Kertokaa minkä merkkisiä munasuojia pidätte salibandyssä.
Itse käytän Jofan suojaa vaikka se hankaa juostessa. Pitäisi hankkia uudet suojat. Jos joku ystävällinen osais suositella mukavaa suojaa, ilman kuppia en kyllä lähde sinne heiluvien mailojen sekaan juoksemaan.
Munasuojat harkoissa
4
1868
Vastaukset
- what the fuck?
aika huono tsägä pitää olla jos saat mailasta munille,en oo kuullutkaan et joku sabailee suojilla...
muutaman kerran tullut pallo kyllä kasseille kun ollut peitolla,mut vähän vaan kirpasee :)
kumminkin lajia takana jo 15 vuotta...- peluri
kyl viel maalivahdil ne ymmärrän mut sentää kenttä pelaajalla...no se on hyvä ett pitää omistaan huolta...
- Kommentoija112
Taitaa kysyjä tarkoittaakin maalivahdille:D kyllä se pallo sattuu kun se helähtää kasseil. Pelaajalle tuo nyt harvemmin osuu
- GABORIK
PAINEET!!!!!!!!!!!!!! Huomenna säbä turnaus ja paineet et jos pallo tulee munille tai jos pallo tai maila tulee naamaan!!!!!!!!!!!!!! (mulla on rillit)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad951503- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että394895- 163880
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632