Eli täällä olis miehenkiipiä nainen, raikas ja hedelmällinen mutta ehkäisystä tietoinen (!!), miten tulen isketyksi..En jaksa sovinisteja jotka pamauttavat vanhoja viisauksia hyveellisen naisen pidättyväisyydestä.Olen terve, kunto korkealla ja timmi.Tyyli pelkistetty, trendikäs, urbaani ja raikas.
Miten takaan isketyksi tulemisen? Haluaisin panostaa reippaisiin, toiminnallisiin ja edustavan näköisiin miehiin ;)
Haluan tulla isketyksi!
coco jamBo
2
1526
Vastaukset
- N ehdottaa
"Haluaisin panostaa reippaisiin, toiminnallisiin ja edustavan näköisiin miehiin ;)"
Entä jos olisit itsekin sellainen reipas ja toiminnallinen eli tekisit aloitteen? - carsmo
Noohh... ..itehä oon kans aika reenattu jätkä. En oo "iha joka ilta" menossa jonku kusiperseen luo baarissa iskemää. Jos oot OIKEESTI hyvän näköne, sporttine ja muutenki naiselline, nii veikkaan että kunnon jätkiä ainaki mahtuu paljo "iskuryhmään" ;)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780