maailmasta.
        Kiusaaja takas kehiin vaan...

• kiusaaja
        Pelimies kirjoitti:

Joo kyllähän sitä on ehtinyt aika paljon! mutta tehokkaasti on kyllä nää ajat käytetty! =)
        niin no eihän se varattuna oleminen estä mitään se on vaan itsestään kiinni ja omasta ajatus maailmasta.
        Kiusaaja takas kehiin vaan...

ainahan tuota voi kiusata. en kyllä sitä suihin ottoa pitemmälle oo menny. enkä mee jos ei mies sitte niin hyvä suustansa oo ;)

• Pelimies
        kiusaaja kirjoitti:

ainahan tuota voi kiusata. en kyllä sitä suihin ottoa pitemmälle oo menny. enkä mee jos ei mies sitte niin hyvä suustansa oo ;)

Joo no jos muhun törmäät niin huomaat kyllä että verbaliikka on hallussa. Kiusoittelija tai ei niin kyllä mä kaikkeni annan ennen kuin hanskat lyödään tiskiin. Ja montaa paria hanskoja ei ole tarvinut näiden vuosien aikana tiskiin lyödä!

Well...kiusoittelija, ehkä joskus meidänkin tiet osuvat kohdalleen ja sittenhän se nähdään miten käy.
        Untill then , take care

• kiusaaja
        Pelimies kirjoitti:

Joo no jos muhun törmäät niin huomaat kyllä että verbaliikka on hallussa. Kiusoittelija tai ei niin kyllä mä kaikkeni annan ennen kuin hanskat lyödään tiskiin. Ja montaa paria hanskoja ei ole tarvinut näiden vuosien aikana tiskiin lyödä!

Well...kiusoittelija, ehkä joskus meidänkin tiet osuvat kohdalleen ja sittenhän se nähdään miten käy.
        Untill then , take care

katotaan, mut tuskinpa sua tällanen melkeen kolmikymppinen äiti kiinnostaa ;)
        hyvää kesää sullekkin ja koitappas tehdä lisää vallotuksia ;)

• ex pelimies
        kiusaaja kirjoitti:

30 kymppisethän on just parhaita!!!!! Rupes ex pelimiestäkin kiinnostaa!!

• kiusaaja
        ex pelimies kirjoitti:

30 kymppisethän on just parhaita!!!!! Rupes ex pelimiestäkin kiinnostaa!!

ku kiva, mut mä taidan olla liian kaukana ;)
        muuten voisin vaikka tullakkin kiusaamaan ;)

• Pelimies
        kiusaaja kirjoitti:

Kyllä se kuule niin on että 30:set ovat listani kärkipäässä. 30 on hyvä ikä ja itse henk. koht. pidän vanhemmista naisista. heidän kanssa voi jopa jutella u know .

mutta hyvää kesää sinullekkin.(kiusaaja)

• kiusaaja
        Pelimies kirjoitti:

Kyllä se kuule niin on että 30:set ovat listani kärkipäässä. 30 on hyvä ikä ja itse henk. koht. pidän vanhemmista naisista. heidän kanssa voi jopa jutella u know .

no kiva kuulla.
        hyvää kesää sullekkin.

• prinsessa
        ex pelimies kirjoitti:

Tule vain feministipalstalle jos haluat.
        Siellä sovinistit saa kunnolla kenkää.

• kunnon mies
        Pelimies kirjoitti:

Varmaan joo.Valehtelu on aika suuri virhe tekniikassasi.Voi tulla vielä totuuden aika.

• Pelimies
        kunnon mies kirjoitti:

Varmaan joo.Valehtelu on aika suuri virhe tekniikassasi.Voi tulla vielä totuuden aika.

Asiahan on niin että Pelimies ei valehtele ellei ole pakko! sinähän elät valheessa joten sun on aivan turha heittää mitään totuuksia tänne!??

Pelimies kiittää jälleen!!

• kunnon mies
        Pelimies kirjoitti:

Asiahan on niin että Pelimies ei valehtele ellei ole pakko! sinähän elät valheessa joten sun on aivan turha heittää mitään totuuksia tänne!??

Pelimies kiittää jälleen!!

Ei tänne mitään erotiikkapelleä tarvita kertomaan kaadoistaan.

• Pelimies
        kunnon mies kirjoitti:

Ei tänne mitään erotiikkapelleä tarvita kertomaan kaadoistaan.

kaltaistasi paska jauhajaa tarvitaan... lueppas(jos osaat) toi mun setti uudelleen ja mieti sitä sisältöä(jos osaat)siis miettiä!!

ja mieti vielä kerran että oletkohan laittanut nyt siihen liittyviä asioita tähän keskusteluun. En minä siitä ettäkö pitäisi laittaa mutta se että sä sanot että täällä ei kaivata mun kaltaista "erotiikka pelleä" aika hyvä heitto muuten. Niin minähän tän aloitin URPO, joten jos täällä ei jotain kaivata niin sä olisit kyllä ekana listalla jos täällä jonkun pitäis lähteä!
        Tää on vapaa keskustelu mutta kun jo alkuvaiheessa jengi lähti dissaus linjalle niin antaa mennä vaan... Sulta on turha edes odottaa kunnollisia vastauksia, koska elämäsi on varmaan niin ankee ja tyhjä sisällöltään että sä salaa ATK tunnilla heität näihin keskusteluihin sun shittiä! meneehän ne päivät niinkin! Mutta arvaas mitä Pelimies tekee silloin kun sä surffaat ja jauhat paskaa netissä? kyllä! Pelimies on kentällä kaatamassa... COLD FACT my friend!

Pelimies kiittää ja kumartaa

• Jesus Angel Garcia

Näin mulla: Ekat kymmenen vuotta/ (15->) nolla kaatoa, seuraavat kymmenen vee/ yksi kaato (tosin aika usein), sitä seuraavat kymmenen vee/ kuusi (osa usein), niin että 95-vuotiaana kaatuu vosu kuin vosu eikä siittä nouse. Jämpti on näin.

• Repe Ruutikallo

...mikäs sen hienompaa. Olet, Jesus Angel, se joka nauraa viimeksi ja parhaiten! Ja eläkkeellähän on aikaa keskittyä vaikka pelkkiin sensuaalipuuhiin.

Aivan alussa mopo kiihdyttää nopeammin kuin Pendoliino, vaan kuinkas sitten käykään...

• kunnon mies

Täällä jaat surkeita oppejas muille et tulis lisää surkeita pelimiehiä.Vittu painu jo kuuseen siitä lässyttämästä!

• Pelimies

Mä en jaa oppejani täällä jos satuit ymmärtämään ton meitsin setin tossa!

ja sullahan on tietysti oma näkemys tästä joten laitahan sormet työhän ja anna tulla sun juttus!

ei tässä nyt ollu mistään provosta kyse vaan vertailla jengin mielipiteitä ja settejä!

• Mr_Furious

vaan laatu. En kyllä ole omia "kaatoja" laskenu, mutta kyllä ne noille kahdelle pelimiehelle jää. Mutta tosiaan se laatu ratkasee. Kyllähän se tuntuu paljon paremmalta saada lohi ojasta, entä särki lapin puroista, vaikka lopputuloksina molemmissa pääsee grillaamaan.
      Eli parhaat muistot on jääny, kun on saanu vietyä joitain laatumuijia kun siinä on ollut joukko muitakin onnenonkijoita.
      Kaikkein huonoin asia pelimiehenä olossa on se, että yleensä kaveritkin on pelimiehiä. Joukkueen sisäiset karsinnat on yleensä kaikkein pahimpia. Vähän niinkuin jossain Kenian juoksujoukkueessa; jos selvität tiesi kisoihin, on kulta sinun..

• Pelimies

Mr_Furious on aivan oikeassa... Laatu ratkaisee tässäkin jutussa. hyvä vertauskuva tuo lohi ja särki. Totta kai noissa luvuissa on muutama särki mutta ei niitä ole paljoa...yhden käden sormilla voi laskea ne ns. särjet. Kyllähän se on hieno fiilis kun saa kaadettua jonkun helmi borston(=naisen).

Mutta jatketaan tästä ja laitetaan lohi uistimet kehiin ja eikun kalaan!

• kunnon mies
        Pelimies kirjoitti:

Mr_Furious on aivan oikeassa... Laatu ratkaisee tässäkin jutussa. hyvä vertauskuva tuo lohi ja särki. Totta kai noissa luvuissa on muutama särki mutta ei niitä ole paljoa...yhden käden sormilla voi laskea ne ns. särjet. Kyllähän se on hieno fiilis kun saa kaadettua jonkun helmi borston(=naisen).

Mutta jatketaan tästä ja laitetaan lohi uistimet kehiin ja eikun kalaan!

Kaatosi ovat olleet varmaan paskinta laatua.Muutakaan ei voi odottaa kokemattomalta Pelimieheltä.

Kunnon mies kiittää.

• Pelimies
        kunnon mies kirjoitti:

Kaatosi ovat olleet varmaan paskinta laatua.Muutakaan ei voi odottaa kokemattomalta Pelimieheltä.

Kunnon mies kiittää.

Kato mulla on edes Jotain!! u know... sulla kun kaadot ovat siinä 0 kieppeillä niin laadusta on edes turha puhua vai mitä kunnon "pelimies"???

Well.. sä saat ja varmaan provosoitkin mua mahd. paljon mutta se on sun juttus se!

Mä tiedän ja moni muukin, että Pelimies on REAL PLAYA!!

Pelimies kiittää

Ps. vittu baittari vielä: kunnon mies kiittää!! huhhuh.. säälittävää!

• prinsessa
        Pelimies kirjoitti:

Kato mulla on edes Jotain!! u know... sulla kun kaadot ovat siinä 0 kieppeillä niin laadusta on edes turha puhua vai mitä kunnon "pelimies"???

Well.. sä saat ja varmaan provosoitkin mua mahd. paljon mutta se on sun juttus se!

Pelimies kiittää

Minua et kaataisi vaikka lepertelisit korvaani maailman ihaninta tekstiä.

• kunnon mies
        Pelimies kirjoitti:

Pelimies kiittää

Enkös mä sanonut että sun taktiikkas on paska ja logiikkas.Juurruta se päähäs jo vihdoin!!

• Pelimies
        prinsessa kirjoitti:

Minua et kaataisi vaikka lepertelisit korvaani maailman ihaninta tekstiä.

Kyse ei ole siitä että kenet kaadan ja miten kaadan. Vaan kenet haluan kaataa ja millä tavalla mä hänet kaadan. Taktiikoita on monia ja myös taidoilla on merkitystä. Minä en sinua tunne etkä sinä minua. Joten paha mennä sanomaan kuka kaataisi ja kenet vaiko ollenkaan. Koskaan ei tiedä ketä sieltä korvaan kuiskuttaa u know!?

mutta hienoa että olet noin päättäväinen. Hieno piirre naisessa!

Pelimies kiittää

• Pelimies
        kunnon mies kirjoitti:

Enkös mä sanonut että sun taktiikkas on paska ja logiikkas.Juurruta se päähäs jo vihdoin!!

kuules ne on ne naiset jotka joskus nalkuttaa tai en minä tiedä miten siellä teillä päin asiat hoituu!?? never know, u know! =)

well... sä olet ainakin sinnikäs jos ei muuta voi sanoa. Mutta Pelimies on silti Pelimies!

ja arvaas kuka kiittää???

oikein! -Pelimies-

• kunnon mies
        Pelimies kirjoitti:

kuules ne on ne naiset jotka joskus nalkuttaa tai en minä tiedä miten siellä teillä päin asiat hoituu!?? never know, u know! =)

well... sä olet ainakin sinnikäs jos ei muuta voi sanoa. Mutta Pelimies on silti Pelimies!

ja arvaas kuka kiittää???

oikein! -Pelimies-

Ei sulta ainakaan itseluottamusta puutu.
        Sängyssähän se paremmin on koetuksella.

• Mary

Oliko tarkoituksesi halventaa naisia?Tuo lause:
      "Vittu kyllähän se niin on että naisia on helppo viedä(kuin litran mittaa kauppatorilla)!!"
      Vaikuttaa ihan siltä että et pidä naisia muuna kuin panopuuna.
      Kiitos vaan.

• Pelimies

Ei missään nimessä ollut tarkoitus olla halventava tai loukata ketään. Ja minähän en naisia pidä minään panopuina. Se vaan on kylmä fakta että toiset kuten minä eli Pelimies ollaan vaan taitavempia siinä naisten ns.iskemisessä tai mikskä sitä nyt haluaa kutsua!

Ja se että meitsillä on sattunut olemaan suht hyviä settejä näinä aikoina on vaan kiinni siitä että I know my business!! u know mary?!

mutta tää aihe on muutenkin lähteny pois raiteilta. Tässä kyseltiin mielipiteitä ja kokemuksia niin tää niin kuin monessa muussa keskustelussa on lähtenyt toisten dissaamiseen ja itsetunnon pönkittämiseen! Itse olen tähän myös syyllinen koska olen antanut ns. lisää löylyä!

Mutta kiitos kommenteistasi!

• Mr_Furious
        Pelimies kirjoitti:

Ei missään nimessä ollut tarkoitus olla halventava tai loukata ketään. Ja minähän en naisia pidä minään panopuina. Se vaan on kylmä fakta että toiset kuten minä eli Pelimies ollaan vaan taitavempia siinä naisten ns.iskemisessä tai mikskä sitä nyt haluaa kutsua!

Ja se että meitsillä on sattunut olemaan suht hyviä settejä näinä aikoina on vaan kiinni siitä että I know my business!! u know mary?!

mutta tää aihe on muutenkin lähteny pois raiteilta. Tässä kyseltiin mielipiteitä ja kokemuksia niin tää niin kuin monessa muussa keskustelussa on lähtenyt toisten dissaamiseen ja itsetunnon pönkittämiseen! Itse olen tähän myös syyllinen koska olen antanut ns. lisää löylyä!

On se kumma, kun ryhmän otsikko on "Miten naisia isketään?", niin kuitenkin tänne tulee ns. moraalinvartioita huutelemaan.
        Sitäpaitsi mä olen aika varma, että suurin osa noista dissaajista kerää vaan irtopisteitä palstan naispuolisilta lukioilta. Noitten irtopisteiden keräilijöiden pitäs vaan muistaa, ettei virtuaalikaatoja lasketa, ja niistä pisteistä ei oo paljoo hyötyä baaritiskillä..

• Pelimies
        Mr_Furious kirjoitti:

On se kumma, kun ryhmän otsikko on "Miten naisia isketään?", niin kuitenkin tänne tulee ns. moraalinvartioita huutelemaan.
        Sitäpaitsi mä olen aika varma, että suurin osa noista dissaajista kerää vaan irtopisteitä palstan naispuolisilta lukioilta. Noitten irtopisteiden keräilijöiden pitäs vaan muistaa, ettei virtuaalikaatoja lasketa, ja niistä pisteistä ei oo paljoo hyötyä baaritiskillä..

Ja Mr_Furious iskee jälleen (naulan kantaan)
        Sehän tässä on huvittanutkin että kun aloitin tän keskustelun niin dissausta on tullut pääasiassa.
        Harva vissiin lukee tota sisältöä ne vaan kattoo että joku taas leijuu ja brassailee!! vittu mun ei tartte tänne chätti/keskusteluihin tulla leijuu yhtään millään, kun tosiaan niinkuin sanoit niin tuolla pelikentillähän katotaan että kuka on kuka! jengi vaan ei hyväksy tiettyjä realiteettäjä.

Mutta ei mua haittaa hauskaahan tään on!
        Pelimies pitää kyllä puolensa!

-Pelimies kiittää-

• Mary
        Pelimies kirjoitti:

Pakko myöntää, että olet ovela!Sori, jos olin ilkeä.

• Pelimies
        Mary kirjoitti:

ei mitään Maryseni!
        Kaikilla on oikeus sanoa sanansa vaikka se ei asiaan liittyisikään!

kaikkea hyvää!

• kunnon mies
        Mary kirjoitti:

Hurmaava huijari tuo Pelimies on naisille.Luuletko pöllö ihan jotain muuta, seksihän se Pelimiehen mielessä on.Vittu jääkööt pelkäksi kohteliaaksi hitto oven avaajaksi ja takin pitäjäksi.Ei se muuta vittu osaakaan kuin olla sivussa kumartajana.

• Pelimies
        kunnon mies kirjoitti:

Hurmaava huijari tuo Pelimies on naisille.Luuletko pöllö ihan jotain muuta, seksihän se Pelimiehen mielessä on.Vittu jääkööt pelkäksi kohteliaaksi hitto oven avaajaksi ja takin pitäjäksi.Ei se muuta vittu osaakaan kuin olla sivussa kumartajana.

Kiva näin aamu tuimaan lukea kunnon miehen shittiä! nooh... Sä se vaan jaksat porskuttaa sielä vana vedessä! Seuraavaksi varmaan joku pikku kiva mielenosotus pelimiehiä vastaan =) eikös vaan! Kato sä varmaan olet jo huomannut että Pelimies on Pelimies face the facts punk ass!

Mutta kateushan on suomalaisten perus tauti!

Kroolaa välillä!

Pelimies tackar!

• JouJou
        Pelimies kirjoitti:

Kiva näin aamu tuimaan lukea kunnon miehen shittiä! nooh... Sä se vaan jaksat porskuttaa sielä vana vedessä! Seuraavaksi varmaan joku pikku kiva mielenosotus pelimiehiä vastaan =) eikös vaan! Kato sä varmaan olet jo huomannut että Pelimies on Pelimies face the facts punk ass!

Mutta kateushan on suomalaisten perus tauti!

Kroolaa välillä!

Pelimies tackar!

... ihan pakko mainita jotain tosta "tosi miehestä" siis se tulee tänne heittämään osaa shittiänsä, kun ihmiset yrittää saada keskustelua aikaan. Mikä mättää "tosimies" ? Jos sulla on huono tuuri naisten kans ni ei sun sitä tarvi purkaa pelimiehiin !

Ja pelimiehelle sulla on kyllä aika tykki kommentteja =)

Don´t let the rain stop you.

• Pelimies
        JouJou kirjoitti:

... ihan pakko mainita jotain tosta "tosi miehestä" siis se tulee tänne heittämään osaa shittiänsä, kun ihmiset yrittää saada keskustelua aikaan. Mikä mättää "tosimies" ? Jos sulla on huono tuuri naisten kans ni ei sun sitä tarvi purkaa pelimiehiin !

Ja pelimiehelle sulla on kyllä aika tykki kommentteja =)

Don´t let the rain stop you.

Joo tosi mies yritti ja aika hyvin(sinnikäs kaveri) saada polemiikkia aikaan, mutta se ei tiennyt kuka on vastassa. Pelimiestä ei verbaalisesti nurin saada se on jo nähty!

mutta JOUJOU:lle kiitokset kommentista, kieltämättä tää on ollut tosi hauskaa tsiigailla jengin mietteitä! ei muuta kun lisää LÖYLYÄ!

ja pieni lause "tosi miehelle"
        -You hate me because u aint me-

kiitos !

• JouJou
        Pelimies kirjoitti:

Joo tosi mies yritti ja aika hyvin(sinnikäs kaveri) saada polemiikkia aikaan, mutta se ei tiennyt kuka on vastassa. Pelimiestä ei verbaalisesti nurin saada se on jo nähty!

mutta JOUJOU:lle kiitokset kommentista, kieltämättä tää on ollut tosi hauskaa tsiigailla jengin mietteitä! ei muuta kun lisää LÖYLYÄ!

ja pieni lause "tosi miehelle"
        -You hate me because u aint me-

kiitos !

..on kyllä ollut kiinostava keskustelu, mutta jotkut vaan haluavat morkata meneevää tekstiä =)

ja teksteistäsi päätellen

You are the man =)

jään taaustalle seuraamaan heitän jotain kommenttia jos tuntuu siltä.

• Pelimies

Tässä välissä haluan kiittää jo kaikkia osallistuneita keskusteluun. Varsinkin parhaat läpät heittänyttä (itseni lisäksi) Mr_Furiousia!
      Joten jos vain jaksatte vielä niin lukekaa otsikko
      ja antakaa palaa: KOKEMUKSIA, MIELIPITEITÄ, VINKKEJÄ!!! dissauksilta tuskin vältytään, mutta tää on tätä!

Pelimies kiittää ja odottaa innolla jatkoa!!

• ex pelimies

Tarjotkaa naisille baarissa 3 paukkua jonka nimi on pikkupöksyt! Aamulla kun heräätte niin huomaatte että taskussanne on naisten pikkupöksyt!!! Toimii varmasti testattu moneen otteeseen!!!

• Pelimies
        ex pelimies kirjoitti:

Tarjotkaa naisille baarissa 3 paukkua jonka nimi on pikkupöksyt! Aamulla kun heräätte niin huomaatte että taskussanne on naisten pikkupöksyt!!! Toimii varmasti testattu moneen otteeseen!!!

ensimmäinen varteen otettava vinkki!
        hienoa. Ex-Pelimiehellä on siis vielä taidot tallella!
        eikö se niin ole että tää on kuin polkupyörällä ajamista. Mihin se taito siitä katoaisi!?

on muuten hyvä paukku toi pikkupöksyt!

-Pelimies-

• kiusaaja
        Pelimies kirjoitti:

ensimmäinen varteen otettava vinkki!
        hienoa. Ex-Pelimiehellä on siis vielä taidot tallella!
        eikö se niin ole että tää on kuin polkupyörällä ajamista. Mihin se taito siitä katoaisi!?

on muuten hyvä paukku toi pikkupöksyt!

-Pelimies-

rupes tuo pikkupöksy paukku kiinnostaan. aattelin vaan et toimiikohan miehille? ;) mitä se paukku sisältää?

• Pelimies
        kiusaaja kirjoitti:

rupes tuo pikkupöksy paukku kiinnostaan. aattelin vaan et toimiikohan miehille? ;) mitä se paukku sisältää?

se toimii kaikkiin! se on varma!

PIKKUPÖKSYT -the drink!
        sisältää
        2cl tequilaa
        2cl passoa (likööri)
        1cl kossua
        lopuksi puoliksi raakaa sitruunamehua ja
        puolet soodavettä!

Paukku tehdään wishky lasiin ja 2-3 jääpalaa
        pieni sekoitus ja aaah ei kun nauttimaan.
        (varovasti)

PS. tuosta on sitten "likainen" versio. Muuten sama mutta camparia liraus (1cl) väriä antamaan!
        =) Enjoy!

• kiusaaja
        Pelimies kirjoitti:

PIKKUPÖKSYT -the drink!
        sisältää
        2cl tequilaa
        2cl passoa (likööri)
        1cl kossua
        puolet soodavettä!

(varovasti)

PS. tuosta on sitten "likainen" versio. Muuten sama mutta camparia liraus (1cl) väriä antamaan!
        =) Enjoy!

ku mahdollista niin testaan. kiitti ja kaunis niiaus ;)

• "ex" pelimies
        Pelimies kirjoitti:

PIKKUPÖKSYT -the drink!
        sisältää
        2cl tequilaa
        2cl passoa (likööri)
        1cl kossua
        puolet soodavettä!

(varovasti)

=) Enjoy!

Kyllä se on niin mukava lukea ton pelimiehen juttuja:) Kyllä se niin on et ei ne taidot mihinkään katoa, siinä olit ihan oikeessa! Huomatkaa lainausmerkit! Taitaa meikäläinen palata ensi viikonloppuna pelikentille parempana ja itsevarmempana kuin koskaan! Kyllä on alkanut oma suhteeni sen verran paljon VITUTTAA että pitää suunnata uusiin haasteisiin!!

• Pelimies
        "ex" pelimies kirjoitti:

Kyllä se on niin mukava lukea ton pelimiehen juttuja:) Kyllä se niin on et ei ne taidot mihinkään katoa, siinä olit ihan oikeessa! Huomatkaa lainausmerkit! Taitaa meikäläinen palata ensi viikonloppuna pelikentille parempana ja itsevarmempana kuin koskaan! Kyllä on alkanut oma suhteeni sen verran paljon VITUTTAA että pitää suunnata uusiin haasteisiin!!

Ensin Kiusaajalle että ottaa sitten varovasti niiden drinksujen kanssa meinaa sitten kun on muutaman nauttinu niin voi olla että kiusaaminen ei pyöri enää mielessä!? u know baby!

Ja ex-pelimiehelle toivotan lämpimästi tervetuloa takasin pelikentille koska TODELLISIA pelimiehiähän on todella vähän! Ei muuta kun get your shit together and PLAY ON PLAYA !!!

• kiusaaja
        Pelimies kirjoitti:

Ensin Kiusaajalle että ottaa sitten varovasti niiden drinksujen kanssa meinaa sitten kun on muutaman nauttinu niin voi olla että kiusaaminen ei pyöri enää mielessä!? u know baby!

Ja ex-pelimiehelle toivotan lämpimästi tervetuloa takasin pelikentille koska TODELLISIA pelimiehiähän on todella vähän! Ei muuta kun get your shit together and PLAY ON PLAYA !!!

juup minäpä otan, kiitti huolenpidosta ;)
        menis ilta pilalle jos ei kunto antas periksi kiusata!
        ;)

juu ilman muuta "ex" pelimies takas kentille ja äkkiä. ;)

• "ex" pelimies
        kiusaaja kirjoitti:

juup minäpä otan, kiitti huolenpidosta ;)
        menis ilta pilalle jos ei kunto antas periksi kiusata!
        ;)

juu ilman muuta "ex" pelimies takas kentille ja äkkiä. ;)

Kiitos pelimiehelle ja kiusaajalle kannustavasta kommenteista! Kyl ensiviikonloppuna joku onnellinen nainen saa kunnian olla numero UNO kun ruvetaan taas laskemaan kaatoja:)

T:TULEVA PELIMIES 4 EVER

• Pelimies
        "ex" pelimies kirjoitti:

Kiitos pelimiehelle ja kiusaajalle kannustavasta kommenteista! Kyl ensiviikonloppuna joku onnellinen nainen saa kunnian olla numero UNO kun ruvetaan taas laskemaan kaatoja:)

Hienoa nähdä kun joku tekee paluun kentille. Tässähän on jo samaa fiilistä kun Michael Jordan ja Wayne Gretzky teki paluun kentille! kummatkin lajinsa parhaita ja jo legendoja eläessään!

eli tervetuloa vaan ex-pelimies, ei muuta kun näyttämään vieläkö on taidot tallella!
        ja nuoremmille pelimiehille hieman suuntaa tässä
        hommassa!

-Grand Master Pelimies-

• kiusaaja
        "ex" pelimies kirjoitti:

toivottavasti tulee hyvä kaato ;)
        ja paljon hyviä kaatoja tulevaisuudessa ;)

• Pelimies

ottakaahan kantaa nyt... saadaan vielä kunnon setit aikaseksi!!

Pelimies kiittää!!

• Mr_Furious

Eli kuinka on yli- ja alivoimapelien kanssa? Onko tullu paljon harrastettuu. Itse en ole ikinä päässyt alivoimakentälliseen, mutta ylivoimaa on tullut harrastettua aika monta kertaa. Ei siinä mitään, kun on varma omasta identiteetistään, ja keskittyy omaan suoritukseen. Joskus pelimies joutuu myös pelaamaan erikoistilanteet..
        Itse ajattelin yrittää tota alivoimapeliä jonkun semmosen ravintolan kautta jossa käy bi-henkisiä naisia. Onko teillä kokemuksia tämmösistä paikoista?

• "ex" pelimies
        Mr_Furious kirjoitti:

Eli kuinka on yli- ja alivoimapelien kanssa? Onko tullu paljon harrastettuu. Itse en ole ikinä päässyt alivoimakentälliseen, mutta ylivoimaa on tullut harrastettua aika monta kertaa. Ei siinä mitään, kun on varma omasta identiteetistään, ja keskittyy omaan suoritukseen. Joskus pelimies joutuu myös pelaamaan erikoistilanteet..
        Itse ajattelin yrittää tota alivoimapeliä jonkun semmosen ravintolan kautta jossa käy bi-henkisiä naisia. Onko teillä kokemuksia tämmösistä paikoista?

Ylivoimatilanteeseen olen joutunut n. 10 kertaa! Aina hirveessä kännissä. parhaita paikkoja ylivoimatilanteisinn on esim.risteilyt siellä naisilla ei ole mitään estoja ja ne suostuvat melkein mihin tahansa... Alivoima on vielä hakusessa mutta kyllä mä helposti pari naista tyydyttäisin. En suosittele noita bi henkisiä paikkoja niistä ei oo ikinä natsannut mitään!

• "ex" pelimies
        Mr_Furious kirjoitti:

Pelimies ei läikytä.
        Pelimies aloittaa pohjien ottamisen jo kuudelta aamulla
        Pelimies vetää kahdessa tunnissa bissellä kunnon tenut.
        Pelimies pitää viinat sisällään.
        Pelimies ei mitään siidereitä kittaa.
        Pelimies ostaa ensin mailat ja vasta sitten opettelee pelaamaan.
        Pelimies ei ikinä lopeta.
        Pelimies menee baariinkin vielä 39C lämmössä.
        Pelimies vie pyykkinsä äitille muovipussissa.
        Pelimies ei käytä windousseja.
        Pelimies ei pidä sormusta baarissa.
        Pelimiehellä on aina yksi varalla.
        Pelimies hankkii kotieläimiksi sammakonkutua.
        Pelimiehellä on suuret puheet.
        Pelimiehellä on huulipuna aivan muualla kuin paidassa.
        Pelimies lyö parikaapelin seinään ja kaikki pelittää.
        Pelimiehillä on oma salasana joka paikkaan.
        Pelimiehet ei tee virheitä.
        Pelimiehellä ei lopu raha.
        Pelimies osaa näppäinyhdistelmät.
        Pelimies ei myönnä mitään.
        Pelimies vetäytyy vastuusta.
        Pelimies ei koskaan myönnä olevansa tappiolla.
        Pelimies ei koskaan laske leikkiä kaljasta tai pillusta.
        Pelimies on suurien linjausten mies.
        Pelimies nukkuu vain silloin kun on tarve.
        Pelimies ei kysele tyhmiä.
        Pelimies vetää viinaa helposti 3 päivää.
        Pelimies on voittaja.
        Pelimies ei anna, Pelimies myy.
        Pelimies vetää riskillä, eikä jätä pelivaraa.
        Pelimies ei jätä mitään arvailun varaan.
        Pelimies tietää aina oluidensa olinpaikan.
        Pelimies pelaa omilla säännöillään.
        Pelimies ei kysy lupaa.
        Pelimies ei selittele.
        Pelimiehellä käy tuuri.
        Pelimiehen pokka on pettämätön.
        Pelimiehen koordinaatio ei kärsi alle 15 oluen juomisesta.
        Pelimies delegoi aina.
        Pelimies ei kirjoita kaunolla.
        Pelimies pyöristää aina ylöspäin.
        Pelimies tuntee reitit.
        Pelimies ei käy sokkotreffeillä.
        Pelimies lähtee aina jatkoille.
        Pelimies ei häpeä tuijottaa isoja tissejä.
        Pelimies joraa vain, jos sillä saa naisia.
        Pelimies ei häpeä lainata rahaa viinaan.
        Pelimies ei sano: "Hyvä yritys!".
        Pelimies harhauttaa aina maalivahdin.
        Pelimies inhoaa kumia.
        Pelimies menee aina etupenkille.
        Pelimies juttelee taksikuskin kanssa autoista ja naisista.
        Pelimies ottaa kaikki mausteet.
        Pelimies tankkaa 99:ä.
        Pelimies kelaa pornofilmistä esileikit ohi.
        Pelimies ei punastele.
        Pelimies saa naisen kiljumaan.
        Pelimies ei hiero naisen hartioita palkinnotta.
        Pelimies osaa antaa tyylikkäästi kenkää.
        Pelimies ei poista kumia pieraisemalla.
        Pelimies ei pimpalla rehvastele.
        Pelimies tietää mitä tahtoo ja ottaa sen tyylillä.
        Pelimies ei jää liikenteessä jalkoihin.
        Pelimies välttää tappelun ellei se ole väistämätöntä.
        Pelimies nauraa harkiten.
        Pelimies saa firmassa bonusta.

• kiusaaja
        "ex" pelimies kirjoitti:

Pelimies ei läikytä.
        Pelimies aloittaa pohjien ottamisen jo kuudelta aamulla
        Pelimies vetää kahdessa tunnissa bissellä kunnon tenut.
        Pelimies pitää viinat sisällään.
        Pelimies ei mitään siidereitä kittaa.
        Pelimies ostaa ensin mailat ja vasta sitten opettelee pelaamaan.
        Pelimies ei ikinä lopeta.
        Pelimies menee baariinkin vielä 39C lämmössä.
        Pelimies vie pyykkinsä äitille muovipussissa.
        Pelimies ei käytä windousseja.
        Pelimies ei pidä sormusta baarissa.
        Pelimiehellä on aina yksi varalla.
        Pelimies hankkii kotieläimiksi sammakonkutua.
        Pelimiehellä on suuret puheet.
        Pelimiehellä on huulipuna aivan muualla kuin paidassa.
        Pelimies lyö parikaapelin seinään ja kaikki pelittää.
        Pelimiehillä on oma salasana joka paikkaan.
        Pelimiehet ei tee virheitä.
        Pelimiehellä ei lopu raha.
        Pelimies osaa näppäinyhdistelmät.
        Pelimies ei myönnä mitään.
        Pelimies vetäytyy vastuusta.
        Pelimies ei koskaan myönnä olevansa tappiolla.
        Pelimies ei koskaan laske leikkiä kaljasta tai pillusta.
        Pelimies on suurien linjausten mies.
        Pelimies nukkuu vain silloin kun on tarve.
        Pelimies ei kysele tyhmiä.
        Pelimies vetää viinaa helposti 3 päivää.
        Pelimies on voittaja.
        Pelimies ei anna, Pelimies myy.
        Pelimies vetää riskillä, eikä jätä pelivaraa.
        Pelimies ei jätä mitään arvailun varaan.
        Pelimies tietää aina oluidensa olinpaikan.
        Pelimies pelaa omilla säännöillään.
        Pelimies ei kysy lupaa.
        Pelimies ei selittele.
        Pelimiehellä käy tuuri.
        Pelimiehen pokka on pettämätön.
        Pelimiehen koordinaatio ei kärsi alle 15 oluen juomisesta.
        Pelimies delegoi aina.
        Pelimies ei kirjoita kaunolla.
        Pelimies pyöristää aina ylöspäin.
        Pelimies tuntee reitit.
        Pelimies ei käy sokkotreffeillä.
        Pelimies lähtee aina jatkoille.
        Pelimies ei häpeä tuijottaa isoja tissejä.
        Pelimies joraa vain, jos sillä saa naisia.
        Pelimies ei häpeä lainata rahaa viinaan.
        Pelimies ei sano: "Hyvä yritys!".
        Pelimies harhauttaa aina maalivahdin.
        Pelimies inhoaa kumia.
        Pelimies menee aina etupenkille.
        Pelimies juttelee taksikuskin kanssa autoista ja naisista.
        Pelimies ottaa kaikki mausteet.
        Pelimies tankkaa 99:ä.
        Pelimies kelaa pornofilmistä esileikit ohi.
        Pelimies ei punastele.
        Pelimies saa naisen kiljumaan.
        Pelimies ei hiero naisen hartioita palkinnotta.
        Pelimies osaa antaa tyylikkäästi kenkää.
        Pelimies ei poista kumia pieraisemalla.
        Pelimies ei pimpalla rehvastele.
        Pelimies tietää mitä tahtoo ja ottaa sen tyylillä.
        Pelimies ei jää liikenteessä jalkoihin.
        Pelimies välttää tappelun ellei se ole väistämätöntä.
        Pelimies nauraa harkiten.
        Pelimies saa firmassa bonusta.

jopas oli "ex" pelimies nähny vaivaa ;)
        ei ollu huano!
        joko oot illalla lähössä kaatoreissulle?

• Pelimies
        Mr_Furious kirjoitti:

Joo no ylivoimassa olen itsekkin ollut monesti. kerran 3 vastaan 1 ylivoimassa =) . Se oli kyllä jo aika härskiä! mutta Alivoima puuttuu vielä vaikka pari kertaa ollaan liipattu aika läheltä yleensä jompi kumpi naisista on alkanut jäädyttämään! ei hyvä! siinä ei auttanut kun vedellä tasa kentällisillä! mutta luovuta en ennen kun ollaan AV:lla pelattu! se olis aivan kurgoo!
        Joo noista bi-henkisistä paikoista en oikeen tiedä...pitää olla aika iisisti ja low profile tyylillä! kyllä se vielä natsaa...
        Well...ei muuta kun kentälle niin ja tänäänhän yksi peli päivistä parhain eli perjantai! saas nähdä miten äijän käy!

• hahahah
        kiusaaja kirjoitti:

jopas oli "ex" pelimies nähny vaivaa ;)
        ei ollu huano!
        joko oot illalla lähössä kaatoreissulle?

juu, osas pentu käyttää windowsin kopioi-liitä-toimintoa! Ja varmaan googleakii, ellei sitte joku tollanen teinihelvetti satu etusivuna olemaan. Olipas se vaivaa...

• "ex" pelimies
        hahahah kirjoitti:

juu, osas pentu käyttää windowsin kopioi-liitä-toimintoa! Ja varmaan googleakii, ellei sitte joku tollanen teinihelvetti satu etusivuna olemaan. Olipas se vaivaa...

Tää läppä nyt on vaan kiertänyt "pelimiesten" kesken sähköpostilla joten ei tarvinnut käyttää mitään copy paste hassutteluja!!! Älä sä "pentu" tuu tänne yhtään keulimaan ku ollaan kerrankin saatu tänne järkevä keskustelu aikaiseksi! Siirryppäs "pentu" sinne autoilu osastolle sieltä löytyy sulle kaikkea kiinnostavaa, et sä kuitenkaan näistä jutuista mitään ymmärrä!!!

• Pelimies
        "ex" pelimies kirjoitti:

Tää läppä nyt on vaan kiertänyt "pelimiesten" kesken sähköpostilla joten ei tarvinnut käyttää mitään copy paste hassutteluja!!! Älä sä "pentu" tuu tänne yhtään keulimaan ku ollaan kerrankin saatu tänne järkevä keskustelu aikaiseksi! Siirryppäs "pentu" sinne autoilu osastolle sieltä löytyy sulle kaikkea kiinnostavaa, et sä kuitenkaan näistä jutuista mitään ymmärrä!!!

Ei ole ainakaan verbaaliset lahjat kadonnut ex-pelimieheltä! meinasin itse rupea sättimään tota keravan flanelli retkua, mutta ajattelin jättää sen sulle!

hah hah... kyllä oli pojalla heikko suoritus tulla tänne heittää tolaasta shittiä!

se oli selvästi Player Hater!

• "ex" pelimies
        Pelimies kirjoitti:

Ei ole ainakaan verbaaliset lahjat kadonnut ex-pelimieheltä! meinasin itse rupea sättimään tota keravan flanelli retkua, mutta ajattelin jättää sen sulle!

hah hah... kyllä oli pojalla heikko suoritus tulla tänne heittää tolaasta shittiä!

Kiitos pelimies!!! Kyllähän noi shitit on ennenkin nähty! pelimiehet tunnistaa aina!!!

• hahahah
        "ex" pelimies kirjoitti:

Vai että oikein kiertänyt "pelimiesten" kesken! Kaikkeen se nykytekniikka antaa mahdollisuuden!

Väitätkö sä saatanan räkänokka että toi sun pelimies-tekstis ei alunperin ole netistä lähtöisin??? Ja vielä ettet todellakaan kopsinut tuota, vaan "pelimiehenä" kirjoitit koko paskan??? No eipä yllättäisi, olethan "pelimies".

Jos tämä on "pelimiesten" käsitys järkevästä keskustelusta, niin ei paljon päätä järki pakota.

En mene autoiluosastolle, sieltä tapaan kuitenkin sun ja muiden "pelimiesten" vinkkejä corollan tuunaamiseen, joista en ole kiinnostunut vähimmässäkään määrin.

• "ex" pelimies
        hahahah kirjoitti:

Vai että oikein kiertänyt "pelimiesten" kesken! Kaikkeen se nykytekniikka antaa mahdollisuuden!

Väitätkö sä saatanan räkänokka että toi sun pelimies-tekstis ei alunperin ole netistä lähtöisin??? Ja vielä ettet todellakaan kopsinut tuota, vaan "pelimiehenä" kirjoitit koko paskan??? No eipä yllättäisi, olethan "pelimies".

Jos tämä on "pelimiesten" käsitys järkevästä keskustelusta, niin ei paljon päätä järki pakota.

En mene autoiluosastolle, sieltä tapaan kuitenkin sun ja muiden "pelimiesten" vinkkejä corollan tuunaamiseen, joista en ole kiinnostunut vähimmässäkään määrin.

Joo katsos netistähän toi on otettu mutta se on meillä kiertänyt E-mailin välityksellä URPO!
        Sä se sitten jaksat tulla tänne polskuttaa noilla sun vitun huonoilla DISSAUKSILLAS! sähän voisit nyt ihan oikeesti mennä sinne naapuriin omena varkaisiin kun et muutakan osaa(luulen näin)tai tietysti onhan se heinolan shelli siinä vieressä jossa voi nähdä noppakorollien suditus kisat! samalla voit poltella sitä punasta noppaa ja räkiä asfalttiin! eikö ole kivaa !! mutta samalla me Pelimiehet kaadamme naisia kuin heinää... tehän siellä kaadatte vaan sitä heinää!!

Ex(kohta nykyinen)Pelimies on puhunut!

• hahahah
        "ex" pelimies kirjoitti:

Joo katsos netistähän toi on otettu mutta se on meillä kiertänyt E-mailin välityksellä URPO!
        Sä se sitten jaksat tulla tänne polskuttaa noilla sun vitun huonoilla DISSAUKSILLAS! sähän voisit nyt ihan oikeesti mennä sinne naapuriin omena varkaisiin kun et muutakan osaa(luulen näin)tai tietysti onhan se heinolan shelli siinä vieressä jossa voi nähdä noppakorollien suditus kisat! samalla voit poltella sitä punasta noppaa ja räkiä asfalttiin! eikö ole kivaa !! mutta samalla me Pelimiehet kaadamme naisia kuin heinää... tehän siellä kaadatte vaan sitä heinää!!

Ex(kohta nykyinen)Pelimies on puhunut!

E-mailhan EI ole Web-pohjainen? Vai onko pelimiehillä sitten kenties oma lähiverkko?!

En olekaan kuullut että Heinolassa järjestetään moiset kilpailut, toivotan onnea, uskon että pärjäät.

Ja kerrotko vielä, olihan se niin, että kehä3:n ulkopuolinen alue Suomesta on maaseutua, olihan?

• Pelimies
        hahahah kirjoitti:

E-mailhan EI ole Web-pohjainen? Vai onko pelimiehillä sitten kenties oma lähiverkko?!

En olekaan kuullut että Heinolassa järjestetään moiset kilpailut, toivotan onnea, uskon että pärjäät.

Ja kerrotko vielä, olihan se niin, että kehä3:n ulkopuolinen alue Suomesta on maaseutua, olihan?

Hei kaveri! herätys!(ajattelin hieman tuurata ex pelimiesta!) Pelimiehillä on aina omat shitit ja kunnon puitteet joten that´s that! Ja jos sä nyt tulet heittämään sun koodaus stooreja ja muita paska settejä tänne niin fine! mutta sä olet sitä samaa stereo tyyppi kategoriaa, joten teidät tiedetään! kritiikki on jees, mutta turhan päivänen haistattelu ja shitti on aika lopun alkua my friend!
        mutta sullekkin kiitos "hyvistä" läpistä ja nauraa sai ainakin!

Keep it up boy!
        Pelimies tekee taas sen.... ja kiittää!

• hahahah
        Pelimies kirjoitti:

Hei kaveri! herätys!(ajattelin hieman tuurata ex pelimiesta!) Pelimiehillä on aina omat shitit ja kunnon puitteet joten that´s that! Ja jos sä nyt tulet heittämään sun koodaus stooreja ja muita paska settejä tänne niin fine! mutta sä olet sitä samaa stereo tyyppi kategoriaa, joten teidät tiedetään! kritiikki on jees, mutta turhan päivänen haistattelu ja shitti on aika lopun alkua my friend!
        mutta sullekkin kiitos "hyvistä" läpistä ja nauraa sai ainakin!

Keep it up boy!
        Pelimies tekee taas sen.... ja kiittää!

Mä niin olen jo odottanutkin vastausta tässä. Koko ajan kytännyt että milloin tulis. Mutta onneks pilimies, sori, pelimies vastas ja lopetti mun piinan!

"Pelimiehillä on aina omat shitit ja kunnon puitteet joten that´s that!" -Mitähän vittua toiki sitte taas meinaa??? Kunnon puitteet... niin joo, varmaan meinaat et pelimies osaa käyttää nettiä? omat shitit.. joo.. mihin sä niinku oikeen vastasit tossa?? Et niin mihkää. Sulta puuttuu sisälukutaito ja luetun ymmärtäminen ihan kokonaa. Mut sä ootki hei pelimies kato!

Ja miten mikään koodaaminen nyt liittyy mihinkään? No, pelimiehillä on omat shitit ja kunnon puitteet, ei täällä kehä 3:n ulkopuolella sellasia ymmärretä, sori, anteeks.

Tässä oli nyt mun setti joten that's it and yo man bronx nigga tha playa.

Mä henkilökohtasesti alan nyt *IGNAA sua ja siirryn taustalle naureskelemaa sun päiväunilles.

(*ignore, vrt. dissaaminen)

• Pelimies
        hahahah kirjoitti:

Mä niin olen jo odottanutkin vastausta tässä. Koko ajan kytännyt että milloin tulis. Mutta onneks pilimies, sori, pelimies vastas ja lopetti mun piinan!

"Pelimiehillä on aina omat shitit ja kunnon puitteet joten that´s that!" -Mitähän vittua toiki sitte taas meinaa??? Kunnon puitteet... niin joo, varmaan meinaat et pelimies osaa käyttää nettiä? omat shitit.. joo.. mihin sä niinku oikeen vastasit tossa?? Et niin mihkää. Sulta puuttuu sisälukutaito ja luetun ymmärtäminen ihan kokonaa. Mut sä ootki hei pelimies kato!

Ja miten mikään koodaaminen nyt liittyy mihinkään? No, pelimiehillä on omat shitit ja kunnon puitteet, ei täällä kehä 3:n ulkopuolella sellasia ymmärretä, sori, anteeks.

Tässä oli nyt mun setti joten that's it and yo man bronx nigga tha playa.

Mä henkilökohtasesti alan nyt *IGNAA sua ja siirryn taustalle naureskelemaa sun päiväunilles.

(*ignore, vrt. dissaaminen)

ai ai ai ! että oikeen silmiä hivelee kun luke samaa paskaa kerta toisensa jälkeen! Tiedätkö edes mitä olet heittänyt aikasemmin..samaa koko keskustelusi ajan! huhhuh! well.. se n sen valitsemasi tie ja toivittavasti pysyt siinä, koska susta ei koskaan olisi pelimieheksi. Tässä vaaditaan tiettyjä kriteerejä joita näin ensi vaikutelman perusteella ei OLE!

Shitit ja puitteet on todellakin kunnossa...helppo sun on noita heittää tossa sun setissä, koska et edes tiedä mitä heität!
        tässä sun osaaminen "Sulta puuttuu sisälukutaito ja luetun ymmärtäminen ihan kokonaa"(n) kirjain puuttui! mutta se ei ollu se pointti vaan se että sulla ei itselläsi ole mitään käsitystä mitä tässä keskustelussa haetaan vaan sä tulet tänne ja alat heti jauhaa samat liirum laarumit! joten ei hyvä ei ! mutta niin kuin (lainaan itseltäni) sanoin tossa aikasemmin muutamaan otteeseen KUKIN TYYLILLÄN! eikö se ole sitten kaikkien oma juttu...Pelimies puolustaa omaa juttuunsa ja teitä (en sano edelleenkään teinejä) riittää täällä jauhamssa tota paskaa! se ei mua haittaa tää on mulle aivan uskomattoman hauskaa...ja se että te jauhatte noita teidän dissaus juttuja ja muuta shittiä niin mä tiedän kuitenkin oman paikkani! toisin kuin sinä pikku kaveri!

hienoa ... kiitos jälleen hienosta yrityksestä...

Pelimeis tekee tiedät kyllä mitä!?

joo oikein! kiittää!

PS. hyviä naurun hetkiä sinulle!

• olen mä
        Pelimies kirjoitti:

mä luin jokasen kommentit mä en tajunnu puoliakaa sanoist,mut kunnon mies kaivaa pohjalle.. sehän on suurinpiirtein ainoo kuka vetää rogaa tääl. PELIMIES puhuu asiaa,kai.mun päähän ainaki meni vaa puolet teksteist. oon kaiken lisäks vähä huoranpuoleine tyyppi,eli hankin itte omat panot.JA SIITÄ LÄHTEE!
        PELIMIES jatka samaan mallii!

• Pelimies
        olen mä kirjoitti:

mä luin jokasen kommentit mä en tajunnu puoliakaa sanoist,mut kunnon mies kaivaa pohjalle.. sehän on suurinpiirtein ainoo kuka vetää rogaa tääl. PELIMIES puhuu asiaa,kai.mun päähän ainaki meni vaa puolet teksteist. oon kaiken lisäks vähä huoranpuoleine tyyppi,eli hankin itte omat panot.JA SIITÄ LÄHTEE!
        PELIMIES jatka samaan mallii!

Pelimes kiittää vasatuksestasi. Kannanotto on tärkeää! =)

jatketaan samaan malliin!

• Jatta

Täytyy oikein kiittää Pelimiestä. Monet naurut olen saanut tästä ketjusta. Etenkin kuittisi kunnon miehelle olivat aivan loistavia. Mahtaa äijää harmittaa positiivisuutä hehkuvat vastauksesi hänen dissauksiinsa! Sanoisin, että pelikentällä juuri tuo positiivinen asenteesi ja itseluottamuksesi ovat ne varmimmat aseesi!

Suorastaan toivon, että törmäisin sinuun kaupungin yössä;) Tuollaisen kaadettavaksi "joutuisin" mielelläni;)

• Pelimies

No niin nyt täytyy pelimiehenkin todeta että hieman rupesi punastumaan kun luki Jatan kommenttia. Vihdoin nainen joka ymmärtää nämä kuviot! Kyllä oli niin ilo lukea tuota kirjoitusta että nyt kun saisi lisää saman kaltaisia ihmisiä tänne ottamaan kantaa ja ei nyt välttämättä tarvitse kehua, vaan rehellisiä mielipiteitä ja kokemuksia omista seteistä!

Itsevarma ja positiivinen Pelimies kiittää!!

• Jatta
        Pelimies kirjoitti:

No niin nyt täytyy pelimiehenkin todeta että hieman rupesi punastumaan kun luki Jatan kommenttia. Vihdoin nainen joka ymmärtää nämä kuviot! Kyllä oli niin ilo lukea tuota kirjoitusta että nyt kun saisi lisää saman kaltaisia ihmisiä tänne ottamaan kantaa ja ei nyt välttämättä tarvitse kehua, vaan rehellisiä mielipiteitä ja kokemuksia omista seteistä!

Itsevarma ja positiivinen Pelimies kiittää!!

Toimivat nuo Pelimiehen vinkin toisinkin päin;) Tosin tietenkään pelinaisen ei tarvitse aina nähdä niin mahdottomasti vaivaa;)

Kerrohan rakas Pelimies, montako kertaan nainen on vienyt sinua? Vai etkö ole huomannut;P

• Pelimies
        Jatta kirjoitti:

Toimivat nuo Pelimiehen vinkin toisinkin päin;) Tosin tietenkään pelinaisen ei tarvitse aina nähdä niin mahdottomasti vaivaa;)

Kerrohan rakas Pelimies, montako kertaan nainen on vienyt sinua? Vai etkö ole huomannut;P

Muutamat naiset on oikeen vienyt mua ns. Kuin litran mittaa! ne harvat jotka tosiaan vievät jalat alta ja vie oikeen olan takaa, niin ne on ollu opettavia kokemuksia. Tietysti muutamaan otteseen olen huomannut että nyt mua viedään, mutta olen antanut itseni vietäväksi, koska sekin ihan mukavaa(välillä) Mutta nämä tapaukset ovat harvinaisia.Toki pelikentillä on myös pelinaisia ja vielä taitavia sellaisia, mutta kuitenkin yleensä miehet ovat niin tavattoman helppoja, että niistä ei ole vastusta pelinaisille. Kuten meillä Pelimiehilläkin, niin joskus sitä vaan haluaa hieman haastetta ja erikoisuutta, ettei tulisi ns. tarjottimella!

Pelimies loves Pelinaisia!

• SPikes

Upeeta nähdä ja kuulla et viel löytt vanhaa kunnon kaato meininkii...:):) itse en pysy nois luvuissa mukana ja oon valitettavasti ollu jo pari vuotta "uskollinen" mies.. joten on jääny hieman vähemmälle noi jutut...harmi vaan ku ei oo tullu koskaa laskettuu koko määrää.... parasta koko hommassa on niinku pelimies sanoi se fiilis ku saat petiin oikein kunnon mimmin...kai se on sit se saalistusvietti joka jyrää...jatketaan samaan malliin....miettikää miten hienoo olis vetää oikein kunnon porukalla pien skaba...??

• "ex" pelimies

Kyllähän sitä kaveriporukassa pientä skabaa on vaikka ei sitä kukaan myönnäkkään! Ainahan niitä on laskettu ja tullaan laskemaan... vaikka eihän meillä päin lasketa! Ei tolle pelimiehelle pärjää kukaan noissa kaatojen määrässä! Huomenna kaikki "pelinaiset" Auringosta nauttimaan koneistoon helsingin hietsuun!!!

• Pelimies

saalistusviettihän se on mikä saa kerta toisensa jälkeen lähtemään pelikentälle! Sehän on jo ihmiskunnan alusta ollut näin meillä miehillä!
        Kyllä tää fiilis mikä näissä peleissä ja seteissä on niin kyllä se välillä on aika uskomatonta! =)

well.. ei muuta kun onnea valitsemallasi tiellä ja muista että pelimiehille on aina ovet auki! (joka paikkaan)

• Pelimies
        "ex" pelimies kirjoitti:

Kyllähän sitä kaveriporukassa pientä skabaa on vaikka ei sitä kukaan myönnäkkään! Ainahan niitä on laskettu ja tullaan laskemaan... vaikka eihän meillä päin lasketa! Ei tolle pelimiehelle pärjää kukaan noissa kaatojen määrässä! Huomenna kaikki "pelinaiset" Auringosta nauttimaan koneistoon helsingin hietsuun!!!

Ei ole ollut tapana laskea mutta kyllähän sitä on silti tullut aina "ruksattuu" piste kun piste!

joo meinaa ex-pelimies aloittaa comebackin ryminällä koneistostahan varmasti siis 100 varmasti irtoo! huhhuh... se voi olla että Pelimies itsekkin tulee hämmentään ja laittamaan oman lusikkansa siihen soppaan! =)

Be A PLAYER!

• Mr_Furious
        "ex" pelimies kirjoitti:

..vuosi sitten kaveri kehu pienessä humalassa faijalleen, kuinka on yli 60 kaatoa. Faijansa siihen totesi, että hän lopetti laskemisen kolmensadan kohdalla. Mitä isot edellä, sitä pienet perässä.. :)

• Pelimies
        Mr_Furious kirjoitti:

..vuosi sitten kaveri kehu pienessä humalassa faijalleen, kuinka on yli 60 kaatoa. Faijansa siihen totesi, että hän lopetti laskemisen kolmensadan kohdalla. Mitä isot edellä, sitä pienet perässä.. :)

Saman olen kuullu Lagendaarisen Andy McCoyn suusta. Hän vaan lopetti tuhannen jälkeen laskemisen!

Kyllähän se pojasta polvi paranee , vanha viisaus !

• SPikes
        Pelimies kirjoitti:

saalistusviettihän se on mikä saa kerta toisensa jälkeen lähtemään pelikentälle! Sehän on jo ihmiskunnan alusta ollut näin meillä miehillä!
        Kyllä tää fiilis mikä näissä peleissä ja seteissä on niin kyllä se välillä on aika uskomatonta! =)

well.. ei muuta kun onnea valitsemallasi tiellä ja muista että pelimiehille on aina ovet auki! (joka paikkaan)

eihän sitä koskaan tiedä vaikka "sortuis" viel takas sille tielle....:)

• Pelimies
        SPikes kirjoitti:

eihän sitä koskaan tiedä vaikka "sortuis" viel takas sille tielle....:)

Meitsi ei päivääkään vaihtais pois! On tää ainakin rikastuttanut mua jokaisella elämän alueella. Itse en ole poistunut kuvioista koskaan...siis tähän mennessä. Muutama pikku hairahdus oli tossa aiemmin siis (lyhyitä keissejä) if u know what I mean!

yes yes... houkutuksia riittää kentällä se on saletti!

-Pelimies-

• SPikes
        Pelimies kirjoitti:

Meitsi ei päivääkään vaihtais pois! On tää ainakin rikastuttanut mua jokaisella elämän alueella. Itse en ole poistunut kuvioista koskaan...siis tähän mennessä. Muutama pikku hairahdus oli tossa aiemmin siis (lyhyitä keissejä) if u know what I mean!

yes yes... houkutuksia riittää kentällä se on saletti!

-Pelimies-

se siin vaan on et jos sä erehdyt jäämään suhteeseen naisen kans joka on hiemankaan mustasukkainen, niin se alkaa jossain vaihees sun menneisyytes rassaan sitä suhdetta... meinaan vaan et jos muijas saa tietää et sul on ollu no ok 100 eri muijaa.. vaatii aika hyvää itsetuntoa siltä naiselta.... ja ainakaa mä en oo moneen sellaisen itsetunnon omaavaan "loheen" törmänny...:) mut sit kai pitää sellainen muija liisata uuteen....vanha hyväks havaittu konsti...:)

• Pelimies
        SPikes kirjoitti:

se siin vaan on et jos sä erehdyt jäämään suhteeseen naisen kans joka on hiemankaan mustasukkainen, niin se alkaa jossain vaihees sun menneisyytes rassaan sitä suhdetta... meinaan vaan et jos muijas saa tietää et sul on ollu no ok 100 eri muijaa.. vaatii aika hyvää itsetuntoa siltä naiselta.... ja ainakaa mä en oo moneen sellaisen itsetunnon omaavaan "loheen" törmänny...:) mut sit kai pitää sellainen muija liisata uuteen....vanha hyväks havaittu konsti...:)

Kyllä oikeassa olet. Itse asiassa nämä lyhyet "keissit" mitä mulla on ollu ovat kaatuneet periaattessa tohon justiinsa, että muija on vaan huomannu kun ollaan oltu raflassa että "tuttuja" naisia on aika lailla! ja naiset ei sitten ymmärrä että ne ovat vain kavereita. Mutta en mä sillekkään mitään kertonu se vaan näki sen mun touhun niin se oli sitten siinä! Joo vaihtoon vaan ja uutta tilalle jos muija rupee psykoilee(ei millään pahalla naisia kohtaan)! u know...

Pelimies on aina Pelimies!

• Surkuhupaisat miehet on pop

Kylläpä on oikeasti säälittävää, heh heh! Laskea nyt jotain kaatoja, ziisus. Hankkikaa elämä.
      Ps. Kuinka monet "tuliaiset" olet reissuiltasi saanut, galluppi siitä ensikerralla!!

• Pelimies

Joo onhan se surkuhupaisaa eikös!
        Tuliasia ei olla tuotu kun etelästä ja nekin on ollut T-paitoja (I love Cran Canaria)tyyliin...
        niin jotkut laskee lentokeoneita ja jotkut kaatoja! simple as that!

Laitetaan elämä hakuseen vaikka kyllä mä nautin täysin siemauksin tästä Pelimies elämästä! eikös se niin ole että kukin tyylillään!

mutta kiitos kommentistasi ja hyvää kesän jatkoa sinnekkin päin!

Pelimies kiittää

• "ex" pelimies

Kun on järkee päässä niin ei oo tarvinnut niitä tuliaia tuoda!!! Yli sadan naisen pimpit oon nuohonnut ja tauteja ei ole ollut! Koputetaan nyt puuta:) Niinkuin pelimies osuvasti kommentoi jokainen tyylillään!!!

• Mies

Kylläpä on keskustelu... löytyy settiä ja playaa ja vaikkapä mitä, 100% selvä teinix-tapaus, jolla testosteroni (koita googlella selvittää mitä tarkottaa) on alkanut erittymään, kuten puberteetin kynnyksellä yleensä tapahtuu.

Tässä vähän settiä et jengi vois dissailla mua, ja muistakaa, the playa is da playa in tha hood... säälittävä teini... kun 5 vuoden päästä muistelet tätä (lakisääteisen täysi-iän saavuttaneena), ehkä osaat itsekin nauraa "seteilles"

-pelimies kiittää ja kumartaa ja luulee olevansa aika vitun kova playa kaikkien helmilohien keskuudessa kun kirjoittelee paskaa suomi24.fi:n...-

Pelle olet.

-Mies EI kiitä EIKÄ kumarra-

• Pelimies

Poikahan on oikeen tsempannu kun on ruvennut rustaamaan tuota tekstiä tainnut olla mamma tai ainakin sanakirja apuna kun noita juttuja heitit tohon. Tai tiedä vaikka olistikin "asiallinen" mies! mutta se että nää sun *dissaukset johtuu edelleen siitä mihin mä olen monessa vedonnut että kateus on kauheeta. Ymmärään kyllä kun joutuu istumaan sielä himassa ja runkata kaiken päivä vaikka se kivaa onkin. Mutta kun ei saa sitä naista ei sitten millään. Ja ymmärrän senkin että nyt olis oiva tilaisuus tulla purkamaan sitä tänne. Kaikella kunnioituksella tietenkin arvostan ihmisten mielipiteitä oli ne sitten naisia, miehiä,poikia, tyttöjä! Täällä saa heittää mitä vaan vaikka off topicin! mutta sullakaan nyt sitten ei ollut muuta kun tota sun perus dissaus(*disrespect=epäkunnioitus) läppää ja sulle varmaan teki kauheeta/pahaa lukea noita juttuja kun oli sanoja mistä sä et ehkä ole kuulluit (tiedä häntä)

Mutta sanoisin sulle sen verran että vaikka sä kuinka tsemppaisit siis ihan ottaisit asiasta vaarin niin et sinä pysty mua horjuttamaan vaikka luulet että olen teini ja ties mistä perähikiältä kotoisin! katsos niin nää kaikki PLAYA HATER:it tekee/luulee... se on näiden keskustelun stereotypia!(taas vaikee sana). Eikä mua haittaa, ihmiset on ihmisiä ja erinlaisia kaikki ei tykkää tosta ja toiset ei tykkää tästä U know my hard working friend!(viittaa miehen otsikkoon)

Yritys hyvä kymppi mutta tulos oli mikä oli arvaat varmaan itsekkin!

kuitenkin kohteliaani herrasmiehenä haluan kiittää yrityksestäsi ja kommentistasi jos lohduttaa niin dissaus(*voit katsoa käännöksen hieman ylempää)aika hyvä, mutta....

Pelimies kiittää nyt kuitenkin!

• kunnon mies

Todella hyvin sanottu.Veit sanat suustani.Pelkkä idiootti pelle se on.

• Elisabet

Sinäkö olet se, joka huoritteli tuolla.Ainakin sama nimimerkki sinulla on käytössä.Olet vain kateellinen, tiedän sen.Voihan sitä itsetuntoa pönkittää näinkin.

• Mies
        Pelimies kirjoitti:

Poikahan on oikeen tsempannu kun on ruvennut rustaamaan tuota tekstiä tainnut olla mamma tai ainakin sanakirja apuna kun noita juttuja heitit tohon. Tai tiedä vaikka olistikin "asiallinen" mies! mutta se että nää sun *dissaukset johtuu edelleen siitä mihin mä olen monessa vedonnut että kateus on kauheeta. Ymmärään kyllä kun joutuu istumaan sielä himassa ja runkata kaiken päivä vaikka se kivaa onkin. Mutta kun ei saa sitä naista ei sitten millään. Ja ymmärrän senkin että nyt olis oiva tilaisuus tulla purkamaan sitä tänne. Kaikella kunnioituksella tietenkin arvostan ihmisten mielipiteitä oli ne sitten naisia, miehiä,poikia, tyttöjä! Täällä saa heittää mitä vaan vaikka off topicin! mutta sullakaan nyt sitten ei ollut muuta kun tota sun perus dissaus(*disrespect=epäkunnioitus) läppää ja sulle varmaan teki kauheeta/pahaa lukea noita juttuja kun oli sanoja mistä sä et ehkä ole kuulluit (tiedä häntä)

Mutta sanoisin sulle sen verran että vaikka sä kuinka tsemppaisit siis ihan ottaisit asiasta vaarin niin et sinä pysty mua horjuttamaan vaikka luulet että olen teini ja ties mistä perähikiältä kotoisin! katsos niin nää kaikki PLAYA HATER:it tekee/luulee... se on näiden keskustelun stereotypia!(taas vaikee sana). Eikä mua haittaa, ihmiset on ihmisiä ja erinlaisia kaikki ei tykkää tosta ja toiset ei tykkää tästä U know my hard working friend!(viittaa miehen otsikkoon)

Yritys hyvä kymppi mutta tulos oli mikä oli arvaat varmaan itsekkin!

kuitenkin kohteliaani herrasmiehenä haluan kiittää yrityksestäsi ja kommentistasi jos lohduttaa niin dissaus(*voit katsoa käännöksen hieman ylempää)aika hyvä, mutta....

Pelimies kiittää nyt kuitenkin!

Ensinnäkin, mielestäni äidinkielentaito kuuluu yleissivistykseen, Sinulla kenties sanavarasto on hiukan suppeampi ja musiikki/viihdevaikutteisempi, mutta sanakirjaa saatika sitten äitiä ei kirjoittamiseen tai muuhun itsensä ilmaisuun tarvita. Tai no "pelimiehistä" en tiedä.

Toisekseen, vaikken missään määrin ole Sinulle tilivelvollinen, kerron, että elän onnellisesti vakituisessa suhteessa, joten ehkäpä sivuutamme "dissauksestasi" myös kateuden ja tämän naisen "saamisen".

Seuraavaksi kerron, ettei tarkoituksenani ole horjuttaa egoasi, nuorena sitä luulee tietävänsä kaiken ja olevansa kypsempi kuin onkaan, mutta aikanaan tulet huomaamaan kuinka keskenkasvuinen olitkaan näitä kirjoitellessasi.

Ja lopuksi, toivotan Sinulle hyvää kesää ja onnea "kaatoihin".

Niin ja ainut jolle olen "poika" on isäni, joka Sinä et ole.

• Mies
        Elisabet kirjoitti:

Sinäkö olet se, joka huoritteli tuolla.Ainakin sama nimimerkki sinulla on käytössä.Olet vain kateellinen, tiedän sen.Voihan sitä itsetuntoa pönkittää näinkin.

En ollut sama henkilö, vaikka nimimerkki olisikin sama. Tuo nyt tuli vain tempaistua tuulesta ja tuntui sopivan aiheeseen ;)

Onneksi minulla on asiat sillä mallilla, ettei tarvitse keskenkasvuisten kakaroiden juttuja kadehtia.

Kirjoituksestasi sai sen käsityksen, että oikeasti ihailet näiden "pelimiesten" elämän tapaa.
        Oletko Sinä kenties se ylipuunattu teinityttö, joka istuu siinä teinidexterissä etupenkillä??? Taidat olla, tiedän sen, voi sitä itsetuntoa pönkittää niinkin..

• Pelimies
        Elisabet kirjoitti:

Katos elisapetti ! asiahan on nin että kuka vaan voi käyttää tai siis ratsastaa meitsin nickillä! eli Pelimiehen nimeä hyväksi käyttäen! En ole eläessäni varsinkaan Pelimies urani aikana nimitellyt ketään naista huoraksi! ja varsinkaan täällä huutelu olisi suorastaan naurettavaa, mitä joku nyt kuitenkin harrastaa! Kateellisuudestahan tässä ollaan keskusteltu jo monien herrojen kanssa! Pelimiesten ei tarvitse yksinkertaisesti olla kateellinen mistään ja kenellekkään. mutta muut ovat selvästikin kateellisia meille. Kateellisuushan on suomalaisten peri synti!

Kiitos kuitenkin kommentistasi ja hienoa että annoit sanasi kuulua!

Ja taas kiitellään!

• Mies
        Pelimies kirjoitti:

Katos elisapetti ! asiahan on nin että kuka vaan voi käyttää tai siis ratsastaa meitsin nickillä! eli Pelimiehen nimeä hyväksi käyttäen! En ole eläessäni varsinkaan Pelimies urani aikana nimitellyt ketään naista huoraksi! ja varsinkaan täällä huutelu olisi suorastaan naurettavaa, mitä joku nyt kuitenkin harrastaa! Kateellisuudestahan tässä ollaan keskusteltu jo monien herrojen kanssa! Pelimiesten ei tarvitse yksinkertaisesti olla kateellinen mistään ja kenellekkään. mutta muut ovat selvästikin kateellisia meille. Kateellisuushan on suomalaisten peri synti!

Ja taas kiitellään!

että tuo vastaus oli mulle.... ja siihen jo vastasinkin.

• Elisabet
        Mies kirjoitti:

En ollut sama henkilö, vaikka nimimerkki olisikin sama. Tuo nyt tuli vain tempaistua tuulesta ja tuntui sopivan aiheeseen ;)

Onneksi minulla on asiat sillä mallilla, ettei tarvitse keskenkasvuisten kakaroiden juttuja kadehtia.

Kirjoituksestasi sai sen käsityksen, että oikeasti ihailet näiden "pelimiesten" elämän tapaa.
        Oletko Sinä kenties se ylipuunattu teinityttö, joka istuu siinä teinidexterissä etupenkillä??? Taidat olla, tiedän sen, voi sitä itsetuntoa pönkittää niinkin..

Pahoittelen sekaannusta.Täällä on monia, jotka käyttävät nimimerkkiä Mies.Pyydän vielä kerran anteeksi.Tarkoitukseni ei ollut loukata.

• Mies
        Elisabet kirjoitti:

Pahoittelen sekaannusta.Täällä on monia, jotka käyttävät nimimerkkiä Mies.Pyydän vielä kerran anteeksi.Tarkoitukseni ei ollut loukata.

nimimerkkini ei ehkä ollut omaperäisin, pahoittelen. Mielestäni nimimerkki "Mies" ei sovi alkuunkaan huorittelijoille tms. idiooteille, tästä taidan olla pelimiehen kanssa samaa mieltä..

Hyvää kesää.

• Elisabet
        Pelimies kirjoitti:

Ja taas kiitellään!

Taisi tulla sinulle jokin väärin käsitys..tarkoitin viestini nimimerkki Miehelle.Joo..mutta olen nähnyt myös muilla palstoilla nimimerkki Pelimiehen härskiä tekstiä.Ilmeisesti joku pilailija ollut asialla.Voin kertoa sinulle, että taktiikkasi puree.Kohteliaisuus(ehkä pintapuolista) on hyvä asia.

• Pelimies
        Elisabet kirjoitti:

Taisi tulla sinulle jokin väärin käsitys..tarkoitin viestini nimimerkki Miehelle.Joo..mutta olen nähnyt myös muilla palstoilla nimimerkki Pelimiehen härskiä tekstiä.Ilmeisesti joku pilailija ollut asialla.Voin kertoa sinulle, että taktiikkasi puree.Kohteliaisuus(ehkä pintapuolista) on hyvä asia.

sekaannus tuli mutta niitä tulee aina välillä varsinkin kun tämä keskustelu on mennyt aika vauhdilla! Se on aika huono juttu kun jengihän voi heittää samoilla nikeillä mitä haluaa!

kitos sulle kohteliasta sanoista ja toivottavasti kesä sujuu hyvin näin loppua kohden!

Pelimies kiittää!

• Elisabet
        Pelimies kirjoitti:

sekaannus tuli mutta niitä tulee aina välillä varsinkin kun tämä keskustelu on mennyt aika vauhdilla! Se on aika huono juttu kun jengihän voi heittää samoilla nikeillä mitä haluaa!

kitos sulle kohteliasta sanoista ja toivottavasti kesä sujuu hyvin näin loppua kohden!

Pelimies kiittää!

Asia kunnossa.

Hyvää kesää!!Ja kiitos.

• kunnon mies
        Elisabet kirjoitti:

Asia kunnossa.

Hyvää kesää!!Ja kiitos.

Luulen että olet viisas tyttö, etkä usko tuon hurjastelevan teinipojan päiväuniin.Hyvät jutut sillä kuitenkin on.Yksi jätkä se on vain joka pönkittää itsetuntoaan täällä.Niin se on.Huijari mikä huijari.

• Pelimies
        kunnon mies kirjoitti:

Luulen että olet viisas tyttö, etkä usko tuon hurjastelevan teinipojan päiväuniin.Hyvät jutut sillä kuitenkin on.Yksi jätkä se on vain joka pönkittää itsetuntoaan täällä.Niin se on.Huijari mikä huijari.

Sä olet sitten niin ...niin sitkeä kaveri (sinitarra oikeen) mutta jututhan mulla on ollut jo kautta aikojen hyviä! joten niistä ei tarvitse erikseen mainita. Mitä siten huijariin tulee niin sähän sen tiedät etkö niin! siis tiedäthän sinä! koska sinä olet "kunnon mies" ou jeah baby! todellakin REAL MAN!

mutta hienoa että yrität oikeen toden teolla vesittää kaikkien IHANIEN naisten kommentit ja saada mut näyttämään huonossa valossa!
        mutta se on sun juttus se EDELLEEN!

jees...taas on sen aika...joo kyllä sä tiedäT!!

Pelimies kiittää!

• J

Onkohan puheissasi hieman liioittelua..
      4v ja 200 kaatoa. Jos kaato tarkoittaa yhdyntää. se tarkoittaisi että keskimäärin olisit käynyt " hoitamassa" uutta naista joka 7 päivä neljän vuodeb ajan. asut todennäköisesti myös aika isossa kaupungissa, koska pienemmässä olisit saanut jo vuoden jälkeen sellaisen maineen ettei kukaan olisi suhun koskenut pitkällä tikullakaan.
      Pelimies pitää olla mutta tuosta liioittelusta kyllä paistaa läpi niin hyvin että olet vain ensimmäistä kertaa odotteleva, finninaamainen teinipoika.

• kunnon mies

Se vain näkee päiväunia.Totuus on pikkuisen kaukana niistä.

• Pelimies

Ai että näitä stereotyyppi kavereita ravaa alvariinsa dissaamassa! hohhoijjaa! Hienot matikka laskut olit tehnyt tohon, toivottavasti ei vienyt kauan aikaa kun vedit tietysti allekkain lasku tyylillä niin kuin juuri opit siellä koulussa! Teitä kyllä riittää ja senpä takia tämä niin hauskaa onkin!

Isossa kaupungissa asun ja sanotaan näin että tämän isompaa on suomesta vaikea löytää!(get it??)
        Olishan se kiva varmaan jos muillakin olisi nämä taidot ja tiedot mitä mulla ja muutamalla mulla Pelimiehellä(ketä tunnen) on ja se nyt on ihan sama mitä täällä sanoo niin aina joku perse naama tulee ja haistattaa vitut ja käskee mennä kasvamaan! kuten sinunkin teksistä voi ymmärtää.

Hienoa että ihmiset on saatu liikkeelle ja Pelimiehet on ainakain jollain määrin noteerattu!
        vaikka naisethan on kunnian saanut meihin paremmin tutustuakkin!

Pelimies kiittää jälleen ahkeria komentoijia!
        olisihan tuo kiva saada teidänkin kokemuksia tänne mutta vaikeehan niitä on kertoa kun niitä ei yksinkertaisesti ole! Pelimies jatkaa samalla linjalla ja kaatojen määrä hyvin todennäköisesti(keskivertomatikalla laskettuna) kasvaa taas tämän viikonlopun aikana!

Pelimies Tackar och bockar!

• pelimies!
        kunnon mies kirjoitti:

Se vain näkee päiväunia.Totuus on pikkuisen kaukana niistä.

Kunnon mies tuli takasin päristelee tänne! kiva kiva! Eä olitkin pois heti kun jengi tuli fiilistelee Pelimiehen sketsii ja shittii! mutta laitoit vissiin ATK tunnilla kaverisi asialle ja dissaamaan taas Playan settejä! mutta mehän tiedetään jo mistä sinä tulet ja mitä sä edustat!

sä vaan luulet että sä olet joku vaikka olet pelkkä rivimies!!!

arvaas mitä pelimies tekee nyt!!!
        kyllä!! oikein

KIITTÄÄ!!!

• kunnon mies
        pelimies! kirjoitti:

Kunnon mies tuli takasin päristelee tänne! kiva kiva! Eä olitkin pois heti kun jengi tuli fiilistelee Pelimiehen sketsii ja shittii! mutta laitoit vissiin ATK tunnilla kaverisi asialle ja dissaamaan taas Playan settejä! mutta mehän tiedetään jo mistä sinä tulet ja mitä sä edustat!

sä vaan luulet että sä olet joku vaikka olet pelkkä rivimies!!!

arvaas mitä pelimies tekee nyt!!!
        kyllä!! oikein

KIITTÄÄ!!!

Mutta huomenna kiusaan lisää.Vai olen pelkkä rivimies?Vittu oletko oikein jollain jalustalla minuun nähden?!

• Pelimies
        kunnon mies kirjoitti:

Mutta huomenna kiusaan lisää.Vai olen pelkkä rivimies?Vittu oletko oikein jollain jalustalla minuun nähden?!

En ole sanonut olevani jalustalla mutta, tiedän olevani pelimies! ja sinä olet edelleen se sama jannu sieltä ATK tunnilta! joten kannattaisi sinunkin varmaan otta hieman vinkkejä täältä ja mennä kokeilemaan onne pelikentille! vois vaikka natsata(hyvin epätodennäköstä) hei ja jos sulla natsaa niin pistä tänne infoo niin käyn laitta loton sisään! varmaan tulee! =)

Kiitos kunnon mies olet ollut ahkerana!

• KUNNON mies
        Pelimies kirjoitti:

En ole sanonut olevani jalustalla mutta, tiedän olevani pelimies! ja sinä olet edelleen se sama jannu sieltä ATK tunnilta! joten kannattaisi sinunkin varmaan otta hieman vinkkejä täältä ja mennä kokeilemaan onne pelikentille! vois vaikka natsata(hyvin epätodennäköstä) hei ja jos sulla natsaa niin pistä tänne infoo niin käyn laitta loton sisään! varmaan tulee! =)

Kiitos kunnon mies olet ollut ahkerana!

Luulet siis yhä että minä olen ATK tunnilla näin kokopäiväisesti?Hitto ja oletat että pistin kaverini asialle.On sullakin teinipoika jutut.

• Pelimies
        KUNNON mies kirjoitti:

Luulet siis yhä että minä olen ATK tunnilla näin kokopäiväisesti?Hitto ja oletat että pistin kaverini asialle.On sullakin teinipoika jutut.

No niin ja taas kerran kunnon mies todistaa kaikille kuinka lahjakas hän on! voi herran isä sentään että sinä olet sinnikäs pikku veijjari!

mutta hattua nostaisin jos olisi päässä sun yrityksille, jos käyttäisit tämän energian muuhun kuten esim. Pelikentillä setittämiseen
        voisi jopa sinulla olla mahkuja!

Noo tää "teinipoika" (pelimies) Kiittää jälleen KUNNON kommentista!

• kunnon mies
        Pelimies kirjoitti:

No niin ja taas kerran kunnon mies todistaa kaikille kuinka lahjakas hän on! voi herran isä sentään että sinä olet sinnikäs pikku veijjari!

mutta hattua nostaisin jos olisi päässä sun yrityksille, jos käyttäisit tämän energian muuhun kuten esim. Pelikentillä setittämiseen
        voisi jopa sinulla olla mahkuja!

Noo tää "teinipoika" (pelimies) Kiittää jälleen KUNNON kommentista!

Eiköhän sinun olisi aika mennä nukkumaan ja näkemään unta vain niistä olemattomista kaadoistasi.Kunnon miehellä on paljon parempaa tekemistä sillä välin oikeilla kunnon pelikentillä.

• Pelimies
        kunnon mies kirjoitti:

Eiköhän sinun olisi aika mennä nukkumaan ja näkemään unta vain niistä olemattomista kaadoistasi.Kunnon miehellä on paljon parempaa tekemistä sillä välin oikeilla kunnon pelikentillä.

Joo tässä mä siemailen paukkua(vodka kolaa) ja tsiigailen aina välillä kun te säälittävät ns."kunnon"miehet yritätte jotain pyristellä!

mutta sallittakoon teille se huvi! linnänmäkikin on kiinni jo! huomenna sitten vekkulaan pyörii vai mitä! ha haa..!!

Pelimies iskee jälleen ja kiittää !
        PS. kohta on setit kunnossa ja saldot on noususssa... huomenna tulee infoa! =)
        kunnon mies noi kertoa uudesta porno leffastaan minkä se lainasi luokka kaveriltaan ja kuinka tuli nessut käytettyä!! keep it up my friend!

• J
        Pelimies kirjoitti:

Ai että näitä stereotyyppi kavereita ravaa alvariinsa dissaamassa! hohhoijjaa! Hienot matikka laskut olit tehnyt tohon, toivottavasti ei vienyt kauan aikaa kun vedit tietysti allekkain lasku tyylillä niin kuin juuri opit siellä koulussa! Teitä kyllä riittää ja senpä takia tämä niin hauskaa onkin!

Isossa kaupungissa asun ja sanotaan näin että tämän isompaa on suomesta vaikea löytää!(get it??)
        Olishan se kiva varmaan jos muillakin olisi nämä taidot ja tiedot mitä mulla ja muutamalla mulla Pelimiehellä(ketä tunnen) on ja se nyt on ihan sama mitä täällä sanoo niin aina joku perse naama tulee ja haistattaa vitut ja käskee mennä kasvamaan! kuten sinunkin teksistä voi ymmärtää.

Hienoa että ihmiset on saatu liikkeelle ja Pelimiehet on ainakain jollain määrin noteerattu!
        vaikka naisethan on kunnian saanut meihin paremmin tutustuakkin!

Pelimies kiittää jälleen ahkeria komentoijia!
        olisihan tuo kiva saada teidänkin kokemuksia tänne mutta vaikeehan niitä on kertoa kun niitä ei yksinkertaisesti ole! Pelimies jatkaa samalla linjalla ja kaatojen määrä hyvin todennäköisesti(keskivertomatikalla laskettuna) kasvaa taas tämän viikonlopun aikana!

Pelimies Tackar och bockar!

No kerroppas pelimies missä baarissa pelaat pelejäsi pääkaupunki seudulla? Kai sulla joku vakiopaikka on?

• kunnon mies
        J kirjoitti:

No kerroppas pelimies missä baarissa pelaat pelejäsi pääkaupunki seudulla? Kai sulla joku vakiopaikka on?

Se pelaa vain tietokonepelejään kotona.Ja nukkuu suurimman osan päivästä.Sekä näkee loistavia unia.Kunpa itselläni olisi samanlainen mielikuvitus!

• Pelimies
        J kirjoitti:

Paikkojahan todellakin on ja ihan riittämiin asti!
        Kyllähän stadissa käyneet tietävät ja varsinkin täällä asuvat että kaikissa stadin mestoissa on potenttialista matskua pelimiehelle! Tietysti listasta tulisi pitkä jos niitä rupeaisi yksitellen tähän listaamaan! mutta mainittakoon nyt sitten muutamia PLAYAN favoriteja!
        -Barfly
        -Teatteri
        -hesari/memphis
        -Poppis(ygönen)
        -sports Academy(chillin´)

tuossa on muutamat baarit missä on tullut vaikutettua...mutta niin kuin sanoin niin onhan noita enemmänkin!
        Pelimies ei katso aikaa eikä paikkaa, jos hetki on otollinen niin se on sitten siinä, oltiin maitokaupassa tai essolla!

Pelimies tackar och bockar igen!

• Pelimies
        kunnon mies kirjoitti:

Se pelaa vain tietokonepelejään kotona.Ja nukkuu suurimman osan päivästä.Sekä näkee loistavia unia.Kunpa itselläni olisi samanlainen mielikuvitus!

Kyllä mä pisteet sulle annan... hienosti sä aina tulet jonkun siivellä dissamaan Pelimiestä! sekin kertoo "kunnon" miehestä jotain! EIKÖS?

Sä ja mä tiedetään että sä et vaan toivo että sulla olisi samanlainen mielikuvitus kuin mulla! sä haluaisit että sä olisit minä! sen voi lukea joka kerta rivien välistä kun sä soitat tota samaa levyä näisä sun kommenteissa!
        enkös mä todennut sen jo että kukin tyylillään ja vielä kerran päivän miete lause sinulle!

U hate me because U ain´t me!

Pelimies....tiedät kyllä mitä!

kiittää....

• lola o

Nimimerkkisi tais mennä väärin,?. Eiks se ollut satusetä Topelius?.

• kunnon mies

Päiväuniahan tuo Pelimies näkee.Pönkittää vitun huonoa itsetuntoaan täällä.

• Pelimies

Joo tais mennä väärin jos olisin kertomassa satuja! mutta tässä on vaan meitsin setit ja olisin mielenkiinnolla odottanut muiltakin(muutamilta on tullutkin) omia settejä ja kokemuksia! mutta tää on hiukan lähtenyt off topic tää homma! se ei menoa haittaa ja pääasia on se että mulla ainakin on ollut ratki tiemukasta käydä hieman verbaalista kanssakäymistä näiden (en sano teinien) vaan ei pelimiesten kanssa! Kylmiä totuuksia ei ole helppo niellä kun mielummin ottaa lämpimän valheen syliinsä ja pitää siitä kiinni loppuun asti! no matter what!!

Mutta lola o saat minulta lämpimät kiitokset
        ja toivotavasti joku kertoo sulle niitä satuja!

Pelimies tekee sen kyllä sen...siis...kiittää!!

• Pelimies

ihan pakko ottaa nyt hieman ns.time out ja antaa vähän feed backia jengille! Hienoa että ihmiset on lähtenyt rohkeasti keskustelemaan ehkä nyt ei niin topicin mukaisesti mutta kuitenkin! ollaan saatu herätettyä ihmisissä voimakkaita tunteita ja ehkä jopa asioita joista ei monikaan tiennyt ennen tähän keskusteluun osallistumista!

mutta pidetään hauskaa ja edelleen PAINOTAN sitä että saataisiin OMIA fiiliksiä, kommentteja, tuntemuksia, tarinoita ja kokemuksia ennen kaikkea tarvitaan uusia settejä kehiin ja uusia näkökulmia!

HIENOA IHMISET ! annetaan paukkua!

PS. dissauksilta tuskin edelleenkään vältytään! =)

• Yhden naisen mies

Naisia pystyy iskemään kuka tahansa, mutta kuka pystyy pitämään yhden naisen onnellisena? Eikö siinä olisi kelpo aihe kisailulle.

• -

Onnellinen nainen ei ole koskaan, koskapa nainen on onnellinen valittaessaan, että lisää pitää saada sitä ja sitä.

• Pelimies

naisia ei todellakaan pysty iskemään kuka tahansa! se oli pakko sanoa näin alkuun!
        ollaanhan se tässä keskustelussakin nähy että ei tonne pelikenille kannata lähteä jos ei tosiaan sielä meinaa mitään tehdä!

Tälläkin hetkellä moni nainen on onnellinen....ya know! Jengi kysyy miks Pelimies ei seurustele!?

vastaus on simple! -Tänään vaan ei ole se päivä!

Kiitos kommentistasi ja onnea valitemallasi tiellä!

Pelimies kiittää!

• Pelimies
        - kirjoitti:

Onnellinen nainen ei ole koskaan, koskapa nainen on onnellinen valittaessaan, että lisää pitää saada sitä ja sitä.

kyllä tuokin pitää paikkansa!

mikä sitten loppupeleissä riittää siihen etä nainen on siis on oikeasti onnellinen!

-Pelimies vetäytyy miettimään!-

• Tyra
        Pelimies kirjoitti:

naisia ei todellakaan pysty iskemään kuka tahansa! se oli pakko sanoa näin alkuun!
        ollaanhan se tässä keskustelussakin nähy että ei tonne pelikenille kannata lähteä jos ei tosiaan sielä meinaa mitään tehdä!

Tälläkin hetkellä moni nainen on onnellinen....ya know! Jengi kysyy miks Pelimies ei seurustele!?

vastaus on simple! -Tänään vaan ei ole se päivä!

Kiitos kommentistasi ja onnea valitemallasi tiellä!

Pelimies kiittää!

vautsi...pelimies kuulostaa todella hyvältä! :) jatka vaan hyvä mies, äläkä anna noiden masentaa typerillä viisuksillaan! :)
        Ne todellakin on vaa kateellisia!! Hienoa nähdä että on vielä olemassa sunlaisia itsevarmoja miehiä! kaikkee hyvää sulle jatkossakin!
        Törmäisin mielelläni sunlaiseen pelimieheen!! Eikä sitä ikinä tiedä... :)

• Pelimies
        Tyra kirjoitti:

vautsi...pelimies kuulostaa todella hyvältä! :) jatka vaan hyvä mies, äläkä anna noiden masentaa typerillä viisuksillaan! :)
        Ne todellakin on vaa kateellisia!! Hienoa nähdä että on vielä olemassa sunlaisia itsevarmoja miehiä! kaikkee hyvää sulle jatkossakin!
        Törmäisin mielelläni sunlaiseen pelimieheen!! Eikä sitä ikinä tiedä... :)

aaah. silmiä hivelee kun on naisia jotka ns. surffaa samoilla aalloilla! Kuten olet huomannut ei minua masenna näitten kahden euron dissaus vastaukset, mutta ilman heitä tässä ei olisi ollenkaan suolaa tässä keskustelussa!

Pelimies jatkaa samaan malliin ja se on varma!
        Ja toivotavsti törmäisin sinuun/sinulaisiin naisiin useammin! siis nähdään kentällä! =)

Pelimies kiittää !

• Tyra
        Pelimies kirjoitti:

aaah. silmiä hivelee kun on naisia jotka ns. surffaa samoilla aalloilla! Kuten olet huomannut ei minua masenna näitten kahden euron dissaus vastaukset, mutta ilman heitä tässä ei olisi ollenkaan suolaa tässä keskustelussa!

Pelimies jatkaa samaan malliin ja se on varma!
        Ja toivotavsti törmäisin sinuun/sinulaisiin naisiin useammin! siis nähdään kentällä! =)

Pelimies kiittää !

Hyvä, ettet välitä niistä kommenteista :)
        Täällä on muutenkin liian vakavia ihmisiä! Siis ne ei ymmärrä relata.. vaan kaiken pitää ottaa nii-in vakavasti! Boring! =)
        Hyvää ja aurinkoista loppukesää sulle! :) Voipi olla että meidän tiet kohtaa...samasta suunnasta kun olen :) siihen asti...anna palaa!!

• E~E

Näin voisin totee et yhenillan jutut sucks... Eli seksi niissä on aika surkeeta. Ei paljon mitää extraa ja toisaalta ees suuseksi-settejä ei kannattais kauheesti vedellä näin tauti-aikana. Enkä usko et kovin moni diggaa imee kundia kortsun läpi, tai mies nuolla naista kun elmukelmut on välissä.

Ennemmin suosittelisin vakipanoja/hoitoja, miksi niitä kukakin kutsuu. Eli jos ei halua sitoutua ei tarvi, hoitelee vaik useampaa yhtäaikaa, mut saletisti on parempia kyytejä luvassaa puolin jos toisin kun sekstaa enemmänkin saman kanssa kuin sen yhen kerran baari-illan jälkeen.

Parhaimpia pokia naisissa on varmaan nuoret sinkkutytöt(18-22)jotka haluu seuraa seksin merkeissä, eli ovat itsekin haku päällä. Sitten on tietty sellaisia jotka elää puutteessa, niiltä varmaan siiderihiprakassa irtoo paremmin... Ja kokeilunhaluiset omaan ukkoonsa kyllästyneet seurustelevat naiset lähtee varmaan vaihtelu mielessä ja helpolla mukaan. Seksi vie ja taksi tuo, mut siideri liikuttaa jne...

Paras laini minkä koskaan olen kuullut oli tämmöinen: Olin tuttujeni(sekaporukka sekä miehiä että naisia) kanssa baarissa, ja meillä oli mies toisesta kaupungista vieraana. Oltiin pöydässä ja baaritiskillä oli kaunis tyttö. Tämä seurueessani oleva mies katseli pitkään ja kehui meille tyttöä. Kehoitettiin sitten menee puheille ja tää kundihan läksi.

Katsottiin kauempaa, ja heti kun tyyppi oli avannut suunsa ämmä löi täysiä päähän. Tuli takasi sitte ja kaikki kyseli ja ihmetteli et mitä oikein tapahtu. Tää hemmo oli ihan järkyttynyt ja selitti et hullui akkoja täs kaupungissa. Kysyttii uudellee et mitä ihmettä sanoit ja kundi vastas pokkana et sanoin niiku kuuluuki : "No huora annatsä pilluu vai et?"

Eli suoraan asiaan vaan ettei aikaa tuhlaannu ;)

• Pelimies

Hienoa. Ensimmäinen vstaus/kommentti mitä olen tällä keskustelulla hakenut. oli hienoa lukea kun oli asiallistateksitä ja lopusa oli kyllä mojovat naurut kun kaverillesi kävi niin kuin kävi!

Kiitos sinulle! ja hyvää kesän jatkoa!

• Nainen22

Otinpa ihan asiakseni lukea tuon koko keskustelun. Rivien välistä lukemalla oli naurettavan helppo todeta, että tämä "pelimies" on kirjoittanut suurimman osan "vastauksistaan" itse!

Ja miksipä ei vastailisi, sillä kukaan itseäänkunnioittava nainen ei "ihaile" tuollaista elämää, vaikkakin paskaahan poika tuossa puhuu.

Lisäksi kielenkäyttö/sanasto on aivan kuin 13-vuotiaan serkkupoikani suusta (toivottavasti ei ole samainen serkkupoika tämänkin skeidan takana ;) )

Ei se mitään, mielikuvitus on hyvä asia, kunhan se ei sekoitui reaalimaailmaan ;)

Ja tuohon loppupään kommenttiin naisen onnelliseksi tekemistä;
      kuka tahansa "mies" osaa vehjettään heilutella ympäri kaupunkia, mutta harvassa on ne jotka ajattelevat YLÄpäällään.

Ja todellakin, irtoseksi on perseestä, 2 vuotta vakituisessa suhteessa ja orgasmitakuu myös naiselle.. siinä pelimiehille tavoitetta!

• Pelimies

Hienoa että olet nähnyt vaivaa ja lukenut kaikki keskustelut! siinä oli jo taivotetta !
        Jees eli aloitetaan nyt sitten vastamaan tämän feministi,lättä pillu lesbon kommentteihin!

Niin kuin monesti ollaan todettu keskustelun aikana että teitä perähikiän tyyppejä riittää täällä dissamaassa ja ns. elävöitämässä näitä keskusteluja! tietysti kun aloitin tämän olin 100 varma että teitä ravaa täällä alvariinsa, osa on jo huomannut että PELIMIEHELLE on turha syöttää pajun köyttä, koska verbaliikka on hallussa ja senkin olet varmasti itse huomannut. ko. kommentillasi on hyttysen ripulipaskan verran merkitystä tälle keskustelulle, koska se ei kehitä tätä ollenkaan ja toiseksi se kuuluu näiden kateellisten panetteluihin. Tietysti on hienoa että olet onnelisesti parisuhteessa ja kiva kun jaoit sen meidän kanssa. Mutta sisäluku taitoa varmaan kannattaa kehittää ja senkin voit tehdöä sen sinut 13v serkkupojan kanssa! Samalla altopituudellahan te mitä ilmeisemmin olette!

Kielenkäytöstä sen verran vielä että Pelimies puhuu näin ja joku toinen puhuu noin! eli se jos sinua häiritsee niin ei varmasti kannattaisi lukea ensimmäistäkään viestiä tässä keskustelussa!
        Huono yritys!

Mutta niinkuin kaikille olen sanonut että mielipiteitä kunnioitan ja kiitän siksi myös sinua näistä rakentavista ja suunta antavista kommenteistasi. Ihana tietää että teitä riittää ja ilman teitä ei olisi yhtään hauskaa kirjoitella näihin keskusteluihin!

PELIMIES TACKAR OCH BOCKAR IGEN!

• Kunnon mies

" lukea tuon koko"
        huh.
        Et ole tainnut kunnon miestä saadakaan kun suhteista ja orgasmeista noin puhut..

• Bassline
        Pelimies kirjoitti:

Hienoa että olet nähnyt vaivaa ja lukenut kaikki keskustelut! siinä oli jo taivotetta !
        Jees eli aloitetaan nyt sitten vastamaan tämän feministi,lättä pillu lesbon kommentteihin!

Niin kuin monesti ollaan todettu keskustelun aikana että teitä perähikiän tyyppejä riittää täällä dissamaassa ja ns. elävöitämässä näitä keskusteluja! tietysti kun aloitin tämän olin 100 varma että teitä ravaa täällä alvariinsa, osa on jo huomannut että PELIMIEHELLE on turha syöttää pajun köyttä, koska verbaliikka on hallussa ja senkin olet varmasti itse huomannut. ko. kommentillasi on hyttysen ripulipaskan verran merkitystä tälle keskustelulle, koska se ei kehitä tätä ollenkaan ja toiseksi se kuuluu näiden kateellisten panetteluihin. Tietysti on hienoa että olet onnelisesti parisuhteessa ja kiva kun jaoit sen meidän kanssa. Mutta sisäluku taitoa varmaan kannattaa kehittää ja senkin voit tehdöä sen sinut 13v serkkupojan kanssa! Samalla altopituudellahan te mitä ilmeisemmin olette!

Kielenkäytöstä sen verran vielä että Pelimies puhuu näin ja joku toinen puhuu noin! eli se jos sinua häiritsee niin ei varmasti kannattaisi lukea ensimmäistäkään viestiä tässä keskustelussa!
        Huono yritys!

Mutta niinkuin kaikille olen sanonut että mielipiteitä kunnioitan ja kiitän siksi myös sinua näistä rakentavista ja suunta antavista kommenteistasi. Ihana tietää että teitä riittää ja ilman teitä ei olisi yhtään hauskaa kirjoitella näihin keskusteluihin!

On sulla poika parka jutut... Noin kun puhut naisille myös pelikentällä niin kaato on varma.. hohhoijaa.. Kyllä sun itsetunto on todella matalalla mutta voi kai sitä pönkittää täälläkin.. kokeilisit oikeassa elämässä kohottaa sitä myös... Nainen kun tykkää sanaleikeistäsi niin olet niin hymyä mutta heti kun joku arvostelee tai antaa negatiivista reklamaatiota jutuistasi niin olet kuin pikkupoika karkkikaupassa ilman rahaa.. Mikä tosin taidat ollakin jutuistasi päätellen.. Mutta mitäpä sitä ihminen ei tekisi että edes joku kuuntelee (lukee) fantasioitasi... Koitas ottaa pikkuhiljaa järki käteen ja kasva aikuiseksi niin sitten opit myös pelaamaan.. Taitaa se ainoa peli olla vielä ollut se "naapurintyttö" jonka kanssa leikitte lääkäriä.. Ei voi kuin todeta että ellet kestä myös negatiivista palautetta niin turha on pelimieheksi itseään kutsua! Jos nainen sanoo jotain mikä ei ole sun mieleen niin hän on heti huora tai jotain muuta.. Kun tuollainen poika joskus pääsee ravintolaan ja oikeasti joutuu tekemisiin naisten kanssa , ja saa pakit niin mahtaa se itku ja hampaiden kiristely olla näkemisen arvoinen juttu :) Ei muuta kuin takaisin niiden hiekkalelujen pariin ja kasvamaan vielä muutamaksi vuodeksi niin kyllä ne haaveet joista kirjoittelet tänne saattavat muuttua jopa todeksi :)

• Pelimies
        Bassline kirjoitti:

On sulla poika parka jutut... Noin kun puhut naisille myös pelikentällä niin kaato on varma.. hohhoijaa.. Kyllä sun itsetunto on todella matalalla mutta voi kai sitä pönkittää täälläkin.. kokeilisit oikeassa elämässä kohottaa sitä myös... Nainen kun tykkää sanaleikeistäsi niin olet niin hymyä mutta heti kun joku arvostelee tai antaa negatiivista reklamaatiota jutuistasi niin olet kuin pikkupoika karkkikaupassa ilman rahaa.. Mikä tosin taidat ollakin jutuistasi päätellen.. Mutta mitäpä sitä ihminen ei tekisi että edes joku kuuntelee (lukee) fantasioitasi... Koitas ottaa pikkuhiljaa järki käteen ja kasva aikuiseksi niin sitten opit myös pelaamaan.. Taitaa se ainoa peli olla vielä ollut se "naapurintyttö" jonka kanssa leikitte lääkäriä.. Ei voi kuin todeta että ellet kestä myös negatiivista palautetta niin turha on pelimieheksi itseään kutsua! Jos nainen sanoo jotain mikä ei ole sun mieleen niin hän on heti huora tai jotain muuta.. Kun tuollainen poika joskus pääsee ravintolaan ja oikeasti joutuu tekemisiin naisten kanssa , ja saa pakit niin mahtaa se itku ja hampaiden kiristely olla näkemisen arvoinen juttu :) Ei muuta kuin takaisin niiden hiekkalelujen pariin ja kasvamaan vielä muutamaksi vuodeksi niin kyllä ne haaveet joista kirjoittelet tänne saattavat muuttua jopa todeksi :)

ai ihana aamu! aurinko paistaa (ainakin täällä etelässä) ja heti töihin tultuani ajattelin katsoa mikä on keskustelun tilanne. Ja kuinka ollakkaan taas oli yksi, joka kehottaa herätä unesta ja mennä kasvamaan. Puhumattakaan niistä neuvoista mitä pelikentillä ei saa ja saa tehdä?!? no joo...näistähän mä olen tämän keskustelun aikana puhunut jo moneen otteeseen!

milloin olen teini, pikkupoika, amisviiksi, jne jne!!

No what ever, mutta mainitsit tuossa että en kestä negatiiviistä palautetta, höh. Luuletko että laittaisin tänne tälläistä juttua, jos en kestäisi teitä dissajiia! Tämähän oli mielipide keskustelu ja ihmisiltä kyselin omia mietteitä ja kokemuksia asian saralta! tietysti sehän oli aika saletti että ihmisiä joilla hampaat kiristyy(kuten sinä) lukiessaan tätä minun settiä!
        Ja vissiin olen jokaisen kommenttiin pyrkinyt vastaamaan ja ollut sitä mieltä että kaikilla on oma sanansa sanottavanaan,mikä kuluu jokaisen oikeuksiin. Eihän tälläisestä keskustelusta tulisi mitään jos jokaiselle negatiiviselle palautteelle haistattelisin vitut ja pitkät sellaiset! ei ei !
        Varmasti jos luit kaikki setit niin huomasit että en ole yhdessäkään ns. kiristellyt hampaita saati itkenyt! tietysti kovia sanoja joutuu käyttämään koska katsoin tilanteen vaativan sitä! ei siinä sen kummempaa! elämää tää vaan on ja täälläkin on toista miljoonaa keskustelua vissiin käynnissä, joten kyllä kaikenlaisia kommentteja on syytä odottaa! meitä on moneen junaan niin kuin on tapana sanoa!

Mutta edelleen kiitän myös sinua kuten kaikkia aikaisempia kommenteista, hienoa että olet lähtenyt liikkelle ja tehnyt minusta hienon analyysin(kuten moni muu) =)

Pelimies kiittää näin aamu tuimaan!

• Nainen22
        Kunnon mies kirjoitti:

" lukea tuon koko"
        huh.
        Et ole tainnut kunnon miestä saadakaan kun suhteista ja orgasmeista noin puhut..

Sori.. meni koko kommenttisi vähän ohi, mitä kritisoit?? Saatan olla hiukan vajaa-älyinen tai tyhmä (pelimies käyttänee sanaa "nainen"), muuten todellakaan ymmärrä mitä tuossa kritisoit.

Kirjoituksesi poikkeaa muutoinkin aikaisemmasta "älykkäästä"-linjasta, todistitko pentumaisuutesi, vai käyttikö joku nickiäsi?

Voitte rauhassa paukutella henkseleitänne eläen illuusiossa, jossa nainen kuin nainen saa elämänsä seksiä kanssanne missä tahansa, milloin tahansa, metsään menee...

• Mies
        Pelimies kirjoitti:

Huono yritys!

jne..

Aikaisemmin ei "pelimies" ole todellista(?) luontoansa näyttänyt, vaan on asiallisesti (niinno... sinnepäin) jatkanut omalla linjallaan, mutta NYT pelimies hermostui! Taisipa olla totuuspohjaa aikalailla, itsekin samaa jo katselin, mutta en usko kenenkään täällä olevan NIIN keskenkasvuinen, että omiinsa vastailisi...

Ja on hyväksi, että opit ja sivistät itseäsi näistä keskusteluista, mutta koita sentään odottaa johonkin toiseen asiayhteyteen ennenkuin käytät lähes identtistä terminologiaa jonkun muun keskustelijan teksteistä... (sanoit "Mutta sisäluku taitoa varmaan kannattaa kehittää...", ja juuri äsken joku moitti puutteellista sisälukutaitoasi..)

Ja muuten, olet oikeassa tuo kiittely sopii tuonne loppuun, se taitaa kuulua ainakin stand-up-komiikkaan hyvinkin oleellisesti...

• Pelimies
        Nainen22 kirjoitti:

Sori.. meni koko kommenttisi vähän ohi, mitä kritisoit?? Saatan olla hiukan vajaa-älyinen tai tyhmä (pelimies käyttänee sanaa "nainen"), muuten todellakaan ymmärrä mitä tuossa kritisoit.

Kirjoituksesi poikkeaa muutoinkin aikaisemmasta "älykkäästä"-linjasta, todistitko pentumaisuutesi, vai käyttikö joku nickiäsi?

Voitte rauhassa paukutella henkseleitänne eläen illuusiossa, jossa nainen kuin nainen saa elämänsä seksiä kanssanne missä tahansa, milloin tahansa, metsään menee...

Miten se nyt on ? lukeeko jengi näitä ollenkaan vai vastataanko suoraan viimeiseen kommenttiin?!? well..anyway mielestäni tässä ei olla paukuteltu henkseleitä se vaan on otettu niin, teidän silmiinne nämä jutut ehkä näyttää siltä! jos edelleen painotan sitä mikä oli ideana tässä keskustelussa eli muiden ihmisten kokemuksia olisin tässä halunnut tietää. Pääasiassa tää on lähtenyt hieman käsitä tää homma, koska parhaat väittelyt ja setit saadan aikaiseksi juuri silloin kun ihmiset antavat sitä ns. negatiivista palautetta(otetaan huomioon seuraavaa keskutelua miettiessä!) . Tämä on ollut haastava ja hieno kokemus jo tähänkin asti! mutta tietysti näitä kommentteja tulee varmasti lisää ja Pelimieskin joutuu antamaan vastauksia monille "keskenkasvuiselle" fiksulle, oikein ajattelvalle AIKUISELLE/KYPSÄLLE kommentoijalle! jotka tietysti kehottavat minua menemään kasvamaan, heräämään illuusio unistani ajelemaan amisviikseni etc etc...

Ja taas olisi kiitosten aika!
        Nainen22 kiitos sinulle kommenteistasi ja kaikkea hyvää jatkossakin! =)

Pelimies tackar och bockar!

• Pelimies
        Mies kirjoitti:

jne..

Aikaisemmin ei "pelimies" ole todellista(?) luontoansa näyttänyt, vaan on asiallisesti (niinno... sinnepäin) jatkanut omalla linjallaan, mutta NYT pelimies hermostui! Taisipa olla totuuspohjaa aikalailla, itsekin samaa jo katselin, mutta en usko kenenkään täällä olevan NIIN keskenkasvuinen, että omiinsa vastailisi...

Ja on hyväksi, että opit ja sivistät itseäsi näistä keskusteluista, mutta koita sentään odottaa johonkin toiseen asiayhteyteen ennenkuin käytät lähes identtistä terminologiaa jonkun muun keskustelijan teksteistä... (sanoit "Mutta sisäluku taitoa varmaan kannattaa kehittää...", ja juuri äsken joku moitti puutteellista sisälukutaitoasi..)

Ja muuten, olet oikeassa tuo kiittely sopii tuonne loppuun, se taitaa kuulua ainakin stand-up-komiikkaan hyvinkin oleellisesti...

Miksi!? kysymys joka on vavannut mieltäni siitä asti kun keskustelu pääsi vauhtiin! Mielestäni on hienoa että keskustelu on saanut monia kasvoja ja herättänyt tunteita suurimmaksi osaksi ehkä närää ihmisten jotka ei usko tai halua uskoa (kuka tietää) asioihin mistä minä puhun! tai olen kiistattomasti esittänyt! Uskomattomin tai no ehkä mielenkiintoisin asia on se että ihmiset ovat tarkkavaisesti (mikä on hienoa) seurannut keskustelun kulkua ja nyt sitten alkavat esittää sellaisia ns.Syytöksiä että minä vastailisin itse näihin eri nickeillä!? HUH...tuohon ei muuta keksi! mutta mitään häpeilemättä ihmiset haluavat järisyttää, aiheuttaa pahennusta ja saada melua aikaiseksi. Mikä tietysti on hyvä asia näin keskutelun kannalta! itse olen yllättynyt keskustelun saamasta suosiosta ja ihmisten reagoinnista, jotkut antavat rehellisiä kommentteja joihin itse yritän antaa rakentavia vastauksia NIIN KAUAN kun pysytään ns. asia linjalla. Tietysti täällähän on helppoa huudella ja nimitellä toisia, tämähän on anonyymiä, joten ikinään ei joudu seisomaan sanojensa takana! Mikä ei vastaa Pelimiehen ajatus mailmaa, mutta pelimies kuitenkin hyväksyi annetut puitteet ja päätti silti aloittaa keskustelun! Internetillä on sinänsä mahtava voima vaikuttaa ihmiseen tietyllä tasolla tai ainakin herättää kysymyksiä. Itse kun olen kahlaillut näitä jotain keskusteluja läpi todistaakseni itselleni sen että ei vain omassa keskustelussani voi olla näitä ns. dissaajia liikenteessä. Ja iloiseksi yllätykseksi huomasin että sama meininki on muissakin keskusteluissa, missä haukutaan toisia mitä ihmeellisemmillä nimillä, missä kehotetaan työntämään mikä milloinkin minne ja milloin käsketään paini milloin minnekkin! heh heh..

joo Olen nyt todsitanut sen (itselleni) että se olisi varmaan ihan sama mitä laitan seuraavaksi keskutelun aiheeksi, varmasti tulee samanlaista kanssakäymistä ns. Verbaalista tangoa joudutaan tanssimaan silloinkin! ja sen taitajana olen mieluusti mukana siinä! kuten tässäkin!

Sisäluku taidosta sen verran vielä että jos ihmiset eivät kommentoi otsikkoa ja keskutelun aihetta OLLENKAAN vaan keskittyy toisten sättimiseen ja dissamiseen, on se mielestäni (voin olla väärässäkin) sisäluku taidon puutetta. Mutta niin kuin sanottu jo muutamat kerrat aikaisemminkin niin kommentteja kaivataan ja se elävöittää keskustelua kivasti! joten periatteessa MIES on oikeassa sanoessaan että minulta puuttuu tuo kyseinen taito siis sisäluku sellainen! mutta niin se on monella muullakin... joten "brake evenissä" ollaan! =)

Mies kiitos kommentista I love you all... Have a nice day! peace!

siinä oli stand up komiikkaa jos jossain!

Pelimies kiittää...

• Jatta
        Pelimies kirjoitti:

ai ihana aamu! aurinko paistaa (ainakin täällä etelässä) ja heti töihin tultuani ajattelin katsoa mikä on keskustelun tilanne. Ja kuinka ollakkaan taas oli yksi, joka kehottaa herätä unesta ja mennä kasvamaan. Puhumattakaan niistä neuvoista mitä pelikentillä ei saa ja saa tehdä?!? no joo...näistähän mä olen tämän keskustelun aikana puhunut jo moneen otteeseen!

No what ever, mutta mainitsit tuossa että en kestä negatiiviistä palautetta, höh. Luuletko että laittaisin tänne tälläistä juttua, jos en kestäisi teitä dissajiia! Tämähän oli mielipide keskustelu ja ihmisiltä kyselin omia mietteitä ja kokemuksia asian saralta! tietysti sehän oli aika saletti että ihmisiä joilla hampaat kiristyy(kuten sinä) lukiessaan tätä minun settiä!
        Ja vissiin olen jokaisen kommenttiin pyrkinyt vastaamaan ja ollut sitä mieltä että kaikilla on oma sanansa sanottavanaan,mikä kuluu jokaisen oikeuksiin. Eihän tälläisestä keskustelusta tulisi mitään jos jokaiselle negatiiviselle palautteelle haistattelisin vitut ja pitkät sellaiset! ei ei !
        Varmasti jos luit kaikki setit niin huomasit että en ole yhdessäkään ns. kiristellyt hampaita saati itkenyt! tietysti kovia sanoja joutuu käyttämään koska katsoin tilanteen vaativan sitä! ei siinä sen kummempaa! elämää tää vaan on ja täälläkin on toista miljoonaa keskustelua vissiin käynnissä, joten kyllä kaikenlaisia kommentteja on syytä odottaa! meitä on moneen junaan niin kuin on tapana sanoa!

Mutta edelleen kiitän myös sinua kuten kaikkia aikaisempia kommenteista, hienoa että olet lähtenyt liikkelle ja tehnyt minusta hienon analyysin(kuten moni muu) =)

...vaan provosointia, ja Pelimieshän provosoituu;) Ai ai, Pelimiehen kalsea positiivinen asenne tuppaa rakoilemaan? Voi sitä provosoitua, mutta älä mene henkilökohtaisuuksiin, se antaa teinimäisen kuvan, rakas Pelimies...

Jään seuraamaan keskustelua mielenkiinnolla

• Pelimies
        Jatta kirjoitti:

...vaan provosointia, ja Pelimieshän provosoituu;) Ai ai, Pelimiehen kalsea positiivinen asenne tuppaa rakoilemaan? Voi sitä provosoitua, mutta älä mene henkilökohtaisuuksiin, se antaa teinimäisen kuvan, rakas Pelimies...

Jään seuraamaan keskustelua mielenkiinnolla

Provosoituu sitä kovempikin pelimies, mutta se on ns. väliaikaista heikkoutta. Vaikka kuinka yritän pitää asia linjaa yllä niin sitä pakosti joutuu provon uhriksi...kaikkia luoteja ei voi väistää! =) edes PELIMIES!
        Aivan en halua alentua samalle tasolle kuin muut kommentoijat jotka menevät henk. kohtaisuuksiin! Ja pyrin aina olemaan asiallinen ja luonteva vastauksissani, mietin kyllä hartaasti laitanko tuon kyseisen vastauksen(mistä luulen tämän johtuvan) mutta päätin laittaa koska halusin itsekkin välillä näyttää pimeän puoleni ! heh..
        no joo.. Pelimies jatkaa vahvalla tylillään ja vetäytyy miettimään uutta keskustelun aihetta. Toivottavasti saadaan ihmiset liikkeelle kuten tänne saatiin!

Kiitos Jatalle... *hali*

Pelimies jakaa kiitosta!

• "ex" pelimies
        Pelimies kirjoitti:

Miten se nyt on ? lukeeko jengi näitä ollenkaan vai vastataanko suoraan viimeiseen kommenttiin?!? well..anyway mielestäni tässä ei olla paukuteltu henkseleitä se vaan on otettu niin, teidän silmiinne nämä jutut ehkä näyttää siltä! jos edelleen painotan sitä mikä oli ideana tässä keskustelussa eli muiden ihmisten kokemuksia olisin tässä halunnut tietää. Pääasiassa tää on lähtenyt hieman käsitä tää homma, koska parhaat väittelyt ja setit saadan aikaiseksi juuri silloin kun ihmiset antavat sitä ns. negatiivista palautetta(otetaan huomioon seuraavaa keskutelua miettiessä!) . Tämä on ollut haastava ja hieno kokemus jo tähänkin asti! mutta tietysti näitä kommentteja tulee varmasti lisää ja Pelimieskin joutuu antamaan vastauksia monille "keskenkasvuiselle" fiksulle, oikein ajattelvalle AIKUISELLE/KYPSÄLLE kommentoijalle! jotka tietysti kehottavat minua menemään kasvamaan, heräämään illuusio unistani ajelemaan amisviikseni etc etc...

Ja taas olisi kiitosten aika!
        Nainen22 kiitos sinulle kommenteistasi ja kaikkea hyvää jatkossakin! =)

Pelimies tackar och bockar!

Huomenta pelimies! Se on taas viikonloppu takana, tuliko uutta kaatoa? Tää keskustelu on alkanut mennä väärään suuntaan kun kaiken maailman kateelliset yrittävät heittää lokaa sun päälle huonolla menestyksellä!!! Jos nyt mä yrittäisin palauttaa tän keskustelun oikeille raiteille eli PILLUA TULI VIIKONLOPPUNA!!!

• Pelimies
        "ex" pelimies kirjoitti:

Huomenta pelimies! Se on taas viikonloppu takana, tuliko uutta kaatoa? Tää keskustelu on alkanut mennä väärään suuntaan kun kaiken maailman kateelliset yrittävät heittää lokaa sun päälle huonolla menestyksellä!!! Jos nyt mä yrittäisin palauttaa tän keskustelun oikeille raiteille eli PILLUA TULI VIIKONLOPPUNA!!!

kuka se sielä huutelee... hehheh! ex-pelimieshän se tuli mukaan pitkästä aikaan... Joo onhan tässä saanut lukea jos jonkin näköisiä sketsejä. Mutta hauskaa on ollu voi että! kyyneleet silmissä vääntänyt ja kääntänyt näitä settejä tänne. Onneksi jatta tuli vähän piristämään! well..
        joo olihan sitä aikamoista settiä vknloppuna! perjantai meni hiukka penkin alle kun tuli harjoiteltua aika kovaa =) if u know what I mean!

Launtaina sitten olikin jo perus kaato meinkiä. Hietsusta lähettiin Kallioon jatkaa bileitä.. olihan siinä menoa ja meininkiä! ja pisteitä tuli pari kappaletta. Ja ihan nätit tytöt olikin.
        Joo nyt on taas työviikko edessä ja aika hieman huilia ainakin alku viikko... sitten taas alkaa meno maistumaan! Pelimies on Pelimies...

Mietin muuten tässä uutta aihetta , oliskos ideoita?!? saatais uutta keskustelua aikaseksi niin kuin sanoit tää alko mennä jo aika persuksillee näin lopussa!

• bassline
        Pelimies kirjoitti:

niinhän ne kaikki dissaajat on kai sitten feministi lättäpillulesboja kuten kirjoitit.. Ja vastauksesi todisti taas sen mitä sanoinkin... hernettä nenään vaan poitsu :) Olen aikaisempaa varmempi ettet edes Naisten kanssa pärjää, etkä yhtään ole kaatanut. Kokemattomia tyttöjä ehkä..niitäkään tuskin ihan kahtasataa...:) Mutta jos tykkäät fantasioista niin suotakoon se sinulle :) Sitäpaitsi kuten kirjoitit yhdelle aikaisemmalle dissaajalle että ko. henkilö istuu koneen ääressä ja surffaa niin sinä kaadat silläkin aikaa naisia.. kellonaikoja kun katsoo niin kukas se yllätys yllätys onkaan koneessa sillointällöin kiinni??? Sinä! no..sillä välin joku todennäk.kaatoi siskosi tai tyttöystäväsi..:)

• Pelimies
        bassline kirjoitti:

niinhän ne kaikki dissaajat on kai sitten feministi lättäpillulesboja kuten kirjoitit.. Ja vastauksesi todisti taas sen mitä sanoinkin... hernettä nenään vaan poitsu :) Olen aikaisempaa varmempi ettet edes Naisten kanssa pärjää, etkä yhtään ole kaatanut. Kokemattomia tyttöjä ehkä..niitäkään tuskin ihan kahtasataa...:) Mutta jos tykkäät fantasioista niin suotakoon se sinulle :) Sitäpaitsi kuten kirjoitit yhdelle aikaisemmalle dissaajalle että ko. henkilö istuu koneen ääressä ja surffaa niin sinä kaadat silläkin aikaa naisia.. kellonaikoja kun katsoo niin kukas se yllätys yllätys onkaan koneessa sillointällöin kiinni??? Sinä! no..sillä välin joku todennäk.kaatoi siskosi tai tyttöystäväsi..:)

Jees! kaikkiahan minä haukuin tossa eikö ollutkin niin EIKÖS!! joo joo.. hyvä luit siis todella tarkkaan joo joo! eli tämäkin sinun pyristely menee siis samaan paska koppaan mihin muutkin minusta tehdyt luonne/olemus/henkilö analyysit!
        onhan sen oltava totta, koska kaikilta tulee samat läpät kuten sulta äsken. en ole kaatanut yhtään blaa blaa, suotakoon fantasiat minulle blaa blaa, ja samaa linjaa jatkuu jo monen setin verran! mutta se on edelleen mukava kun teillä on samoja mielipiteitä. MITÄKÖHÄN SE KERTOO TEISTÄ/SINUSTA??? oletkos koskaan pysähtynyt ja ajatellut sitä? sinä ja sun kahden euron imago olemus tulet tänne ja heität noi samat lainit mitkä jo joku/jotkut muut on heittänyt tänne jo muutamaan otteeseen. eka kerta oli yvä sitten tää on ollu kaikua vaan... u know. sitä kun sä huudat metsään niin kuka vastaa?!?

Sulla ei riitä edes kapasiteettiä heittää tälläistä settiä mit minä ja muut PLAYAT heitetään. Varsinkaan tälläistä keskustelua saada aikaiseksi! eikös vaan ! =) hyvä!

Ja se kun niin tarkkaa background tutkimusta olet nyt tehnyt ja oikeen seurannut kellon aikoja(mikä on myös aika säälittävää)milloin minä olen kommentteja heittänyt tähän keskusteluun. Minulle on vain suotu mahdollisuus käyttää päivittäin nettiä ja soveltaa sitä työssäni! joten se taitaa riittää tähän vastaukseksi! (kesä aika on hieman hiljaisempaa)

Mutta edelleen nostan hattua sille että jaksat porskuttaa ja uida rantaan asti. Hienoa työtä ja keep it up!

Pelimies tekee tiedät kyllä mitä...
        Tackar och bockar!

• tympääntynyt
        bassline kirjoitti:

jatka hyviä kommenttejä.
        sulla on sana paremmin hallussa ku tolla unelmoijalla ;)

• Pelimies
        tympääntynyt kirjoitti:

jatka hyviä kommenttejä.
        sulla on sana paremmin hallussa ku tolla unelmoijalla ;)

aloitan näin kevyesti. Nimimerkkisi kertoo aika paljon sinusta ja sun seteistä!

joten tämä riittää tällä erää!

Tiedät kyllä jos olet seurannut yhtään niin mitä nyt seuraa...

-KIITOS sanoo Pelimies

• tympääntynyt sinuun
        Pelimies kirjoitti:

aloitan näin kevyesti. Nimimerkkisi kertoo aika paljon sinusta ja sun seteistä!

joten tämä riittää tällä erää!

Tiedät kyllä jos olet seurannut yhtään niin mitä nyt seuraa...

-KIITOS sanoo Pelimies

puhuinko mä sulle?
        ootko pokeri ja hedelmäpelimies?

• "ex" pelimies
        bassline kirjoitti:

MITÄ TE AJATTELETTE MEISTÄ(PELIMIEHISTÄ) ME EI VÄLITETÄ VITTUAKAAN TEISTÄ!!! Kyllä se on täällä huomattu, että ketkä ei sulata sitä että jotkut saa enemmän ja jotkut vähemmän!!! Suomalaiset on perus kateellista porukkaa. Aina kun jollain menee hyvin rahaasioissa, naisasioissa.... niin heti aletaan jauhaa paskaa selän takana!!! Vituttaa tollanen jeesustelu! Jos jollakin menee hyvin niin mä oon vaan onnelinen sen puolesta enkä rupee heti haukkuu sitä seläntakana mulkuksi!!!

• Pelimies
        tympääntynyt sinuun kirjoitti:

puhuinko mä sulle?
        ootko pokeri ja hedelmäpelimies?

Mä olen ihan mikä sinä ja muut jotka ovat tympääntyneet minuun haluatte että mä olen.

Aivan sama! =)

Pelimies=Pelimies

kiitos rakentava kommentti ja hauska! heh..

Pelimies ...joo...no pitäisköhän??

okei... KIITTÄÄ!!

• Pelimies
        "ex" pelimies kirjoitti:

MITÄ TE AJATTELETTE MEISTÄ(PELIMIEHISTÄ) ME EI VÄLITETÄ VITTUAKAAN TEISTÄ!!! Kyllä se on täällä huomattu, että ketkä ei sulata sitä että jotkut saa enemmän ja jotkut vähemmän!!! Suomalaiset on perus kateellista porukkaa. Aina kun jollain menee hyvin rahaasioissa, naisasioissa.... niin heti aletaan jauhaa paskaa selän takana!!! Vituttaa tollanen jeesustelu! Jos jollakin menee hyvin niin mä oon vaan onnelinen sen puolesta enkä rupee heti haukkuu sitä seläntakana mulkuksi!!!

ex-pelimies ...chill...

asiaa puhuit kylläkin. Maininnut ton kateus homman itsekkin. Jengi alkaa voida pahoin kun kateus alkaa käydä liian voimakkaaksi. Ei suomessa voi olla mitään saati tehdä mitään edes tälläistä keskustelua aloittaa, ellei joku PIKKUSIELU ole jo huutelemassa ja paskaa jauhamassa. Suodaan kuitenkin heille se ja pidetään hauskaa.

ex-pelimies otetaan vaan rennosti kickin´ back and chill!

Pelimies on AINA Pelimies

• tympääntynyt
        Pelimies kirjoitti:

Mä olen ihan mikä sinä ja muut jotka ovat tympääntyneet minuun haluatte että mä olen.

Aivan sama! =)

Pelimies=Pelimies

kiitos rakentava kommentti ja hauska! heh..

Pelimies ...joo...no pitäisköhän??

okei... KIITTÄÄ!!

basslinelle eikä sulle.
        eli piä suus pienemmällä!

• Pelimies
        tympääntynyt kirjoitti:

basslinelle eikä sulle.
        eli piä suus pienemmällä!

kyllähä mie piän suutani pienemmällä! mutta varmaan huomasit kuka tämän keskutelun on aloittanut joten taitaa mulla olla oikeus kuten kaikilla muullakin kommentoida ja ottaa kantaa asioihin varsinkin jos aiheena on mua dissaaminen ja muu paskan jauhaminen.
        Joten näin tällä kertaa..

Otaha sie piääsi poijjes persiistä ja heitähä etes jottain viksua tiänne !

T:"Amisviiksi" Pelimies
        Ps. huomaatko en kiittänyt!

• tympääntynyt
        Pelimies kirjoitti:

kyllähä mie piän suutani pienemmällä! mutta varmaan huomasit kuka tämän keskutelun on aloittanut joten taitaa mulla olla oikeus kuten kaikilla muullakin kommentoida ja ottaa kantaa asioihin varsinkin jos aiheena on mua dissaaminen ja muu paskan jauhaminen.
        Joten näin tällä kertaa..

Otaha sie piääsi poijjes persiistä ja heitähä etes jottain viksua tiänne !

T:"Amisviiksi" Pelimies
        Ps. huomaatko en kiittänyt!

siis mulle on yx hailee kuka tään on alottanu en siltikään sulle pelle puhunu.
        kiitän ku osaat nyt olla hilijaa pitsinnyplääjä hintti!

• Nainen 60-luvulta
        Pelimies kirjoitti:

Jees! kaikkiahan minä haukuin tossa eikö ollutkin niin EIKÖS!! joo joo.. hyvä luit siis todella tarkkaan joo joo! eli tämäkin sinun pyristely menee siis samaan paska koppaan mihin muutkin minusta tehdyt luonne/olemus/henkilö analyysit!
        onhan sen oltava totta, koska kaikilta tulee samat läpät kuten sulta äsken. en ole kaatanut yhtään blaa blaa, suotakoon fantasiat minulle blaa blaa, ja samaa linjaa jatkuu jo monen setin verran! mutta se on edelleen mukava kun teillä on samoja mielipiteitä. MITÄKÖHÄN SE KERTOO TEISTÄ/SINUSTA??? oletkos koskaan pysähtynyt ja ajatellut sitä? sinä ja sun kahden euron imago olemus tulet tänne ja heität noi samat lainit mitkä jo joku/jotkut muut on heittänyt tänne jo muutamaan otteeseen. eka kerta oli yvä sitten tää on ollu kaikua vaan... u know. sitä kun sä huudat metsään niin kuka vastaa?!?

Sulla ei riitä edes kapasiteettiä heittää tälläistä settiä mit minä ja muut PLAYAT heitetään. Varsinkaan tälläistä keskustelua saada aikaiseksi! eikös vaan ! =) hyvä!

Ja se kun niin tarkkaa background tutkimusta olet nyt tehnyt ja oikeen seurannut kellon aikoja(mikä on myös aika säälittävää)milloin minä olen kommentteja heittänyt tähän keskusteluun. Minulle on vain suotu mahdollisuus käyttää päivittäin nettiä ja soveltaa sitä työssäni! joten se taitaa riittää tähän vastaukseksi! (kesä aika on hieman hiljaisempaa)

Mutta edelleen nostan hattua sille että jaksat porskuttaa ja uida rantaan asti. Hienoa työtä ja keep it up!

Tackar och bockar!

Lukiessani kommenttejasi...

• Nainen -6x
        Pelimies kirjoitti:

Tackar och bockar!

• Pelimies
        tympääntynyt kirjoitti:

siis mulle on yx hailee kuka tään on alottanu en siltikään sulle pelle puhunu.
        kiitän ku osaat nyt olla hilijaa pitsinnyplääjä hintti!

uskomatonta tykitystä!

"pitsin-nyplääjä"Pelimies kiittää.... heh!

• Pelimies
        Nainen -6x kirjoitti:

Hei pilvi sateenkaari(ei kai ole nimesi?)

varmaan kannattaa mennä lähimpää lavatooriin ja halata sitä valkoista posliiniä ja sitten antaa paukkua!

Näin meillä! kiitos sinulle ! ;)

Terkuin Pelimies from the 70´s

• tympääntynyt
        Pelimies kirjoitti:

uskomatonta tykitystä!

"pitsin-nyplääjä"Pelimies kiittää.... heh!

mä rakas sanonu että hilijaa?
        tympääntynyt kiittää ja suikkii

• Nainen -6x
        Pelimies kirjoitti:

Hei pilvi sateenkaari(ei kai ole nimesi?)

varmaan kannattaa mennä lähimpää lavatooriin ja halata sitä valkoista posliiniä ja sitten antaa paukkua!

Näin meillä! kiitos sinulle ! ;)

Terkuin Pelimies from the 70´s

Oksetti normaalia vähemmän... ;) *hämmästynyt* ;)

• Pelimies
        Nainen -6x kirjoitti:

Oksetti normaalia vähemmän... ;) *hämmästynyt* ;)

Joo välillä vähemmän ja välillä enemmän ;)

Pelimies kiittää

• kunnon mies
        Mies kirjoitti:

jne..

Hyvä, hermostuttakaa se keskenkasvuinen itsekehuja ulos housuistaan.Se vain näyttelee, sääli naiset!Ei se todellisuudessa ole tuollainen "hurmuri".

• kunnon mies
        Pelimies kirjoitti:

kuka se sielä huutelee... hehheh! ex-pelimieshän se tuli mukaan pitkästä aikaan... Joo onhan tässä saanut lukea jos jonkin näköisiä sketsejä. Mutta hauskaa on ollu voi että! kyyneleet silmissä vääntänyt ja kääntänyt näitä settejä tänne. Onneksi jatta tuli vähän piristämään! well..
        joo olihan sitä aikamoista settiä vknloppuna! perjantai meni hiukka penkin alle kun tuli harjoiteltua aika kovaa =) if u know what I mean!

Launtaina sitten olikin jo perus kaato meinkiä. Hietsusta lähettiin Kallioon jatkaa bileitä.. olihan siinä menoa ja meininkiä! ja pisteitä tuli pari kappaletta. Ja ihan nätit tytöt olikin.
        Joo nyt on taas työviikko edessä ja aika hieman huilia ainakin alku viikko... sitten taas alkaa meno maistumaan! Pelimies on Pelimies...

Mietin muuten tässä uutta aihetta , oliskos ideoita?!? saatais uutta keskustelua aikaseksi niin kuin sanoit tää alko mennä jo aika persuksillee näin lopussa!

Sun hermot tais pettää pahemman kerran.Ei ole helppoa näytellä ja pitää yllä roolia kaiken aikaa.

• "ex" pelimies
        kunnon mies kirjoitti:

Sun hermot tais pettää pahemman kerran.Ei ole helppoa näytellä ja pitää yllä roolia kaiken aikaa.

Kyllähän pelimiehet aina pientä roolia vetää! Luuletko että nää kaikki kaadot on tullut sillä että istutaan hiljaa mr."nobodeina" ravintoloiden nurkkapöydässä ja puhutaan kukista ja rakkaudesta??? EI EI JA VIELÄ KERRAN EI!!! Kyllä se näin on kunnon mies et jos meinaa olla PLAYA niin pieni rooli pitää olla koko ajan päällä! Välillä ollaan vähän kovempi jätkä ja välillä taas vähän herkempi! Tilanteen mukaan pääasia on että saat herutettua naisilta!!! No tässä olikin jo liikaa ilmaista vinkkiä kunnon miehelle! Kokeile säkin näillä vinkeillä niin ehkä sullakin natsaa joskus? (MITÄ TOSIN EPÄILEN HYVIN VAHVASTI)

T: "ex" PELIMIES

• Pelimies
        kunnon mies kirjoitti:

Hyvä, hermostuttakaa se keskenkasvuinen itsekehuja ulos housuistaan.Se vain näyttelee, sääli naiset!Ei se todellisuudessa ole tuollainen "hurmuri".

Voi voi kunnon mies... kyllä tää alkaa olla sulle lopun alkua tässä keskustelussa! Joudut yllyttämään muita, koska susta itestäsi ei ole mihinkään ei niin MIHINKÄÄN! katsos pikku poikaseni asiahan on niin että sinä ilmestyt tänne joka kerta kun joku on dissanut Pelimiestä! itse yritit aluksi, mutta kuinkas kävikään! ei juuri mitenkään. Hyvät oli yritykset mutta niin kuin aina se kaatui mielikuvituksen ja luovuuden puutteeseen, joita tietenkään sinulla ei ole! ainiin phumattakaan verbaalisista kyvyistäsi! =)

Pelimieheltä ei ole eikä mene hermot koskaan! pikkusia "tuulen" puuskia tulee ja on hyväkin, koska liika sinisilmäisyys tai niin kuin sinä sanoit roolin vetäminen voi koitua kohtaloksi. pitää osata ns. adaptoitua siis suomeksi jotta sinäkin ymmärtäisit sopeutua! Taso pidetään yllä niin naisissa kuin ylipäätänsä elämässä! tietysti sinullahan ei ole edellä mainittuja ollenkaan siis naisia ja elämää! kertoohan tämä sinun (hätä)huutelu täällä jo sen aika selkeesti!

Heps kukkuu.. Tiedätkö kunnon mies muuten mitä?

joo-o!

Pelimies kiittää

• Pelinainen
        Pelimies kirjoitti:

Voi voi kunnon mies... kyllä tää alkaa olla sulle lopun alkua tässä keskustelussa! Joudut yllyttämään muita, koska susta itestäsi ei ole mihinkään ei niin MIHINKÄÄN! katsos pikku poikaseni asiahan on niin että sinä ilmestyt tänne joka kerta kun joku on dissanut Pelimiestä! itse yritit aluksi, mutta kuinkas kävikään! ei juuri mitenkään. Hyvät oli yritykset mutta niin kuin aina se kaatui mielikuvituksen ja luovuuden puutteeseen, joita tietenkään sinulla ei ole! ainiin phumattakaan verbaalisista kyvyistäsi! =)

Pelimieheltä ei ole eikä mene hermot koskaan! pikkusia "tuulen" puuskia tulee ja on hyväkin, koska liika sinisilmäisyys tai niin kuin sinä sanoit roolin vetäminen voi koitua kohtaloksi. pitää osata ns. adaptoitua siis suomeksi jotta sinäkin ymmärtäisit sopeutua! Taso pidetään yllä niin naisissa kuin ylipäätänsä elämässä! tietysti sinullahan ei ole edellä mainittuja ollenkaan siis naisia ja elämää! kertoohan tämä sinun (hätä)huutelu täällä jo sen aika selkeesti!

Heps kukkuu.. Tiedätkö kunnon mies muuten mitä?

joo-o!

Pelimies kiittää

...naisten halventaja.Maalta sinä olet, ja unta vain näet.Niin kuin kunnon mies totesi.Sanon tämän vaikka olenkin nainen.Mutta sillä ei ole nyt väliä.

• Pelinainen
        "ex" pelimies kirjoitti:

Kyllähän pelimiehet aina pientä roolia vetää! Luuletko että nää kaikki kaadot on tullut sillä että istutaan hiljaa mr."nobodeina" ravintoloiden nurkkapöydässä ja puhutaan kukista ja rakkaudesta??? EI EI JA VIELÄ KERRAN EI!!! Kyllä se näin on kunnon mies et jos meinaa olla PLAYA niin pieni rooli pitää olla koko ajan päällä! Välillä ollaan vähän kovempi jätkä ja välillä taas vähän herkempi! Tilanteen mukaan pääasia on että saat herutettua naisilta!!! No tässä olikin jo liikaa ilmaista vinkkiä kunnon miehelle! Kokeile säkin näillä vinkeillä niin ehkä sullakin natsaa joskus? (MITÄ TOSIN EPÄILEN HYVIN VAHVASTI)

T: "ex" PELIMIES

On teillä pojilla jutut.Kiva lueskella niitä ja nauraa...

Niin, nyt Pelinainen kiittää..hahaahaa...

• Pelimies
        Pelinainen kirjoitti:

...naisten halventaja.Maalta sinä olet, ja unta vain näet.Niin kuin kunnon mies totesi.Sanon tämän vaikka olenkin nainen.Mutta sillä ei ole nyt väliä.

Kyllä naisten halventaja nimenomaan! voi herranjumala! taidan jättää sut nyt väliin ja kiittää vaan sinua kommentistasi joka oli erittäin siis aivan uskomattoman hyvä!

ja tuo kiitos tuolla toisessa viestissäsi oli mahtava! =)

Minäkin kiitän!

• Pelimies

elikkäs tahtoisin kiittää kaikkia keskusteluun osallistujia tasapuolisesti. Oli hienoa saada paljon erinlaista palautetta. Paljon tuli dissausta ja myös muutama asian ymmärtävä ihminenkin kävi antamassa kommentinsa ja tietysti muutama vastaus joka todella liittyi tähän mitä tässä hain!

Keskustelun tarkoitus ei ollut aiheuttaa pahaa kenellekään, anonyymeinähän me tässä olemme tätä käyneet! joten sen jokainenkin varmasti(tovottavasti) ymmärtää! Huomasin kesustelun edetessä etä PELIMIES kulttuuri ei ole ehkä tavoittanut vielä kaikkia! uutta tai no ei nyt uutta ole mutta jollekkin uusi asia voi aluksi hiukan tuntua vieraalta ja kun se poikkeaa vanhasta kaavasta missä ollaan totuttu elämään niin se aiheuttaa voimakkaita tunteita joita myös näimme täällä! Itse olen Pelimiehenä ollut 4 vuotta ja viides menossa! joten Itselleni ja muutamalle tuttavalleni tämä ei ole uusi asia! Aluksi olin itsekkin hieman hämilläni mutta ajan myötä tajusin ei tää ole sen kummempaa kun esim. seurustelu!?!

Tietysti kaikki eikä pidäkkään ei usko ei halua uskoa ei tykkää tai muuta vastaavaa näistä jutuista mitä täällä oli! tämä ei siis ollut mikään tietoisku tai vastaava vaan minun ihan omasta mielenkiinnosta aloitettu keskustelu! ja tahotisinkin ihmisten ymmärtävän sen!

mutta niin kuin sanottu, me olemme erinlaisia ja kaikki ei mene aina yksi yhteen! =)

Toivotan kaikille Hyvää loppu kesää ja onnea valitsemillanne teillä!

Pelimies kiittää ja toivottaa kaikki tervetulleiksi uuteen keskusteluun lähiaikoina!

• Gambling fool

Eipä tämä sun keskustelus johda mihinkään...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      22
      2748
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1852
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      67
      1739
    4. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      52
      1705
    5. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      119
      1653
    6. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      1633
    7. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      70
      1440
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1235
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      31
      1178
    10. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1137
    Aihe