Miksei media tee mitään?!?!

-Nixu-

Iltalehti uutisoi tänään (14.11) teinitytön raiskauksesta. http://www.iltalehti.fi/2005/11/15/200511150125532_uu.shtml
Sinänsa ikävä tapahtuma, mutta ajatelkaapa, jos raiskaajina olisi ollut pitkätukka-poikia esim. C.O.B.H.C:n paidalla ja ketjuilla varustautuneina, niin olisi juttu lööpeissä! HEAVY-ROCKARIT RAISKASIVAT TEINITYTÖN tai vastaavaa.
Kuka muistaa aikoinaan lööpin "NAINEN RAISKATTIIN HEAVY-KONSERTIN AIKANA". Kyseessä oli muistaakseni (en varma) vuoden 2001 Oulu Festival, jossa parkkipaikalla joku nainen joutui seksuaalisen väkivallan kohteeksi. Heavyllä voidaan näemmä myydä paremmin. Jos lööppi olisi ollut "Nainen raiskattiin Oulussa" niin se tuskin olisi ylittänyt edes uutiskynnystä. :(
hyvä lööppi olisi "Kymmeniä raiskattiin helluntailiikkeen teekutsujen aikana" Ja sisätekstissä voitaisiin mainita "maailmanlaajuisesti".

Noin... tulipahan taas avauduttua. ;-)

11

1619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laitainen

      Rock'n'roll oli alunperin kapinallista ja valtavirtaa vastustavaa. Ei enää - lähes ainoa musiikin genre, joka valtavirran mielestä on edes jotenkin vaarallista, on metalli. (Vaikka mitä vaarallista nykyajan metallissa onkaan, loppujen lopuksi?)

    • Zapp

      Nii ja lisäksi "Kylien alkot varautuneet aikaisenpaa vuotta paremmin helluntailiikkeen kesä juhlii"

    • Uskix

      Metallin isä, Saatana, ajaa metallimiehiä tekemään pahoja asioita niin usein, että on ihme, kun media niinkin HARVOIN uutisoi niistä. No, toisaalta, kun on ovela, ja suunnittelee rikoksensa huolella niin ei jää kiinni. Kun Suomessa katoaa vuosittain 400 ihmistä jäljettömiin, niin voi vain arvailla, kuinka moni heistä joutuu metallimiesten suihin tai heidän rituaaliuhrauksensa jälkeen sotketuksi johonkin suohon. Ja mitä te vingutte kun media pitää teitä pahoina? Siihenhän te pyritte! Pahuudellannehan te kerskailette.

      • -Nixu-

        Nyt ei pidä sekoittaa asioita. Metalli metallina ja ns. "norjalainen kirkonpolttohevi" on oma asiansa.
        Lisäksi pitää vielä erottaa show-elämä, jota monet artistit tekevät.
        Ja millä perusteella Saatana on metallin isä???


      • Levyseppähitsaaja

        ...unohtanut ottaa lääkkeesi tänään? Voi mennä polla sekaisin, jos niin käy. Tästähän se nähdään taas kerran.


      • siehän et taida oikein täys järkinen olla... Mitäs se the rain, vaskikäärme ja P.O.D soittaa metallia mutta sanat on jeesusta ja jumalaa.

        Mitens se mahtava kirja sanoin... "Se haittää ensimmäisen kiven joka ei ole tehnyt ikinä syntiä" Ja jos vaität että ettet ole ikinä tehnyt syntiä niin etsin sut sielt missä olet ja näytän sulle synnit. ja lopuksi Uskix HAISTA PASKA!!! Uskonto on vaan heikkomielisille jotka ei pärjää elämässään ilman mielikuvitus kaveria...

        Minäköhän minua pidettäisiin jos alkaisin puhua vaaleanpunaiselle ekku jänikselle?


      • Osculum
        -Nixu- kirjoitti:

        Nyt ei pidä sekoittaa asioita. Metalli metallina ja ns. "norjalainen kirkonpolttohevi" on oma asiansa.
        Lisäksi pitää vielä erottaa show-elämä, jota monet artistit tekevät.
        Ja millä perusteella Saatana on metallin isä???

        kirkonpolttohevi ei ole metallia vai? Kyllä se on ihan siinä missä kaikki muukin metalli. Asia erikseen on sitten se, mistä musassa lauletaan ja kuinka kirjaimellisesti ne sanat otetaan.


      • Osculum kirjoitti:

        kirkonpolttohevi ei ole metallia vai? Kyllä se on ihan siinä missä kaikki muukin metalli. Asia erikseen on sitten se, mistä musassa lauletaan ja kuinka kirjaimellisesti ne sanat otetaan.

        häh??? Minustakin se norjalainen blackkis on jotain muuta kuin metallia eikös se ole blackmetallia joka on ns; saatanapalvojien virsikirja. Mutta jokaisella on oma näkemys mutta se on aivan varmaa että mikään musiikki ei tee kenestäkään syntistä tai pahaa ihmistä jos on oikeasti mieleltään terve. Mutta kännispäissään joku musiikki saattaa tuoda pahoja tuntemuksia pintaan... esim; jos joku perkele soittaa kaija koota silloin ku olen humalassa niin sitten saatan suuttua tosi pahasti


      • Osculum
        Spederik kirjoitti:

        häh??? Minustakin se norjalainen blackkis on jotain muuta kuin metallia eikös se ole blackmetallia joka on ns; saatanapalvojien virsikirja. Mutta jokaisella on oma näkemys mutta se on aivan varmaa että mikään musiikki ei tee kenestäkään syntistä tai pahaa ihmistä jos on oikeasti mieleltään terve. Mutta kännispäissään joku musiikki saattaa tuoda pahoja tuntemuksia pintaan... esim; jos joku perkele soittaa kaija koota silloin ku olen humalassa niin sitten saatan suuttua tosi pahasti

        Suora lainaus itseltäsi: "Minustakin se norjalainen blackkis on jotain muuta kuin metallia eikös se ole blackmetallia joka on ns; saatanapalvojien virsikirja."

        Argumenttisi kumoaa itse itsensä, koska tuo metal blackin perässähän tarkoittaa, että kyse on metallista... Ja väitteen saatananpalvojien virsikirjasta voi huvittavuudessaan jättää omaan arvoonsa. Tuo viimeinen ajatus taas on koko tämän keskustelun ydin, ja olen samaa mieltä siitä.


      • kaetsu
        Spederik kirjoitti:

        siehän et taida oikein täys järkinen olla... Mitäs se the rain, vaskikäärme ja P.O.D soittaa metallia mutta sanat on jeesusta ja jumalaa.

        Mitens se mahtava kirja sanoin... "Se haittää ensimmäisen kiven joka ei ole tehnyt ikinä syntiä" Ja jos vaität että ettet ole ikinä tehnyt syntiä niin etsin sut sielt missä olet ja näytän sulle synnit. ja lopuksi Uskix HAISTA PASKA!!! Uskonto on vaan heikkomielisille jotka ei pärjää elämässään ilman mielikuvitus kaveria...

        Minäköhän minua pidettäisiin jos alkaisin puhua vaaleanpunaiselle ekku jänikselle?

        Tiedäppä vaikka 2000 vuoden päästä sinua pidetään pyhänä profeettana jolla oli visio taivaspaikasta.

        Näin siis jos tämä ekku possessioi sinut puhumaan kielillä, kaatuilemaan holtittomasti ja kirjoittamaan hengelliseksi luokiteltavaa tekstiä.

        vuosituhannen tai parin päästä usa:n kaltainen konservatiivi-sotilas valtio seilailee ympäri maita ja mantuja ristiretkeilemässä pyhän ekkun nimeen. heh.

        joopasjoo.


      • Paha(ko)

        Se, että väittää Saatanaa metallin isäksi, on aika paksua paskaa suoraan sanottuna.
        Olen Spederikin kanssa samoilla linjoilla siitä, että musiikki ei tee kenestäkään paholaista. Itse satun tuota "norjalaista kirkonpolttoheviä" kuuntelemaan enkä pidä itseäni minään Saatananpalvojana tai muuten pahempana ihmisenä kuin muut ns. normaalin metallin kuuntelijat.
        Ja mitä tuohon mediaan tuli tuossa aloituskommentissa, niin melkeenpä puolet nuista hautarauhan rikkomisista on tehnyt joku muu kuin oikea Saatanankirkkoon kuuluva henkilö tai ryhmä/jengi tai miksi sitä kukainenkin haluaa kutsua. En tietenkään voi olla varma kyseisestä asiasta. Ja en oikein jaksa uskoa siihen, että joku itseään kunnioittava metallisti viitsisi edes kidnapata ketään. Ja Suomen maassa ei ole kovin montaa rituaalimurhaakaan tehty, jossa olisi käytetty ihmistä uhrina.

        Miten niin kerskaillaan!?
        Mielestäni tuo on aivan naurettava väite. Jos tyyppi on läpeensä paha, niin kyllä se näkyy päälle päin ja käytöksessä eikä sitä tarvitse kuuluttaa koko kaikkialla.

        Tämä on vain minun näkemykseni asiasta, uskokoot kaikki mitä lystää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe