Onks se hyvä. ku ajattelin ostaa sen mut en viitti jos siin ei oo niit parhaita biisei eli Your Song ja se elephant jutte medley...onks siin ne ja muutenki kannataako ostaa?? nii ja sit viel et voiks suomest ostaa sitä Collector's sountrackii. luin netistä siitä....ja vielä et onx siin tavallises soundtrackissä sitä Your song instrumentalii???kiitos vastanneille jo etukäteen....jos joku vastaa=)
Moulin Rouge-soundtrack
6
260
Vastaukset
- Robena
Ostin sen levyn ja hyvä on. Kannattaa ostaa!!!
- diamond dog
Minulla on molemmat levyt ...kakkos levyn bolero on aivan iiihana....Siis kannattaa.... :)
- Elanor
diamond dog kirjoitti:
Minulla on molemmat levyt ...kakkos levyn bolero on aivan iiihana....Siis kannattaa.... :)
molemmat?? what?
- diamond dog
Elanor kirjoitti:
molemmat?? what?
Niitä on kaks moulan rouge 1 ja 2..(Cd:t)
Toisessa on : like a virgin ja erillaisia versioita ykkös cd:n kappalesta ja bolero... - Elanor
diamond dog kirjoitti:
Niitä on kaks moulan rouge 1 ja 2..(Cd:t)
Toisessa on : like a virgin ja erillaisia versioita ykkös cd:n kappalesta ja bolero...sä semmosen cd:n oot löytäny?!! vai onx se semmonen tupla cd hommeli?? no mistä sä sen oot hommannu olkoon mikä vaan???? jostain netistä vai tavallisesta kaupasta?? I will be ever so greatful of your answer!
- diamond dog
Elanor kirjoitti:
sä semmosen cd:n oot löytäny?!! vai onx se semmonen tupla cd hommeli?? no mistä sä sen oot hommannu olkoon mikä vaan???? jostain netistä vai tavallisesta kaupasta?? I will be ever so greatful of your answer!
ostin anttilasta....ei oo ykkös cd:n mukana ihan oma cd 2.
moulin rouge 2 kappaleet
1)your song - instrumental
2)sparkling diamonds -original film version
3)one day i'll fly away - tony phillips remix
4)the pitch (spectacular spectacular)-original film version.
5)come what may (original film version)
6)Like a virgin
7)Meet me in the red room (original film version)
8)your song (instrumental)
9)The show must go on - original film version
10)ascension/nature boy
11)closing credits : "bolero" -original film version (Tän kappaleen takia ostin koko cd:n)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932099Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671540YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2361200- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava245984Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51916Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891