Ei millään pahalla

Jerry Cotton

Ei millän pahalla, mutta mä en tiedä mitään niin turhaa lajia kuin pesäpallo. Ihan läppä peli!

30

7877

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suhteellista...

      ...on tuo lajien vertailu. Pesistä lyödään usein kansainvälisyyden puutteella. Miesten superpesis on kunnon urheilua ja kestää vertailun helposti valtaosan suomalaispallojoukkueiden kanssa.
      Aloittelevalle katsojalle pesissäännöt ovat liian vaikeat, jopa pitkäänkin seurannut on aika ajoin ulkona tuossa sääntöviidakossa. Peli on mielenkiintoinen, mutta myönnettäköön, että siihen on vaikea tulla puskista mukaan.

      • vessix

        Tuo pesäpallon sääntöjen ja itse pelin monipuolisuus varmaan juuri ärsyttääkin noita potkupallodiggareita. Kai heitä tämä jalo kansallispelimme kuitenkin kiinnostaa, kun täällä jatkuvasti viestittelevät. Mutta kun kaikki eivät voi ymmärtää, että päätä käytetään muuhun kuin pallon puskemiseen.


    • mielenkiintoisenpi

      kuin joku vitun käsipallo, jota pelaa vain ruottalaiset.

    • Alik. Kine

      No minunkin mielestäni koripallo ja käsipallo on mielenkiinnottomia lajeja. Mutta kukaa tykkää mistäkin, ite tykkään katella pesistä.

      • Jerry Cotton

        Voi jumalauta! Ai että koripallo ja käsipallo tylsiä lajeja verrattuna pesäpalloon!Hyvä vitsi! Pesäpallo on maailman tylsin laji. Ei ihme jos suomalaisia pidetään juntteina jos kansallispeli on pesäpallo. On toi pesäpallo niin juntti laji, että huh huh!


      • agadfg
        Jerry Cotton kirjoitti:

        Voi jumalauta! Ai että koripallo ja käsipallo tylsiä lajeja verrattuna pesäpalloon!Hyvä vitsi! Pesäpallo on maailman tylsin laji. Ei ihme jos suomalaisia pidetään juntteina jos kansallispeli on pesäpallo. On toi pesäpallo niin juntti laji, että huh huh!

        sanoisin että melkoista ajan hukkaa sinulta tulla haukkumaan jotain urheilulajia... tulla nyt jonnekkin suomi24 keskustelupalstalle väittelemään joistain mielipide asioista. kävisit vaikka suihkussa tai korjaisit autoa niin ei menis aika hukkaan


      • Psykologi
        agadfg kirjoitti:

        sanoisin että melkoista ajan hukkaa sinulta tulla haukkumaan jotain urheilulajia... tulla nyt jonnekkin suomi24 keskustelupalstalle väittelemään joistain mielipide asioista. kävisit vaikka suihkussa tai korjaisit autoa niin ei menis aika hukkaan

        Mutta voihan Jerry purkaa patoutumiaan avautamulla näin. Kyseessä lienee yksilö, jolla on tekemisen puutetta (sisällötön elämä). Pesäpallon hän on ottanut kohteekseen ehkä siksi, että ei ole peruskoulussa osunut palloon. Tai eiköhän taustalla ole joku muu vastaava henkilökohtainen ongelma. Mutta meitähän on moneen junaan. Turha antaa tällaisten ihmisten pahoittaa päiväämme.

        -pesäpallo on älykkäiden ihmisten peli-


      • Jussi-paita
        Jerry Cotton kirjoitti:

        Voi jumalauta! Ai että koripallo ja käsipallo tylsiä lajeja verrattuna pesäpalloon!Hyvä vitsi! Pesäpallo on maailman tylsin laji. Ei ihme jos suomalaisia pidetään juntteina jos kansallispeli on pesäpallo. On toi pesäpallo niin juntti laji, että huh huh!

        Mikä siitä tekee junttilajin???? Sekö että siinä lyödään palloa mailalla??? vai se että siinä juostaan pesältä pesälle?? MIKÄ MIKÄ MIKÄ?? mikä ihmeen ominaisuus voi tehdä urheilulajista "junttilajin"??!!!!???!!!
        Pesäpallo on hieno laji ja se on suomen kansallisurheilulaji!!!!!!!!


    • Ensto

      Vitun lökäpöksynykyjanhinurijunnu mee pelaan sitä pleikkarias ja piereskeleen niitten homokavereittes kans! Onneksi nykyään jotku ees jotain harrastaa, eikä notku tuolla kylillä niissä ylileveissä ja matalissa hinttihousuissa! Pesis on älypeli ja joka vaatii rautaista kuntoa, ainakin huipputasolla! Onko idioottimaisempaa lajia olemassa ku SALIBÄNDY, Siinää oikea neitilaji, toki saa sitä pelata ja hyvähän se on jotain tehä! Mutta ei sille suomenmestaruussarjan arvoa pitäisi antaa!!!

      • jouhjouh

        Pesis on idioottien laji! Se tuo kunniaa ja kuuluisuutta joka 2000 asukkaan persläpikunnalle jokka ei muuten julkisuudessa pyörisi. Täyttä pelleilyä ja rahanhukkaamista, idioottimaista touhua!


      • regei
        jouhjouh kirjoitti:

        Pesis on idioottien laji! Se tuo kunniaa ja kuuluisuutta joka 2000 asukkaan persläpikunnalle jokka ei muuten julkisuudessa pyörisi. Täyttä pelleilyä ja rahanhukkaamista, idioottimaista touhua!

        Eikö oo hienoa että pienikin paikkakunta saa jotain kunniaa ja mainetta! Onhan vallan mahtavaa jos pieniki pärjää, tosin ku ylimainostettu salibändyn sm, joka kerää huikeita pesiksen suomisarjan yleisömääriä!!! Bändyhän on ylimainostettua paskaa ja sellaista aikasten miesten nyherrystä, että sääliksi käy! Suurin osa salibändin pelaajista varmaan on pesiksen, kiekon, fudiksen ym. sellaisen järkevän pelin säälittäviä entisiä tai mahdollisuutensa menettäineitä pelaajia!


    • kaiken urheilun ystävä

      Asiahan on niin,että olen tässä ihmetellyt yleensäkin tälläisen keskustelun aloittamista ja vielä sitä ketkä tästä asiasta viitsivät kinastella? Eikö se ole kuitenkin niin,että "yksi tykkää äidistä ja toinen tyttärestä" eli kuka tykkää pesäpallosta ja kuka vaikkapa salibandystä. Eikö liikunta ja liikkuminen ole siinä se tärkein pointti? Vai? Onko enää siis mitään järkeä keskustella kyseisestä aiheesta? Herätkää pahvit!!!

      • Jerry Cotton

        No en mä millään pahalla... Kyllähän pesäpalloa saa pelata, jos ei muuta keksi.Kyllä mäkin sitä pelasin koulussa ja palloon tulis osuttua. Mä vaan en ymmärrä mikä siitä tekee urheilun. No okei pitäähän ne pesän välit juosta, mutta muuten pesis on kyllä armotonta neppailua. Siinä olen samaa mieltä, että pesäpallo on viisaitten miesten laji, koska pitää olla todella viisas(tai tyhmä), että nautti pesiksestä. Sitä mä en ymmärrä myöskään miksi pesäpalloa pelataan kilpaa, kun eikö ne tulokset ole sovittu jo etukäteen? Sillein oli aika huvittavaa, että pesäpalloa pysty ennen veikkaamaan...


      • siinä missä muutkin
        Jerry Cotton kirjoitti:

        No en mä millään pahalla... Kyllähän pesäpalloa saa pelata, jos ei muuta keksi.Kyllä mäkin sitä pelasin koulussa ja palloon tulis osuttua. Mä vaan en ymmärrä mikä siitä tekee urheilun. No okei pitäähän ne pesän välit juosta, mutta muuten pesis on kyllä armotonta neppailua. Siinä olen samaa mieltä, että pesäpallo on viisaitten miesten laji, koska pitää olla todella viisas(tai tyhmä), että nautti pesiksestä. Sitä mä en ymmärrä myöskään miksi pesäpalloa pelataan kilpaa, kun eikö ne tulokset ole sovittu jo etukäteen? Sillein oli aika huvittavaa, että pesäpalloa pysty ennen veikkaamaan...

        olen lukenut raportin, jossa salibandyn maajoukkue oli ollut suomalaisella urheiluopistolla testaamassa fyysistä kuntoaan... tuloshan oli, että hapenottokyky ja kestävyys oli noin 70v suht hyväkuntoisen immeisen tasolla. mut se onkin taitolaji siinä missä pesiskin tai esimerkiksi mäkihyppy. pari päivää sitten janne ahonen kommentoi lehtien sivuilla, kuinka kilpailusuoritus itsessään ei rasita, mutta harjoituskausi on todellakin mitö suuremmissa määrin urheilua. näin on myös pesiksessä, sillä lajiharjoitukset vaativat aikamoista (nopues)kestävyyttä, mitä ei moneltakaan hölkkäpöksyltä löydy. syke pyörii parhaimmillaan 200 tienoilla noin tunnin ajan, eli aikamoista urheilua on. myös voimataso on suurimmalla osalla pesäpalloilijoista taitolaji huomioiden kiitettävä.


      • palloilija
        Jerry Cotton kirjoitti:

        No en mä millään pahalla... Kyllähän pesäpalloa saa pelata, jos ei muuta keksi.Kyllä mäkin sitä pelasin koulussa ja palloon tulis osuttua. Mä vaan en ymmärrä mikä siitä tekee urheilun. No okei pitäähän ne pesän välit juosta, mutta muuten pesis on kyllä armotonta neppailua. Siinä olen samaa mieltä, että pesäpallo on viisaitten miesten laji, koska pitää olla todella viisas(tai tyhmä), että nautti pesiksestä. Sitä mä en ymmärrä myöskään miksi pesäpalloa pelataan kilpaa, kun eikö ne tulokset ole sovittu jo etukäteen? Sillein oli aika huvittavaa, että pesäpalloa pysty ennen veikkaamaan...

        Ensinnäkin saadaan olla ylpeitä, että miedän kansallispelimme on pesäpallo mikä tekee meistä enemmänkin viisaannäköisiä kuin tyhmännäköisiä! Pesis on sen verran hankala,monimutkainen,vaikea,ja kuntoa,taktiikkaa ja kestävyyttä vaativa peli!!!
        Pesis ei todellakaan ole sellainen laji, että siinä ei muka hengästyisi muuten kuin juoksemalla ne pesävälit, päinvastoin, se rankin osuus on melkeimpä siinä ulkopelissä, tai no sekin on ihan pelaajasta kiinni kuinka paljon viitsii siellä liikkua, mutta pitäsi ainakin ja suurin osa niin tekeekin, voin kertoa että yhen ottelun jälkeen joka kestää n.1-2h joskus enemmänkin, on niin poikki ja hiestä märkä että siinä kunto nousee jos jossain. Pesäpallo kehittää juoksunopeutta,reaktiokykyä,koordinaatiota,lihaskuntoa ja kuntoa yleensäkin ja kestävyyttä(niin henkisessä kuin fyysisessäkin mielessä). Ja se ei todellakaan ole mikään yksinkertainen peli, niinkuin luulet, vaan ehkä yksi ainakin suomen monimutkaisimmista peleistä, mutta helppoa kun sen osaa, vaikka siltikin on joskus hankalaa. Meneppäs itse mailan varteen, katso tilanne, ja suunnittele sitten siinä että millaisen lyönnin mihin ja millä vauhdilla lyöt niin että kaikki muut sinun lisäksesi pääsevät etenemään. Ottappas itse kentällä räpylään kiinni todella kovaa tuleva pallo, joka tulee laakana, tai korkeana, tai maata pitkin pomppimalla, siinä tarvitaan taitoa, jota sinulta ilmeisesti puuttuu.


      • Anonyymi
        palloilija kirjoitti:

        Ensinnäkin saadaan olla ylpeitä, että miedän kansallispelimme on pesäpallo mikä tekee meistä enemmänkin viisaannäköisiä kuin tyhmännäköisiä! Pesis on sen verran hankala,monimutkainen,vaikea,ja kuntoa,taktiikkaa ja kestävyyttä vaativa peli!!!
        Pesis ei todellakaan ole sellainen laji, että siinä ei muka hengästyisi muuten kuin juoksemalla ne pesävälit, päinvastoin, se rankin osuus on melkeimpä siinä ulkopelissä, tai no sekin on ihan pelaajasta kiinni kuinka paljon viitsii siellä liikkua, mutta pitäsi ainakin ja suurin osa niin tekeekin, voin kertoa että yhen ottelun jälkeen joka kestää n.1-2h joskus enemmänkin, on niin poikki ja hiestä märkä että siinä kunto nousee jos jossain. Pesäpallo kehittää juoksunopeutta,reaktiokykyä,koordinaatiota,lihaskuntoa ja kuntoa yleensäkin ja kestävyyttä(niin henkisessä kuin fyysisessäkin mielessä). Ja se ei todellakaan ole mikään yksinkertainen peli, niinkuin luulet, vaan ehkä yksi ainakin suomen monimutkaisimmista peleistä, mutta helppoa kun sen osaa, vaikka siltikin on joskus hankalaa. Meneppäs itse mailan varteen, katso tilanne, ja suunnittele sitten siinä että millaisen lyönnin mihin ja millä vauhdilla lyöt niin että kaikki muut sinun lisäksesi pääsevät etenemään. Ottappas itse kentällä räpylään kiinni todella kovaa tuleva pallo, joka tulee laakana, tai korkeana, tai maata pitkin pomppimalla, siinä tarvitaan taitoa, jota sinulta ilmeisesti puuttuu.

        Siihen se jääkin..


    • Niisku

      Kyllä sinä et ole arvostelemaan lajia josta et ymmärrä tuon taivaallista!

      • pesissuckxxx

        Älä sinä siinä kitise! Pesis on täysin pellejen laji, sitä harrastaa vain homot ja idiootit. Se on vähän sama ku Kreikkalaisroomalainenpaini, yliarvostettua paskaa suomessa! Kaikki rahat pois pesiskseltä ja homopainilta, suunnataan joidenki järkevien lajien junnutoimintaan!!!!


    • mummoja...

      tönimässä ainakaan silloin, kun kopittelevat. Eli pääasia on, että jotakin harrastavat.

      Ps. kilpakelkkailu on minusta todella tärkeä laji.

      • Aapeli

        "Etsivä Jerry Cotton" on tyhmänpulskea ex-kyttä, joten hän ei pesiksen kaltaista älypeliä kyllä ymmärrä!


      • Jerry Cotton
        Aapeli kirjoitti:

        "Etsivä Jerry Cotton" on tyhmänpulskea ex-kyttä, joten hän ei pesiksen kaltaista älypeliä kyllä ymmärrä!

        Kuten tällä palstalla on todettu sopupallo on junttien salajuoni ja julkisten varojen tuhlausta. Miten joku voi väittää, että joku ei ymmärrä pesäpalloa? Eihän siinä ole mitään tajuttavaa. Siinä odotellaan puolituntia ja sitten lyödään. Jos lyönti on hyvä niin tulee juoksu jos alkaa uusi odotellu...


      • pesäpalloilija
        Jerry Cotton kirjoitti:

        Kuten tällä palstalla on todettu sopupallo on junttien salajuoni ja julkisten varojen tuhlausta. Miten joku voi väittää, että joku ei ymmärrä pesäpalloa? Eihän siinä ole mitään tajuttavaa. Siinä odotellaan puolituntia ja sitten lyödään. Jos lyönti on hyvä niin tulee juoksu jos alkaa uusi odotellu...

        Miten joku voi olla oikeasti niin pihalla koko lajista kuin sinä Jerry? Etkös ymmärrä Jerry että kaikki sulle nauraa tällä hetkellä? Nuo sun viestit on vaan lähinnä säälittävää provoilua....


    • Jerry Cotton

      Vitun dorka luulet sä mua kiinnostaa mitä keppipallokyttääjät musta ajattelee...Voi teitä juntteja keppipallonkyttääjiä..käy sääliks

      • JERRY IS IDIOT

        jerry ku sä oot niin pesäpallo asintuntia niin mitä sä harrastat tietokoneella pelaamista saaterin juntti cotton jerry cotton on perseestä


      • Jerry Cotton
        JERRY IS IDIOT kirjoitti:

        jerry ku sä oot niin pesäpallo asintuntia niin mitä sä harrastat tietokoneella pelaamista saaterin juntti cotton jerry cotton on perseestä

        Sori, jos sulle tosi paha mieli, mut sä se juntti olet kun pelaat pesäpalloa. Pesäpallo on tosi junttien laji. Täytyy sanoa, että en harrasta tietokeella pelaamista ja ,että olen sata kertaa sua paremmassa fyysisessä kunnossa.


    • Anonyymi

      Kivoja mielipiteitä niinkuin täytyy ollakkin.Pelasin itse 80 luvulla Kiteellä kopparina.Silloin harjoiteltiin vielä suht kevyesti mitä tämän päivän palloilijat tekee.Voin kyllä sanoa esim. Kanalan MIkon testit Kuortaneella todistaa että mies on huippuurheilija.Hän löi kaikki maajoukkue palloilijat testeissä.Keihään heittäjät eivät pärjänneet salitestissä.Mikko heitti palloa tutkaan sellaiset lukemat joita ole vieläkään rikottu.Cooperissakin mentiin reilut 3000m.Pesis on ikävä peli jos ei kiinnosta eikä ymmärrä sääntöjä.Itse arvostan kaikkia pallopelejä.Kyllä pesis kestää haukkumisen.

    • Anonyymi

      Kertokaa nyt ihmeessä, mistä urheilulajista pidätte. Ketään ei kiinnosta, mitä te inhoatte. Minä seuraan mm. jääkiekkoa, futista, pesäpalloa, yleisurheilua, uintia, soutua, golfia ja eukonkantoa.

    • Anonyymi

      Naisten ja lasten peli

    • Anonyymi

      niinpä. minusta pesäpallossa ei ole mitään järkeä! ei ole kunnon urheilua, kun ei pääse näyttämään oikeita urheilu lahjojaan! siis oikeasti tuossa ”urheilulajissa” vain seisotaan ja se naamioidaan urheiluksi. naurettavaa touhua! jos yhdyt mielipiteeseeni vastaa tähän ”samaa mieltä” niin tiedän että monet ihmiset ajattelevat samoin ja ovat valmiina viemään asian oikeuteen käsiteltäväksi sillä jos he ymmärtäisivät ottaa pesäpallon pois oikeiden urheleilulajien joukosta!

      • Anonyymi

        sama mp!


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    5. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    7. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    9. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe