treffi-palsta suomi24

arhwh

On se kumma kun nykyään ei saa enää viestitellä pitempiä tekstejä perusteluineen, miksi haluaisi deittailla kyseisen henkilön kanssa. Eikö treffi-palsta ole juuri sen takia, että siellä on tarkoitus tavata uusia ihmisiä.

Vastasin eräällekin naiselle, joka haki seuraa, melko pitkästi ja huumoriakin käyttäen, yritin luoda alkutunnelmaa jos vaikka tärppäisi. Myöhemmin huomasin, että kaikkien muiden viestit olivat tyyliä, "moips" "kiva letti=)" "lol". Ei siis tämän rakentavempia viestejä.

Sitten huomasin, kun minulle oli tullut viesti tältä henkilöltä. Siinä luki "Mitä oikein tunget tänne palstalle kun en edes tunne sua. Ei mua kiinnosta mitä sä musta ajattelet. Mee muualle sekoilemaan. Mulla on täällä keskustelut menos mun frendien kans."

Hmmmm.... Mietin.. Onko suomi24 treffi-palstan tarkoitus siis se, että jo toisensa tuntevat saavat jutella siellä keskenään, mutta ulkopuoliset häädetään pois. Ja vielä aika "rakentavasti" siellä keskustellaan. Ensin joku kirjoittaa -lol- sitten toinen vastaa -:)-

Tällaistako on nykypäivän "deittailu"?????????

Mistä sitä oikeaa deittiseuraa saa, jotka ovat oikeasti kiinnostunut tapaamaan uusia ihmisiä????

6

5191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • välillä ihmettelen

      Kuvastaa verkkoviestinnän vaikeutta!! Jos sinua yhtään lohduttaa niin naurahtelin kuvauksellesi viestien syvällisyydestä "lol" vastaus: :-) Niinpä!! Rivien välistä voi helposti lukea enemmän kuin siellä onkaan, ei siihen kovin vilkasta mielkuvitusta tarvita.
      Surkein saamani viesti tuli ihmiseltä, jonka sivulla olin käynyt. Hän hermostui kurkkimisesta, nimitteli minua seksuaalivähemmistöön kuuluvaksi, komensi kirjoittamaan ja sioitteli päälle. Ja tällaiset kehottavat tarttumaan tilaisuuteen, huh huh!

    • ex-rouva-xs

      Olen miettinyt samaa. Olen vasta kirjautunut Treffi palstalle ja olisin valmis myös vaihtamaan ajatuksia ihan oikeista asioista. Kävin kahdesti Chatissa ja totesin, että siellä ei kukaan "puhu" juuri muuten kuin misä sinä edellä mainitsit, kysyin siitä, ei vastausta. Totesin, että se ei ole minun paikkani. Nyt olen alkanut miettimään samaa tuosta treffi palstasta, jos siellä ei voi jutella ihmisten kanssa nin missä sitten? Ihmeellistä...

    • toinen poika

      ei vaan ihme sulle semmoinne taphtuu mulle aina tuo homma taphtui.No unohda se akka kokona...

      Nyky naisia tosi vaikea luotta.Pillu tekee miehelle niin hulluksi..

    • heh

      Oon huomannu ton saman ilmiön...treffi palstalla tuntuu olevan pelkästään naisia jotka viettää siellä aikaansa ja ilkeilee kaikille jotka laittaa viestiä...eikö treffipalstan alkuperäinen tarkoitus ole nimenomaan se treffailu/kumppanin etsiminen eikä kaverien kanssa yhteydenpito...yhteyttä voi pitää mesen tms kanssa.

      • anne.maria

        oon huomannut saman ilmiön. Treffipalstalla ei haeta seuraa tai sitten sitä oikeaa etsimässä oleva mies hakee sitä 175cm /50kg blondia näyttelyesineeksi kavereilleen.

        oon jo niin tympiintyny tuohon palstaan et voi elämä sentää


      • Anonyymi

        ite haen seuraa ja jolta saa rakkautta ja huolenpitoa ja 44v nainen ja 163 pitkä


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1575
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1414
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1305
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1258
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1186
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe