Deuteronomium tekee keikan

Ddd

Ulkomaillakin huomattavasti huomiota saanut death metal -bändi kasaa neljän vuoden jälkeen itsensä ja soittaa ensi juhannuksena OHM-Festeillä. Kyseessä tulee olemaan vain tämä yksi keikka.
http://koti.mbnet.fi/~kpaju/deuteronomium/

10

506

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taival

Sehän on kiva...

Kai joitakin sitten kiinnostaa legendoilta huonosti matkittu Death-Rock... Ja sanoituksellisena ideana hihhulien meiningit. Jee jee jeesus, jne.

Voisi siis tiivistää: Paskaa!

• Ddd

Paskaa tai ei, mutta hyvin on porukkaan iskenyt ainakin Spell of Hell.

• Taival
        Ddd kirjoitti:

Paskaa tai ei, mutta hyvin on porukkaan iskenyt ainakin Spell of Hell.

Määrittele "iskenyt hyvin".

• Ddd
        Taival kirjoitti:

Määrittele "iskenyt hyvin".

Jotkut kuuntelevat musiikkia, eivätkä sanoja. Jos musiikki on hyvää, niin sitä silloin kuunnellaan. Teinihevarien keskuudessa tosin pitää olla niin true, että hiemankin kristinuskoon viittaava bändi ei käy.

• Taival
        Ddd kirjoitti:

Jotkut kuuntelevat musiikkia, eivätkä sanoja. Jos musiikki on hyvää, niin sitä silloin kuunnellaan. Teinihevarien keskuudessa tosin pitää olla niin true, että hiemankin kristinuskoon viittaava bändi ei käy.

Minun kuulemani kommentit ovat olleet sen suuntaisia, että samaa paskaa saa paremmin toteutettuna monelta bändiltä.
        Enpä nyt ole hirveästi ko. bändiä kuunnellut, mutta esim. Entombed soittaa samaa kamaa paljon paremmin ja fiksummilla sanoituksilla.
        Vaan mikäs siinä jos tykkää korvikebändeistä. "White Metal", my ass.
        Teiniä musta ei enää saa tekemälläkään, mutta en jaksa antaa minkäänlaista tukea yhtyeille, jotka kehottaa antamaan tukea niin läpimädälle instituutiolle kuin kristinusko.
        Toisille ehkä ratkaisee pelkkä musiikki, mulle ratkaisee kokonaisuus. Miksi laulaa mitään, jos ei kerran sanoituksilla ole merkitystä. Tekisivät instrumentaalishittiä sitten.

• __ni__
        Taival kirjoitti:

Minun kuulemani kommentit ovat olleet sen suuntaisia, että samaa paskaa saa paremmin toteutettuna monelta bändiltä.
        Enpä nyt ole hirveästi ko. bändiä kuunnellut, mutta esim. Entombed soittaa samaa kamaa paljon paremmin ja fiksummilla sanoituksilla.
        Teiniä musta ei enää saa tekemälläkään, mutta en jaksa antaa minkäänlaista tukea yhtyeille, jotka kehottaa antamaan tukea niin läpimädälle instituutiolle kuin kristinusko.
        Toisille ehkä ratkaisee pelkkä musiikki, mulle ratkaisee kokonaisuus. Miksi laulaa mitään, jos ei kerran sanoituksilla ole merkitystä. Tekisivät instrumentaalishittiä sitten.

Yleinen kristinuskon dissailu on kyllä niin teinien touhua.

• Taival
        __ni__ kirjoitti:

Yleinen kristinuskon dissailu on kyllä niin teinien touhua.

No tuon tyhmempää lausetta en ole kuullutkaan ihan hetkeen. :) Illan naurut sai siis tästä.

En nyt tosin kyllä tajunnut pointtia? Asioiden lammasmainen seuraaminenko sitten on fiksumpaa, vai mitä ajoit takaa?

• Ddd
        Taival kirjoitti:

Näin se on. Mutta tuosta jonkun komentista kristinuskosta olen samaa mieltä. Niin ja ei Entombedkaan huono oo.

• Taival

No juu, eiköhän tää hihhuleille provoilu taas ala riittää, ei tästäkään määrättömästi nauruja saa.

Ihan sama se mulle on mitä paskaa kukin kuuntelee tai kelle kumartaa ja kelle näyttää persettä. Onpahan niiden oikeasti innovatiivisten ja hyvien bändien keikoilla enemmän tilaa sitten. ;)

• kulkuri
        Taival kirjoitti:

No tuon tyhmempää lausetta en ole kuullutkaan ihan hetkeen. :) Illan naurut sai siis tästä.

En nyt tosin kyllä tajunnut pointtia? Asioiden lammasmainen seuraaminenko sitten on fiksumpaa, vai mitä ajoit takaa?

on asia jota voi harrastaa kaikissa piireissä. myös metallistien joukossa on paljon ihmisiä jotka eivät uskalla ajatella omilla aivoillaan vaan seuraavat metallistivirtaa tässä kristinusko on hanurista -jutussa, edes tuntematta kunnolla yhtään uskovaista tai muuta kuin kristinuskon verisen historian. siis homma toimii molemmin päin... se oli se pointti *lol*
        aivojen käyttö on sallittu kaikissa piireissä!! *grin*

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      132
      5381
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      31
      3862
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2480
    4. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      38
      2044
    5. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      24
      1753
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1704
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1640
    8. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1608
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      29
      1463
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      38