Slipknotin uusi tyyli

Knotitar

Mitä mieltä muut olette siitä, että tältä uusimmalta Knotin levyltä ei löydy yhtään kirosanaa.

Tämä fakta on jakanut ihmisiä aika hyvin kahteen ryhmään: Toiset valittavat bändin myyneen itsenä kaupallisuudelle, mitä on agressiomusiikki ilman f.ck:ia tai motherf.cker:ia... ja toiset taas sanovat tekstin siistiytymisen olevan henkisen kehityksen tulosta.

Itse yhdyn jälkimmäiseen. Mielestäni vaatii enemmän saada sanottavansa sanotuksi ilman kirosanoja. Itseilmaisun on täytynyt kehittyä huimasti, jotta se onnistuu vanhan knotin tyyliin, mikä minun mielestäni kyllä onnistuu.

Kirosanattomuutta ei edes varsinaisesti huomaa, vasta kun alkaa todella kuuntelemaan sanoja, niin sieltä paljastuu mielestäni uusia ja syvällisiä tekstejä.

Onhan tyyli toki muuttunut muutenkin melodisempaan suuntaan. Stone Sourin vaikutteita, mielestäni... Seuraava levy paljastaa onko suuntaus pysyvä vai hetkellinen kokeilu. Molemmat kyllä kelpaavat, en ole valittamista keksinyt tästä uudestakaan.

52

3110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse vihaan bändiä yli kaiken, vituttaa muutenkin tuollaiset jenkkiskeidabändit kuten tämä, Linkin Park, Mudvayne jne.

      "Tämä fakta on jakanut ihmisiä aika hyvin kahteen ryhmään: Toiset valittavat bändin myyneen itsenä kaupallisuudelle, mitä on agressiomusiikki ilman f.ck:ia tai motherf.cker:ia... ja toiset taas sanovat tekstin siistiytymisen olevan henkisen kehityksen tulosta.""

      Jaa, vain idiootti voi väittää että musiikki ei voi aggressiivista ilman fuck tai motherfucker sanoituksia. Se on FAKTA! No ehkä Slipknotin jätkät aikuistuivat sitten pikkuisen, ovatko he muuten jo lakanneet paskantamasta housuihin?

      • Knotitar

        Jos haluat provosoida jotakin niin minä en ole hyvä tyyppi siihen. Ei voisi vähempää kiinnostaa juuri sinun mielipiteesi, viesti oli tarkoitettu niille ihmisille, jotka bändistä pitävät. Se että sinä et saa juuri siitä musiikista haluaamaasi ei kuulu minulle eikä kellekään muulle täälä. Ikäväähän se vaan on.

        Ehkä joku muu saisi hermokohtauksen haukuistasi, mutta olen todennut että meitä on niin moneen junaan ja jotkut jää näköjään asemallekin. Että jos haluat kinastelukaverin, niin ikävä uutinen, tämä oli viimeinen viesti, jossa vaivaudun selittämään kantaani sinulle. Ehkä sinullekin tekisi pieni henkinen kasvu hyvää.

        Et muuten sitten malttanut olla katsomatta galleriaani...hahaa nyt sitten tiedät et millanen urpo täälä kirjotelee, tuliko mielenkiinto taltutettua?


      • Knotitar kirjoitti:

        Jos haluat provosoida jotakin niin minä en ole hyvä tyyppi siihen. Ei voisi vähempää kiinnostaa juuri sinun mielipiteesi, viesti oli tarkoitettu niille ihmisille, jotka bändistä pitävät. Se että sinä et saa juuri siitä musiikista haluaamaasi ei kuulu minulle eikä kellekään muulle täälä. Ikäväähän se vaan on.

        Ehkä joku muu saisi hermokohtauksen haukuistasi, mutta olen todennut että meitä on niin moneen junaan ja jotkut jää näköjään asemallekin. Että jos haluat kinastelukaverin, niin ikävä uutinen, tämä oli viimeinen viesti, jossa vaivaudun selittämään kantaani sinulle. Ehkä sinullekin tekisi pieni henkinen kasvu hyvää.

        Et muuten sitten malttanut olla katsomatta galleriaani...hahaa nyt sitten tiedät et millanen urpo täälä kirjotelee, tuliko mielenkiinto taltutettua?

        Kinastelinko minä? Mikä tekstissäni on kinastelua?
        Oletko niin tyhmä että vedät päättömiä johtopäätöksiä. Sanoin mielipiteeni niistä ihmisistä jotka luulevat että musiikki ei voi olla aggressiivista ilman kiroilua. Ja kysyin että vieläkö bändin pojat paskantavat housuihin kun jossain vaiheessa heillä tuntui olevan ongelmia sen pidättelyn kanssa.


      • aggeperverssi
        aggressor.perverssor kirjoitti:

        Kinastelinko minä? Mikä tekstissäni on kinastelua?
        Oletko niin tyhmä että vedät päättömiä johtopäätöksiä. Sanoin mielipiteeni niistä ihmisistä jotka luulevat että musiikki ei voi olla aggressiivista ilman kiroilua. Ja kysyin että vieläkö bändin pojat paskantavat housuihin kun jossain vaiheessa heillä tuntui olevan ongelmia sen pidättelyn kanssa.

        mutta kirjoitteletko täällä kännipäissäsi?


      • vaan
        aggeperverssi kirjoitti:

        mutta kirjoitteletko täällä kännipäissäsi?

        Hän vain luulee olevansa aina oikeassa. Se on tyypillistä hänenlaisilleen ihmisille, se on huomattu.


      • vaan kirjoitti:

        Hän vain luulee olevansa aina oikeassa. Se on tyypillistä hänenlaisilleen ihmisille, se on huomattu.

        nauraa, jos te joskus jaksaisitte lukeakin jotain vähän tarkemmin niin voisi loppua tuo nillitys. Esim. mitähän minä tuossa kirjoituksessani kinastelin ja yritin olla oikeassa? Sanoin että vihaan koko paska bändiä ja jne!? Oletteko yksinkertaisesti noin tyhmiä? Lukemisen ymmärtämisessä ongelmia?


      • aggeperverssi kirjoitti:

        mutta kirjoitteletko täällä kännipäissäsi?

        nyt teidän juttuja kestäisi selvinpäin lukea? Idiots ! Anyone?


      • perkele
        aggressor.perverssor kirjoitti:

        nyt teidän juttuja kestäisi selvinpäin lukea? Idiots ! Anyone?

        hanki ystäviä joiden kanssa voit viettää laatuaikaa sen sijaan että luet suomi24:n foorumia vaikka et näköjään sitä haluaisi.


      • vaan
        aggressor.perverssor kirjoitti:

        nauraa, jos te joskus jaksaisitte lukeakin jotain vähän tarkemmin niin voisi loppua tuo nillitys. Esim. mitähän minä tuossa kirjoituksessani kinastelin ja yritin olla oikeassa? Sanoin että vihaan koko paska bändiä ja jne!? Oletteko yksinkertaisesti noin tyhmiä? Lukemisen ymmärtämisessä ongelmia?

        Ylimielisyytesi ja lapsellisuutesi paistaa taas, Esim. ei ihme että monet heittävät läppää niistä mikseribändeistä, kun juttusi ovat noin naurettavia. Ja sitten vielä itket kun täällä ei voi olla selvinpäin, jne. Vitun pelle.


    • randy rockhard

      Ymmärrän hyvin miten jotkut väitää Slipknotin myyneen itsensä koska valtaosa Slipknotin kannattajista tuntuu olevan yläaste ikäisiä teinejä jotka ei osaa itsekkään sanoa muuta kun vittu sitä ja vittu tätä.

    • hellfire21

      Kyllä omasta mielestä uus levy on avain pirun hyvä.. Syventymällä Slipknotin piiseihin saa aivan uusia ulottuvuuksia Esim. Scissors ja Vermilion pt.1.. Loistava bändi!
      Innolla odotan uutta Dvd:tä ja levyä luonnollisesti.. itselläni löytyy levyhyllystä koko knotin tuotanto Disasterpieces dvd:tä ja uutta live 9.0 levyä myöten..

    • Että tämä liukastussolmu onkin paskaa musiikkia. Harrastaako tässä vieläkin se yks urpo naamariinsa oksentamista?

    • Eschaton

      Siis uskomatonta että joku vielä viittii ees laittaa tämmösestä asiasta keskustelun aluilleen...huh huh

      Huomaa kyllä että tämän knotin kuuntelijat taitavat olla lähinnä teinejä.

      • Knotitar

        En koe tärkeäksi puolustella musiikkia jota kuuntelen tai omia mielipiteitäni, korjaan nyt vain vääriä käsityksiä.

        Itse en tiedä edes bändin taustasta juuri mitään. Kuuntelin vuosia musiikkia näkemättä yhtään musiikkivideota tai kuvaa itse esittäjistä. Enkä vielä nykyäänkään fanita itse tyyppejä. Mitä tahansa ovat sitten tehneetkin ei kiinnosta minua, jostain syystä heidän musiikkinsa puree (vaikkakin teinivuodet on jääneet taakse).

        On totta, että suurin osa faneista on varmaan teinejä, mutta ette kovin kehittyneiltä vaikuta tekään, joiden on niin kovin vaikea sulatta sitä että meillä kaikilla on omat mieltymyksemme, eikä kaikkien tarvitse tykkäillä samoista jutuista.


      • Knotitar kirjoitti:

        En koe tärkeäksi puolustella musiikkia jota kuuntelen tai omia mielipiteitäni, korjaan nyt vain vääriä käsityksiä.

        Itse en tiedä edes bändin taustasta juuri mitään. Kuuntelin vuosia musiikkia näkemättä yhtään musiikkivideota tai kuvaa itse esittäjistä. Enkä vielä nykyäänkään fanita itse tyyppejä. Mitä tahansa ovat sitten tehneetkin ei kiinnosta minua, jostain syystä heidän musiikkinsa puree (vaikkakin teinivuodet on jääneet taakse).

        On totta, että suurin osa faneista on varmaan teinejä, mutta ette kovin kehittyneiltä vaikuta tekään, joiden on niin kovin vaikea sulatta sitä että meillä kaikilla on omat mieltymyksemme, eikä kaikkien tarvitse tykkäillä samoista jutuista.

        Olenko minä arvostellut kyseisen bändin musiikkia tai kyseistä bändiä?

        Kyse tossa mun kirjoituksessa oli se että pitääkö siitä oikeesti keskustella että onko kyseisellä bändillä kirosanoja musiikissa vai ei?

        Yksinkertaisesti toi on todella naurettavaa ja sä tunnut käsittävän väärin systemaattisesti kaikki kirjoitukset.

        Ja vielä selventääkseni että minulla ei ole mitään vastaan tätä bändiä vaikka en sitä itse kuuntelekaan.


      • Knotitar
        Eschaton kirjoitti:

        Olenko minä arvostellut kyseisen bändin musiikkia tai kyseistä bändiä?

        Kyse tossa mun kirjoituksessa oli se että pitääkö siitä oikeesti keskustella että onko kyseisellä bändillä kirosanoja musiikissa vai ei?

        Yksinkertaisesti toi on todella naurettavaa ja sä tunnut käsittävän väärin systemaattisesti kaikki kirjoitukset.

        Ja vielä selventääkseni että minulla ei ole mitään vastaan tätä bändiä vaikka en sitä itse kuuntelekaan.

        En tarkoittanut tota vastausta pelkästään sinulle, vaan kaikille, niille, joiden pitää väkisin osallistua keskusteluun, joka ei heitä yhtään kiinnosta.

        Laitoin vastaukseni siis väärään viestiin, luonnollisesti luettuani kaikki vastaukset, en huomannut näpäyttää taaksepäin vastatakseni.

        Ehkä ymmärrän väärin, ehkä en. Ehkä en jaksa lukea kaikkia äksyjä kommentteka niin tarkkaan, että ymmärtäisin jokaisen lauseen syvimmän olemuksen.

        Keskustelu aloitettiin, koska kiinnosti mitä muut kuuntelijat ovat mieltä uudesta tyylimuutoksesta (johon kirosanojen puuttuminen oleellisesti liittyy. Saattoiko olla ettet ymmärtänyt mistä aloitusviestissä puhuttiin.


      • Knotitar kirjoitti:

        En tarkoittanut tota vastausta pelkästään sinulle, vaan kaikille, niille, joiden pitää väkisin osallistua keskusteluun, joka ei heitä yhtään kiinnosta.

        Laitoin vastaukseni siis väärään viestiin, luonnollisesti luettuani kaikki vastaukset, en huomannut näpäyttää taaksepäin vastatakseni.

        Ehkä ymmärrän väärin, ehkä en. Ehkä en jaksa lukea kaikkia äksyjä kommentteka niin tarkkaan, että ymmärtäisin jokaisen lauseen syvimmän olemuksen.

        Keskustelu aloitettiin, koska kiinnosti mitä muut kuuntelijat ovat mieltä uudesta tyylimuutoksesta (johon kirosanojen puuttuminen oleellisesti liittyy. Saattoiko olla ettet ymmärtänyt mistä aloitusviestissä puhuttiin.

        Joo kyllä mä sen ymmärsin mutta ihmettelin vaan että mitä väliä sillä on että onko siellä sanoissa fuck vai ei. Että tekeeköse muka joidenkin mielestä knotista vähemmän agressiivisen?


      • Knotitar
        Eschaton kirjoitti:

        Joo kyllä mä sen ymmärsin mutta ihmettelin vaan että mitä väliä sillä on että onko siellä sanoissa fuck vai ei. Että tekeeköse muka joidenkin mielestä knotista vähemmän agressiivisen?

        Oon kuullu joidenkin sanovan et se veis jotenkin sitä vanhaa fiilistä pois, kun nyt noin alkoivat pehmoilemaan.
        Eihän sillä todellisuudessa mitään väliä ole. Ei se vaikuta fiilikseen mitenkään.


      • Knotitar kirjoitti:

        Oon kuullu joidenkin sanovan et se veis jotenkin sitä vanhaa fiilistä pois, kun nyt noin alkoivat pehmoilemaan.
        Eihän sillä todellisuudessa mitään väliä ole. Ei se vaikuta fiilikseen mitenkään.

        ja luultavasti lyyrikat on vaan parantuneet.


    • deathguy

      Miksi nämä jannut jaksavat joka asiasta aina löytää vain negatiiviset puolet? Perverssorin älykkyyden me jo tiedämmekin, joka ei todellakaan päätä huimaa, mutta miksi muutkin...? Mielestäni on tosi hyvä juttu, että palstalle tulee joku naispuolinenkin keskustelemaan bändeistä. Harmi vaan kun täällä ei osata ottaa sinua miehekkäästi vastaan! =)

      • Knotitar

        Ei täällä aina tällasta höykytystä saa, vain silloin jos mainitsee "sen bändin jonka nimeä en nyt sano". Sainhan mä tos aikasemmmin yhden vastauksen kysymykseeni, kiitos Hellfire21.

        Mukavaa että joku mahduttaa joukkoon muunlaisiakin tyyppejä.


      • hilselinko

        No miten voi Slipknotista löytää mitään hyvää? Negatiiviset puolethan tulevat esiin jos ei hyviä puolia ole...

        Saahan tänne karvanaamojen sekaan naisia tulla, mutta ei sen takia tarvitse alkaa mielistelemään. Eihän tässä ketjussa ole Knotitarta haukuttu, vaan Slipknottia ja leidin näkemyksiä siitä.


      • Johtuisiko siitä että paskasta musiikista on vaikea löytää mitään positiivista? Olemme kyllä monien tuttujen ja puolituttujen kanssa todenneet tämän foorumin ja sen käyttäjien tason joka yhtä huvittavaa joka päivä, kaverikin kysyi minulta että miksi edes käyt Suomi24:n foorumilla kun ei ne mistään mitään tajua tai halua tajuta, noh tuo pitää kyllä paikkansa. Ja kohta se nillitys alkaa taas, mutta huvittakaa nyt tietämättömät lisää.


      • deathguy
        hilselinko kirjoitti:

        No miten voi Slipknotista löytää mitään hyvää? Negatiiviset puolethan tulevat esiin jos ei hyviä puolia ole...

        Saahan tänne karvanaamojen sekaan naisia tulla, mutta ei sen takia tarvitse alkaa mielistelemään. Eihän tässä ketjussa ole Knotitarta haukuttu, vaan Slipknottia ja leidin näkemyksiä siitä.

        En ole mikää Slipknot fani, mutta ei se niin syvältä ole mitä annatte ulkopuolisen ymmärtää. Paljon paskempiakin bändejä löytyy hyvänä esimerkkinä se ylijauhettu "karvakopla-soadi"...


      • deathguy
        aggressor.perverssor kirjoitti:

        Johtuisiko siitä että paskasta musiikista on vaikea löytää mitään positiivista? Olemme kyllä monien tuttujen ja puolituttujen kanssa todenneet tämän foorumin ja sen käyttäjien tason joka yhtä huvittavaa joka päivä, kaverikin kysyi minulta että miksi edes käyt Suomi24:n foorumilla kun ei ne mistään mitään tajua tai halua tajuta, noh tuo pitää kyllä paikkansa. Ja kohta se nillitys alkaa taas, mutta huvittakaa nyt tietämättömät lisää.

        Mielipide on sulla erilainen kuin jollain toisella. Sehän on selvää ja niin pitää ollakin. Toiset tykkää kellaridemoista toiset taas ylituotetusta pomppuhevistä ja ONNEKSI SAAMME VALITA KUMPAA HALUAMME KUUNNELLA, olematta kuitenkaan tyhmempi tai tietämättömämpi kuin toinen!!!


      • deathguy kirjoitti:

        Mielipide on sulla erilainen kuin jollain toisella. Sehän on selvää ja niin pitää ollakin. Toiset tykkää kellaridemoista toiset taas ylituotetusta pomppuhevistä ja ONNEKSI SAAMME VALITA KUMPAA HALUAMME KUUNNELLA, olematta kuitenkaan tyhmempi tai tietämättömämpi kuin toinen!!!

        Mistähän taas tuon kellaridemon vetäisit?
        Voisit vaikka juntti tulla joskus kurkkaamaan levyhyllyäni ja katsoa monta "kellaridemoa" löydät!


      • deathguy
        aggressor.perverssor kirjoitti:

        Mistähän taas tuon kellaridemon vetäisit?
        Voisit vaikka juntti tulla joskus kurkkaamaan levyhyllyäni ja katsoa monta "kellaridemoa" löydät!

        Se oli esimerkki. Älä ota itseesi ylijumala! Mulla on monta kellaridemoa kuten myös pomppuheviäkin. Toistaiseksi en nauti kummankaan kuuntelusta.


      • deathguy kirjoitti:

        Se oli esimerkki. Älä ota itseesi ylijumala! Mulla on monta kellaridemoa kuten myös pomppuheviäkin. Toistaiseksi en nauti kummankaan kuuntelusta.

        takia sulta sitten löytyy "kellaridemoja" ja pomppuheviä jollet sellaisesta pidä?


      • deathguy
        hell_patrol kirjoitti:

        takia sulta sitten löytyy "kellaridemoja" ja pomppuheviä jollet sellaisesta pidä?

        Pidin niistä joskus ja voi olla että jonain päivänä kuuntelen taas...


    • Paavo

      Kyseinen "bändi" on syvältä perseestä, niin syvältä että ihan pahaa tekee. Miten ihmiset voivat kuunnella kyseistä paskaa? Säälittävää meininkiä.

    • ...että se kiroilu iski parhaiten murkkuikäisiin kuuntelijoihin, oli mukava purkaa vihaansa "laulamalla" mukana. Itse en kaipaa kauheeta kirosanojen litaniaa. Se on lähinnä turhaa (vaikka ei mulla oli mitään uskonnolista periaatetta kiroilemista vastaan) täytyy biiseissä olla muutakin sanomaa, kun että "haistakaa vittu kaikki". Vaan en ole kyseistä bändiä kuunnellut enää vuosiin...vaikka tulihan se nähtyä vuosi sitten Slayerin lämppärinä.

      • ...

        Mitä vittua slipknot aiheinen keskustelu tekee ulkomainen metalli&heavy slipknot ei ole kumpaakaan.

        On muuten ihmeen paskaa musaa slipknot, munatonta ennenkaikkea.


      • Bar_code
        ... kirjoitti:

        Mitä vittua slipknot aiheinen keskustelu tekee ulkomainen metalli&heavy slipknot ei ole kumpaakaan.

        On muuten ihmeen paskaa musaa slipknot, munatonta ennenkaikkea.

        Millä perusteella slipknot ei ole metallia?

        Mistä sinä tuon munatonta vetäisit?


      • Bar_code kirjoitti:

        Millä perusteella slipknot ei ole metallia?

        Mistä sinä tuon munatonta vetäisit?

        Tämä niin perkuleen munatonta. Kaikenlisäks tässä bändissä on jäseniä niin että riittäis vaikka toiseen bändiin. Kukaan ei vastannut kun kysyin että vieläkö se yks urpo yrjöää siihen maskiinsa?


      • Bar_code
        hell_patrol kirjoitti:

        Tämä niin perkuleen munatonta. Kaikenlisäks tässä bändissä on jäseniä niin että riittäis vaikka toiseen bändiin. Kukaan ei vastannut kun kysyin että vieläkö se yks urpo yrjöää siihen maskiinsa?

        mikä tekee slipknotista munatonta

        Yrjöämisestä ei ole aavistustakaan. Oksentaa jos haluaa


      • Bar_code kirjoitti:

        mikä tekee slipknotista munatonta

        Yrjöämisestä ei ole aavistustakaan. Oksentaa jos haluaa

        Nämä yrittää luoda kovaa imagoaan samallalailla kuin varhaisteinit kirotaan paljon ja muutenkin yritetään esittää kovaa. Esiintyessä hypitään tasajalkaa kun luulevat että se on jotenkin siistin näköistä vaikka näyttää tosi tyhmältä. Musiikki kuulostaa raskaalta koska käytetään vain suurimmalta osalta E kieltä ja bassot on säädetty täysille.

        Kunnon bändien ei tarvitse rekvisiitalla/pukeutumisellaan yrittää luoda kovaa mainetta kun musiikki puhuu puolestaan.

        Ja moni varmasti ymmärtää mitä ne kunnon bändit on.


      • hell_patrol kirjoitti:

        Nämä yrittää luoda kovaa imagoaan samallalailla kuin varhaisteinit kirotaan paljon ja muutenkin yritetään esittää kovaa. Esiintyessä hypitään tasajalkaa kun luulevat että se on jotenkin siistin näköistä vaikka näyttää tosi tyhmältä. Musiikki kuulostaa raskaalta koska käytetään vain suurimmalta osalta E kieltä ja bassot on säädetty täysille.

        Kunnon bändien ei tarvitse rekvisiitalla/pukeutumisellaan yrittää luoda kovaa mainetta kun musiikki puhuu puolestaan.

        Ja moni varmasti ymmärtää mitä ne kunnon bändit on.

        bändiä kun kuuntelee niin se pistää puristamaan käden nyrkkiin ja sitä Slipknot ei tee. Fistbang!


      • Slayer??

        Vielä suurempaa skeidaa kuin Linkin Park!!

        Slayerillä ei ole edes mitään järkevää sanottavaa!!!

        Ainoa tietämäni Slayerin jätkien saavutus on hengellisen heavybändin "Tourniquetin" auttaminen.


      • UnOpened82 kirjoitti:

        Slayer??

        Vielä suurempaa skeidaa kuin Linkin Park!!

        Slayerillä ei ole edes mitään järkevää sanottavaa!!!

        Ainoa tietämäni Slayerin jätkien saavutus on hengellisen heavybändin "Tourniquetin" auttaminen.

        On kyllä moninkerroin parempaa.


      • hell_patrol kirjoitti:

        On kyllä moninkerroin parempaa.

        Eikös Slayer äänestetty just maailman huonoimmaksi bändiksi? Kuulin sellaista juttua yhdellä USA:n sivustolla!

        Ja Nirvanan Nevermind on maailman yliarvostetuin albumi.

        Joka tapauksessa molemmat artistit ansaitsevat reilun tunnustuksen: ONNEKSI OLKOON, OLETTE TÄYTTÄ ROSKAA!!


      • UnOpened82 kirjoitti:

        Eikös Slayer äänestetty just maailman huonoimmaksi bändiksi? Kuulin sellaista juttua yhdellä USA:n sivustolla!

        Ja Nirvanan Nevermind on maailman yliarvostetuin albumi.

        Joka tapauksessa molemmat artistit ansaitsevat reilun tunnustuksen: ONNEKSI OLKOON, OLETTE TÄYTTÄ ROSKAA!!

        Siinä asiassa että Nirvana on yliarvostettua. Se on aivan paskaa, mutta Slayer on kyllä hyvää.


    • hellfire21

      tuossa uudessa levyssä huomas aika paljon stone sour vaikutteita mikä ei tosiaankaan ole huono asia.. kyllähän tuo aluksi ihmetytti kun tässä uudessa levyssä ei ollut kirosanoja mikä tekee levystä paljon kiinnostavan ja syvällisemmän.
      Eli omasta mielestäni levy toi Slipknotista aivan uusia ulottuvuuksia esille, minkä takia se tekee bändistä suosikki bändini..

      Iowa levy on siinä asiassa taas hyvä aggressiivisuuden takia, asiat sanotaan hyvin suorasti eikä kiertelemällä.. suoraan turpaan ja sillä selvä.

      Eka levy Slipknot oli nopeatempoinen ja onhan tällä levyllä (sic) mikä on tämän genren rankin piisi.. klassikko levy.

      Slipknot on myös tunnettu aggressiivisesta lavashowsta mikä tuli hyvin huomattua provinssissa :)

      Tietenkin eri bändeillä on erilaiset lavashowt jokaisella omat tyylinsä esim Slayerilla on tyylikäs lava esiintyminen äijät tulevat lavalle ja pistävät soimaan ja piisien lopuksi tom araya sanoo vain thank you.. yksinkertaista mutta toimivaa.. Noh tässä tuli vähän nyt eksyttyä aiheesta mutta eikai se mitn.. Päivän jatkoa metallinaiset ja metallimiehet.

    • Knotitar

      Osataanhan täällä keskustella sivistyneestikin.

      Sillä että mainitsee Slipkonin tällä palstalla, saa aivat varmasti ruudun täydeltä viestejä, mutta harvemmin niitä asiallisia viestejä. Asiallisuus ei tietenkään tarkoita samaa mieltä olemista, mutta kylläpä te tiedätte mitä tarkoitan.

      Eikä täälä kenekään tarvitse naisia nöyristellä, kyllä mä kestän. Oon kasvanu miesten maailmassa. Partaleukojen kuljeet kyllä tiedetään.

    • Tarkoitatsä sitä uutta livealbumia vai???

      Vai "sv 3.0" - en oo tsiikannut kirosanojen perään. Lähinnä toi sanoman ja musiikki kiinnostaa.
      Kolmas albumi oli hyvä, mutta "Slipknot" ja "Iowa" parempia!...aino sitten niillä on vielä se alkuaikojen levy, josta en paljon tykännyt.

      Ei sillä kirosanajutulla väliä ole...diggaan musasta en kirosanoista, mutta ei kiroilussa mitään niin kamalaa ole.

      • Ei ole koskaan tuo Slipknot iskenyt minuun. Valitettavasti bändi oli juuri Metallican lämppärinä vuoden 2004 Helsingin keikalla, parempia lämppäribändejä olisi ollut vaikka kuinka paljon.


      • DarkFear kirjoitti:

        Ei ole koskaan tuo Slipknot iskenyt minuun. Valitettavasti bändi oli juuri Metallican lämppärinä vuoden 2004 Helsingin keikalla, parempia lämppäribändejä olisi ollut vaikka kuinka paljon.

        "parempia" - Slipknotin s/t oli kahdenkymmenen parhaimman raskaan rocklevyn joukossa pari vuotta sitten julkaistussa Classic Rock-äänestyksessä. "Iowa" oli 60 parhaan joukossa.

        Montako parempaa on? No, System of a Down ehkä. Ja Led Zeppelin, Black Sabbath...miten on? olihan niitä...

        no periaatteessa Slayerkin...mutta Metallica ei varmaan halua moista idioottibändiä lämppärikseen..."God Hates Us all"...HAHA!


      • UnOpened82 kirjoitti:

        "parempia" - Slipknotin s/t oli kahdenkymmenen parhaimman raskaan rocklevyn joukossa pari vuotta sitten julkaistussa Classic Rock-äänestyksessä. "Iowa" oli 60 parhaan joukossa.

        Montako parempaa on? No, System of a Down ehkä. Ja Led Zeppelin, Black Sabbath...miten on? olihan niitä...

        no periaatteessa Slayerkin...mutta Metallica ei varmaan halua moista idioottibändiä lämppärikseen..."God Hates Us all"...HAHA!

        "
        no periaatteessa Slayerkin...mutta Metallica ei varmaan halua moista idioottibändiä lämppärikseen..."God Hates Us all"...HAHA!"

        Ja mikähän tekee SLAYERISTA paska bändin jos vertaa sitä vaikka paskabändi Metallicaan joka voisi nimensäkin vaihtaa "Nu-Metallica":ksi? Slayerissa on 666 kertaa enemmän munaa ja asennette kuin Metallicassa jossa on valittava "alkoholisti" ja kyykkivä verkkahousuapina.


      • aggressor.perverssor kirjoitti:

        "
        no periaatteessa Slayerkin...mutta Metallica ei varmaan halua moista idioottibändiä lämppärikseen..."God Hates Us all"...HAHA!"

        Ja mikähän tekee SLAYERISTA paska bändin jos vertaa sitä vaikka paskabändi Metallicaan joka voisi nimensäkin vaihtaa "Nu-Metallica":ksi? Slayerissa on 666 kertaa enemmän munaa ja asennette kuin Metallicassa jossa on valittava "alkoholisti" ja kyykkivä verkkahousuapina.

        täysin nössö bändi!!! Aiheesta lisää:

        http://meteli.net/artist.php?id=5244

        On ollut Antti Tuiskun bändin lämppärinä kerran. Itsekin muistan nähneeni sen, mutta en oo varma, kun en tommoisia pikkubändejä muista!


      • eyeless666
        UnOpened82 kirjoitti:

        täysin nössö bändi!!! Aiheesta lisää:

        http://meteli.net/artist.php?id=5244

        On ollut Antti Tuiskun bändin lämppärinä kerran. Itsekin muistan nähneeni sen, mutta en oo varma, kun en tommoisia pikkubändejä muista!

        Mikä nyt ei olisi Suomessa teiniheviä? Heti, kun joku ns. truu hevari näkee jollain teinillä Bathory paidan, niin johan se on perkele teiniheviä, ja uskallan kyseenalaistaa sen että tämä ei ole mikään ``uusi tyyli´´. Vol. 3 on ollut kaupoissa jo reilun vuoden.

        Ja sitä paitsi, eikös Opeth ja Deathchain ole teiniheviä, nehän olivat top 40...voi herranjumala


      • UnOpened82 kirjoitti:

        "parempia" - Slipknotin s/t oli kahdenkymmenen parhaimman raskaan rocklevyn joukossa pari vuotta sitten julkaistussa Classic Rock-äänestyksessä. "Iowa" oli 60 parhaan joukossa.

        Montako parempaa on? No, System of a Down ehkä. Ja Led Zeppelin, Black Sabbath...miten on? olihan niitä...

        no periaatteessa Slayerkin...mutta Metallica ei varmaan halua moista idioottibändiä lämppärikseen..."God Hates Us all"...HAHA!

        Mikä on kenenkin mielestä parempi bändi. Slipknot on kyllä menestynyt näiden rocklehtien arvosteluissa, mutta se ei vielä tarkoita sitä että kyseinen bändi olisi kaikkien mieleen. En nyt vertaillut näitä "parempia" bändejä joidenkin lehtien arvosteluista, vaan omien mielipiteiden perusteella.

        Katselin tuota Metallican kiertuelistaa niin sieltä löytyi kyllä paljon parempiakin lämppäribändejä kun Slipknot.


      • DarkFear kirjoitti:

        Mikä on kenenkin mielestä parempi bändi. Slipknot on kyllä menestynyt näiden rocklehtien arvosteluissa, mutta se ei vielä tarkoita sitä että kyseinen bändi olisi kaikkien mieleen. En nyt vertaillut näitä "parempia" bändejä joidenkin lehtien arvosteluista, vaan omien mielipiteiden perusteella.

        Katselin tuota Metallican kiertuelistaa niin sieltä löytyi kyllä paljon parempiakin lämppäribändejä kun Slipknot.

        Mutta Classic Rock-lehden listassa olivat äänestäneet lukijat.


      • Knotitar
        eyeless666 kirjoitti:

        Mikä nyt ei olisi Suomessa teiniheviä? Heti, kun joku ns. truu hevari näkee jollain teinillä Bathory paidan, niin johan se on perkele teiniheviä, ja uskallan kyseenalaistaa sen että tämä ei ole mikään ``uusi tyyli´´. Vol. 3 on ollut kaupoissa jo reilun vuoden.

        Ja sitä paitsi, eikös Opeth ja Deathchain ole teiniheviä, nehän olivat top 40...voi herranjumala

        Totta on että vol 3 ei ole mikään uusi albumi enää, mutta siihen asti kunnes uusi albumi (ei kokoelma) ilmestyy, tämä on uusi tyyli, tai ainakin nykyinen tyyli.

        Olen kyllä keskustellut tästä aiheesta tuttujeni kanssa aikaisemmin, mutta kuten huomasitte ilmestyin tälle palstalle vasta hetki sitten, siksi tämä keskustelu vasta nyt.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      188
      4386
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      116
      2764
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2254
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2215
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1942
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1516
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      113
      1424
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1352
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1180
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1071
    Aihe