Diggaileeko muut tätä joulukuussa Dion ja Heepin kanssa Suomeen tulevaa bändiä?
ASIA
12
730
Vastaukset
- A Rapu Rinne
joo aika hyviä albumeja, ehkä parhaat Aqua,Silent Nation ja Astra sekä eka 1982 muistaakseni julkastu.
Wetton on paras vokalisti tässä bändissä,rumpaleista oli paras edellinen Chris Slade joka just lähti pois (ex AC DC Thunderstruck mies se kalju) ja Manfred Manns Earth Bandissä 1971-78, Firm 84-85, Gary Moore joskus 80 luvulla ym.
en ole kaikkia Asian levyjä kuullut mutta melkosen laadukasta työtä niillä jotka omistan . jos laittas järjestykseen piisejä niin parhaimpia on : WHO WILL STOP THE RAIN,WISHING,VOICE OF AMERICA,ROCK AND ROLL DREAM,ANYTIME,DONT CRY,SOLE SURVIVOR,SOMEDAY,ENOUGH'S ENOUGH,HEAVEN ON EARTH,ONLY TIME WILL TELL.
Uriah Heep on aina keskinkertaista parempaa pitäis vielä ostaa enemmän näitä uusimpia teoksia, 70 luvun tuotanto on tuttua.
Dio on loistava laulaja, ehdottomasti paras heavypeikko, hyvä Black Sabbathissa, vaikea verrata Ozzyyn kun ovat niin erilaisia äänenkäytöltään.- Rokki-Peikko
Kiva että faneja löytyy... Oletko keikalle menossa? Minne? Itse Jkl.
...sanoo, kun en oo koskaan kuullu. Oon menossa kyllä kattomaan joulukuussa ja mielenkiinnolla odotan, mitä sieltä tulee. Tietysti olis kiva, jos ennestään tietäis jotain bändistä. Dio on kuitenkin mulle se ehdoton ykkönen.
- wettonen
Niin, tykkäsin kolmesta ekasta levystä pienenä. Melko popahtavaa kamaa progesti, ei hevistä tietoakaan ainakaan noilla ekoilla levyillä. Nykyään pidän sitä aika lällynä musana. Olenkin siirtynyt Killing Jokeen. Harmi kun se peruuntui.
- ihan outo tapaus!
sennimisestä bändistä. No, siellähän sen sitten näkee onko mistään kotoisin.
- Ivan European
itse ASIAssa soittaa(soitti) miehiä mm. yhtyeistä YES, ELP, King Crimson, AC/DC ,Manfred Mann´s Earth Band, Kiss,Frank Zappa ym. joko alkaa kiinnostaa, hanki hyvä mies edes yks cd, vaikka Aqua. ei kyllä kovin heviä ole sellasta TOTO tyylistä mutta melodisempaa ja paljon parempaa.
- Rule Bastardi
Arena ja uusin on jäänyt väliin.Mielestäni Alpha on paras levy,loistavia biisejä,ja ISO soundi.
- Rokki-Peikko
Musta parhaat Asian levyt: Asia(1982), Astra(1985), Aqua(1992) ja Aura(2000)
- Rule Bastardi
Rokki-Peikko kirjoitti:
Musta parhaat Asian levyt: Asia(1982), Astra(1985), Aqua(1992) ja Aura(2000)
Ai tosiaan,Aurakin on olemassa.ei mulla ole sitäkään.
- Ivan European
samoin ,puuttuu Aura. Niin tämä Asia keyboardvelho on Geoff Downes sama mies joka aloitti uransa hitillä "Video Killed the Radio Star" Buggles bandissa, joka oli eka MTV (MusicTelevision) Video joskus 80 luvun alussa, mukana oli supertuottaja Trevor Horn joka oli myös Yesissä ,Drama levyllä ja tuotti 90125 levyn jota myytiin tosi hyvin.
ostin muuten pari kk. sitten Geoffrey Downes and the New Dance Band .The collectionin jossa kosketinsoitinversioita sellaisista klassikoista kuin, WHITER SHADE OF PALE, NIGHTS IN WHITE SATIN, DUST IN THE WIND JA video killed the radio star. Laulajina John Wetton ja Glenn Hughes ainakin. aJOITTAIN HYVÄ, välillä kyllästyttävä, siinä ja siinä kannattaako hankkia, käy kyllä jotenkin vaikka Karaoke levynä.- No hyvä sekin
Mä luulin, että jostain perähikiältä!
Itelläni asia, alpha, ja aria...kaikki tosi hyviä bändejä. Lainasin vahingossa aquan kirjastosta ja sitä kautta tutustuin bändin musaan....ja tietty kaverini auttoi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2712310En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831011Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n55989- 108980
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi81931- 44861
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa21848Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67746Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä299694- 33687