Rusketusta purkista???

väritön

Moi
Olen ajatellut, että kun tuossa kesä tulee taas joskus, niin helpommalla saisi rusketuksen kuin auringossa makaamalla, niin käyttämällä itseruskettavia voiteita.
Tuossa terveyslehdestä luin, niin ihotautilääkäri ainakaan sitä ei hylännyt, sillä auringonottoa ei ainakaan suositella. Mitä kokemuksia teillä on ko. tuotteesta? kuinka usein tulee uusia? tarkoitus saada jo keväällä vähän väriä valkoiseen ihoon, kesällä sitten ei tarvitsisi aina sen auringon perässä juoksennella...

3

390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trendy look

      Kokeile itseruskettavaa aurinkospraytä. Käytän sitä itse ja olen oikein tyytyväinen ollut. Helppo laittaa ja kuivuu heti samoin tulos näkyy heti täältä sitä saa http://www.humaninvest.net ja tuote on Natural Tan

    • Saku

      Laitan tämän saman stoorin tähänkin:

      Kävin täällä kaverin kanssa helsingissä trendy lookissa fabianinkadulla,kun oli erään ystävän häät tulossa ja haluttiin vähän väriä pintaan muuten ollaan kuin kalkkilaivan kapteeneja.

      Paikka oli siisti ja työntekijät mukavia.

      Vaatteita saa olla päällä millaiset rajat sitten haluaa.

      Miespuolinen tekee miehille ja naispuolinen luonnollisesti naiselle.

      Itse rusketuksen teko kesti vajaa 10min. ja sitten kuivattelu 10-15min. tuulettimet puhaltavat mukavasti toinen lämmintä ja toinen viileää ilmaa.

      Rusketuksen jälkeen oli on vähän samanlainen kuin olisi kova hiki, mutta se menee ohi 1-1.5 tunnissa.

      Jälki oli todella tasainen ja hyvä ei liian tumma, toki saa "mustaksi", jos haluaa :)

      Väri kuulemma kehittyy seuraavan 24tunnin aikana vielä hieman tummemmaksi ja tasaisemmaksi ja niihän siinä kävi, kyllä oli tosi siisti¨vaikka näin miehenä sen sanonkin.

      Sanovat, että rusketus kestää viikon verran ja sitten haalistuu ja näin taas tapahtui (asian tuntevaa sakkia).

      Myyvät muuten sellaista spraytä kotikäyttöön, jos joku haluaa ns. ylläpitää rusketusta vielä pidempää.
      SUOSITTELEN

      Niin löysin tämän paikan täältä suomi24-keskustelusta en muista mistä, mutta tässä niiden nettiosoite:

      http://www.humaninvest.net

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2580
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1950
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1499
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1028
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      913
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe