Tiukin skaba tulee ainoastaan siinä, a) kuka on paskin laulaja, b) kenellä on typerin biisi, c) kenellä on typerin meikki (ei, itse en veikkaa sitä pizzanaamaa, Lordi vai mikä pelle nyt onkin)ja d) kenen "show" sisältää eniten tahatonta tilannekomiikkaa (tähän veikkaan sitä pizzanaamaa). No, eipähän tule taaskaan veronmaksajien maksettaviksi turhia euroviisuja jatkossakaan
Euroviisuehdokkaista
6
403
Vastaukset
- asasas
lol...
- kenny
kun nightwish on nyt kuollut ja kuopattu, kiitos ahneen argentiinalaisen pelleen, ottaa lordi nightwissin paikan suomen musiikkiviennin keulakuvana, himmin, rasmuksen ja straton rinnalla. Kunnon kasdari hevillä on aina menekkiä. Teräsbetonin esikuvana on manowar, lordilla ehkä kiss, tosin lordin musiikki on parempaa ja lavashow oikasti näyttävä..
- Pelle Hermanni
...sitten meilläkin, jos puoli Eurooppaa vetää iltateet väärään kurkkuun Lordin tanssahdellessa lavalle. Että kandee ehkä vielä harkita...
- kenny
Pelle Hermanni kirjoitti:
...sitten meilläkin, jos puoli Eurooppaa vetää iltateet väärään kurkkuun Lordin tanssahdellessa lavalle. Että kandee ehkä vielä harkita...
Brittiläisen teen lipittäjän mielenrauhaa ei voi lordi häiritä, kun ne ei ole kerran iron maidenin eddien lava näyttäytymisiin vielä ole kuoleet...
Aivan totta, lordi erottuu harmaasta massasta. Pelottava ajatus suomalaiseen ajatusmaailmaan. - MusaMaker
Mitä vitun vientikamaa stratovarius muka on? Yhtä suppean piirin paskaa kuin esim. eläkeläiset. Joka muuten on paljon parempi bändi. Metallicankin jätkät lähinnä naureskeli - kiusaantuneena - kun olivat kuunnelleet sitä sellon rääkkäämistä. Ja Nightwish, ei kai ne koskaan ole sitä tosissaan tehneet? Eikös se ole samanlainen vitsi kuin Teräsbetonikin?
LORDI!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351422
- 1101173
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634