Tietäisikö kukaan saksalaista kauppaa jossa olisi hyvä valikoima käytettyjä kitaroita?
Käytettyjen kauppa??
3
588
Vastaukset
- asads
Miksi sen pitää olla juuri saksalainen ? Eikö Thomannilta saa enää tarpeeksi halvalla ?
Suomesta löytyy käytettyjä kitaroita keltasestapörssistä, huuto.netistä ja muusikoiden.netin torilta.- Strat
Thomannilla ei tietääkseni ole käytettyjä valikoimissa. Kun nyt työn puolesta joutuu jatkossa Saksassa käymään useamminkin niin voisi samalla tutkailla paikallista valikoimaa.
- kanattaa soittaa
Strat kirjoitti:
Thomannilla ei tietääkseni ole käytettyjä valikoimissa. Kun nyt työn puolesta joutuu jatkossa Saksassa käymään useamminkin niin voisi samalla tutkailla paikallista valikoimaa.
Kölnissä on heiner Viertmann. Hän myy käytettyjäkin, mutta on kunnon liikemies. Häneltä kannattaa kysyä tietoja. Viertmannin liikkeessä etupäässä klassisia, mutta varmasti tietää lankuista ja metallikielisistäkin. Hakusanalla netistä löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863587Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921919Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871753- 1441612
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651468- 1621463
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur961416Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671381Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001314- 861277