Nettisivujen mukaan vaikuttaa edulliselta ja hyvältä paikalta, onko kellään kokemusta. Näin köyhänä opiskelijana miettii tarkkaan mitä tekee ja missä teettää.. :]
Kampaamo Rasta Tampereella
6
2834
Vastaukset
- edullisesta
..hinnasta saattaa kärsiä koko tukka. Olen itsekin kampaaja ja olen kerran ottanut pois tukan, joka oli laitettu kyseisessä paikassa... rautakaupan liimalla kiinni, kertomatta siitä asiakkaalle. Oli aikamoista vääntöä, että saimme tukan pois ja tottahan siitä oma tukka kärsi. Muuta en kyseisestä paikasta tiedä.
- niin no..
Siis mitä tarkoitat tukan pois otolla? Meinaat siis pidennystä vai?
Kävin itse kyseisessä paikassa tovi sitten. Tila on suht askeettinen, mutta palvelu ihan ok. Värjättiin ja leikattiin, yht. 64 e. Vaikka kaikki menikin ihan hyvin, täytyy todeta, että kävin paikassa vain sen hinnan takia. - -Tukkuri-
Parturi-kampaamo Rasta Tampereen kehräsaaressa tekee pidennykset laadukkaimmalla mahdollisella pidennysmateriaalilla. Kyseessä on SimplyNatural Super remy hius.
Luultavasti ammattilaisella on ollut vaikeuksia poistaa pidennys koska kyseinen materiaali kestää todella hyvin päässä ja sen poistamiseen on oma sinetinpoistoaine ja sinetin irroituspyssy.
Joten otamme ammattilaisena selvää mikä karva on kyseessä ennen poistoa jotta asiakkaan hiukset ei vahingoitu.
Kouluttautuneita ovat ainankin.
Mukavaa kesää kaikille. nautitaan hiuksistamme.
- tryy
Tekivät ihanan tukan. Kivoja kampaajia. Tykkäsin kovasti.
- tykänny
ei ollut mun makuun, mutta kukin tyylillään. Edullisuus? hmm, niin ja näin..Oon mä halvemmassaki käyny...ja saanu parempaa...
- Maisa
...sanoo mitä muita edullisia paikkoja Tampereella ois, mielellään keskustan tuntumassa. :]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 793214
- 492410
- 322137
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812122- 1371889
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313311822- 311755
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101599Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51350Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61274