eli tossa se jo tuli
mä haluun tää tulee se tuli siihe!!! ja te ette ees lue voisitte alottaa selittää
ne kaikki vihaa muo eikä lue ja sano yhtää mitää
tette välitä muist! te sanoitte joku aika että mee ittees vaikka ei pysty vaan niitte pitäs ite!
mix mun aiheita ei LUETA
40
888
Vastaukset
- luke67
Luettu ja vastattu.
Oleks tyytyväinen?- Norma-Ali
keitten pitäs olla enkä mä! sä luit ja mä vastasin kans vaikkei tekis mieli enää teille ku ette puhu ikinä ja ku mä suutu ni mä en etten puhus niinku TE. se o nii VÄÄRIN!
Muo ei kohdella näin!!! - luke67
Norma-Ali kirjoitti:
keitten pitäs olla enkä mä! sä luit ja mä vastasin kans vaikkei tekis mieli enää teille ku ette puhu ikinä ja ku mä suutu ni mä en etten puhus niinku TE. se o nii VÄÄRIN!
Muo ei kohdella näin!!!Vastailun.
- Norma-Ali
luke67 kirjoitti:
Vastailun.
eli sä et lukenu sitäkää ku sanoit mä sanoin et on TÖRKEETÄ et ei puhu mitää ku on suuttunu ja sä oot etkä kerro mitää
luin........... nyt ainaskii mie.....=:0)
- Norma-Ali
mä huomasin ja laitan tän ku kukaa muu ei laita mitää ni ku sä laitoit ton ni luitko sä kans ku mä en puhunu muusta enkä mä usko netissä että kaikki ois heti totta
- quistis
Quu ei ole mitään ei ketään:o/
- Norma-Ali
ootpas mä mutku en luota suhu ku haluisin et muut sanos ja sä kans miks nauroit mulle mun päivä alko menee siks piloille
- quistis
Norma-Ali kirjoitti:
ootpas mä mutku en luota suhu ku haluisin et muut sanos ja sä kans miks nauroit mulle mun päivä alko menee siks piloille
naurua..Quu tykkää Susta,,,Siks nauroi...Tuli hyvä fiilis sun jutuiosta...:o)
- Norma-Ali
quistis kirjoitti:
naurua..Quu tykkää Susta,,,Siks nauroi...Tuli hyvä fiilis sun jutuiosta...:o)
mäkin susta vähän
- quistis
Norma-Ali kirjoitti:
mäkin susta vähän
on paljon enemmän,kuin ei mitään:o)
- Norma-Ali
quistis kirjoitti:
on paljon enemmän,kuin ei mitään:o)
ku kaikki aina laittaa mun suuhu sanoja ku mä sanoin sen siks että tarkotin eri juttua ku sitä että vähä ois vähemmän ku paljon ja se muo laittaa vihaks ei se toine
- quistis
Norma-Ali kirjoitti:
ku kaikki aina laittaa mun suuhu sanoja ku mä sanoin sen siks että tarkotin eri juttua ku sitä että vähä ois vähemmän ku paljon ja se muo laittaa vihaks ei se toine
vastaushan oli ihan retorinen...Vain sellainen...
- Norma-Ali
quistis kirjoitti:
vastaushan oli ihan retorinen...Vain sellainen...
kaikki nää on sellasia mitä kerroit äske en muista sitä mikä se sana oli enkä kato ku aloin laittamaa
mut nääki on sit sellasii et ei tartte ottaa reaktioja näistäkää ku sä oot kaikista kivin keitä täällä on ollu ja sanonu mulle - quistis
Norma-Ali kirjoitti:
kaikki nää on sellasia mitä kerroit äske en muista sitä mikä se sana oli enkä kato ku aloin laittamaa
mut nääki on sit sellasii et ei tartte ottaa reaktioja näistäkää ku sä oot kaikista kivin keitä täällä on ollu ja sanonu mulleTääkin vain kirjoittaa ei haluu vastauksia....;o)
- Norma-Ali
quistis kirjoitti:
Tääkin vain kirjoittaa ei haluu vastauksia....;o)
oot ku sä sanoit ihan eri jutun taas ku mitä laitoin ei se liittyny kumpaanka ollenkaa ja se silmän isku
- quistis
Norma-Ali kirjoitti:
oot ku sä sanoit ihan eri jutun taas ku mitä laitoin ei se liittyny kumpaanka ollenkaa ja se silmän isku
Ai ei vai?? Quu rakastaa Harleqiinejä...:o)
- Norma-Ali
quistis kirjoitti:
Ai ei vai?? Quu rakastaa Harleqiinejä...:o)
mä luulen et sä sanoit et sä vähän tykkäät musta ja sit että harlequineista siitä jollekki saattaa tulla luulo et on mä vaikka on eri
- quistis
Norma-Ali kirjoitti:
mä luulen et sä sanoit et sä vähän tykkäät musta ja sit että harlequineista siitä jollekki saattaa tulla luulo et on mä vaikka on eri
Pitää lukee niinkuin siinä seisoo:o)
Sä olet sä...Tykkään kyllä...Myäs niistä surullisistakin hahmoista:o) - Norma-Ali
quistis kirjoitti:
Pitää lukee niinkuin siinä seisoo:o)
Sä olet sä...Tykkään kyllä...Myäs niistä surullisistakin hahmoista:o)nii, mistä ihmee hahmoista
- quistis
Norma-Ali kirjoitti:
nii, mistä ihmee hahmoista
jotka nauravat,vaikka sydäntä särkee!!
- Turun Flikka
sun juttus, mää en vaan tiärä mitä tohon nyssit sanosis. Enkä mää sua täsä ruppee vihhaamaan, mullon tärkkiämpääki tekemist, ku vihata muit ihmissi.
- Norma-Ali
turku tai quulaiset!!! ne sanoo kaikki on sit suuttuu ja ei puhu
- Norma-Ali
te ootte kaikki vaa nii muo vastaan et haluutte suututtaa tahalteen te ootte vaa nii vihasia ette haluu puhua mun kaa mitää vaa keskenää
nyt ei ainakaa oo mun syy et on päivä pilalla ku kaikki aina sanoo!!- kiivetä
ylös sieltä itsesäälikuopasta, kyllä se aurinko paistaa vielä sullekki, :)))))))))))))
- Norma-Ali
kiivetä kirjoitti:
ylös sieltä itsesäälikuopasta, kyllä se aurinko paistaa vielä sullekki, :)))))))))))))
sä oot eri mieltä mun kaa ni mäkin oon sit sun kaa mä en kiipee ku menee luut ja käsi katki ja pii paa ja tuu ite alas!
- hemmetin
Norma-Ali kirjoitti:
sä oot eri mieltä mun kaa ni mäkin oon sit sun kaa mä en kiipee ku menee luut ja käsi katki ja pii paa ja tuu ite alas!
sun kuoppas sit oikeen on?
Mä tuon tikkaat, ku sanot vaan kuin pitkät. ;)))) - Norma-Ali
hemmetin kirjoitti:
sun kuoppas sit oikeen on?
Mä tuon tikkaat, ku sanot vaan kuin pitkät. ;))))sun tikkaas ku sä kuitenki oot sahannu niitä katki eikä näy mä en luota netissä kehenkää!!
- Norma-Ali
ku te ootte sellasia että pitäs kirjottaa kaikki nii että lukis vähän että jaksas eikä näi paljon kaikkia reaktioja
- Norma-Ali
nyt se tuli ku te luitte kumminki ja ootte sittenki aika sellasia että vähä luette mut ei se silti sitä kato ku voi tän avata eikä lukee nii mä luulen
- on..
Norma-Ali kirjoitti:
nyt se tuli ku te luitte kumminki ja ootte sittenki aika sellasia että vähä luette mut ei se silti sitä kato ku voi tän avata eikä lukee nii mä luulen
ollaan jo tiedetty, kun hän on, mutten kerro kellekkää vaa
- Norma-Ali
on.. kirjoitti:
ollaan jo tiedetty, kun hän on, mutten kerro kellekkää vaa
mä huomasin sen jo kun yks laitto siitä jo suo ennen!
- voi..
Norma-Ali kirjoitti:
mä huomasin sen jo kun yks laitto siitä jo suo ennen!
mitenkä lukee, eikä vastata semmoselle, joka kirjottaa aina; suo, kun tarkottaa; sua. ;((
- Norma-Ali
voi.. kirjoitti:
mitenkä lukee, eikä vastata semmoselle, joka kirjottaa aina; suo, kun tarkottaa; sua. ;((
sellaselle kuka laittaa kaks pistettä vaikka oikeesti niitä on kolme!
- menee...
Norma-Ali kirjoitti:
sellaselle kuka laittaa kaks pistettä vaikka oikeesti niitä on kolme!
äläs nyt, en se ollu minä, joka ensin kaks pistettä laitoin, sä puhut nyt monille monessa paikkaa, ja et tiedä kenelle...
- Norma-Ali
menee... kirjoitti:
äläs nyt, en se ollu minä, joka ensin kaks pistettä laitoin, sä puhut nyt monille monessa paikkaa, ja et tiedä kenelle...
käärmeiseks?
- bää
Norma-Ali kirjoitti:
käärmeiseks?
no ei mee, mutta vie liikaa aikaa, on taas mentävä: psst. piristä vähän Nikkilää, sillä reppu tyhjä.
- parhaaseen
aa ryhmään niin siksi niitä ei lueta
- masa
ja syvälle!
- Norma-Ali
kerra upposinki aika syvää mut sit mä pääsin ku joku sun kaltane tuli ja nosti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071173
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt621133Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146856Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64853- 68757
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel107649Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto93607- 54588
- 78571
- 39528