Leviksen Slim Fit 511

Hyvät on

Levikseltä on tullut uutuusmalli, Slim Fit 511.
Melko kapealahkeiset ja varsin hyvin istuvat, etten sanoisi jopa kireät. Ostin ja tyytyväinen olen ollut.
Ihmiset kyllä kattoo perään ja en ihmettele, tiedä sitten mitä ajattelevat, mutta mulle yhdentekevää.
Melko matala lantio ja lahkeet siis aika kapeat, pillifarkuiksi ei silti voi sanoa, sillä lahje mahtuu kuitenkin juuri ja juuri bootsin varren päälle.
Mäkin olen ollut leveälahje-fani jo pitemmän aikaa ja arvelutti toi kapea lahje, mutta ihan hyvältähän se näytti, tosin paitakin pitää sitten olla aika tiukka.
Ja kroppa muutenkin kondiksessa, ei siis mikään jokapojan farkku, mut kun on fitness-body ja tiukka T-paita tai muotoon ommeltu kauluspaita ja bootsit ja joku esim. lyhyt nahkarotsi, niin hyvältä näyttää.
Nää siis todella on sellaset farkut, et se vaatii tarkkaa harkintaa mitä laittaa yläosaksi.

9

2622

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qweopriu

      "Ja kroppa muutenkin kondiksessa, ei siis mikään jokapojan farkku, mut kun on fitness-body"

      Jos olisit oikeasti kunnossa, ei sun reites mahtuisi noihin farkkuihin...
      Muutta.. fitnessbodyhan tuntuukin tarkoittavan lähinnä vain laihaa kroppaa :)

      • mutta

        ... ei kai fitnessbody tarkoita myöskään mitään ammattilaisbodarin vartaloa. Turha irvailla ketjun aloittajalle, kun emme kukaan ole häntä nähneet.


      • LongLeg
        mutta kirjoitti:

        ... ei kai fitnessbody tarkoita myöskään mitään ammattilaisbodarin vartaloa. Turha irvailla ketjun aloittajalle, kun emme kukaan ole häntä nähneet.

        Mä ostin kans 511:set. En oo mikään bodari, sinne päinkään, mutta mulla on pitkät jalat. Tyttökaveri on ihan kuumana.
        Voi olla ettei nää käy perinteisille Suomalaisille persjalkaisille.

        Me ollaan kai vähän pervoja; tyttökaverilla on Miss Sixty Edenit ja me ollaan aivan himona kun katsellaan toisiamme tiukoissa kapeissa farkuissa, ja sitten...

        Antsu.


      • Hyvät on
        LongLeg kirjoitti:

        Mä ostin kans 511:set. En oo mikään bodari, sinne päinkään, mutta mulla on pitkät jalat. Tyttökaveri on ihan kuumana.
        Voi olla ettei nää käy perinteisille Suomalaisille persjalkaisille.

        Me ollaan kai vähän pervoja; tyttökaverilla on Miss Sixty Edenit ja me ollaan aivan himona kun katsellaan toisiamme tiukoissa kapeissa farkuissa, ja sitten...

        Antsu.

        Joo, mäkin oon farkkupervo, se myönttäköön, aina oon ihaillen katsellut naisten tiukkoja farkkuja, ja sitten päätin että itsekin vois kokeilla, ja tosiaan, se tuntuu tosi kiihoittavalta vetää kireet farkut jalkaan ja kulkea niissä kaupungilla ja baareissa. Mä en vaan ymmärrä et miks valtaosa naisista suhtautuu kielteisesti miesten kireisiin farkkuihin.
        Sul on asiat Ok, kun tyttöystäväsi ei suhtaudu negatiivisesti, vaan päinvastoin ,kiihoittuu sun tiukoista Leviksistä.


      • qweopriu
        mutta kirjoitti:

        ... ei kai fitnessbody tarkoita myöskään mitään ammattilaisbodarin vartaloa. Turha irvailla ketjun aloittajalle, kun emme kukaan ole häntä nähneet.

        "ei kai fitnessbody tarkoita myöskään mitään ammattilaisbodarin vartaloa."

        No ei tietenkään. Itselleni fitnessbody miesten tapauksessa tarkoittaisi lähinnä miesten fitnekseen osallistuvien miesten vartaloita... Nykyiseltään nimeltään miesten body fitness on classic body buildin eikä niiden herrojen(jos unohdetaan ne pakolliset kynäniskat) reidet mahtuisi kovinkaan tiukkoihin farkkuihin.

        Näin menee vartalotyyppien Oikeat Mielipiteet:
        Sporttinen - hoikka
        Fitness - lihaksikas
        Bodari - hirvee kaappi


        "Turha irvailla ketjun aloittajalle, kun emme kukaan ole häntä nähneet."

        Turhaa ja typerää vaikka olisimmekin :)


      • äskeisessä siteerattu
        qweopriu kirjoitti:

        "ei kai fitnessbody tarkoita myöskään mitään ammattilaisbodarin vartaloa."

        No ei tietenkään. Itselleni fitnessbody miesten tapauksessa tarkoittaisi lähinnä miesten fitnekseen osallistuvien miesten vartaloita... Nykyiseltään nimeltään miesten body fitness on classic body buildin eikä niiden herrojen(jos unohdetaan ne pakolliset kynäniskat) reidet mahtuisi kovinkaan tiukkoihin farkkuihin.

        Näin menee vartalotyyppien Oikeat Mielipiteet:
        Sporttinen - hoikka
        Fitness - lihaksikas
        Bodari - hirvee kaappi


        "Turha irvailla ketjun aloittajalle, kun emme kukaan ole häntä nähneet."

        Turhaa ja typerää vaikka olisimmekin :)

        Hyväksyn nämä vartalotyyppien viralliset määritelmät, noinhan se on. Noita kyseisiä farkkuja en ole sitäpaitsi nähnytkään, mutta asiasta josta ei mitään tiedä, voi paljon vapaammmin kirjoittaa.


      • Hyvät on
        äskeisessä siteerattu kirjoitti:

        Hyväksyn nämä vartalotyyppien viralliset määritelmät, noinhan se on. Noita kyseisiä farkkuja en ole sitäpaitsi nähnytkään, mutta asiasta josta ei mitään tiedä, voi paljon vapaammmin kirjoittaa.

        No mä olen sitten sporttisen ja Fitness-bodyn väliltä, jos käydään hiuksia halkomaan, ehkä niin että 40% fitnessbodya ja 60% sporttibodya


    • Walfe

      Kuulostaa mielenkiintoiselle tuotteelle näin vanhan farkkufanin kannalta. Tosin tiedän ettei tuo valitettavasti sovi minulle ainakaan tällä kunnolla :I

    • Ryde7435

      Itselläni paksuhkot reidet ja pyöreä peppu, farkut istuu hyvin. Liikkeet tilaa persjalkaisille vain muutaman koon, joten 30" lahkeenmittaa ei juurikaan ole saatavilla. Mulla olis kahdet 32" 30" myynnissä, käyttämättömät.

      Sandy

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe