Olen kohdannut tämän asian usein: ei niin komeat miehet ovat yleensä sympaattisia ja useimmiten fiksumpia kuin lihaksiaan pullistelevat miehet. Ulkonäköään tarkasti trimmavat miehet ajattelevat vain naisista niiden kuppikokoa ja muutenkin hyvää ulkonäköä. Mitään syvällistä keskustelua heidän kanssaan ei saa aikaiseksi.
Yleistän, mutta niin se vain on, valitettavasti.
Miksi aina on näin asiat?
16
1966
Vastaukset
- käy..
..tohon kaavaan..
- xxxx
..tiedän nimittäin yhden mukavan, melkosen lihaksikkaan NUOREN miehen....ja semmosen vaikutelman oon saanu, ettei tää oo mikään tollo, vaan ihan fiksusti ajatteleva yksilö! ..niin ja onneks se tykkää vähän vanhemmista typyistä..
..hmmm.....taidankin laittaa sille tekstarin, josko joku pv tavattais... ;))
- samaa
voi sanoa naisista ja onneksi en kuulu heihin, vaikka nätti olenkin ;)
- jos...
Pelkällä ulkokuorella joku pystyy hurmaamaan, ei ole niin tarpeellista kehittää muita puolia tai ainakaan ihmissuhdetaitoja. :)
- nyt
Heh, minkäs teet? Täydellistä kumppania on melko mahdotonta löytää...ellei ole tyytyväinen siihen mitä tulee vastaan. Tuskinpa kaikki nyt tuohon muottiisi sulautuvat, mutta vikoja meissä kaikissa varmasti on. Yksi kun haluaa yhtä, toinen toista. Jos kaikkea ei voi saada, täytyy priorisoida: mikä on kumppanissa juuri sinulle tärkeintä?
Ainahan voit ehdottaa ulkonäköön juuttuneille vaikkapa ihmisruumiin luonteen tarkastelua. Miksi ihoon kääritty paketti verta, lihaa, luita ja sisäelimiä muita ekstroja on jotain erikoista?
http://www.lioncity.net/buddhism/index.php?act=Attach&type=post&id=1913
http://www.lioncity.net/buddhism/index.php?act=Attach&type=post&id=1914
http://www.lioncity.net/buddhism/index.php?act=Attach&type=post&id=1915
http://www.jiexieyin.org/ShowArticle.asp?ArticleID=333
http://bbs.jiexieyin.org/dispbbs.asp?boardID=24&ID=2104&page=1- perke''een
kauniita!! tota ku pääsis...
ait vitsit jäi tää miesrooli päälle..mut miehet pan''ee kaikee mikä liikkuu..eikö?
ja mitä kauneuteen tulee niin se on eri asia ku mitä sisällä kulkee..
kauniskin voi olla viisa (kuten minä) ja komea einstain (vai kuka väittää ettei hän ollut seksikäs?)
asia on vain niin että esim. julkisuuteen hakeutuu tietynlaiset ihmiset, perijät ovat saaannet sellaisen kasvatuksen, ja bodareilla ei ole muuta tekemistä kuin jauhot ja lihakset.. ei tarkoita että he ovat tyhmiä vaan että he ovat keskittyneitä yhteen asiaan kerrallan. ja yleensä se on ulkonäkö ja pinnalliset asiat.
vai pystyiskö freud kertomaan jotakin muodista, tai mitkä meikit sopii millekin ihotyypille? ei, koska hän ei ole opiskellut sitä.
muistakaa lapset että elämä on kuolu ja koulu on elämä ja joka päivä me opitaan jotakin uutta ja tärkeää.
- Don Corleone
..puolin ja toisin. Harrastin joskus Taekwondoa ja punttisalia ja olin kai kohtuu trimmissä kunnossa. Baarissa jos yritin jutella jostain esim kirjoista tai leffoista niin naisten asenne tuntui olevan et ei tuo bodari voi tietää mistään mitään, mikä se luulee olevansa, kuullu jostain Freudin mainittavan ja esittää muka osaavansa lukee.
- ruppana
millaisia naisia katselisit, pitempään ja millaisia silloin tällöin?
- Tutkijatyyppi
Fakta: mitä kauniimpi nainen, sen tyhmenpi ja pinnallisempi. Tähän johtopäätökseen olen päätynyt empiirisen tutkimuksen kautta, joka muuta väittää ei ole kaunista naista nähnytkään (paitsi tv.ssä).
- Mies 1976
Totta. Mutta vain Suomessa. Esim. Venäjällä ja Baltiassa on niin paljon kauniita naisia, että siellä harvalla on varaa olla tyhmä ja pinnallinen. Muuten jäävät ilman miestä.
- Heebo
Mies 1976 kirjoitti:
Totta. Mutta vain Suomessa. Esim. Venäjällä ja Baltiassa on niin paljon kauniita naisia, että siellä harvalla on varaa olla tyhmä ja pinnallinen. Muuten jäävät ilman miestä.
Venäjällä ja Baltiassa myös miehet arvostavat naisessa lähinnä kauneutta, ja kauniin naisen saavat ensisijaisesti varakkaat. Ei heitä kiinnosta syvällinen keskustelukumppani, vaan kaunis asuste joka sopii imagoon.
- Neliapila83
Mies 1976 kirjoitti:
Näitten on kai pakko olla joitain provoja. Ei kai kukaan voi olettaa että ulkonäkö ja äly sulkevat toisensa pois. Näyttää kova taso näissäkin keskusteluissa olevan...:) Tietysti voi olla yksinkertaisempia kauniita ja viksuja tavallisemman näköisiä, mutta myös toisinpäin. Missä tynnyrissä nää ihmiset kasvaa jotka tällasta väittää? Suomi24 sivuilla? Menkää ulos katsomaan ja tutustumaan ihmisiin.
Ja mies 1976, älykkyyden esiintymisessä ei ole maantieteellisiä eroja. Sinuna en mielipiteitäni tällaisessa keskustelussa paljoa levittelisi! Neliapila83 kirjoitti:
Näitten on kai pakko olla joitain provoja. Ei kai kukaan voi olettaa että ulkonäkö ja äly sulkevat toisensa pois. Näyttää kova taso näissäkin keskusteluissa olevan...:) Tietysti voi olla yksinkertaisempia kauniita ja viksuja tavallisemman näköisiä, mutta myös toisinpäin. Missä tynnyrissä nää ihmiset kasvaa jotka tällasta väittää? Suomi24 sivuilla? Menkää ulos katsomaan ja tutustumaan ihmisiin.
Ja mies 1976, älykkyyden esiintymisessä ei ole maantieteellisiä eroja. Sinuna en mielipiteitäni tällaisessa keskustelussa paljoa levittelisi!...provoja. Alunperin kai kuitenkaan kyse ei ollut ulkonäön ja älyn suhteesta vaan ulkonäön ja luonteen suhteesta, asialla on selvä ero. Äkkiseltäänhän muuten rumaa pitää helpommin tyhmänä kuin kaunista - tai paremminkin itsestään huolta pitävä vastaan epäsiisti, epävarma tai jokin muu epä-. Blondeista ei kuitenkaan näissä yhteyksissä kannata puhua ;).
- Heebo
...että ihmiset keskittyvät siihen mikä heille on tärkeätä ja laiminlyövät sen vähemmän tärkeän.
Siksi ulkonäkökeskeisille tärkeintä on oman itsensä ulkonäön lisäksi kumppanin ulkonäkö, ja siksi sympaattinen ihminen ei jaksa nähdä vaivaa erityiseen laittautumiseen.- Neliapila83
..mikä h*****tin luokittelupakkomielle täällä villitsee? Ei ihmiset jakaudu tyhmiin ulkonäkökeskeisiin ja viksuihin symppiksiin. Meitä on moneen junaan ja osa jää vielä asemallekin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1597307
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1506016- 1535337
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.484757Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554088- 733312
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.623280Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m253122- 472497
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢182409