voisko joku ehdottaa hyviä asanoita korkeaan verenpaineeseen.Onko jooga hyväksi siihen?
verenpaine
3
786
Vastaukset
- parasta
Hyvä asana verenpaineeseen on lootusasento. Mietiskely on hyvä sellaiselle, jolla on korkea verenpaine.
Sinä etsit hokkuspokkus-konstia, kun ajattelet, että jokin asana voi poistaa korkean verenpaineen. Sanohan minulle, mikä aiheuttaa korkeaa verenpainetta! Itse en sitä tiedä sen tarkemmin, enkä siksi usko, että on nopeaa tietä sen parantamiseen. Mutta mietiskely on hyväksi kaikkiin vaivoihin. Se rauhoittaa mielen ja loihtii esiin todellisen minän. Ajattelisin, että kaikki terveydelliset ongelmat johtuvat siitä, että olemme etääntyneet todellisesta minästä.- minä
on peräisin aikaisemmasta epäterveellisestä elintavoistani, josta olen päässyt aika hyvin eroon.
En etsi hok.pok.konstia, vaan harmoonista symbiota
vaihtoehto- ja koululääketieteen välille.
Kiitos kuitenkin meditaatiovinkistä.Täytyy kattoo
jos löytys joku sopiva tekniikka aloittelijalle. - Ahaaelämys
minä kirjoitti:
on peräisin aikaisemmasta epäterveellisestä elintavoistani, josta olen päässyt aika hyvin eroon.
En etsi hok.pok.konstia, vaan harmoonista symbiota
vaihtoehto- ja koululääketieteen välille.
Kiitos kuitenkin meditaatiovinkistä.Täytyy kattoo
jos löytys joku sopiva tekniikka aloittelijalle.Mulle tuli kerran meditaation jälkeen tai ennen sitä, en nyt muista kumminpäin meni, että mun täytyy lopettaa tupakointi ja että lopettaminen tuntuu hyvältä. Olen siitä asti ollut ilman. Ei kannata odottaa ihmeitä, mutta joskus niitä vain tapahtuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli224867Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm113517Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403157IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462659Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861268Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2681189- 791119
- 561112
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941091Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E203992