Lueskellu näit extreme laji keskusteluja ja parkour aika kova puheen aihe. Lajia ei pahemmin tv:stä tule muutakuin jossain mainoksessa hyppiivät.
Kivan näköinen harrastus joka kasvattaa ihan varmasti kuntoa ja kehonhallintaa.
Tossa yks päivä kattelin elokuvaa jossa kauhee takaa-ajo kohtaus juoksemalla kuinkas muutenkaan ja kenenkäs muun elokuva olikaan kuin jackie chan se on mun mielestä aika kova parkour tähti. Menee äijä aika pienistä raoista ja korkeista esteistä näppärästi yli,ali ja läpi.
Kuka kuuluisin parkour?
4
1039
Vastaukset
- ....
Kuuluisimmat on kyl david belle ja sebastien foucan
- antti
Mun mielestä kuuluisin/kuuluisimmat parkouraajat ovat: David Belle ja Sebastian Foucan.
- -NiNja-
EEI Välttämättä! Se niiden kuuluisuus parkour tähtinä voi johtuu siitä ku ne sen keksi 80- ja 90-luvun aikoihin Pariisin Lissesissä.
- tricker
-NiNja- kirjoitti:
EEI Välttämättä! Se niiden kuuluisuus parkour tähtinä voi johtuu siitä ku ne sen keksi 80- ja 90-luvun aikoihin Pariisin Lissesissä.
Niin parhaita on paljon ja monista eri maista! Mutta KUULUISIA on vain keksijät ja sellaset muutenkin elokuvissa ja muissa olevat parkour "näyttelijät" mutta oikeilla jäljillä ollaan kaikki ^^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475106- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131828Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701507Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681457- 811204
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321203- 361046
- 421025
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21974