Iltalehti:
Nightwish-yhtyeen lauluntekijä ja perustaja Tuomas Holopainen ei pidä Tarja Turusen paluuta Nightwishiin mahdottomana.
Tuomas Holopainen toivoo, että bändi pystyisi puhumaan asiat vielä joskus selviksi.
Perjantaina tiedotustilaisuuden pitänyt Tarja Turunen on pahoillaan tavasta, jolla hänet erotettiin bändistä. - Kaikki on mahdollista, mutta tällä hetkellä mie nään sen hyvin, hyvin kaukaisena unelmana. Totta kai mie toivon, että jossain vaiheessa pystyttäisiin hautamaan nää asiat ja keskustelemaan asiat läpi, mutta tällä hetkellä se tuntuu valitettavan kaukaiselta, sanoi eilen Arto Nybergin ohjelmassa vieraillut Tuomas Holopainen.
Tarja Turunen ei itsekään ole tyrmännyt ajatusta paluusta bändiin.
Holopaisen mukaan Nightwishiin ei ole vielä valittu uutta solistia, vaikka ehdokkaita on tullut ympäri maailmaa. Tällä hetkellä bändi ei ole ehtinyt miettiä asiaa, mutta ennen ensi syyskuuta ja studioon menoa yhtyeeseen on tarkoitus löytää solisti.
Tv-ohjelmassa väsyneeltä ja surulliselta näyttänyt Tuomas tyrmäsi väitteen, jonka mukaan mustasukkaisuus tai kateellisuus Tarjan avioiduttua olisi ollut yksi syy, joka ajoi tilanteen tähän pisteeseen.
- Kyse ei ole mistään kolmiodraamasta. Mie oon aina välittänyt Tarjasta hirveästi siitä lähtien, kun mie opin hänet 13-vuotiaana tuntemaan ja välitän vieläkin. Toivon hänelle kaikkea hyvää yksityiselämässä.
Tarjan paluu Nightwishiin mahdollinen
niin.. lopettakaa jo vatvom...
4
560
Vastaukset
- Miser
Jos Tarja palaa bändiin vuoden sisällä niin sillon kyseessä on ollut vain mainoskikka, jolla bändi sai huomattavasti huomiota.
- reikä eero
olin jo silloin kun tarja erotettiin sitä mieltä että tämä oli mainoskikka, jos olisivat kolmen vuoden päästä ottaneet tarjan uudestaan niin sitten se olisi voinut olla "comeback"...
- ihmiset
kaiken mitä lehdissä lukee?
Jos kerta potkitaan joku pois silloin se sais pysyä pois naurettavaa STRATOVARIUS tyylistä pelleilyä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175540
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2242795- 412495
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus02211Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella432161Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332126Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731727Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme131510- 381390
- 1651310