hormoonit hyrräämään!! kokeilkaas joskus.
avantouinti
7
3803
Vastaukset
Vaikuttaa keskushermostoa rauhoittavasti.
Edistää laadukkaamman unen saamisessa.
Miehien eturauhasvaivoihin myös hyvä kokeiltu keino.- vesipeto
itse aloitin avanto uinnin viime vuonna.manasin kun en aikasemmin hoksannut kokeilla.lähinnä pidin sitä vanhempien naisten harrastuksena mikä oli aivan väärä mielikuva.olen 28 vuotta ja harrastan painon nostoa ja esimerkiksi harjoittelusta palautumiseen kylmä vesi auttaa todella hyvin.ja siitä tulee todella hyvä olo.saisi vain säät kylmetä jotta pääsisi harrastamaan sanan varsinaisessa merkityksessä.kotikaupungin avantouinti paikassa on vielä sekin ihanuus että uima housuja tai pukua ei kovinkaan moni käytä.eli silmän ruokaakin on mukavasti.esim sunnuntaina aamupäivisin on porukkaa tosi mukavasti ja katseitakin vaihdellaan puolin ja toisin.porukka on kyllä tosi mukavaa.sellainen hyvä henki aistittavissa.
- missä päin suomea
vesipeto kirjoitti:
itse aloitin avanto uinnin viime vuonna.manasin kun en aikasemmin hoksannut kokeilla.lähinnä pidin sitä vanhempien naisten harrastuksena mikä oli aivan väärä mielikuva.olen 28 vuotta ja harrastan painon nostoa ja esimerkiksi harjoittelusta palautumiseen kylmä vesi auttaa todella hyvin.ja siitä tulee todella hyvä olo.saisi vain säät kylmetä jotta pääsisi harrastamaan sanan varsinaisessa merkityksessä.kotikaupungin avantouinti paikassa on vielä sekin ihanuus että uima housuja tai pukua ei kovinkaan moni käytä.eli silmän ruokaakin on mukavasti.esim sunnuntaina aamupäivisin on porukkaa tosi mukavasti ja katseitakin vaihdellaan puolin ja toisin.porukka on kyllä tosi mukavaa.sellainen hyvä henki aistittavissa.
käyt avannoimassa,
kuulostaa mainiolta uimaseuralta tuo tuollainen.
Toisaalta avannoitu (siis kylmäkäsitelty) miehisyyteni ei ehkä olisi mitään hirveän hyvää mainosta minusta.
Mutta toisaalta tietty tuo alastomien typyköiden näkeminen voisi tuohon tilanteeseen tuoda hieman helpotusta.
Tsah. - on parasta
vesipeto kirjoitti:
Uima-asu jättää saunassa kriittiset paikat kylmäksi ja tulee helposti virtsatietulehdus tms. Mutta harvassa paikassa nakuna olo on sallittua - kertokaa vinkkejä tällaisista paikoista :)
- ihan ilman
on parasta kirjoitti:
Uima-asu jättää saunassa kriittiset paikat kylmäksi ja tulee helposti virtsatietulehdus tms. Mutta harvassa paikassa nakuna olo on sallittua - kertokaa vinkkejä tällaisista paikoista :)
Kuusijärvellä saunaan voi mennä nakuna mutta valitettavasti miehet ja naiset ovat eri saunassa.
- meppuFIU
Pipo päähän kuun meette kuumaan ja sit kylmään vuorotellen. Päästä haihtuu suurin lämpö...eli on tervellisempää suojata tämä kallisarvonen "kaiken keskus"..niinkun muutenkin talvella suojataan se. Nykyään näkee paljon lakittomia/Pipottomia uimareita!
- Anonyymi
Hei. Onko kenelläkään avannon jälkeen nukkumaan mennessä sydämenlyönnit häiritsevän voimakkaita. N. 5 tuntia avannon jälkeen, ei tahdo saada nukuttua.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995365Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453603Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503215Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4452506Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2551559- 861304
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321223Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1411150