Paljonko on kohtuullinen kulutus tunnin lenkillä ?
Olen aloittanut sauvailu kuukausi sitten.
kulutus
5
2677
Vastaukset
- Ekitalo
..kulutuksella lenkillä aikaa vai mitä ??
Jos aikaa niin tunti on hyvä ainakin aluksi mutta väitän,että kun tulee enemmän käytyä niin haluat lisää ja lisää.
Energian kulutuksesta ei taida oikein tietää ainakaan kotikonstein.- ap sauvailija
Olen nyt kaksi kuukautta liikkunut seuraavaan malliin.
Liikuntakertoja viikossa viisi.
Liikuntalajit tuo sauvakävely ja toiseksi olen polkenut tuota kuntopyörää.
Aikaa käytän kerralla tuon mainitsemani tunnin tai joskus ylikin.
Pienoinen hiki ja hengästyminen on tehoni.
Keskisykkeeni noin 125-130.
Kaloreita kuluu noin 500-600 / tunti.
Onko tämä sopiva tahti?
Minusta tämä tahti tuntuu kivalta.
Reisissä oleva löysä on selvästi alkanut kiinteytyä.
Toisin sanoen olen tosi tyytyväinen itseeni.
Olisi kiva tietää konkareiden mielipiteitä.
- idel
aivan mahdotonta arvioida kohtuullista kulutusta, täysin henkilökohtainen asia, paino ym. seikat vaikuttavat, käytä sykemittaria niin näet paljonko kuluu....
mutta muuten ihmetyttää tavallisten kuntoilijoiden tai ainakin joidenkin sauvakävely, kun tuntuu että niillä kävelyvauhti vain hidastuu ja energiankulutus vähenee kun sauvojen kanssa yrittävät työnnellä tai kannattelevat niitä pahimmassa tapauksessa, eivätkä keskity itse kävelyvauhdin ylläpitämiseen, sauvojenhan pitäisi lisätä kävelyvauhtia ja tuoda siten lisätehoa kävelyyn, mutta harvat osaavat sitä niin tehdä..- ap sauvailija
Tehoja tuntuu minulta ainakin löytyvän.
Kuvittelen niin .
Aina on pienoinen hiki tullessani perille.
Vastaantulijoita ei siinä vauhdissa tunnista
olen niin keskittynyt menooni.
Toiseksi nautin kävelystä.
En ole mikään huippukuntoilija, vaan
olen entinen sohvaperuna.
Nykyään tunnen kuuluvani ryhmään sportti.
Tai ainakin tulossa siihen ryhmään.
Olenkin aikeissa teettää itselleni paidan,
jossa teksti:
kaikki on mahdollista
EX-SOHVAPERUNA
-50 KG - sauvakävelijä
ap sauvailija kirjoitti:
Tehoja tuntuu minulta ainakin löytyvän.
Kuvittelen niin .
Aina on pienoinen hiki tullessani perille.
Vastaantulijoita ei siinä vauhdissa tunnista
olen niin keskittynyt menooni.
Toiseksi nautin kävelystä.
En ole mikään huippukuntoilija, vaan
olen entinen sohvaperuna.
Nykyään tunnen kuuluvani ryhmään sportti.
Tai ainakin tulossa siihen ryhmään.
Olenkin aikeissa teettää itselleni paidan,
jossa teksti:
kaikki on mahdollista
EX-SOHVAPERUNA
-50 KGmielestäni sauvojen kanssa matka taittuu paljon ripsakammin, eivät menoa ainakaan hidasta. Kävelyyn tulee selkeä rytmi joka vie mennessään, voisi kävellä loputtomiin... olen vannoutunut sauvakävelijä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875