kuinka moni sanoo rehellisesti olevansa YLI 50
anteeksi virheeni...ja myös sen ettei soita suutaan muille...
piti sanomani
36
1011
Vastaukset
- quistis
rehellisesti olevansa alle viisikymmentä.....voihan reilusti alle:o) Ei kai iällä ole merkitystä:o))
ei sillä olekkaan merkitystä tuntuu vaan niin et kaikki ois niin nuoria...hmmmm
ja nuoremmaks menee...ja toiseks ei täällä oo oikeeb mitään jutun juurta- quistis
ilottu kirjoitti:
ei sillä olekkaan merkitystä tuntuu vaan niin et kaikki ois niin nuoria...hmmmm
ja nuoremmaks menee...ja toiseks ei täällä oo oikeeb mitään jutun juurtaOnhan täällä hyviäkin juttuja...Musta tuntuu et huuhaa on mielialasta kii:o))
Juuh..Mä en muuten piruile tai kiusaa,,,Ainoastaan itseani mollailen:o)) quistis kirjoitti:
Onhan täällä hyviäkin juttuja...Musta tuntuu et huuhaa on mielialasta kii:o))
Juuh..Mä en muuten piruile tai kiusaa,,,Ainoastaan itseani mollailen:o))sen oon huomannu...joten se siittä....niin se mieliala on kyllä suuri ilo välillä juttujen suhteen..
- quistis
ilottu kirjoitti:
sen oon huomannu...joten se siittä....niin se mieliala on kyllä suuri ilo välillä juttujen suhteen..
Hyvällä fiiliksellä moni nurjakin asia on helpompi kestää...:o)
quistis kirjoitti:
Hyvällä fiiliksellä moni nurjakin asia on helpompi kestää...:o)
huomenissa taas kuulee vaikka mitä...toivotaan et naurattaa vaan
- quistis
ilottu kirjoitti:
huomenissa taas kuulee vaikka mitä...toivotaan et naurattaa vaan
Naurussa on uskomaton parantava voima:o)) Nauru tekee sydämelle hyvää...Nauru yhdistää ihmisiä...
quistis kirjoitti:
Naurussa on uskomaton parantava voima:o)) Nauru tekee sydämelle hyvää...Nauru yhdistää ihmisiä...
naureskelen niin et välillä meinaan pudota tuolilta...mutta joskus tulee hetkiä jolloin ei viittis kuunnella oikeen mitään hattuiluu...
- quistis
ilottu kirjoitti:
naureskelen niin et välillä meinaan pudota tuolilta...mutta joskus tulee hetkiä jolloin ei viittis kuunnella oikeen mitään hattuiluu...
Monet hattuiolee,koska itsellään on niin paha olla ja jotkut silkasta ilkeydestään..Toiset provoilee ja joku vain ei tiedä/huomaa olevansa pottumainen;o)
quistis kirjoitti:
Monet hattuiolee,koska itsellään on niin paha olla ja jotkut silkasta ilkeydestään..Toiset provoilee ja joku vain ei tiedä/huomaa olevansa pottumainen;o)
mä oon päättänyt etten enää välitä..huh tiukkaa se varmaan tekee mutta ei voi mitään....elämä on sellasta...
- quistis
ilottu kirjoitti:
mä oon päättänyt etten enää välitä..huh tiukkaa se varmaan tekee mutta ei voi mitään....elämä on sellasta...
mikä olet ja mitä teet...Olet sovussa itsesi ja ympäröivän yhteisön kanssa,,,,Se riittää...Tiedän et joskus tosi vaikeaa,kin joku satuttaa...Mua on satutettu kauan!!! En enää alistu sellaiseen:o)
quistis kirjoitti:
mikä olet ja mitä teet...Olet sovussa itsesi ja ympäröivän yhteisön kanssa,,,,Se riittää...Tiedän et joskus tosi vaikeaa,kin joku satuttaa...Mua on satutettu kauan!!! En enää alistu sellaiseen:o)
mutta en mäkään enän täällä huuhaalla kuuntele kaikkee...mä aion jatkossa sivuuttaa kaikki ikävät jutut no muualla on oisin mutta se on eriasia taas
- quistis
ilottu kirjoitti:
mutta en mäkään enän täällä huuhaalla kuuntele kaikkee...mä aion jatkossa sivuuttaa kaikki ikävät jutut no muualla on oisin mutta se on eriasia taas
Kumpa jokainen tajuis ton saman....;o)
quistis kirjoitti:
Kumpa jokainen tajuis ton saman....;o)
mutta kun ei...mutta ei kai siinn mitään...huh ei oon montaa yli 50 pitää siirtyy vissib muualle hih
- quistis
ilottu kirjoitti:
mutta kun ei...mutta ei kai siinn mitään...huh ei oon montaa yli 50 pitää siirtyy vissib muualle hih
Sit on mun ikäisiä ja mun lastenkin ikäisiä...Kyl tänne kaikenikäisiä mahtuu...:o)))
quistis kirjoitti:
Sit on mun ikäisiä ja mun lastenkin ikäisiä...Kyl tänne kaikenikäisiä mahtuu...:o)))
heti kun kirjaimii osataan niin näpytellään vaik ei ymmärretä mitä...
- AMR-52
...painan jo yl 70kg....))))))
- AMR-52
ilottu kirjoitti:
niin sitä pitää oot vetreessä kunnossa...vaikkei siitä ollukkaan puhe oisko ihan totta...huh
...miehen iäs,vuosin laskettuna. miel huom. nuorempi..heh...))))
AMR-52 kirjoitti:
...miehen iäs,vuosin laskettuna. miel huom. nuorempi..heh...))))
hyvin vedetty "kotiin päin" taitava oot,,,,hmmmm
- ssbadammm evk...
rehellisesti olevani yli 50-vuotta ja en soita suutani muille :DD huuhaa huuhaa huuhaa
Moi ja hyvää yötä, kävin moikkaa sua, nyt mä :DD- meen...
Näikkö tän eilisiltaisen:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=122&conference=550&posting=22000000011953389
Kuuntele muuten myös Elviksen laulu "Oletko yksinäinen tänään". Sulle voin sanoa hieman syyn, miksi Elvis alkaa nauramaan: kiertueen aikana Elvis oli jo hyvin vapautunut, tunnelma yleisön kanssa oli mennyt hyvin läheiseksi....ja...Sweet Inspiration Cissy Houston's soprano...eli Cissy sopraanotaustaäänenä antaa niin kaikkensa luodessaan tunnelmaa yksinäisyydestä, jopa ylittäen Elviksen tulkinnan, että hän ei voi tässä intiimissä hetkessä muuta kuin purskahtaa nauruun...
- pointti..
Kuinka moni täällä istuu lärpättämässä vieraille miehille ja naisille ja oma eukko, ukko makaa sohvalla tai pankolla? Eikö nämä häpiä tällä lailla flirttailla täällä ja myrkyttää yksinäisten sydämiä?
- jutska
ilottu kirjoitti:
niin en häpee yhtään.....oothan sinäkin täällä..höpötellään kimpassa hih
kuules ilottu, nyt tein päätöksen, en enää kirjoittele naiduille naisille!!!!
jutska kirjoitti:
kuules ilottu, nyt tein päätöksen, en enää kirjoittele naiduille naisille!!!!
sitten et voi enään kirjoitella täällä oikein kenellekkään....tai voit mutta mistä se johtuu ollaanko me jotain yhteiskunnan hylkiöitä...häh
- ihmeellistä
ilottu kirjoitti:
sitten et voi enään kirjoitella täällä oikein kenellekkään....tai voit mutta mistä se johtuu ollaanko me jotain yhteiskunnan hylkiöitä...häh
äläs kuule vikittele enää...
- täällä
kaikki mitään flirttaile, jotkut höpöttelee lämpimikseen, ajankulukseen. :)))
täällä kirjoitti:
kaikki mitään flirttaile, jotkut höpöttelee lämpimikseen, ajankulukseen. :)))
oot päässyt asian ytimeen
50...... mut joskus se tuleeeee....enkä soita suutani....=:0))niih ja iltaa että pätkähti....
niin on kiva kuulla sinustakin vaikka et kuulukkaan meihin "ikä neitoihin" viellä...muutenki oot tervetullut
ilottu kirjoitti:
niin on kiva kuulla sinustakin vaikka et kuulukkaan meihin "ikä neitoihin" viellä...muutenki oot tervetullut
......=:0)))))))
- mää oon
Oikeesti yli kuuskymppinen. :)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071163
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt621123Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64853Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146846- 68747
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel107649Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto92603- 54588
- 78561
- 39528