mix mun aiheita ei LUETA

Norma-Ali

eli tossa se jo tuli

mä haluun tää tulee se tuli siihe!!! ja te ette ees lue voisitte alottaa selittää

ne kaikki vihaa muo eikä lue ja sano yhtää mitää

tette välitä muist! te sanoitte joku aika että mee ittees vaikka ei pysty vaan niitte pitäs ite!

40

888

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luke67

Luettu ja vastattu.
      Oleks tyytyväinen?

• Norma-Ali

keitten pitäs olla enkä mä! sä luit ja mä vastasin kans vaikkei tekis mieli enää teille ku ette puhu ikinä ja ku mä suutu ni mä en etten puhus niinku TE. se o nii VÄÄRIN!

Muo ei kohdella näin!!!

• luke67
        Norma-Ali kirjoitti:

keitten pitäs olla enkä mä! sä luit ja mä vastasin kans vaikkei tekis mieli enää teille ku ette puhu ikinä ja ku mä suutu ni mä en etten puhus niinku TE. se o nii VÄÄRIN!

Muo ei kohdella näin!!!

Vastailun.

• Norma-Ali
        luke67 kirjoitti:

Vastailun.

eli sä et lukenu sitäkää ku sanoit mä sanoin et on TÖRKEETÄ et ei puhu mitää ku on suuttunu ja sä oot etkä kerro mitää

• luin........... nyt ainaskii mie.....=:0)

• Norma-Ali

mä huomasin ja laitan tän ku kukaa muu ei laita mitää ni ku sä laitoit ton ni luitko sä kans ku mä en puhunu muusta enkä mä usko netissä että kaikki ois heti totta

• quistis

Quu ei ole mitään ei ketään:o/

• Norma-Ali

ootpas mä mutku en luota suhu ku haluisin et muut sanos ja sä kans miks nauroit mulle mun päivä alko menee siks piloille

• quistis
        Norma-Ali kirjoitti:

ootpas mä mutku en luota suhu ku haluisin et muut sanos ja sä kans miks nauroit mulle mun päivä alko menee siks piloille

naurua..Quu tykkää Susta,,,Siks nauroi...Tuli hyvä fiilis sun jutuiosta...:o)

• Norma-Ali
        quistis kirjoitti:

naurua..Quu tykkää Susta,,,Siks nauroi...Tuli hyvä fiilis sun jutuiosta...:o)

mäkin susta vähän

• quistis
        Norma-Ali kirjoitti:

mäkin susta vähän

on paljon enemmän,kuin ei mitään:o)

• Norma-Ali
        quistis kirjoitti:

on paljon enemmän,kuin ei mitään:o)

ku kaikki aina laittaa mun suuhu sanoja ku mä sanoin sen siks että tarkotin eri juttua ku sitä että vähä ois vähemmän ku paljon ja se muo laittaa vihaks ei se toine

• quistis
        Norma-Ali kirjoitti:

ku kaikki aina laittaa mun suuhu sanoja ku mä sanoin sen siks että tarkotin eri juttua ku sitä että vähä ois vähemmän ku paljon ja se muo laittaa vihaks ei se toine

vastaushan oli ihan retorinen...Vain sellainen...

• Norma-Ali
        quistis kirjoitti:

vastaushan oli ihan retorinen...Vain sellainen...

kaikki nää on sellasia mitä kerroit äske en muista sitä mikä se sana oli enkä kato ku aloin laittamaa

mut nääki on sit sellasii et ei tartte ottaa reaktioja näistäkää ku sä oot kaikista kivin keitä täällä on ollu ja sanonu mulle

• quistis
        Norma-Ali kirjoitti:

kaikki nää on sellasia mitä kerroit äske en muista sitä mikä se sana oli enkä kato ku aloin laittamaa

mut nääki on sit sellasii et ei tartte ottaa reaktioja näistäkää ku sä oot kaikista kivin keitä täällä on ollu ja sanonu mulle

Tääkin vain kirjoittaa ei haluu vastauksia....;o)

• Norma-Ali
        quistis kirjoitti:

Tääkin vain kirjoittaa ei haluu vastauksia....;o)

oot ku sä sanoit ihan eri jutun taas ku mitä laitoin ei se liittyny kumpaanka ollenkaa ja se silmän isku

• quistis
        Norma-Ali kirjoitti:

oot ku sä sanoit ihan eri jutun taas ku mitä laitoin ei se liittyny kumpaanka ollenkaa ja se silmän isku

Ai ei vai?? Quu rakastaa Harleqiinejä...:o)

• Norma-Ali
        quistis kirjoitti:

Ai ei vai?? Quu rakastaa Harleqiinejä...:o)

mä luulen et sä sanoit et sä vähän tykkäät musta ja sit että harlequineista siitä jollekki saattaa tulla luulo et on mä vaikka on eri

• quistis
        Norma-Ali kirjoitti:

mä luulen et sä sanoit et sä vähän tykkäät musta ja sit että harlequineista siitä jollekki saattaa tulla luulo et on mä vaikka on eri

Pitää lukee niinkuin siinä seisoo:o)
        Sä olet sä...Tykkään kyllä...Myäs niistä surullisistakin hahmoista:o)

• Norma-Ali
        quistis kirjoitti:

Pitää lukee niinkuin siinä seisoo:o)
        Sä olet sä...Tykkään kyllä...Myäs niistä surullisistakin hahmoista:o)

nii, mistä ihmee hahmoista

• quistis
        Norma-Ali kirjoitti:

nii, mistä ihmee hahmoista

jotka nauravat,vaikka sydäntä särkee!!

• Turun Flikka

sun juttus, mää en vaan tiärä mitä tohon nyssit sanosis. Enkä mää sua täsä ruppee vihhaamaan, mullon tärkkiämpääki tekemist, ku vihata muit ihmissi.

• Norma-Ali

turku tai quulaiset!!! ne sanoo kaikki on sit suuttuu ja ei puhu

• Norma-Ali

te ootte kaikki vaa nii muo vastaan et haluutte suututtaa tahalteen te ootte vaa nii vihasia ette haluu puhua mun kaa mitää vaa keskenää

nyt ei ainakaa oo mun syy et on päivä pilalla ku kaikki aina sanoo!!

• kiivetä

ylös sieltä itsesäälikuopasta, kyllä se aurinko paistaa vielä sullekki, :)))))))))))))

• Norma-Ali
        kiivetä kirjoitti:

ylös sieltä itsesäälikuopasta, kyllä se aurinko paistaa vielä sullekki, :)))))))))))))

sä oot eri mieltä mun kaa ni mäkin oon sit sun kaa mä en kiipee ku menee luut ja käsi katki ja pii paa ja tuu ite alas!

• hemmetin
        Norma-Ali kirjoitti:

sä oot eri mieltä mun kaa ni mäkin oon sit sun kaa mä en kiipee ku menee luut ja käsi katki ja pii paa ja tuu ite alas!

sun kuoppas sit oikeen on?
        Mä tuon tikkaat, ku sanot vaan kuin pitkät. ;))))

• Norma-Ali
        hemmetin kirjoitti:

sun kuoppas sit oikeen on?
        Mä tuon tikkaat, ku sanot vaan kuin pitkät. ;))))

sun tikkaas ku sä kuitenki oot sahannu niitä katki eikä näy mä en luota netissä kehenkää!!

• Norma-Ali

ku te ootte sellasia että pitäs kirjottaa kaikki nii että lukis vähän että jaksas eikä näi paljon kaikkia reaktioja

• Norma-Ali

nyt se tuli ku te luitte kumminki ja ootte sittenki aika sellasia että vähä luette mut ei se silti sitä kato ku voi tän avata eikä lukee nii mä luulen

• on..
        Norma-Ali kirjoitti:

nyt se tuli ku te luitte kumminki ja ootte sittenki aika sellasia että vähä luette mut ei se silti sitä kato ku voi tän avata eikä lukee nii mä luulen

ollaan jo tiedetty, kun hän on, mutten kerro kellekkää vaa

• Norma-Ali
        on.. kirjoitti:

ollaan jo tiedetty, kun hän on, mutten kerro kellekkää vaa

mä huomasin sen jo kun yks laitto siitä jo suo ennen!

• voi..
        Norma-Ali kirjoitti:

mä huomasin sen jo kun yks laitto siitä jo suo ennen!

mitenkä lukee, eikä vastata semmoselle, joka kirjottaa aina; suo, kun tarkottaa; sua. ;((

• Norma-Ali
        voi.. kirjoitti:

mitenkä lukee, eikä vastata semmoselle, joka kirjottaa aina; suo, kun tarkottaa; sua. ;((

sellaselle kuka laittaa kaks pistettä vaikka oikeesti niitä on kolme!

• menee...
        Norma-Ali kirjoitti:

sellaselle kuka laittaa kaks pistettä vaikka oikeesti niitä on kolme!

äläs nyt, en se ollu minä, joka ensin kaks pistettä laitoin, sä puhut nyt monille monessa paikkaa, ja et tiedä kenelle...

• Norma-Ali
        menee... kirjoitti:

äläs nyt, en se ollu minä, joka ensin kaks pistettä laitoin, sä puhut nyt monille monessa paikkaa, ja et tiedä kenelle...

käärmeiseks?

• bää
        Norma-Ali kirjoitti:

käärmeiseks?

no ei mee, mutta vie liikaa aikaa, on taas mentävä: psst. piristä vähän Nikkilää, sillä reppu tyhjä.

• parhaaseen

aa ryhmään niin siksi niitä ei lueta

• masa

ja syvälle!

• Norma-Ali

kerra upposinki aika syvää mut sit mä pääsin ku joku sun kaltane tuli ja nosti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      107
      1173
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      62
      1133
    3. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      146
      856
    4. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      64
      853
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      68
      757
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      107
      649
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      93
      607
    8. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      54
      588
    9. 78
      571
    10. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      528
    Aihe