onko kellään muulla vastaavaa ongelmaa, että kun aamulla on meikannut niin iho pysyy hyvännäköisenä ehkä 2 tuntia korkeintaan? aamulla pesen kasvot garnierin syväpuhdistavalla geelillä, käytän myös samasta tuotesarjasta kasvovettä ja kosteusvoidetta. käytän lumenen matt touch -meikkivoidetta jonka olisi tarkoitus antaa mattapinta koko päiväksi. sen päälle yves rocherin irtopuuteria. noin neljän tunnin kuluttua meikkauksesta meikkivoide on ns. kasaantunut, näyttää hirveältä. paperilla painelu auttaa vähän mutta ei silti ole miellyttävän näköistä. ihollani on myös aknea josta olen kärsinyt koko murrosiän, siitä iholle on jäänyt "pieniä aukkoja" varsinkin poskiin. kamala vaiva, olen joskus jopa lähtenyt tapaamisista aikaisemmin koska tuntuu vaan niin inhottavalta!
YLIrasvainen iho!
6
1059
Vastaukset
- asd
Saattaa hyvinkin olla niin, että käytät liian ihoa kuivattavia pesuaineita. Jos naaman pesee rasvaiselle iholle tarkoitetulla aineella, niin iho kuivuu ja tuottaa uutta rasvaa tilalle. Mutta jos peset esimerkiksi apteekista saatavalla Sebamedin Clear Face hoitogeelillä, niin naama ei enää rasvoitakaan itseään niin paljoa, kun sitä ei kuivaksi asti ole pesty.
- Ninnuli
Suosittelen Vichyn Normaderm- kosteusvoidetta; se pitää hyvin rasvaisuuden kurissa oikeasti ja rauhoittaa ihoa, voit käyttää myös meikin alla. Sitä saa vain apteekeista ja maksaa n. 20 euroa, mutta on ainakin minun mielestäni hintansa väärti.
Hanki myös puuteripaperia, sillä voit poistaa ylimääräisen talin kasvoistasi päivän aikana.
- tinttamari
Jos haluat kokeilla huipputuotteita,jotka varmasti auttavat,meilaa mulle niin kerron lisää...
[email protected] - apua..
Kannattaa ostaa Normadermiä.. Toimii oikeasti ja ihosta tulee tosi matta
- kokeiltu on..
apua.. kirjoitti:
Kannattaa ostaa Normadermiä.. Toimii oikeasti ja ihosta tulee tosi matta
eli mä sijoitin tohon vichyn normaderm sarjaan lähes sata euroa, eikä toiminut yhtään.. näppylät kaksinkrtaistu ja iho oli aivan kamala.. mut sit kävin kosmetologilla määrittelemässä iho tyyppini kunnolla ja selvisi että ihoni onkin kuiva,paitsi t-alueelta rasvoittuva.. vaikka olin sitä rasvaisena kauttaaltaan pitänyt ja tämän takia juuri noita näppyjä tuli sitten lisää niin paljon.. nyt kävin sitten taas sijoittamassa lähes pari sataa cliniquen tuote sarjaan, asian tuntijan opastuksella ostettiin juuri oikeanlaiset tuotteet minun iholleni ja nyt kahden viikon käytön jälkeen iholla ei ole yhtään finniä, joitakin arpia vielä on mutta muuten ihoni on puhdas ja pysyy tasaisen kuivana/kosteana koko päivän.. kannattaa siis käydä kosmetologin kautta niin tulee varmemmin oikeat tuotteet ja sitä kautta oikea apu..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117