2 hullua tyttöä haluaisivat perustaa bändin...xD

Punkkarit

Hei!!!

Olisiko halukkaita henkilöitä perustaa bändin kahden hullun ja edelleenkin hullun tytön kanssa??
Tarvitsisimme myös hyvän managerin...Olemme 13 ja 14 vuotiaita ja asumme tuusulassa...TÄMÄ ON TÄRKEÄÄ KOSKA EMME ENÄÄ HALUA KÄYDÄ KOULUA!!!VASTATA SAA VAIN HULLUT JÄRKENSÄ MENETTÄNEET PASKIAISET...XD...MIELELLÄÄN POJAT...:)..Koska 99% tytöistä eivät varmasti olisi sellaisia joita etsimme...^^

66

5657

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xD xD xD

      Nii joo, kyllähän sen koulun tosiaan saa lopettaa 13-vuotiaana, kun tulee niinkin tärkeä asia eteen kuin kellaribändi. :D Osaatteko te edes soittaa mitään? Saatika laulaa? Tai tehdä biisejä? Epäilen. :D

      • punkkarit

        Ja minkäs sortin keiju se sie oot??meil on jo sitä paitsi yhen biisin sanat suurinpiirtein valmiit...Et revi siitä nörtti!!!Tää on ehkä meijän elämä...


      • Dookie
        punkkarit kirjoitti:

        Ja minkäs sortin keiju se sie oot??meil on jo sitä paitsi yhen biisin sanat suurinpiirtein valmiit...Et revi siitä nörtti!!!Tää on ehkä meijän elämä...

        Moicca

        Oletteko miettineet bändille nimeä ja minkälaista ns. punkmusaa soitatte? Onks teil kamat jo valmiina ja harjoituskämppä?

        Ehkäpä tyttölaulaja olis parempi tyyliin Siouxsie&Banshees,Slits,Patti Smith,X-Ray Spex, Pretenders jne.


      • nimi?
        Dookie kirjoitti:

        Moicca

        Oletteko miettineet bändille nimeä ja minkälaista ns. punkmusaa soitatte? Onks teil kamat jo valmiina ja harjoituskämppä?

        Ehkäpä tyttölaulaja olis parempi tyyliin Siouxsie&Banshees,Slits,Patti Smith,X-Ray Spex, Pretenders jne.

        Hei te 2 hullua tyttöä (lainausmerkeissä)


      • Punkkarit
        Dookie kirjoitti:

        Moicca

        Oletteko miettineet bändille nimeä ja minkälaista ns. punkmusaa soitatte? Onks teil kamat jo valmiina ja harjoituskämppä?

        Ehkäpä tyttölaulaja olis parempi tyyliin Siouxsie&Banshees,Slits,Patti Smith,X-Ray Spex, Pretenders jne.

        Ajateltiin soittaa vähän kaikenlaista...Meil on kyllä rummut,sähkökitara ja syntikka...Ekaan biisiin on jo sanat melkein valmiina...Tästä se lähtee,tästä se lähtee...xD


      • punkkarit
        nimi? kirjoitti:

        Hei te 2 hullua tyttöä (lainausmerkeissä)

        Bändille ei ole vielä nimeä...:)


      • heh
        Punkkarit kirjoitti:

        Ajateltiin soittaa vähän kaikenlaista...Meil on kyllä rummut,sähkökitara ja syntikka...Ekaan biisiin on jo sanat melkein valmiina...Tästä se lähtee,tästä se lähtee...xD

        Jos ootte ihan tosissanne, niin kyllä kuule aika pilvilinnoissa elelette. Sitäpaitsi oppivelvollisuus loppuu joko 16- tai 17-vuotiaana, sitä aikaisemmin ette voi lopettaa koulua.

        Ja yksi valmis biisi ei ole yhtään mitään. Varsinkin jos se on ihan eka ikinä, on varmaan aika paska. Ei pahalla, mutta kukaanhan ei ole seppä syntyessään (paitsi ehkä mozart).


      • Punkkarit
        heh kirjoitti:

        Jos ootte ihan tosissanne, niin kyllä kuule aika pilvilinnoissa elelette. Sitäpaitsi oppivelvollisuus loppuu joko 16- tai 17-vuotiaana, sitä aikaisemmin ette voi lopettaa koulua.

        Ja yksi valmis biisi ei ole yhtään mitään. Varsinkin jos se on ihan eka ikinä, on varmaan aika paska. Ei pahalla, mutta kukaanhan ei ole seppä syntyessään (paitsi ehkä mozart).

        Vitsin kateellinen...


      • heh
        Punkkarit kirjoitti:

        Vitsin kateellinen...

        Ei ole yhtään mitään syytä olla kateellinen ;)


      • Dookie
        Punkkarit kirjoitti:

        Ajateltiin soittaa vähän kaikenlaista...Meil on kyllä rummut,sähkökitara ja syntikka...Ekaan biisiin on jo sanat melkein valmiina...Tästä se lähtee,tästä se lähtee...xD

        Mitkä bändit ovat vaikuttaneet teihin eniten tai siis mistä saatte vaikutteita :=)

        Veikkaampa jotain Joy Division,the Cure,Killing Joke,Sister of Mercy?????????

        PS. mikä on ekan biisinne nimi?


      • Punkkarit
        Dookie kirjoitti:

        Mitkä bändit ovat vaikuttaneet teihin eniten tai siis mistä saatte vaikutteita :=)

        Veikkaampa jotain Joy Division,the Cure,Killing Joke,Sister of Mercy?????????

        PS. mikä on ekan biisinne nimi?

        Green Day on ihan ykkönen...Ajateltii jotain sen suuntasta...:)...biisin nimeä ei julkaista..^^


      • jaag.
        Dookie kirjoitti:

        Mitkä bändit ovat vaikuttaneet teihin eniten tai siis mistä saatte vaikutteita :=)

        Veikkaampa jotain Joy Division,the Cure,Killing Joke,Sister of Mercy?????????

        PS. mikä on ekan biisinne nimi?

        btw se kirjotetaa sisters of the mercy
        *viilaa pilkkua*


      • Dookie
        jaag. kirjoitti:

        btw se kirjotetaa sisters of the mercy
        *viilaa pilkkua*

        Tais tulla kirjoitusvirhepaholainen

        anteeksi


      • Ei stn
        Punkkarit kirjoitti:

        Green Day on ihan ykkönen...Ajateltii jotain sen suuntasta...:)...biisin nimeä ei julkaista..^^

        2 hullua tyttöä ja Green Day on ykkönen? valoja xD


      • huoh1
        Dookie kirjoitti:

        Mitkä bändit ovat vaikuttaneet teihin eniten tai siis mistä saatte vaikutteita :=)

        Veikkaampa jotain Joy Division,the Cure,Killing Joke,Sister of Mercy?????????

        PS. mikä on ekan biisinne nimi?

        ton ikäset muksut ei oo suurista nimistä kuullu edes. veikkaanpa et joku lovex ja green day on iha ihQi...


    • Punkrockangel 4-eva

      Mä voin kyl tulla teidän bändiin mut vaan jos päästään musateeveel ja et meist tulee niinq kuuluisii ja sit ollaan maailman kovimpii punkkareit ja me päästään suosikin sivuille ja hennesis myytäis meijän paitoi!!! ostin sielt eilen just sellasen 69eyes paidan se mis on se pääkallo sit siel on ramonesii toivottavasti poikiiki tulee mut ei mitään nynnyi vaan kaikkii niinku jonne aaron ja meikkiä!!!!!!!!!!

      • Punkkarit

        Hyvä asenne!!!^^


      • ramona ~~
        Punkkarit kirjoitti:

        Hyvä asenne!!!^^

        saakelin uskottava punkasenne teillä...= "hihii"


    • punkki

      Mä voin tulla kans!!!!! Te ootte varmaan ihan sika hyvii soittaa vaik ootteki vast noin pentui!!! Hyvä jos te ees tiiätte mitä punk musiikki on... ja ootte nähtävästi aika tosissanne...XDDDDD
      mut hei, tsemii teille ja terkkui niille suosikin tekijöille sitte ku ootte kuuluisia!!!!:DDDD
      siis vittu miten ihkuuuuuuuuu!!!!!!!!

    • S.W.M.H.

      Be cool, stay in school.

      • oiboi

        guit school, don't work, living out of music is punk self destruction... ei kai.


      • yks kitaristi

        täs muutama kyssä teille punkkarit:
        1. soitatteks te ite jotain vai?
        2. musatyyli? punk?
        3. mistä päin ootte?
        4. millasii tyyppei kaipaatte?

        ite satun oleen kitaristi...ja kuuntelen punk/nu-metal musaa...
        jos haluutte mailata ossa on :[email protected]
        P.S oon iteki kiinnostunu musast ja soittamisesta ja haluisin bändiin....


      • Punkkarit
        yks kitaristi kirjoitti:

        täs muutama kyssä teille punkkarit:
        1. soitatteks te ite jotain vai?
        2. musatyyli? punk?
        3. mistä päin ootte?
        4. millasii tyyppei kaipaatte?

        ite satun oleen kitaristi...ja kuuntelen punk/nu-metal musaa...
        jos haluutte mailata ossa on :[email protected]
        P.S oon iteki kiinnostunu musast ja soittamisesta ja haluisin bändiin....

        1.Kyllä,meillä on rummut ja syntikka,että jos ei saaha ketää muuta ni sit soitetaa niitä ite...mutta luullaan kyllä et lauletaan sit lähinnä...

        2.Kyllä,punk!^^

        3.Tuusulasta

        4.Hullui,hyvii...jne.

        Meillä olisi myös muutama kyssä sulle..elikkäs...Minkä ikäinen olet ja mistä päin olet...niin ja oletko f/m?^^


      • yks kitaristi
        Punkkarit kirjoitti:

        1.Kyllä,meillä on rummut ja syntikka,että jos ei saaha ketää muuta ni sit soitetaa niitä ite...mutta luullaan kyllä et lauletaan sit lähinnä...

        2.Kyllä,punk!^^

        3.Tuusulasta

        4.Hullui,hyvii...jne.

        Meillä olisi myös muutama kyssä sulle..elikkäs...Minkä ikäinen olet ja mistä päin olet...niin ja oletko f/m?^^

        oon 12v. poikamainen tyttö kuopion lähelt....


    • Punkkarit

      Pieni korjaus tuohon ensimmäisimpään tekstiimme...siis emme halua käydä koulua...mutta siis eihän sehän tarkoita...tai siis..emme tarkoittaneet että lopettaisimme koulun..haluamme vain sen lisäksi oman bändin...XD

      • lines

        pojat älkää leikkikö herkkä uskoisten kanssa ne luulee et ootte oikeesti 13v punk girliet like nancy fuck face


      • SJOJS

        KIva että yritätte, mutta jättäkää tuo sana "punk" siitä pois ja menkää vaikka idolsiin, sillä niin avaramielistä (Ainakin muka) kuin punk onkin, ei tuollainen "suosikki / mtv" - asenne sen kanssa samaan pakettiin mahdu. Ainakaan mun mielestä, mutta kaikki ei ookaan sammaa mieltä kuin mä. punk on vaan sana.
        Joka tapauksessa aika typerältä vaikutatte.
        Sitä se sex pistols teettää


    • xD xD

      Kannattaa laittaa hakaneula huuleen,nenään ja silmään ensiks. sitten juotte kiljua. sen jälkeen potkitte ne teiän soittimet ihan paskaks. siitä se lähtee katos xD xD

      • Punkkarit

        Ollaan tehty toi jo 100 kertaa...sori mut alkaa jo kyllästyttää...xD


      • Punkkarit
        Punkkarit kirjoitti:

        Ollaan tehty toi jo 100 kertaa...sori mut alkaa jo kyllästyttää...xD

        Unohtakaa kaikki vaan kaikki...ette te ikinä tuu tajuamaan ketä me etitään...ei olis ikinä pitänyt edes yrittää ettii varsinkaan netin kautta ku saatana pissiksii...."ihq ihq ihq"....Tullaan tänne moittimaan ja viisastelemaan jos joku on punkkari...Eli miettikää vähän mitä teijän surkastuneessa mindissä liikkuu...EI MITÄÄN!!!,:(


    • MINÄMINÄ

      Hei ihan mahtava idis! Siis vaikka haluuttekin poikia bändiin niin oon salee varma et kun tutustutte muhun nii haluutte mut! oon niinq tosi hullu kans! ja oon tosi PUNK! Mulla misssiksit joista oon kyl repipny sen missiksti merkin pois ja saman tien koko sen taka taskun! sit olen ostanu niittivyön ja löysin hennesiltä ramones paidan!! ja ostin sellaset ihQ punaset converset, mä olen niiq tosi punk! ja laitoin ihan sikana niinq mustaa kajaalii ja luomivärii! oon sika punk! ja mä voisin oikeesti olla laulaja, oons ika hyvä laulaa!
      ja mä kuuntelen kans sellasta punkrockkii, niinku Simple Plan ja Avrilllii! Sit se Good Charloten I jsut wanna live ja Hold on on kans niinQ tosi hyvii!
      Et käviskö teille???
      Mä oon salee sellanen mitä etitte!
      Oon super punk, meen nyt tupeeraa mun hiukset kun värjäsin ne just!

      • Punkkarit

        on kahden laista punkkia..on wannabe ihqdaa punkkia ja sitten on roskis punkkia...olemme pahoillamme mutta etsimme vain roskis dookie paranoid punkkari tyyppei tähän meidän bändiin...:)


      • BillyJoel
        Punkkarit kirjoitti:

        on kahden laista punkkia..on wannabe ihqdaa punkkia ja sitten on roskis punkkia...olemme pahoillamme mutta etsimme vain roskis dookie paranoid punkkari tyyppei tähän meidän bändiin...:)

        Ai siis niinku roskis punkkareit niinku green day se on jo crustii ja tosi asenteellist.


      • afdhadfh
        Punkkarit kirjoitti:

        on kahden laista punkkia..on wannabe ihqdaa punkkia ja sitten on roskis punkkia...olemme pahoillamme mutta etsimme vain roskis dookie paranoid punkkari tyyppei tähän meidän bändiin...:)

        punk eli 70 luvulla, se on jo kuollut :) Kaikki jotoka sanovat nykyään itseään punkeiksi, ovat wanna be punkkareita.
        Syyttäkää vanhempianne ettei hankkineet teitä parikytvuotta sitten :---------)


      • Punkkarit
        afdhadfh kirjoitti:

        punk eli 70 luvulla, se on jo kuollut :) Kaikki jotoka sanovat nykyään itseään punkeiksi, ovat wanna be punkkareita.
        Syyttäkää vanhempianne ettei hankkineet teitä parikytvuotta sitten :---------)

        Kuka sanoi,että se on kuollut...?..Sehän elää ikuisesti ja mikä parasta on koko ajan vain suositumpaa....^^


      • jaajitj
        Punkkarit kirjoitti:

        Kuka sanoi,että se on kuollut...?..Sehän elää ikuisesti ja mikä parasta on koko ajan vain suositumpaa....^^

        Mten voit sanoa itseäsi punkkariksi jos et edes tiedä siitä mitään?
        Punk eli tosiaan 70 luvulla, ja nykyään tulossa suosituksi pissisten kautta.
        Ja sitäpaitsi "punkkisuudesta" ei voi tulla suositumpaa, sillä siihen ei yhtäkkiä vain ryhdytä, hyvät tytöt.
        Se on jo kuollut. Ja tosi punkkarit ei kirjottelis tollasia "bändi ilmotuksia" suomi24.fi:n keskustelupalstalla. Ja minä olen aina oikeassa joten tiedän.


      • okok

        nuo laulajat ja bändit jotka toussa mainitsit on puhdasta poppia...et tajua punkista mitään luovuta jo, ennenku joku oksentaa sun päälle. en vieläkän vi uskoa että olit tosissas...


    • Fat-Mike

      Ehkä paras provo tällä palstalla ikinä. Se miten jaksatte päivästä toiseen alkaa jo epäilyttää eikö teillä oo töissä muuta tekemistä :) Mut vinkiks että pistäkää pystyyn ny ihmeessä ekana nettisivut nii pääsee kattoo minkälaista menoa.

    • mmm...

      ette tiedä punkista mitään!säälittävää... jos olisitte oikeesti punkkareita ette mainostais bändiä täällä. punk on tulossa muotiin vaan pissisten kautta,ne ostelee h&m:ltä ramones paitoja vaikka ei oo ikinä kuunnellukkaan koko bändiä. green daytakin ootte alkanu kuunteleen vaan mtv:n kautta.ei punkkariksi voi noin vaan tulla! punkissa tärkeintä on aate, ei pelkästään vaatteet ja yms.yms.!!!!!!!!!!!!!!!

      • mmm...

        sitäpaitsi oikeeta punkkia oli 70-luvulla, ettekä haluais mtv:lle jos olisitte tosissanne. punk kapinoi valtavirtaa vastaan te ette!!!!


    • ramona ~~

      ei juma x'''D Tän täytyy olla joku vitsi!!

      'Green day on tosi hyvä!

      • punkkarit

        VITTU JA FUCKIT!!!ME LOPETETAAN NYT TÄÄ "kykyjen etsinä leikki"...OIKEESTI KATOKKAA PEILII KAIKKI PIRUN POIKASET!!!OIKEEST ME EI KESTETÄ TÄLLASTA!HETI KU YRITTÄÄ VÄHÄ ILMAISTA ITSEÄÄN TAI KYSYÄ JOTAIN NI VITTU HETI TAPETAAN SUURIN PIIRTEIN...JA JOS JOKU LAITTAA TÄNNE ENÄÄ YHTÄKÄÄN VIESTIÄ NIIN SIITÄ TYYPISTÄ EI ENÄÄ JUMALAKAAN TIEDÄ MITÄ SILLE KÄVI...NYT RIITTI...


      • vasara&sirppi&cccp
        punkkarit kirjoitti:

        VITTU JA FUCKIT!!!ME LOPETETAAN NYT TÄÄ "kykyjen etsinä leikki"...OIKEESTI KATOKKAA PEILII KAIKKI PIRUN POIKASET!!!OIKEEST ME EI KESTETÄ TÄLLASTA!HETI KU YRITTÄÄ VÄHÄ ILMAISTA ITSEÄÄN TAI KYSYÄ JOTAIN NI VITTU HETI TAPETAAN SUURIN PIIRTEIN...JA JOS JOKU LAITTAA TÄNNE ENÄÄ YHTÄKÄÄN VIESTIÄ NIIN SIITÄ TYYPISTÄ EI ENÄÄ JUMALAKAAN TIEDÄ MITÄ SILLE KÄVI...NYT RIITTI...

        No meitä mahtuu moneen junaan ja moni jää vielä asemalle odottelemaan.......

        Täällä on silti vielä mielipiteiden ilmaisuvapaus,vai???? tai ollaanko me menty "back in the ussr"???????? hope not


    • LET`S PUNK!

      ROCK! FUCK!

      I HATE Fascism!
      I LOVE ANIMALS & SEX!

      I WANT TO BE AN ANTICHRIST!

      LET`S FUCK!

    • SkaSkaSka

      Kuka lähtee perustaa mun kans ska-punk bändiä?

      • operaatiomuratti

        MINÄÄÄ!


    • öä

      Mitäs aloituksen bändille kuuluu nykyään? Luulisi seitsemässä vuodessa kehittyneen melko huimaksi jo!

    • asdfghjklöä

      AAAAAA MOI, tunnen teijät..:D olisko kenties se jokelan posse ? (krishan,leevi,veeti,saara,kata, yms.) :DDDDDDDDDd ja sitte ne muut. Emmä kaikkii nimii muista/jaksa luetella..

    • ruiduli

      ite oon 15 poika. oon sairas paskiainen juon poltan. oon kuunellu punkkia 12-vuotiaasta. parhaita bändejä on CRASS ja GG ALLIN. greenday ei oo punkkia te ette tajuu mitä se on tuon takia punk on kuollut..... olisi hienoa jos olisi nykyään joku samalainen bändi kuin GG allin tai Crass.....

    • xdxdSSDAASD

      lol alottajat, ootte aika noloi xdd

    • anobfb79

      tein just parhaat punk lyriikat 3-10 vuoden päästä vielä kuulette nekin

    • HerrSpargelmann

      Joko aloittaja on armoton trolli tai sitten menetän lopullisesti uskoni 2000-luvun penskoihin ;_; *sigh*

      • HerrSpargelmann

        Ai kato kele tää onkin "onneksi" 7 vuotta vanha ::::D Olen niin onnellinen.


    • anarchist!!

      alottajat teistä saa sellasen kuvan että ette tiedä punkista mitään tän keskustelun perusteella... -.-

    • tietoooteitooo

      Toi toinen aloittaja on nykyään Haloo Helsingin laulaja :D Että näin.

    • Utelias.

      Näinkö on? Mistä tiedät?

    • PALVOJA.

      Seppo Myllis antaa teille isän kädestä. Hän on jumalamme.

    • ....

      Vaikutatte aika pirun fiksuilta tyypeiltä. ihan kun te oikeesti saisitte jonkun bändin kasaan... Mutta ittekkin palvon green daytä (;

      oonnee ja menestystä vaa :P

    • ...

      Ja vaikka ootte 100 kertaa rikkonu teijän soittimet nii kummasti näyttää rahaa löytyvän uusiin..

      • Fuck Me

        Samaa mietin. Kyllä munkin on välillä tehny vetää kitara paskaksi seinään mut samalla katois bändihaaveet. Ku tulot on 470 euroa -40% prosenttia tosta joka kuukausi ja luottotiedotkin menneet. Ja kaikki jäljellejäävät rahat menee halpisviineihin joilla yritetään pitää tätä jokapäiväistä vitutusta edes jotenkin aisoissa.


    • muinaismuisto

      kyl määki turuus..

    • räppäritonhomoja

      Green day ei ole punk bändi. green day on paskaa. Dead Kennedys, Misfits ja esim Cheap sex ovat punk bändejä.

    • HUORANPENIKKA!!!!

      Voi jumalauta saatana, syökää paskaa

    • paskakasa123

      teijän kantsii ehkä ekaks kuunnel punk pändei ja ettii soundii jost tykkäätte ja miettikää mitä haluutte sanoo ihmisille

    • krÿst666yolocaust

      mitenhä tälle proggikselle kävi?

    • kokkoooooooooooooooo

      punkki

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1967
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1703
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      15
      1658
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1537
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1495
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1400
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1387
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      650
      1281
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      18
      1233
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      10
      1168
    Aihe