Millainen kuntoklubi on CMS Club, onko kellään kokemusta? Minun naapurissa näkyy olevan Kuntoklbi Fontane, joka kuuluu kyseiseen ketjuun...
Mitä jäsenyys maksaa? Voiko ohjatuilla tunneilla käydä ilman että liittyy jäseneksi? Asun tavallaan 2 paikkakunnalla, ja mietin voiko klubin muitakin toimipaikkoja käyttää reissussa ollessaan.
Luin jostain että noihin klubeihin liittymisessä kannattaa olla tarkkana, koska eroaminen niistä ei sitten olekaan niin helppoa...
CMS Club
8
5598
Vastaukset
- mai
paikanpäällä kertovat kyllä mielellään!
CMS klubista pääset kyllä eroon. Helpoiten vuoden jäsenyyden jälkeen, mutta aiemminkin, tosin silloin joutuu maksamaan ainakin norm. kk-kortin ja klubijäsenyyden hinnan erotusen/kk jokaiselta kuukaudelta jolloin olet jäsen ollut. Tämäkin selviää paremmin siellä Fontanessa.
CMS klubin jäsenenä voi käyttää myös kaikkia muita samaan ketjuun kuuluvia saleja Pohjoismaissa. - xXx
Onhan nuo CMS salit toki laadukkaita, hyvät laitteet ja jne...Mutta palvelu on aivan surkeaa, kun esim. jostain syystä erottava aikaisemmin, kuin vuoden päästä.Hintakin on melko kallis: 49euroa kuukaudessa. Kuuluuhan siihen toki sitten jumpat jne...Mutta jos pelkkää salitreeniä kaipaat, niin halvempiakin saleja löytyy, jossa on juuri tarvittavat laitteet.
Juuh, ja jos päätät liittyä niin kannattaa olla tarkkana sopimusten suhteen. Hiukan huijauksen makua koko touhussa, jos minulta kysytään. Palvelu ei läheskään niin hyvää mitä luvataan, rahastuksen makua. Minusta se kertoo jo aika paljon, että esim. nettisivuilla ei puhuta mitään hinnoista. - Ninttu.
Kokemusta ko-salista, enkä voi ikinä kenellekään suositella. Palvelu suorastaan perseestä. Epäilen, että omistaja on onnellisen tietämätön työntekijöidensä kokemattomuudesta ja ylimielisyydestä. Osaavat peittää sen erinomaisesti. Voisin kertoa paljon heidän touhusta, mutta luulen että et edes halua kuulla!
- kyseisestä salista
Kyseistä salia en ole käyttänyt (Satsia käytän) mutta frendiltä kuulin, että kun hän halusi aloittaa saliharjoittelun kyseisen ketjun salilla ja meni sitten käymään kys.paikassa. Muija siellä teki ne tavalliset esittelyt ja sopivat ajan saliohjaukseen.
Lopuksi, kun frendi oli lähdössä salilta, oli muija heittänny sille:"Kyllä me susta vielä ihminen saadaan"...Frendi antoi ämmän kuulla kunniansa ja se jäsenyyden alku loppu siihen.
Oli ihminen minkälainen "sohvaperuna" tahansa, kun haluaa aloittaa saliharjoittelun, niin ei, mielestäni, henkilökunnalla ole oikeutta tolla tavalla heittää törkeää kommenttia:( Eikä se frendi nyt missään kovin tuhdissa kunnossa edes ollu. - kukka
kyseisestä salista kirjoitti:
Kyseistä salia en ole käyttänyt (Satsia käytän) mutta frendiltä kuulin, että kun hän halusi aloittaa saliharjoittelun kyseisen ketjun salilla ja meni sitten käymään kys.paikassa. Muija siellä teki ne tavalliset esittelyt ja sopivat ajan saliohjaukseen.
Lopuksi, kun frendi oli lähdössä salilta, oli muija heittänny sille:"Kyllä me susta vielä ihminen saadaan"...Frendi antoi ämmän kuulla kunniansa ja se jäsenyyden alku loppu siihen.
Oli ihminen minkälainen "sohvaperuna" tahansa, kun haluaa aloittaa saliharjoittelun, niin ei, mielestäni, henkilökunnalla ole oikeutta tolla tavalla heittää törkeää kommenttia:( Eikä se frendi nyt missään kovin tuhdissa kunnossa edes ollu.Olen täysin erimieltä siitä että airbodyssa olisi töykeää henkilökuntaa ja että sinne ei kannattaisi liittyä.Itse käyn kyseisellä salilla ja mielestäni se on kiva,pieni sali,jonne ei tarvitse todellakaan olla mikään fitness tyyppi että uskaltaa mennä.siellä käy ihan tavallisia ihmisiä,ikähaarukalla 20-60-vuotta.Itse olen erityisen ylpeä henkilökunnan toiminnasta jo siinäkin suhteessa,että jumppa jossa käyn,on joka kerralla ollut KAKSI osallistujaa,siis yksi minun lisäkseni ja silti jumppa pidetään!olen kuullut muista saleista sitäkin,että jumppiin täytyy olla tietty osallistuja määrä että se pidetään.airbodyssa henkilökunta on niin mukavaa että ajattelevat asiakkaitaan,en siis ikinä ole mennyt "turhaan" paikalle.Siellä kysellään asiakkaiden ideoita mitä haluaisimme tehdä porukalla tulevaisuudessa,siis kuntoilun saralla,saa itse ehdottaa mitä mieleen tulee ja jos vain mahd.niin toive toteutetaan.esimerkkinä tulossa ilmeisesti juoksukoulu keväällä,kerran kuukaudessa jokin maraton päivä,johon kuuluu esim.sauvakävelylenkki ja siihen päälle vesijumppa hotellin tiloissa,päälle sauna jne.henkilökunta siellä on todella huumorintajuista,ja jos ei ymmärrä ottaa huumorilla sitä heittoa jonka ystäväsi oli saanut,niin oma moka.tunnen olevani yhtä suurta perhettä henkilökunnan kanssa ja muiden siellä käyvien kanssa.mutta sanottakoon vielä tähän loppuun että jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen,tässä oli minun omani!
- vittuuntunut
Minä YRITIN ostaa Vantaan lentokentän liittymässä olevaan Cumuluksen alakerran CMS Airbodyyn -muutenkin kallista- kuukauden korttia.
Ensimmäisellä kerralla tytsi sanoi, että hän ei osaa käyttää kassakonetta, että xxxxx pitää nyt tuntia, tuletko toisella kertaa. No, en vielä lannistunut, vaan ajattelin, että joo käynpäs toisen kerran. Kunhan vain ihmettelin henkilökunnan osaamattomuutta.
No, tänään sitten uudella yrittämällä siellä oli jokin avajais-mikä-lie esittelypäivä, ja minulle kerrottiin, että "tänään myydään VAIN sopimuskortteja, tule joku toinen kerta". Voi vittu.
Ajoin suoraan Tiksiin toiselle salille ja ostin sinne 3kk kortin, (joka oli muuten melkein samanhintainen kuin 1kk kortti CMS:llä). Että näin.
Jäi kyllä niiiiiiiin ylimielinen kuva tuosta CMS:stä, että saavat pitää salinsa sopimusasiakkailla ihan rauhassa. En paskannakaan enää sinnepäin. - sipeli
Minusta on aika kummaa, etteivät ihmiset lue sopimuksia. CMS-jäsensopimuksessa lukee nimittäin takana liittymisen ehdot ja eroamiset aivan selkokielellä.
Finnbodysta en tiedä, mutta luulen, että heilläkin.
Kai monilla on sitten niin kiire päästä aloittamaan, että tämä unohtuu... - Salia vaihtava
Kummaa on se, ettei sali kehtaa suoraan kertoa hintaa ja ehtoja muutamalla lauseella sivuillaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3563045Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011473En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841302- 1081301
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591245- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi791045Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24941- 33847