hormoonit hyrräämään!! kokeilkaas joskus.
avantouinti
7
4696
Vastaukset
Vaikuttaa keskushermostoa rauhoittavasti.
Edistää laadukkaamman unen saamisessa.
Miehien eturauhasvaivoihin myös hyvä kokeiltu keino.- vesipeto
itse aloitin avanto uinnin viime vuonna.manasin kun en aikasemmin hoksannut kokeilla.lähinnä pidin sitä vanhempien naisten harrastuksena mikä oli aivan väärä mielikuva.olen 28 vuotta ja harrastan painon nostoa ja esimerkiksi harjoittelusta palautumiseen kylmä vesi auttaa todella hyvin.ja siitä tulee todella hyvä olo.saisi vain säät kylmetä jotta pääsisi harrastamaan sanan varsinaisessa merkityksessä.kotikaupungin avantouinti paikassa on vielä sekin ihanuus että uima housuja tai pukua ei kovinkaan moni käytä.eli silmän ruokaakin on mukavasti.esim sunnuntaina aamupäivisin on porukkaa tosi mukavasti ja katseitakin vaihdellaan puolin ja toisin.porukka on kyllä tosi mukavaa.sellainen hyvä henki aistittavissa.
- missä päin suomea
vesipeto kirjoitti:
itse aloitin avanto uinnin viime vuonna.manasin kun en aikasemmin hoksannut kokeilla.lähinnä pidin sitä vanhempien naisten harrastuksena mikä oli aivan väärä mielikuva.olen 28 vuotta ja harrastan painon nostoa ja esimerkiksi harjoittelusta palautumiseen kylmä vesi auttaa todella hyvin.ja siitä tulee todella hyvä olo.saisi vain säät kylmetä jotta pääsisi harrastamaan sanan varsinaisessa merkityksessä.kotikaupungin avantouinti paikassa on vielä sekin ihanuus että uima housuja tai pukua ei kovinkaan moni käytä.eli silmän ruokaakin on mukavasti.esim sunnuntaina aamupäivisin on porukkaa tosi mukavasti ja katseitakin vaihdellaan puolin ja toisin.porukka on kyllä tosi mukavaa.sellainen hyvä henki aistittavissa.
käyt avannoimassa,
kuulostaa mainiolta uimaseuralta tuo tuollainen.
Toisaalta avannoitu (siis kylmäkäsitelty) miehisyyteni ei ehkä olisi mitään hirveän hyvää mainosta minusta.
Mutta toisaalta tietty tuo alastomien typyköiden näkeminen voisi tuohon tilanteeseen tuoda hieman helpotusta.
Tsah. - on parasta
vesipeto kirjoitti:
itse aloitin avanto uinnin viime vuonna.manasin kun en aikasemmin hoksannut kokeilla.lähinnä pidin sitä vanhempien naisten harrastuksena mikä oli aivan väärä mielikuva.olen 28 vuotta ja harrastan painon nostoa ja esimerkiksi harjoittelusta palautumiseen kylmä vesi auttaa todella hyvin.ja siitä tulee todella hyvä olo.saisi vain säät kylmetä jotta pääsisi harrastamaan sanan varsinaisessa merkityksessä.kotikaupungin avantouinti paikassa on vielä sekin ihanuus että uima housuja tai pukua ei kovinkaan moni käytä.eli silmän ruokaakin on mukavasti.esim sunnuntaina aamupäivisin on porukkaa tosi mukavasti ja katseitakin vaihdellaan puolin ja toisin.porukka on kyllä tosi mukavaa.sellainen hyvä henki aistittavissa.
Uima-asu jättää saunassa kriittiset paikat kylmäksi ja tulee helposti virtsatietulehdus tms. Mutta harvassa paikassa nakuna olo on sallittua - kertokaa vinkkejä tällaisista paikoista :)
- ihan ilman
on parasta kirjoitti:
Uima-asu jättää saunassa kriittiset paikat kylmäksi ja tulee helposti virtsatietulehdus tms. Mutta harvassa paikassa nakuna olo on sallittua - kertokaa vinkkejä tällaisista paikoista :)
Kuusijärvellä saunaan voi mennä nakuna mutta valitettavasti miehet ja naiset ovat eri saunassa.
- meppuFIU
Pipo päähän kuun meette kuumaan ja sit kylmään vuorotellen. Päästä haihtuu suurin lämpö...eli on tervellisempää suojata tämä kallisarvonen "kaiken keskus"..niinkun muutenkin talvella suojataan se. Nykyään näkee paljon lakittomia/Pipottomia uimareita!
- Anonyymi
Hei. Onko kenelläkään avannon jälkeen nukkumaan mennessä sydämenlyönnit häiritsevän voimakkaita. N. 5 tuntia avannon jälkeen, ei tahdo saada nukuttua.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa114913- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54556Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38520- 72483