http://www.yle.fi/eurovision/
Tuolta löytyy Suomen karsinnan osallistujien esittelyt sivun alalaidasta.
"YLE on kutsunut 12 artistia kilpailemaan Suomen edustuspaikasta vuoden 2006 Eurovision laulukilpailuun.
Kutsuartistit ovat Annika Eklund, Katariina Hänninen, Jane, Jennie, Kilpi, Lordi, Tomi Metsäketo, Johanna Pakonen, Ville Pusa, Hanna-Riikka Siitonen & Nina Tapio, Safe Six ja Marita Taavitsainen.
Kutsuartistit on valittu levy-yhtiöiden ja artistien kanssa syksyn aikana käytyjen neuvottelujen pohjalta. Kilpailusävelmien etsintä vuoden 2006 Suomen karsintaan tapahtuu levy-yhtiöiden ja artistien itsensä toimesta.
Suomen edustajan karsinta käynnistyy alkukarsinnoilla tammikuussa ja huipentuu 10. maaliskuuta Turun Caribia-hallissa pidettävään finaaliin. Tv-katsojat valitsevat voittajan kaksivaiheisessa puhelin- ja tekstiviestiäänestyksessä. Karsintalähetykset juontavat Heikki Paasonen ja Jaana Pelkonen."
Euroviisuehdokkaat 2006
139
25228
Vastaukset
- tosiaan
Lordi vs. Marita Taavitsainen! :) Aikamoista!
- Metal.Mama
Vähän minäkin hihittelin tuolle Lordille... Aika hassu valinta tuohon joukkoon.
Sitten siellä on jotain popstarseja seassa kans... Ja vanha Taikapeili.. Muutama mun mielestä tuntematon typy löytyy.
On tosiaan haettu vähän uutta ilmettä ehdokkaisiin. - punk-poromies
no kyl se hirviö metalli voittaa eli lordi vaik punkki on parempaa
- Pazi34
Mä toivon, että lordi voittais karsinnat ja pääsis edustamaan Suomea kisoihin meinaa silloin ne olis pärjännyt karsinnassa paremmin kuin muutamia vuosia sit Nightwish. Lordi on tosi hyvä bändi ja omalaatuinen, joten ne tois Suomelle mainetta siellä eli ONNEA LORDIN POJILLE JA YRITTÄKÄÄ PÄÄSTÄ LOPPUKILPAILUUN.... minä kannustan ainakin teitä.
- Kaikki sen tietää
Pazi34 kirjoitti:
Mä toivon, että lordi voittais karsinnat ja pääsis edustamaan Suomea kisoihin meinaa silloin ne olis pärjännyt karsinnassa paremmin kuin muutamia vuosia sit Nightwish. Lordi on tosi hyvä bändi ja omalaatuinen, joten ne tois Suomelle mainetta siellä eli ONNEA LORDIN POJILLE JA YRITTÄKÄÄ PÄÄSTÄ LOPPUKILPAILUUN.... minä kannustan ainakin teitä.
Kuka vittu on haluais tommost paskaa edustamaan suomea.
- tania
Pazi34 kirjoitti:
Ilman muuta lordin pitää päästä jatkoon. Ei enää ikinä sinne mitää Sillanpäitä eikä vastaavia humppapellejä..ei tuu kesää.
- Pazi34
Kaikki sen tietää kirjoitti:
Kuules, ei Lordi ole mikään paska vaan todella hyvä bändi joka tulee menestymään yhtä hyvin kuin Nightwish, Him ja The Rasmus maailmalla ja lue tämä jonka kopion yhdeltä sivulta:
Suomalainen raskaamman rockin hirviö Lordi on saanut kansainvälisen sopimuksen. Jatkossa Lordin levyjen julkaisu jaetaan kolmen levy-yhtiön kesken. Suomesta ja Pohjoismaista vastaa Sony BMG ja saksankielisen alueen hoitaa Drakkar.
Tuorein sopimus on tehty Sanctuary-levy-yhtiön kanssa, joka hoitaa jatkossa koko muun maailman julkaisut. Sopimuksen tavoitteena on tehdä Lordi tutuksi myös Euroopan ulkopuolella. Bändin keikkoja hoitavalla taholla on suomalainen musiikki hyvin hanskassa, sillä Jim Morewood hoitaa myös HIMin ja The Rasmuksen keikkapuolen.
Monet tahot, mukaanlukien Sony BMG:n uusi toimitusjohtaja Kimmo Valtanen, ovat veikanneet Lordista seuraavaa suomalaista menestyjää kansainvälisillä markkinoilla. Kovassa huudossa ovat toki myös 69 Eyes ja hyvin menestynyt Nightwish. - jeppe
Metal.Mama kirjoitti:
Vähän minäkin hihittelin tuolle Lordille... Aika hassu valinta tuohon joukkoon.
Sitten siellä on jotain popstarseja seassa kans... Ja vanha Taikapeili.. Muutama mun mielestä tuntematon typy löytyy.
On tosiaan haettu vähän uutta ilmettä ehdokkaisiin.Lordi on liian kova nimi euroviisuihin. Oli menestys mikä hyvänsä niin voin vaan sanoa että jos lordi kilpailee kahden kreikkalaisen homon näkösen kalapuikkoviiksikaksikon kanssa joka jodlaa ja tanssii samaan aikaan ripaskaa niin voi helvetti.
Euroviisut on niin pelle kisa että ei helvetti, ei suomen tarvitse pärjätä tällaisessa kisassa kun taso on muutenkin pelkkää paskaa.
Ollaan fiksuja eikä mennä tohon kisaan enää mukaan. Jos ne ei halua leikkii mun kanssa niin mä voin etsiä parempaa seuraa enkä väkisin yrittää olla niiden kaveri kun ne vaan kiusaa mua. - chacrafox
melko moni näköjään saatana
- bodari
ime m.... lordi on pars.
- Johanna
Ei ne muillakaan mailla ole aina niin "tavallisia" esiintyjiä ollut! Jos vaikka nyt pärjättäisi vähä paremmin..:)
- ViiviX
Ja vaikka ei pärjättäisi niin ainakin on hauska ja erilainen esiintyjä meillä. Ollaan ainakin reilusti erilaisia.
- x-mies
Nyt mennään korkealta ja kovaa kohti Ateenaa!
Minkä helvetin takia lähettää maailmalle tissiposkia... Kilpi ja äijämeininki=suo, kuokka ja jussi. Sitähän se suomalaisuus on?!
- Koo
Tossa oo mitään järkee lähettää heviporukkaa viisuihin.Uskomatonta touhua.
- kake
Miksi tehdä samaa euromössöä kuin kaikki muut?
Musta on parempi olla reilusti outo ja erilainen kuin varovaisen keskinkertainen. Voi olla ettei ääniä tule, mutta mitä väliä sillä oikeasti on? Suomalaiset suhtautuvat aina tällaisiin kilpailuihin liian vakavasti. kake kirjoitti:
Musta on parempi olla reilusti outo ja erilainen kuin varovaisen keskinkertainen. Voi olla ettei ääniä tule, mutta mitä väliä sillä oikeasti on? Suomalaiset suhtautuvat aina tällaisiin kilpailuihin liian vakavasti.Itse olen sitämieltä että hyvä se on välillä vähän muutakin kuin tecnoa ja muuta semmoita....
Ohan se hienoa että hevikin pääsee euroviisu karsintoihin vaikka ei ääniä saisikaan kun monen asenne on jo pelkästä sanasta YÖK! Toivotaan parasta ja onnea samapa se on onko lordi vaiko kilpi kummatkin on hyviä!!!- Päivänsäde
kake kirjoitti:
Musta on parempi olla reilusti outo ja erilainen kuin varovaisen keskinkertainen. Voi olla ettei ääniä tule, mutta mitä väliä sillä oikeasti on? Suomalaiset suhtautuvat aina tällaisiin kilpailuihin liian vakavasti.Toisaalta ihan totta että Suomi kyllä erottuu, mutta erottuuko edukseen? Tuntuu että kilpailuyritykset menevät aina vain epätoivoisemmiksi... =( Ehkä muut maat ottavat tämän huumorilla =) !
- lfnwek
..on juuri sitä joka maailmalla menestyy. Vai tiedätkö yhtään maailmalla menestynyttä suomalaista viisu"artistia"?
Suomi on hevimaiden kärkikastia ja sen pitää näkyä. - limbo6
janskuli79 kirjoitti:
Itse olen sitämieltä että hyvä se on välillä vähän muutakin kuin tecnoa ja muuta semmoita....
Ohan se hienoa että hevikin pääsee euroviisu karsintoihin vaikka ei ääniä saisikaan kun monen asenne on jo pelkästä sanasta YÖK! Toivotaan parasta ja onnea samapa se on onko lordi vaiko kilpi kummatkin on hyviä!!!onhan nightwish ollut myös joskus aikanaan euroviisukarsinnoissa.
- Pazi34
lfnwek kirjoitti:
..on juuri sitä joka maailmalla menestyy. Vai tiedätkö yhtään maailmalla menestynyttä suomalaista viisu"artistia"?
Suomi on hevimaiden kärkikastia ja sen pitää näkyä.Hevillä sitä pärjää ja toivottavasti Lordi pääsee finaaliin eli pitää toivoa, ettei tuomarit arvostele alentuvasti heidän pukeutumistaan ja antavat täydet pisteet sekä on toivottava yleisönkin antavan tukensa heille meinaa mä ainakin kannustan heidät jatkoon.
- 1.1
kake kirjoitti:
Musta on parempi olla reilusti outo ja erilainen kuin varovaisen keskinkertainen. Voi olla ettei ääniä tule, mutta mitä väliä sillä oikeasti on? Suomalaiset suhtautuvat aina tällaisiin kilpailuihin liian vakavasti.Asia on niin, että jos Suomi haluaa edes toiselle kierrokselle, noista siihen ei ole mahiksia kuin Lordilla!
Taavitsainen tekis kuitenkin samat kun Sillanpää ja Rönning
- taitaa
olla Roista kotoisin? Sieltä tuli myös Tuisku! Lapin jäbät pärjää.
- LORDI_FANI
Lordi on just hyvä ja nii on hienot puvut
- Valedro
Mahtavaa!!! Lordi äänestetään ehdottomasti jatkoon! Se on se millä Suomi pärjää! Kaikki vaan äänestetään sitten Lordia ja lyödään humppamummot!
- Mikojan
jos kerrankin saadaan jotakin hieman erilaista sinne estraadille.Vanha Taikapeili joutaisi kyllä jo lopultakin romukoppaan,Lordin jäbät pesee sen kaksikon kuusnolla joten ei muuta kuin pankaa pojat haisemaan.Sorry,taitaa siinä olla yksi typykin nykyisin kun yksi alkuperäisistä kavereista lopetti.
- Living Death Doll 79
Valedro kirjoitti:
Mahtavaa!!! Lordi äänestetään ehdottomasti jatkoon! Se on se millä Suomi pärjää! Kaikki vaan äänestetään sitten Lordia ja lyödään humppamummot!
Nyt joka iikka äänestämään Lordi jatkoon!!!!Sillä Lordi näyttää kuinka me suomalaiset osataan rokata ja mossata...!!!!!
- Palikka
Valedro kirjoitti:
Nyt on mahkuja suomellakin euroviisuissa. jee hyvä loordii!!!
- Pazi34
Living Death Doll 79 kirjoitti:
Nyt joka iikka äänestämään Lordi jatkoon!!!!Sillä Lordi näyttää kuinka me suomalaiset osataan rokata ja mossata...!!!!!
Sitä minä haluankin, että Lordi pääsis loppukilpailuun ja näyttäis Nightwishille kuinka päästään loppukilpailuun kun ne eivät päässyt silloin muutamia vuosia sit. Lordi on tosi hyvä bändi ja vois sanoa, että yhtä hyvä ja olis eka heavy bändi joka pääsis loppukilpailuun. LORDI VAAN JATKOON!
- pimeetä
....................
- Lordin kannalla
Minusta Lordin mukaan ottaminen oli hieno juttu. Suomella on menny euroviisut aina niin perseelleen, etti meillä ainakaan mitäään hävittävää enää ole.
Euroviisubiisit ylipäätään ovat menneet niin scheisseksi, että se kaipaa SÄRMÄÄ ja äkkiä. Siellähän soi vaan semmoisia Muovisia,valmiiksi pureskeltuja, 46 tusinaan mahtuvia rallatuksia.
Eiköhän se tuo Lordi sinne pääse ja hyvä niin :) - ..sairasta
ei herran jestas..
Lordin kannalla kirjoitti:
Minusta Lordin mukaan ottaminen oli hieno juttu. Suomella on menny euroviisut aina niin perseelleen, etti meillä ainakaan mitäään hävittävää enää ole.
Euroviisubiisit ylipäätään ovat menneet niin scheisseksi, että se kaipaa SÄRMÄÄ ja äkkiä. Siellähän soi vaan semmoisia Muovisia,valmiiksi pureskeltuja, 46 tusinaan mahtuvia rallatuksia.
Eiköhän se tuo Lordi sinne pääse ja hyvä niin :)todellakin, suomen kisat on menneet aina taysin penkin alle joten mitaan havittavaa ei ole enaa, vain voitettavaa... siksi lordi edustaakin hienoa piristetta. Suomessa muutenkin raskaampi musiikki parjaa hyvin, taisi olla harvoja maita koko maailmassa jossa hevilla paasee valtakunnalliselle listalle ykkoseksi :)
- Rautaa
Sairasta on olettaa että jotkut suomipop-bimbot tai muut Sillanpäät humppineen voittaisivat !
Uutta kehiin ennenkuin Suomi hylätään lopullisesti oltuaan aina jumbona kisoissa !
Uskomatonta..... ja kiitos!!! - en nyt oikee tiiä
Rautaa kirjoitti:
Sairasta on olettaa että jotkut suomipop-bimbot tai muut Sillanpäät humppineen voittaisivat !
Uutta kehiin ennenkuin Suomi hylätään lopullisesti oltuaan aina jumbona kisoissa !
Uskomatonta..... ja kiitos!!!lordi on kielestäni TÖRKEEEEEE ne piru puvut tuovat kyllä mieleen SAATAN PALVOJAN
- Rautaa
en nyt oikee tiiä kirjoitti:
lordi on kielestäni TÖRKEEEEEE ne piru puvut tuovat kyllä mieleen SAATAN PALVOJAN
.... mutta kannattais sunkin tarkistaa joko näppiksen tai sormien/äidinkielen kunto !! LOL
Eiköhän jätetä noi uskonnolliset asiat tämän euroviisujutun ulkopuolelle.
Vähän huumoria peliin !
Kauempaa haettuna: ne, jotka euroviisuissa äänestävät, siis ne muut maat mansikat, eivät ehkä ole niin ahdasmielisiä kuin me suomalaiset ?? - Pazi34
Lordin kannalla kirjoitti:
Eiköhän se tuo Lordi sinne pääse ja hyvä niin :)Tuomarit mua vain epäilyttää, että miten ne suhtautuu Lordiin. Toivotaan kuitenkin, että arvostavat Lordia ja antavat huippupisteet jotta pääsevät loppukilpailuun. Ei vois toivoa parempaa edustajaa sinne vai mitä ootte mieltä?
- chacrafox
lordi on kielestäni TÖRKEEEEEE ne piru puvut tuovat kyllä mieleen SAATAN PALVOJAN
naurettava ihminen mun mielestä ne ei muistuta yhtään saatanan palvojia
- ThunderSruckl
Ihan vain tiedoksi, että Lordilla ei ole niin mitään tekemistä Saatanan kanssa. Se on aika surullista väittää, että jos jollakin on sarvet se on Saatana. Meidän laitumilla vaeltaa aika monta saatanaa siis ja suomalaiseen ruokailu tottumukseen kuuluu siis saatanan liha xD
Sitä paitsi Raamatussahan sanotaan etä Lucifer (saatana) oli kaunis olento. Heh ei minusta mr.Lordi mikään komeakaan ilmestys ole ;)
mr.Lordi ja muut lordin jäsenet ovat kaikessa yksienkertaisuudessaan hirviöitä. Näin minä sen ainakin näen. Olen ollut monella lordin keikalla ja puristanut mr-lordin kättä enkä ole havainnut mitään saatanallista kyseisessä herrassa niinkuin muissakaan jäsenissä.
"We are what we want to be, monsters of rock we are for REAL!"
Noin sanotaan Lordin biisissä "Bringing back the balls to Rock"
Näin päättää Monstermaniac ja Lordi fani oppi-tuntinsa - ThunderStruck
Ihan vain tiedoksi, että Lordilla ei ole niin mitään tekemistä Saatanan kanssa. Se on aika surullista väittää, että jos jollakin on sarvet se on Saatana. Meidän laitumilla vaeltaa aika monta saatanaa siis ja suomalaiseen ruokailu tottumukseen kuuluu siis saatanan liha xD
Sitä paitsi Raamatussahan sanotaan etä Lucifer (saatana) oli kaunis olento. Heh ei minusta mr.Lordi mikään komeakaan ilmestys ole ;)
mr.Lordi ja muut lordin jäsenet ovat kaikessa yksienkertaisuudessaan hirviöitä. Näin minä sen ainakin näen. Olen ollut monella lordin keikalla ja puristanut mr-lordin kättä enkä ole havainnut mitään saatanallista kyseisessä herrassa niinkuin muissakaan jäsenissä.
"We are what we want to be, monsters of rock we are for REAL!"
Noin sanotaan Lordin biisissä "Bringing back the balls to Rock"
Näin päättää Monstermaniac ja Lordi fani oppi-tuntinsa
- valoisaa
,,,,,,,,,,,,,,
- voitto lordille
Lordi on ilman muuta paras ehdokas. Toivottavasti saavat tehtyä kunnon kappaleen kuten aikaisempi monsterman niin voitto on taattu (ainakin karsinnoista).
- feeler
Ajattelin vaan että taannoin oli ehdokkaana eräs Nightwish ja sen matka tyssäs nopeasti. Pelkään et lordin käy samoin. Äänestäjät meinaan ei ole nuoria vaan niitä jotka tykkäävät tästä vcalmiiksipureksitusta renkutuksesta. Peukut ny pystyyn. ja toivotaan ettei enkelin siivin lähetä tälläkertaa visioihin karsiutumaan
feeler kirjoitti:
Ajattelin vaan että taannoin oli ehdokkaana eräs Nightwish ja sen matka tyssäs nopeasti. Pelkään et lordin käy samoin. Äänestäjät meinaan ei ole nuoria vaan niitä jotka tykkäävät tästä vcalmiiksipureksitusta renkutuksesta. Peukut ny pystyyn. ja toivotaan ettei enkelin siivin lähetä tälläkertaa visioihin karsiutumaan
Nightwish voitti kyseisella kerralla selvasti yleisoaanestyksen mutta tuomarit paattivat lahettaa silti ehdokkaaksi jonkin humppapiisin joka taisi taas olla siella 2-3 viimesen joukossa.
- feeler
Crow76 kirjoitti:
Nightwish voitti kyseisella kerralla selvasti yleisoaanestyksen mutta tuomarit paattivat lahettaa silti ehdokkaaksi jonkin humppapiisin joka taisi taas olla siella 2-3 viimesen joukossa.
Niin se menikin. Peukut kuitenkin lordille
- Pazi34
feeler kirjoitti:
Hei, ei sun tarvii murehtia meinaa Lordi tulee menestymään paremmin kuin Nightwish koska se on yhtä hyvä bändi vaikka ei ole yhtä suosittu maailmalla, mutta omalaatuisempi ainakin on ja uskon siitä tulevan varmasti yhtä suosittu joskus. LORDI PÄÄSEE FINAALIIN ja siitä olen varma.
- Pazi34
Crow76 kirjoitti:
Mutta Lordi tulee tekemään paremman vaikutuksen tuomaristoon koska ovat omalaatuisempia. Lordi on mun mielestä yhtä hyvä bändi kuin Nightwish vaikka ei ole niin suosittuja maailmalla, mut tulevat olemaan joskus yhtä tunnettuja.
- ai jaa
Pazi34 kirjoitti:
Hei, ei sun tarvii murehtia meinaa Lordi tulee menestymään paremmin kuin Nightwish koska se on yhtä hyvä bändi vaikka ei ole yhtä suosittu maailmalla, mutta omalaatuisempi ainakin on ja uskon siitä tulevan varmasti yhtä suosittu joskus. LORDI PÄÄSEE FINAALIIN ja siitä olen varma.
PÖKIÖ!
- päivänsäde
Mielestäni Ville Pusa on ainoa varteenotettava henkilö kaikista karsintaan osallistuvista. Sääliksi käy Suomea jälleen, mutta eihän sille mitään voi. =( Harmi.
- girlie_85
ei oo suomi taaskaan pääsemäsä jatkoon jos noista artisteista joku pääsee.... ei voi muuta sanoa ku voi voi!
- palikka
aina marisemassa...tähän asti ei oo tullu mitään näistä suomen eurooviisuista.....ja syy on siinä, kun suomea edustaa jotkut paska humppahomoveikot.....vähemmästäkin maine menee suomella, kuten esim. doping-hiihto tai Tanja Karpela...>:(
- latvia rulezz!!!
Juu...miks suomi ei vois oppii et sinne pitää lähettää joku hyvän näkoinen mies artisti ja nuori koku joka osaa esiintyy ja on nuori!!viime vuonna oli latvialla valters ja kazha he olivat tosi makeita ja osas esiintyy!!!!miks suomi ei lähetä antti tuiskuu vaikka!!!näytettäis niil!!no ihan sama sillä eihän suomi voita ikinä jos tollasii laitetaan kilpailuihin!!!mä taidan vaihtaa kansallisuutta..sillä inhoon suomee oikeesti!!!onko kohtalo tovereita???:((
- bodari
latvia rulezz!!! kirjoitti:
Juu...miks suomi ei vois oppii et sinne pitää lähettää joku hyvän näkoinen mies artisti ja nuori koku joka osaa esiintyy ja on nuori!!viime vuonna oli latvialla valters ja kazha he olivat tosi makeita ja osas esiintyy!!!!miks suomi ei lähetä antti tuiskuu vaikka!!!näytettäis niil!!no ihan sama sillä eihän suomi voita ikinä jos tollasii laitetaan kilpailuihin!!!mä taidan vaihtaa kansallisuutta..sillä inhoon suomee oikeesti!!!onko kohtalo tovereita???:((
ime munaa suomi rulaa ja lordi skulaa. Aina voi muuttaa pois senkin isiootti!!
- PlayedOutTreeHugga
On kyll hyvä idis ku suomi kokeilee sellasella musalla millä pärjää muutenki maailmall, eli tollast hevahtavaa. Must järki idea kokeilla. Kuhan vaan ei tulis suomimammat ja -papat tielle. Ja äänestä jotain Jari Sillanpään tapaista dorkaa.
- Hellbeast
Lordi on kyllä ehdoton voittaja.Muut on tylsiä,Lordilla on hienoimmat puvutkin ja esiintymisessä on glamouria. Esiintyminen on mielenkiintoista ja sitä jaksaa katsoa! Lordi on nro 1!
- Repe
Aivan huippu homma, jälleen mukana nämä TAUSTAVINKUJA sisarukset Siitonen ja Tapio. Juuri tälläisillä väkisin mukaan pyrkivillä "artisteilla" Suomi tulee pärjäämään. LORDI kisoihin, vai voisiko Siitonen ja Tapio taustavinkua silläkin?
- 1000 €:n paikka
Jos näistä ehdokkaista edustaja pitää valita, on mukana vain yksi varteenotettava vaihtoehto! LORDI.
Lordin musiikki on euroviisujen valtavirrasta poikkeavaa, suomalaishenkeen ja sisuunkin sopivaa hevirokkia, lisäksi odotettavissa lienee visuaalisesti runsas ja sykähdyttävä lavashow, joka tulee tyrmäämään koko Euroopan!
Jos (ja toivottavasti KUN) Lordi valitaan Suomen edustajaksi, voimme ensimmäistä kertaa alkaa odottamaan realistisin odotuksin euroviisuvoittoa Suomeen!- parempia
Miksei Nykänen?
Eikös Ruotsia edusta valtavirrasta poikkeava CRAZY FROG!!! - taapero86
Lordi ois kyllä ihan hyvä euroviisuihin. Oikeesti, mitä menetettävää Suomella olis. Suomi erottus hyvin joukosta omaperäisellä tyylillään.
Itse olisin valmis lähettämään Lordin Euroviisuihin.
Kuka jaksaa enää mitään hempeily musiikkia tai jotain Jari Sillanpää p-----!!!
Lordi kuvastas hyvin myös suomin musiikkityyliä eli heviä. Suomessa on monta hyvää hevibändiä, ja niistä Suomi on tunnettu maailmalla.
Mut pliis Euroviisuihin ei: Janea eikä Marita Taavitsaista, koska sillon jää multa Eukkarit näkemättä.... - chacrafox
parempia kirjoitti:
Miksei Nykänen?
Eikös Ruotsia edusta valtavirrasta poikkeava CRAZY FROG!!!poikkea valtavirrasta muutaku sillä että se raiskaa vanhat kultti biisit esim.beverly hills cop tunnarin ja siitä että ku se menee lavalle se musa soitetaan playbackinä ja sen sisällä on ihminen se on sairasta edes keksiä tollasta. jos se edustaaa ruotsia ni ruotsi tippuu kyllä heti
- plöö
Lordi on aika hyvä bändi!!!! Paitsi kun ne potkas sen pianistin pois!!! >:( Se on mun siskon pianonsoiton-ope!!! Ja tosi kiva tyyppi se Enary!!!
- Lily4
Lordi kuulostaa parhaalta vaihtoehdolta. Juuri sellaista sopivan erikoista eikä sitä aina niin tavallista iskelmää.
Eikö tuollaiset massasta poikkeavat ole menestyneet yleensä aika hyvin?- Hiihaa
Euroviisut saisivat arvoisensa kisailijan, toivottavasti näyttävät hirviömäistä keskisormeaan tuomaristolle!
- tulitikku
Lordi viisuihin! Voisi olla jotain mahdollisuuksia silloin.
- huhu
ei ikinä päästä listoille aina on jotain huonoa tulossa herätkää jo
- fan8888
Vähän sama kuin Kikka aikoinaan. :D
Ajatelkaas jos Suomea edustaisi Lordi...ja Ruotsia Crazy Frog. :D- Heavysoul
Lordi olisi just paras ehdokas. Euroviisut on aina ollut niin naurettava tapahtuma. Kuhan Lordi tai Kilpi valitaan niin näkeväthä mistä musiikista suomi tunnetaan.
- oögih
Ooppa kuule hiljaa ite taiat olla vitsi.
Heavysoul kirjoitti:
Lordi olisi just paras ehdokas. Euroviisut on aina ollut niin naurettava tapahtuma. Kuhan Lordi tai Kilpi valitaan niin näkeväthä mistä musiikista suomi tunnetaan.
Eikö Kojo, Cat Cat, Sillanpää, Nina Åstrom ja V-M Loiri olleet sitten mielestäsi tarpeeksi hyviä. :D
oögih kirjoitti:
Ooppa kuule hiljaa ite taiat olla vitsi.
Se ois ollut aika hyvä ehdokas (tai siis tosi hyvä) mutta se on valitettavasti käytetty syksyn sävelessä.
- Juho
Ei meidän tuollasia typeriä variksenpelttämiä tarttis tuoda maailmalle ollenkaan. Lapsellista muka hauskaa. Hölmöjä sanon minä.
- chacrafox
ois melko selvä suomi pääsis finaaliin ja ruotsi tippus jo alkumetreillä
- knfwkk
Se on jo nähty mihin Sillanpäät ynnämuut mummujen suosikit pystyvät.
Nyt kannattaa kokeilla jotain uutta. Huonommaksi sijoitus ei ainakaan voi mennä. - Johnsu88
Lordi ei sovi ollenkaan mihinkään laulukilpailuihin saati sitten Euroviisuihin! Lordihan pilaa suomen maineen ja kaikki nauravat... Ja tätähän minä en halua! Mutta jos se pääsee euroviisuihin niin HUOH! Minne maailma on menossa...
- lfnwq
..kuunnellaan vielä Antti Tuiskua. Kirkuisit varmaan innosta jos se olisi karsinnoissa?
- Ehei!
No ei naura! Euroviissuissa voittaa yleensä "erikoisemmat" biist (kuten Ruslanan) ja kaikki jossa on jotain 'uutta'. Lordihan on just tollanen!! :D Lordi jatkoooon!!
- Johnsu88
lfnwq kirjoitti:
..kuunnellaan vielä Antti Tuiskua. Kirkuisit varmaan innosta jos se olisi karsinnoissa?
HYI VI**U! ANTTI TUISKU ON VIELÄ PAHEMPI!
- Jumboko taas ?!
LORDI EHDOTTOMASTI SINNE !!
Tai vaikka Apocalyptica. Suomipop pois kisoista ! - Heavysoul
Jos euroviisuissa olisi pyrotekniikka sallittua olis pitopaikasta raamit jäljellä XDDD
- poika
... ei ole muuta katsottavaa kuin Jaana Pelkonen, ainakin kun mmuistelee Suomen edustajia menneinä vuosina, mutta katsotaan nyt ?
ei pidä tuomita ennen aikojaan, sanoi:... no enpä nyt usko että, sillä on väliä kuka sanoi ja mitä, vaan sillä enemmännkin kenelle sanoi ja miksi - jassåå
Eikö Suomi yhtään nolompia esiityjiä voi keksiä? Luuleeko ne että tuolla voittaa Euroviisut? No huh huh.
- Heavysoul
Onko niillä aikaisemmilla artisteilla päästy noloa parempiin lopputuloksiin??
- shadowgrounds
Lordin kitaristi Amen on mukana uudessa kotimaisessa mahtavassa toimintapelissä parissa biisissä. Kovaa menee. Siitä vaan viisuihin, ei varmaan jää pisteittä. Niin, se peli on Shadowgrounds.
- Hevin ystävä
Hevillä pärjää aina hyvä Lordi ja Kilpi.
- shtsdhfhf
Jos Lordi saataisiin euroviisuihin, niin pesisi ainakin lavashowllaan useimmat maat mennentullen, todennäköisesti jokaisen. Musiikkina muutenkin parempaa, kuin tyypillinen "viisuhumppa".
- epi
painajaiset jatkuis euroviisurintamalla, sama fiilis kuin sillanpää kun valittiin esiintymään toivottavasti ei lordi.
- Tehdään yhdessä pohjanoteeraus
Lähetetään kerrankin kaikkien siis tosiaan kaikkien mielestä tosi surkea laulu ja laulaja. Katsotaan mihin sillä sitten yltää. Onhan nää aikaisemmatkin edustajat olleet muutenkin euroviisuäänestäjien mukaan tosisurkeita. Kun siellä on kaikkien mielestä tosi TOSI surkea laulaja niin ei voida pettyä tuli tulokseksi mitä tahansa. Paitsi silloin tietenkin jos se sattuis ki voittaa.
- Heviä
Aivan loistava idea, kelatkaa kuinka paljon tulee katsojia ja varmat pisteet kaikilta hevistä pitäviltä.
Toteuttakaa, haluaa nähdä TON :) :) :)
Helvetilliset naapurit
http://www.saunalahti.fi/~krkoski/ - jenna
böö
- Varma Voitto
Kilpi kehiin ja voitto suomeen! \m/
- fufufufufu
Juu Lordi on ainoa vaihoehto jolla voitaisiin pärjätä. Pahoin pelkäään että suomen kansa äänestää tomi Metsäkedon jatkoon tai mikä sen helmut lotin tapahen ukko onkaan.
- Hevimonster
Jo oli aikakin saada Suomelle kunnon edustaja euroviisukarsintoihin. Jotain erikoista eikä mitään tanssimusaa. Toivotaan että Lordi tekee hyvän biisin ja suuri yleisö tajuaa hevihirviö musiikkia
- palikka
Lordille...Parempaa euroviisujen edustajaa ei voi toivoa(ei unohdeta kilpeä)
- siispä
Joo laitetaan lordi euroviisuihin niin koko maailma saa tietää lisäksi, että suomessa on huonoja biisintekijöitä, kehnoja esiintyjiä, epäonnistuneita
laulamisia.. että suomalaiset ovat niin hemmetin rumia, etteivät pystyy naamaansa näyttää ja korvaten sen sitten sairaan rumilla pelleasuilla. - Rautaa
hyvä heavyporukka, tai esim. Rasmus, tai jopa ex-Hanoi Rocks sinne !!! Ei HIM:iä, pleaze....
Unohtakaa jo ne kalkkiskellarihumppajutut, hyvät ihmiset, kun muutenkin hävettää meidän puolesta..... parempi olis olla osallistumatta koko kisoihin !!!
Yks "Laura Voutilainen" lisää niin ostan köyttä ja .... arvatkaa loput. Ugh. Kiitos. - Lordin fani
Tosi hienoa saada tietää, että vihdoinkin hevi yhtye on päässyt karsintoihin. Paras yhtye voittakoon karsinnat. Lordi olisi hieno kokoonpano viisuissa näkisivät mitä me kuuntelemme ja minkä oloisia eli kuinka hevi on best.
- Artistit...
No niin taas Suomesta valitaan jotkut nyyhky-laulajat sinne Eurovisioihin,,, iik...
Toivottavasti nyt tällä kerralla osataan valita oikein.... - guitarman
Hienoa Kilpi ja Lordi!
Totuus on kuitenkin, että Suomalainen hevi myy maailmalla miljoona kertaa enemmän kuin yksikään iskelmä- tai poppisartisti! Oli ehdokas näistä kahdesta kumpi tahansa, niin huonommin ei voi mennä kuin aiempina vuosina... Toivottavasti Suomen kansalla olisi kerrankin munaa äänestää viisuihin kunnon musaa, jolla erotuttaisiin harmaasta massasta! - psychodavinci
Pistetäänpä nyt oikein urakalla ranttaliksi! Euroviisut ovat HÄPEÄ Suomelle, joka vuosi viisusteleen lähetetään mitä ihmeellisimpiä artisteja vanhentuneilla lauluillaan. Ihmisten pitäisi tajuta että 70-luku ei ole enää in, vaan nyt viimeinkin tarvitaan jotain uutta.
Koittakaa ihmiset jo uskoa, ettei teidän HUMPANTYNKÄNNE pure ulkomaalaisiin! Lordia kehiin!- Metallimies
Juu, Ilman muuta se Lordi sinne menee. Euroviisuissahan täytyykin olla maata edustava yhtye. Kreikkalaiset soittavat usein kreikkalaiselta kuulostavaa musiikkia, Unkarilaiset unkarilaiselta kuulostavaa.
Suomen ollessa yksi suurimmista metallin mekoista pitäis se olla selviö, että sitä täältä myös tulee. Se on takuuvarma juttu, että kansa valitsee Lordin ja hyvä niin! - napsi
Metallimies kirjoitti:
Juu, Ilman muuta se Lordi sinne menee. Euroviisuissahan täytyykin olla maata edustava yhtye. Kreikkalaiset soittavat usein kreikkalaiselta kuulostavaa musiikkia, Unkarilaiset unkarilaiselta kuulostavaa.
Suomen ollessa yksi suurimmista metallin mekoista pitäis se olla selviö, että sitä täältä myös tulee. Se on takuuvarma juttu, että kansa valitsee Lordin ja hyvä niin!Aivan loistavaa, kerrankin on mahdollisuus lähettää sinne jotain suomalaista! Hevi on se, mitä täällä osataan tehdä, ja vaikka muut maat eivät sitä ymmärtäisikään, kerrankin ei hävettäisi seurata viisuja.:) Nyt pitäisi vaan kuulla kipaleet ennen kuin päätän kallistuako enempi Kilven vaiko Lordin kannalle...
- hui
haha vittu onko taas naurettavampaa paskaa ku joku hirviöhevarit jossai euroviisuissa
- WESKER
Hyi vttu toi LOordi on sit ruma jätkä, tulee mieleen Taru Sormusten Herrasta ensimmäisenä. Tossa etusivun, ni seehä sieppaa ton kiinalaise mukaansa ja toteuttaa omat evil planinsä!!! Huijuiiii"!!!
- lördi
eipä noi neuroviisut nyt hillittömästi potki, mutta toisaalta humppa-löördi on varmasti hauskempaa kamaa kuin esim. pave maijanen aikoinaan...... :)
- Valedro
Lordin nettisiviuilla oli uutisissa juttua euroviisuista. Lordi esittää kappaleensa keväällä ilmestyvältä uudelta albumilta! =)
- Kela
Siis pitääkö tämäkin vielä nähdä,kysyn vaan?!?!?!?
Joku idiootti on saanut päähänsä pyytää Lordia kilpailemaan euroviisukarsintoihin. Voin jo nyt hävetä silmäni päästä, kun tiedän kaikkien amisteinien ja muiden rappiolla olevien kolmekymppisten äänestävän kaljahuuruissa ja kas kummaa siellähän Euroviisuissa Suomea "edustaa" sitten Lordi!!!!!!!!
Siitäkös koko kansakunta saa taas oivan ylpeydenaiheen. Jess!!! Saadaan hirviönaamiomiehistä koostuva bändi esiintymään kaikkien euromaiden näkyville.Mikä tätä kansakuntaa vaivaa?!?!?Vittu mikä?!?!? Kertokaa.....
Pitääkö kaikki tyhmyydet ja erikoisuudet ensin kokeilla, jotta asian tajuaa.... Ei Suomesta vain ole Euroviisuihin tolla c-luokan alkukarsintavalikoimalla.
Mun mielestä jonkun asiantuntevan tuomariston tulisi päättää paras suomalainen bändi ja pakottaa se tonne kisaamaan. Sit nähtäis onko Suomesta millään kokoonpanolla kisaamaan kyseisissä karkeloissa.
P.S: Älkää suomalaiset olko tyhmiä, ajatelkaa joskus - edes joskus - muutamaa siirtoa eteenpäin...- asiaa!
Kirjoitus osui naulan kantaan.
Ei mitään lisättävää. - Totta kaikki
Kerrankin joku kykenee sanomaan asiat niin kuin ne todellisuudessa ovat!
Ei myöskään mitään lisättävää! - Lamppu syttyy taas
Oon pitänyt itseäni täytenä idioottina sen jälkeen, kun luin sun kommenttis. Totta joka sana. Miksi aina pitäis takoa päätä seinään.
- Pazi34
Ole hiljaa ja älä valita siinä. Lordi on hyvä bändi ja sitä tulee äänestämään jatkoon kaikki sellaiset jotka ymmärtää hyvän musan päälle. Taidat olla alle 18wee kun oot noin lapsellisen oloinen? Lordi on paras mahdollinen vaihtoehto finaaliin ja nuo muut jotka on samaa mieltä sun kans voi mennä kasvamaan.
- ensio
ihan yhtä paskaa kuin kaikki aiemmatkin, mutta, joo täähän on tosi suamalaista. Paras ois ollu säästää nääkin fyrkat nuorisomusiikin kehitystyöhön!
- chacrafox
idols-poppi paskaa vai mitä tarkotat "nuorisomusiikin kehitystuollä"
- chacrafox
chacrafox kirjoitti:
idols-poppi paskaa vai mitä tarkotat "nuorisomusiikin kehitystuollä"
siis "työllä"
- jore
saa tätäkin paskaa.
- connari
toi lordin musiikki ja niiten asut on hirveät! koko juttu on pahholaisesta!..POIS TOLLASET!!!!!!!
siis melkeinpä täydellistä ;) josko nyt vaikka suomiki pärjäis...?
- Kilju-Essi
Kannatan ehdottomasti hevibändiä sinne Suomea edustamaan. Suomi tunnetaan ulkomaillakin hevimaana, joten miksipä ei. Sieltä voisi jopa löytyä avain Suomen menestykseen. Ei Suomi ainakaan enää huonommin voi pärjätä.
- kisu -87-
olishan kerrankin edes jotain mahiksia. :P erottus myös joukosta edukseen... :D
- se menee
Ehdottomasti Lordi kehiin! Siinä menee ranskalaisilta paskat housuun ja sakuilta luu kurkkuun kun Lordi nousee lavalle ja täräyttää kunnon hiivirokkia.
Jää takuulla erovisionin historiaan! - ......
"Jooo, Lordi vaan tuonne..."
Hiton kummallista. Miksei tuota bändiä sit tunneta maailmalla, jos kaikki kerran niin täällä väittää?
Pahempaa paskaa tuonne ei voi lähettää... menestys tulee olemaan catcatin, sillanpään ja kaikkien muiden paskaartistien tasoa. PISTE!
Turha väittää vastaan, näette asian konkreettisesti seuraamalla viisuja... mikäli lordi sinne nyt satuttaisi pääsemään.- Valedro
Mitä nyt vaa tässä tänä vuonna sellasen "pienen" euroopan kiertueen kävi vetämässä että eihän sitä kukaa tiiä. =) Maita olivat hollanti, ranska, espanja, italia, sveitsi, saksa, tanska, ruotsi, venäjä, iso-britannia ja suomi! =) että sillee!
- just "kuuluisaa"
Valedro kirjoitti:
Mitä nyt vaa tässä tänä vuonna sellasen "pienen" euroopan kiertueen kävi vetämässä että eihän sitä kukaa tiiä. =) Maita olivat hollanti, ranska, espanja, italia, sveitsi, saksa, tanska, ruotsi, venäjä, iso-britannia ja suomi! =) että sillee!
Nojoo, HIM ja Rasmus on avannu tien muille suomalaisille bändeille. On noita muitakin bändejä, jotka on ollu kiertueella, mut ei lainkaan myyny levyjä, ainakaan huomattavia määriä.
No, kuten sanoin... toivon mukaan valitaan edustamaan Suomea, niin säkin näet konkreettisesti, et maailmassa on tosiaankin ihmisiä jotka ymmärtävät musiikin päälle... Ja Suomi taas palaa luuserina viisuista.
Ja mitä Lordiin muuten tulee, niin tulavaisuus tulee näyttämään myös sen, ettei se tule menestymään...
Että sillee vaan itelles. - oi ihana toukokuu
just "kuuluisaa" kirjoitti:
Nojoo, HIM ja Rasmus on avannu tien muille suomalaisille bändeille. On noita muitakin bändejä, jotka on ollu kiertueella, mut ei lainkaan myyny levyjä, ainakaan huomattavia määriä.
No, kuten sanoin... toivon mukaan valitaan edustamaan Suomea, niin säkin näet konkreettisesti, et maailmassa on tosiaankin ihmisiä jotka ymmärtävät musiikin päälle... Ja Suomi taas palaa luuserina viisuista.
Ja mitä Lordiin muuten tulee, niin tulavaisuus tulee näyttämään myös sen, ettei se tule menestymään...
Että sillee vaan itelles.Jos ja kun Suomi lähettää Lordin viisuihin, tulee Suomen euroviisumenestys olemaan kaikkien aikojen paras, ja Suomi kärkisijoilla kamppailemassa voitosta!
Tulen sanomaan sinulle ja muille Lordidissaajille ähäkutti sitten toukokuussa! - njoo
Olisiko Marita Taavitsainen parempi vaihtoehto ? :)
- Heavysoul
just "kuuluisaa" kirjoitti:
Että sillee vaan itelles.Katsokaapa ketkä vierailevat lordin uudella albumilla. Sanooko bändit Accept ja KISS mittää?? Hieman julkisuutta tuolla tempauksella ainakin saa
- Klaara_Hki
njoo kirjoitti:
Lordi vaan viisuihin niin katsotaan mitä tapahtuu :) Nyt on jo todellakin aika uskoa että suomihumppa tyyliin Marita Taavitsainen vaan ei uppoa Euroopassa - ei vaikka se laulettaisiin englanniksikin. Ainoa mikä tässä hieman huolettaa on se, että katsotaankohan Lordin viisuihin lähetys matkimiseksi.. Norjallahan oli kanssa huumoriheviä soittava Wig Wam bändi kisoissa tänä vuonna.
- ole....
njoo kirjoitti:
Lordi ja Taavitsainen ovat yhtä hyviä vaihtoehtoja.
- chacrafox
Heavysoul kirjoitti:
Katsokaapa ketkä vierailevat lordin uudella albumilla. Sanooko bändit Accept ja KISS mittää?? Hieman julkisuutta tuolla tempauksella ainakin saa
KISS ja ACCEPT on yksiä hevi ja hard-rock maailman
kuninkaita onko rasmuksen levyillä vieraillu kumpikaan tai kukaan muukaan KISSin ja ACCEPTin veroinen bändi ei varmasti ole ja varmaan tulekkaan
sillä rasmus on PASKA ehkä joskus hamassa tulevaisuudessa joku hevisuuruus vierailee himin levyllä mutta en usko
- 1.1
Asia on niin, että jos Suomi haluaa edes toiselle kierrokselle, noista siihen ei ole mahiksia kuin Lordilla!
Taavitsainen tekis kuitenkin samat kun Sillanpää ja Rönning - 1.1
!'s
- ...
Niin, kun norskit repäisivät ensin lähettämällä viisuihin wig wamin, niin nousee kysymys onko tuo kortti jo käytetty, tosin eroaahan bändi aika tavalla Lordista... Itse pidän enemmän Kilvestä, mutta en oikein vannoisi sen menestykseen jossain euroviisuissa. Vaan saataisiinpahan Lordilla kerrankin jotain omannäköistä ja erilaista, ei herrantähden mitään taikapeilejä saati sillanpäitä. Hauskaa tuon shown seuraaminen ainakin olisi.
- viisufäni
... kirjoitti:
Niin, kun norskit repäisivät ensin lähettämällä viisuihin wig wamin, niin nousee kysymys onko tuo kortti jo käytetty, tosin eroaahan bändi aika tavalla Lordista... Itse pidän enemmän Kilvestä, mutta en oikein vannoisi sen menestykseen jossain euroviisuissa. Vaan saataisiinpahan Lordilla kerrankin jotain omannäköistä ja erilaista, ei herrantähden mitään taikapeilejä saati sillanpäitä. Hauskaa tuon shown seuraaminen ainakin olisi.
Alkaa näyttää siltä, että Lordi nähdään ensi vuoden Viisuissa oli kappale sitten mikä hyvänsä...on nimittäin täällä niin paljon fanipohjaa. No käyhän sekin.
- ???
viisufäni kirjoitti:
Alkaa näyttää siltä, että Lordi nähdään ensi vuoden Viisuissa oli kappale sitten mikä hyvänsä...on nimittäin täällä niin paljon fanipohjaa. No käyhän sekin.
Riippuen tietysti siitä onko fanipohjalla/äänestystuloksella taaskaan mitään merkitystä. Yle kusettaa kansaa soittamaan kalliiseen äänestysnumeroon jolla ei ole mitään merkitystä lopputuloksen kannalta. Onko taas tuomaripäätös äänestystuloksen yli kuten Nightwish tapauksessa?
- viisufani;-)
??? kirjoitti:
Riippuen tietysti siitä onko fanipohjalla/äänestystuloksella taaskaan mitään merkitystä. Yle kusettaa kansaa soittamaan kalliiseen äänestysnumeroon jolla ei ole mitään merkitystä lopputuloksen kannalta. Onko taas tuomaripäätös äänestystuloksen yli kuten Nightwish tapauksessa?
Ensi vuonna ei mukana ole ns. "asiansotkijaraateja", vaan voittaja ratkeaa 100% yleisöäänien perusteella!
- Hevanderi
Raskaan musan ystävät eivät osaa päättää äänestävätkö Lordia vai Kilpeä. Sen vuoksi valituksi tulee joku mitäänsanomaton turhuus kuten aiemminkin, Lordi toiseksi, Kilpi kolmanneksi.
- Äänestäjä
Onko äänestämisellä ja äänestyksen tuloksella merkitystä tänä vuonna? Vai onko se loppupeleissä tuomaristo joka edustajan päättää? Kannattaa miettiä kannattaako heittää äänestysrahoja hukkaan.
- mutta
Äänestäjä kirjoitti:
Onko äänestämisellä ja äänestyksen tuloksella merkitystä tänä vuonna? Vai onko se loppupeleissä tuomaristo joka edustajan päättää? Kannattaa miettiä kannattaako heittää äänestysrahoja hukkaan.
Vaikka mukana olisikin se "asiantuntijaraati", en usko että ne kehtaisivat enää sohlata väliin ala Nightwish. Siitä tapauksesta muistutellaan jo valmiiksi aina kun tulee puhe suomalaisista euroviisuissa, joten uusi tapaus vetäisi vaan sen lopunkin pohjan koko systeemin alta.
- grrrrrrrrrrrr
Jotakin muuta kuin niitä humpparallatuksia tällä kertaa, oikeasti. Kun on kymmeniä kertoja lähetetty rallattajia huonolla menestyksellä, laitettaisiin nyt kerrankin jotain näyttävää ja erilaista!
- erika
Oon ny käyny muitaki keskutelupalstoja läpi niin siellä kirjottelee jotkut vanhat mummot siitä kuinka suomi on nyt äänestänyt saatananpalvojat euroviisuihin ja pelkäävät nyt että nykyajan nuoristosta tulee saatananpalvojia ja että ne soittavat sellaista musiikkia!
ENSINNÄKIN! Kannattaisi ottaa selvää siit saatananpalvonnasta vaik laittaa googleen. ja ottaa selvää et mitä se oikein on! Lordi on todella kaukana siitä! se ei tarkoita sitä että on mustat hiukset, meikit mustat vaatteet ja muutenki vähä rajun näkönen ja kuuntelee vähä rajumpaa musiikkia et ny pirun puolella oltais!
Ittekki käytän vain mustaa, mustat meikit, mustat hiukset ja kuuntelen heviä niin silti uskon täysin jumalaan mutta se vain on mun tyyli ja mun juttu!
Mutta kun Lordista luullaan et ne nyt on niitä paholaisia!
voi hyvät ihmiset vanhukset ja muutenki toista mieltä olevat niin Lordi on ihan tavallinen bändi jolla vain on oma tyylinsä ja olen iloinen että Lordi valittiin euroviisuihin edustamaan suomea nimittäin tällä tavoin voi ollakki hieman enemmän mahdollisuuksia sijoittua paremmin kuin edellisinä vuosina! Ja näin Lordi saa tunnettuvuutta maailmalla ja saattaa menestyä sielläkin!
Lordin jäsenet ovat rujon ulkokuorensä ja asusteitensa kanssa tavallisia ihmisiä. helposti perheellisiä kadun tallaajia!
nyt vähän järkeä käteen ennakkoluuloiset ihmiset!
Ei euroviisuissa menesty maailmalla mikäänn tomi metsäketo eikä mikään jennie! Se pitää olla omaperäistä ja sellaista mistä koko maailma pitää!
Paljon onnea Lordille ja pidetäään peukkuja että toukokuussa tulisi hyvä sijoitus johon uskon vakaasti! :)
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hakalan asunnossa on kuvattu aikuisviihdesivusto Onlyfansin kautta julkaistu pornovideo.
Keskustan puheenjohtajan Antti Kaikkosen avustaja Jirka Hakala ei jatka tehtävässään. Keskustan puoluelehti Suomenmaa ke673384- 1432370
- 921888
- 1711619
- 891500
Mitä harrastuksia kaivatullasi on?
Mitä harrastuksia sinulla? Onko teillä yhteisiä harrastuksia?761454- 651446
- 711226
Mitäs jos hyökkään rakastuneesti kimppuusi
Tuleeko painimatsi vai "painimatsi". Jää nähtäväksi 😂771150Kannattaako suomalaisen nuoren lähteä Thaimaahan au pairiksi? Mitä olet mieltä?
Chiang Mai Pohjois-Thaimaassa kutsuu neljä suomalaista au pairia elämänsä seikkailuun. Arki toisella puolella maailmaa t351118