avantouinti

pistää

hormoonit hyrräämään!! kokeilkaas joskus.

7

4696

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikuttaa keskushermostoa rauhoittavasti.
      Edistää laadukkaamman unen saamisessa.

      Miehien eturauhasvaivoihin myös hyvä kokeiltu keino.

      • vesipeto

        itse aloitin avanto uinnin viime vuonna.manasin kun en aikasemmin hoksannut kokeilla.lähinnä pidin sitä vanhempien naisten harrastuksena mikä oli aivan väärä mielikuva.olen 28 vuotta ja harrastan painon nostoa ja esimerkiksi harjoittelusta palautumiseen kylmä vesi auttaa todella hyvin.ja siitä tulee todella hyvä olo.saisi vain säät kylmetä jotta pääsisi harrastamaan sanan varsinaisessa merkityksessä.kotikaupungin avantouinti paikassa on vielä sekin ihanuus että uima housuja tai pukua ei kovinkaan moni käytä.eli silmän ruokaakin on mukavasti.esim sunnuntaina aamupäivisin on porukkaa tosi mukavasti ja katseitakin vaihdellaan puolin ja toisin.porukka on kyllä tosi mukavaa.sellainen hyvä henki aistittavissa.


      • missä päin suomea
        vesipeto kirjoitti:

        itse aloitin avanto uinnin viime vuonna.manasin kun en aikasemmin hoksannut kokeilla.lähinnä pidin sitä vanhempien naisten harrastuksena mikä oli aivan väärä mielikuva.olen 28 vuotta ja harrastan painon nostoa ja esimerkiksi harjoittelusta palautumiseen kylmä vesi auttaa todella hyvin.ja siitä tulee todella hyvä olo.saisi vain säät kylmetä jotta pääsisi harrastamaan sanan varsinaisessa merkityksessä.kotikaupungin avantouinti paikassa on vielä sekin ihanuus että uima housuja tai pukua ei kovinkaan moni käytä.eli silmän ruokaakin on mukavasti.esim sunnuntaina aamupäivisin on porukkaa tosi mukavasti ja katseitakin vaihdellaan puolin ja toisin.porukka on kyllä tosi mukavaa.sellainen hyvä henki aistittavissa.

        käyt avannoimassa,
        kuulostaa mainiolta uimaseuralta tuo tuollainen.
        Toisaalta avannoitu (siis kylmäkäsitelty) miehisyyteni ei ehkä olisi mitään hirveän hyvää mainosta minusta.
        Mutta toisaalta tietty tuo alastomien typyköiden näkeminen voisi tuohon tilanteeseen tuoda hieman helpotusta.
        Tsah.


      • on parasta
        vesipeto kirjoitti:

        itse aloitin avanto uinnin viime vuonna.manasin kun en aikasemmin hoksannut kokeilla.lähinnä pidin sitä vanhempien naisten harrastuksena mikä oli aivan väärä mielikuva.olen 28 vuotta ja harrastan painon nostoa ja esimerkiksi harjoittelusta palautumiseen kylmä vesi auttaa todella hyvin.ja siitä tulee todella hyvä olo.saisi vain säät kylmetä jotta pääsisi harrastamaan sanan varsinaisessa merkityksessä.kotikaupungin avantouinti paikassa on vielä sekin ihanuus että uima housuja tai pukua ei kovinkaan moni käytä.eli silmän ruokaakin on mukavasti.esim sunnuntaina aamupäivisin on porukkaa tosi mukavasti ja katseitakin vaihdellaan puolin ja toisin.porukka on kyllä tosi mukavaa.sellainen hyvä henki aistittavissa.

        Uima-asu jättää saunassa kriittiset paikat kylmäksi ja tulee helposti virtsatietulehdus tms. Mutta harvassa paikassa nakuna olo on sallittua - kertokaa vinkkejä tällaisista paikoista :)


      • ihan ilman
        on parasta kirjoitti:

        Uima-asu jättää saunassa kriittiset paikat kylmäksi ja tulee helposti virtsatietulehdus tms. Mutta harvassa paikassa nakuna olo on sallittua - kertokaa vinkkejä tällaisista paikoista :)

        Kuusijärvellä saunaan voi mennä nakuna mutta valitettavasti miehet ja naiset ovat eri saunassa.


    • meppuFIU

      Pipo päähän kuun meette kuumaan ja sit kylmään vuorotellen. Päästä haihtuu suurin lämpö...eli on tervellisempää suojata tämä kallisarvonen "kaiken keskus"..niinkun muutenkin talvella suojataan se. Nykyään näkee paljon lakittomia/Pipottomia uimareita!

    • Anonyymi

      Hei. Onko kenelläkään avannon jälkeen nukkumaan mennessä sydämenlyönnit häiritsevän voimakkaita. N. 5 tuntia avannon jälkeen, ei tahdo saada nukuttua.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      114
      913
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      556
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      520
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe