Erotic Housen Miitti!

hunajapeipeh*[happy]

Hei Immeiset!
Taas olisi Miitin aika..eli 10.12 kello 18.00 eteenpäin on vuoden paras tapahtuma ja ei siis kannata jäädä pois ;)
Paikkana on Helsinki ja Mikonkadun Hemingways (aikatalo).
Kysymyksiä otan vastaan minä ja minut saa varmimmin kiinni Erotic Housesta :)
Toivon, että mahdollisimman moni osallistuisi!

21

3954

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mr_Tampax

mäkin tuun jos siellä on viinaa ja villejä naisia! =)

• hunajapeipeh*[happy]

mää tiesin et sinnuu voi luottaa.. ;)

• CayennePieni

Eli tää tyttö tulee kans!

• No sehän nähdään, kannattaako jäädä pois, kiusallanikaan en lähde Suomen toiseen päähän ihan siksi, että väitit sen olevan vuoden paras tapahtuma :P

Ei varmaan tule ikävä kellään silti :)

• hunajapeipeh*[happy]

kyl se on..usko vaan! ;) tai ainakin yritän siitä parhaani mukaan tehdä sellaisen..mut niin..en mäkään ehkä lähtis niin kaukaa.tai no..mikä on kenenkin kaukana :)

• Norah20

Ei Tamppi tainnu viimekskään enää sitä viinaa pahemmin tarvita, kun silmät harotti siihen malliin jo paikalle saavuttaessa :D

Käytsä Tamppi usein täällä? ;)

Ja Kaitsuhan nyt lähtee vaikka maailman ääriin, jos kerran on peipejä paikalla =)

• En minä nyt (ihan) niin helppo kuitenkaan ole :)

Teidän pitää järkätä sinne intternetyhteys ja joku kertomaan zättiin kaikki tapahtumat.

• hunajapeipeh*[happy]
        Kaitzschu kirjoitti:

En minä nyt (ihan) niin helppo kuitenkaan ole :)

Teidän pitää järkätä sinne intternetyhteys ja joku kertomaan zättiin kaikki tapahtumat.

Mä teen sit selvän luennon siitä illasta et mitä on tapahtunu ja sillattiis.. :) pitäs järkkää jonnekin vähän kauemmas joku miitti et sit pääsis nekin jotka ei tänne etelä-suomeen välttämättä pääse... :)

• Ujohko*76

Uskaltaiskohan ujompikin mies liittyä seuraan? Miten porukan tunnistaa?

• hunajapeipeh*[happy]

Tietty uskaltaa, ja äänestä varmaan tunnistaa :) minun kuvat voi tietty käydä kattoon www.irc-galleria.net ja nimellä Rinsessa^, jolloin minut ainakin tunnistaa ja silloin suuntaat sinne! Tervetuloa! :D

• hunajapeipeh*[happy]

Eli minut tunnistaa siis siitä että käytte ennen miittiä katsomassa kuvani www.irc-galleria.net ja nimellä Rinsessa^. Tulkkee sit nykimään olemattomasta hihastani :D

• hunajapeipeh*[happy]

ELi EroticHousella on nyt omat sivut joissa on kaiki tieto miiteistä ja muusta :) Osoite on http://erotichouse.no-ip.org Varautukaa ettei se toimi välttämättä IE:n tai Operan selaimilla!

• rule

mie yritän tulla tällä kertaa mukaan.. jos vain pääsee. :)

• Hellraiser

joo messis ollaan ellei ihmeempiä satu... =)

• Hellraiser

Elikkä en sit tullutkaan, mutta olikos teillä hyvä miitti? =)

• hunajapeipeh*[happy]

Ilmeisesti kaikki muutkin ajatteli niinkuin sinä ja kukaan ei tullu...ainakaan mulle mitään sanoo...mä miitin sit onneks yhen kamun siel ja mulla oli loppujen lopuks kamalan kivaa...että kiitän vaan kovasti kaikkia.......

• hunajapeipeh*[happy] kirjoitti:

Ilmeisesti kaikki muutkin ajatteli niinkuin sinä ja kukaan ei tullu...ainakaan mulle mitään sanoo...mä miitin sit onneks yhen kamun siel ja mulla oli loppujen lopuks kamalan kivaa...että kiitän vaan kovasti kaikkia.......

Minähän ilmaisin omalla toiminnallani jotain sen suuntaista, ettei kannata mainostaa sitä vuoden parhaaksi :)

• hunajapeipeh*[happy]
        Kaitzschu kirjoitti:

Minähän ilmaisin omalla toiminnallani jotain sen suuntaista, ettei kannata mainostaa sitä vuoden parhaaksi :)

mulla ainakin oli huippuhauskaa.. :D :D

• Cay

Mä olisin edelleenkin tullut, mutta kuten sanoin, en saanut poikaa hoitoon

• Sivusta seuraaja

Taisi käydä niin että 5 on parempi ko 0??

• hunajapeipeh*[happy]

kuka on sanonu jotain muuta? mut onneks en ollu kuitenkaa koko iltaa yksin vaan menoa kyl piisas....

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      60
      3525
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2951
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      2828
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      355
      1907
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1132
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1121
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      203
      1069
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      889
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      45
      880
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      105
      877
    Aihe