Varatuilta miehiltä saa parasta seksiä

Jaana

Itse olen 20v. sinkku ja harrastan seksiä vain varattujen meisten kanssa. Ne ei takkerru. Ne osaa rakastella paremmin, eikä nillä ole tauteja.

Sinkkumiehtet ovat enimmäksen säälittäviä runkkareita joiden kanssa ei viitsi sählätä.
Varatuilta miehiltä saa myös helposti. Olen hyvännäköinen nainen ja saan paljon ehdotuksia. Ehdotuksiin suostun vain jos ehdottajalla on kihlasormus.

Erityisen hyvä ovat vanhemmat 30 varatut miehet.
Nelikymppiset ovat parhaita. Ulkonäkö on usein vielä ihan hyvä ja seksitaidot jumalaisia.

45

13330

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oot lehmä

päädyt itse joskus naimisiin ja saat tuntea kokea sen miltä tuntuu kun oma miehesi pokataan ja siltä naidaan silmät päästä.
      Luulis silloin itteäskin vituttavan.

Voithan aina ruveta maksulliseksi naiseksi.

• gem

amanda, surfer girl... ja nyt suomailaisesti vaan Jaana.... okkeri..

Ja by the way: sormuksia saa kaupasta ja niitä käyttääkseen ei tarvitse olla varattu.. joten ketähän tässä vedätetään.. *repeilyä*

• Jaanalla

Osaavatko varatut rakastella paremmin, koska heillä on säännöllinen seksielämä?

Entäs viikon sinkkuna ollut mies, jolla takana kymmenen vuoden aktiivinen seksielämä edellisessä suhteessaan? Onko hän menettänyt rakastelutaitonsa viikossa?

Eikö varatuilta miehiltä saa tauteja? Jos nämä suostuvat kanssasi yhdyntään ilman kondomia, niin mistä tiedät, missä muualla kalu on vieraillut sinun ja vaimon tavaran lisäksi?

Taitaa Jaanan teoriassa/provossa olla pieni aukko.

• Aviomies

voi keksiä vain IDIOOTTI.

• ukko 2

tuota samaa olen kuullut itselleni sanottavan
        "sanattoman tuokion" jälkeen...

Pääpaino lienee kuitenkin irtipääsyn helppoudella.

"Pese munas ja hipsi kotiin vaimon ja lasten luo!"

Pelkkää kiivasta fysiikkaa ilman aivoja ???
        Joskus sitäkin tarvitsee...Minä ainakin.

Eikä sillä parikymppisellä ole (valitettavasti?)
        muuta antaakaan nelikymppiselle (,jonka 27 vuoden
        ankara kilpa- ja kuntourheilutausta pitää kropan
        "myyntikunossa" tyttösillekin...)

• Hu0h
        ukko 2 kirjoitti:

tuota samaa olen kuullut itselleni sanottavan
        "sanattoman tuokion" jälkeen...

Pääpaino lienee kuitenkin irtipääsyn helppoudella.

"Pese munas ja hipsi kotiin vaimon ja lasten luo!"

Pelkkää kiivasta fysiikkaa ilman aivoja ???
        Joskus sitäkin tarvitsee...Minä ainakin.

Eikä sillä parikymppisellä ole (valitettavasti?)
        muuta antaakaan nelikymppiselle (,jonka 27 vuoden
        ankara kilpa- ja kuntourheilutausta pitää kropan
        "myyntikunossa" tyttösillekin...)

Siis oikeesti, ei näitä Jaanan viestejä voi ottaa todeksi, siis aivan naurettava akka, "otin suihin 10 jätkältä keskellä pihaa" alkaa tuntumaan että joko tällä "jaanalla" ei ole elämää, tai hän on mies, joka tapauksessa ihan sairas tapaus

• Cosmo

Itsekin hyvän naisen varaama Cosmo ei voi tähän nuoruuden ja suuren kokemuksen siivittämään käsitykseen muuta sanoa kuin että Mövenpickin jäätelö on parasta. Sitä pitää syödä sievästi pikkusormi koulussa. Elämystä edistää, jos muistaa ottaa kääreen pois ennen nautintoa.

• Äimän käki

"Sitä pitää syödä sievästi pikkusormi koulussa."

eikö se ole hieman vaikeaa, jos haluaa syödä sen jäätelön siinä jätskikioskin vieressä torilla?

• Hanni

Olen 22v. opiskelijaneito ja kokemukset ovat samoja. 30-40 miehet ovat mukavia, osaavat keskustella, hauskaa seuraa, taitavia sängyssä ja tarjoavat usein illan.

• Hmmm

...ja tarjoavat usein illan...

Niinpä, siinähän se tuli. Et ole koskaan ajatellut, minkä hintaiseksi varattu mies sinut arvioi? En muista, että olisin kauheasti syttynyt, kun nainen vonkasi minua, varattua miestä drinkeillä sun muilla. Asetelma oli hiukan päinvastainen. Sun asenteesta näkyy kuitenkin se, että illan tarjoaminen on aika tärkeätä...mikä taas kertoo luonteestasi. En koskaan tarjoasi naiselle iltaa saadakseni seksiä.

• pikkupoju
        Hmmm kirjoitti:

...ja tarjoavat usein illan...

Niinpä, siinähän se tuli. Et ole koskaan ajatellut, minkä hintaiseksi varattu mies sinut arvioi? En muista, että olisin kauheasti syttynyt, kun nainen vonkasi minua, varattua miestä drinkeillä sun muilla. Asetelma oli hiukan päinvastainen. Sun asenteesta näkyy kuitenkin se, että illan tarjoaminen on aika tärkeätä...mikä taas kertoo luonteestasi. En koskaan tarjoasi naiselle iltaa saadakseni seksiä.

aika halvalla saa:
        Pizza tai sitkeä pihvi Rossossa 10€
        Stobe tai ihan peräti reteesti lasi viiniä sama paikka 4-6€
        Joku toinen drinksu 4€,
        sitte sä oot valmis antaan ittes.....
        sehän tekeen susta 18-20€ maksullisen naisen,
        ainakin tolla asenteella.
        Itärajan takaa tullutkin maksaa enemmän....

• varattu

Näin on,

Illallinen mukavassa ravintolassa ja pari lasia viiniä - nam ja sen jälkeen himottavan seksikäs rakastelu hotellissa - nam nam !

Näin se menee ja niin pitääkin ! Olen muutaman kerran aina silloin tällöin tehnyt ja se pitää mielen ja kehon virkeänä.

Illallinen ei ole muuten naisen hinta ! Se on vain harrastukseen verrattava pieni kulu, noin 200-300 euron luokka ilta viineineen,...

Tapaamisiin kynttiläillallisella ;)

• Cordobes

Ota yhteyttä. Kuvauksesi istuu perfect. Kerron lisää jos annat aihetta.

• metal

SE SINÄ OOT YKS VITUN KUPPANEN HUORA

• Varattu

Hei "Varatuilta miehiltä saa parasta seksiä"!

Missä moraalisi ja etiikkasi? Säälin sinua, sillä tunteet ovat osa seksiä. Seksi pelkkänä aktina antaa tottakai paljon, mutta enemmän saa, jos mukana on pitäminen, hellyys ja rakkaus.

Tekstistäsi saa kuvan, että harrastat suhteellisen paljon seksiä vieraiden ihmisten kanssa. Oletko koskaan miettinyt, mitä tauteja itse saatat kantaa? Levität niitä ja nämä "varatut" miehet kantavat niitä puolisoilleen. Entä oletko koskaan ajatellut, mitä saatat rikkoa harrastaessasi seksiä vain varattujen kanssa? Perhe, vaimo, ystävät voivat jättää pettäjän yksin. Itserakkaus ja itsekeskeisyys välittyvät viestistäsi. Elämäsi tuntuu tyhjältä.

Varatut parempia kuin sinkut? Tämä on asennekysymys. Tunnen paljon sinkkuja, jotka ovat loistavia vuoteessa. Toisaalta olen kuullut kaavoihinsa kangistuneista varatuista, jotka odottavat avioeroa. Ja kuten aikaisemmin sanoin, seksi antaa enemmän, jos se ei ole vain akti.

Varatuilta miehiltä saa? Muutamat miespuoliset ystäväni ovat todenneet tämän, tosin he ovat sinkkuja.. Heidän mielestään tietyt naiset hakemalla hakevat varattuja miehiä, joten eikun sormus sormeen ja heti napsahtaa! Vielä kun kerrot olevasi naimisissa, niin seksi on kuulema varmaa. Joten, varattuja miehiäkö?

Olet 20 v. Elämäsi pitäisi olla edessäsi, mutta viestisi perusteella elämäsi sisältö on tosiaan tyhjä. Ja, entä jos antaisit nuoremmillekin kuin 40 v. miehille tilaisuuden? Halveksitko nuoria miehiä, joiden seassa on useita helmiä?

• pete

no joss mies haluu naira niin antaa palaa vaan sihen pitää olla 2. vitun nuijja

• sepe

...tänne. Olen 40 v ja jumalaisen näköinen.

• Iza

Jaana hyvä,
      periaatteessa täysin ymmärrettävää.
      Ja onhan jokaisella toki oikeus nautintoon, ja sitä tulee vaatia jokaiselta seksikumppaniltaan.
      Silti, eikö tällaisten ihmisten tulisi mennä hieman itseensä ja ajatella asioita toisten osapuolten näkökulmasta? Etkö, Jaana, milloinkaan kaipaa todellista rakkautta ja jonkun, joka olisi muutakin kuin varattu ukkomies jonka vaimo ja lapset ihmettelevät missä isi viipyy äijän telmiessä sinun kanssasi?

• sinkku

Olen aivan samaa mieltä Jaanan kanssa.

Ukkomiehet ovat hellempiä, osaavat rakastella paremmin ja tekevät melkein mitä vain naisen puolesta.

Eihän se meidän naisten vika ole jos mies käy vieraissa mutta sitä en hyväksy että kumppaneita vaiahdetaan tiheään ja aina ollaan erin kanssa.

Mulla on ollut suhde naimisissaolevaan mieheen jo pitkän aikaa ja kaikki tuntuu vieläkin ihanalta.

• mursu
        sinkku kirjoitti:

Ukkomiehet ovat hellempiä, osaavat rakastella paremmin ja tekevät melkein mitä vain naisen puolesta.

Eihän se meidän naisten vika ole jos mies käy vieraissa mutta sitä en hyväksy että kumppaneita vaiahdetaan tiheään ja aina ollaan erin kanssa.

Mulla on ollut suhde naimisissaolevaan mieheen jo pitkän aikaa ja kaikki tuntuu vieläkin ihanalta.

Perustele miten salasuhde ukkomiehen kanssa on terveellisempi ratkaisu kuin säännöllinen metsästys? Loppuun asti ajateltua?

• sinkulla
        sinkku kirjoitti:

Samat sulle kuin Jaanalle.

Osaavatko varatut rakastella paremmin, koska heillä on säännöllinen seksielämä?

Entäs viikon sinkkuna ollut mies, jolla takana kymmenen vuoden aktiivinen seksielämä edellisessä suhteessaan? Onko hän menettänyt rakastelutaitonsa viikossa?

• eronnut

Olen eronut hiljattain ja eroprosessi oli rankka mutta sitten tapasin ihanan sinkkumiehen jolta saan sellaista hellyyttä ja huolenpitoa jota en kuvitellut enään olevankaan ja eivät sinkkumiehet mitään luusereita ole.

Toivottavasti Jaana elämäntilanteesi muuttuu ja siirryt sinkkumiehiin ennenkuin jotain kamalaa tapahtuu.

• Lotta

Oletko sama Jaana joka töppäykset-palstalla kertoi ottaneensa discon edessä pojilta suihin?

Ja tähän varattujen miesten kanssa pelehtimiseen... jos minun miestäni vikittelisit niin ilman jäisit! Onneksi kaikki miehet eivät halua sinunlaisia lutkia.

Jos sanakirjassa selitettäisiin sana "itsekäs", niin siinä komeilisi Jaanan kuva. Et sitten yhtään viitsi ajatella muiden tunteita...

• Hohhoijjaaa

Itse olet säälittävä, varattujen miesten runkkupatja. Luuletko, että sulla on mitään muuta annettavaa kuin se, että olet kielletty hedelmä? Johon voi kenties jo vapauden ajan ohitettuaan egon kohottamisen ohella paineensa purkaa. Jo se, että 20 v. panee nelikymppisten kanssa kertoo sen, että eihän sua nuoremmat huoli. Mikä taas voi kertoa jotain muutakin kuin oman subjektiivisen arvion ulkonäöstäsi. Älykyyttäsi ja puhetaitojasihan et tuonut esille...

• just joo

juu, kyllähän niiltä mulkkua saa, mut mitään muuta et sitten saakkaan. siks olet sinkku ja sinkkuna pysyt. taitavat nää herrat aatella "taas sitä ihanaa pari kymppistä lihaa, jota voi käyttää niin kuin haluaa..." ootko aatellu sitä et olet niille vain patja, muuta et. ketähän täs kusetetaan ja pahasti? taitaa olla ittetuntos aikas alhaalla ku tommoseen leikkiin olet alkanut. taitaa se olla se korvien välis se et millon on täysikänen, ei iässä...

GROW UP!

• Jassu

Sä oot säälittävä! Suahan tossa hyväks käytetään, sä olet VAAN toinen nainen. Tollaselle pohjalle onkin hyvä rakentaa omaa tulevaisuutta ja mahdollista pysyvää suhdetta. Toivottavsti tulet järkiis vanhemmiten.

• Haa

Juuri sinun tapaisiasi varten mieheni pitää aina naimasormusta taskussaan. Normaalistihan me ei niitä koskaan käytetä. Kun on sormus niin flaksi käy. Kotiin tullessaan se kertoo minkälainen mimmi milloinkin antoi. Yhdessä sitten naidaan vielä senkin muistoksi. Kiitos Jaana siitä että pidät miekkoseni vireessä kun ei aina itse töiltään jaksa. Kyllä teitäkin tarvitaan.

• EX-VARATTU

vaikka oon mies ja minulla on hyvin paljon naisystäviä olen kuulut heiltä saman jutun! niin se vaan on että varatut miehet taitavat rakastelun paremmin! kyllä minäkin ottaisin sellasen naisen joka on seurustellu/seurustelee pidemmän aikaa! ne tietävät mitä haluaa! anna palaa!!!!!! täällä eletään vaan kerran ja jos ei saa kunnon sexiä elämänsä aikana ni on johan v...u!!

• Nisu

Mahdat olla ylpeä itsestäs. Mitäs sitte, kun olet tautisi tartuttanut puolelle Suomea? (mies,vaimo,lapset jne.)Toivottavasti joku vaimoke vielä palauttaa sinut maan pinnalle ja vie muutaman hampaan samalla. Oletko muuten ajatellut, että saatat viehättää näitä *runkkareita* ja varattuja miehiä, koska kyllä mies vitun haistaa. Ulkonäöllä yms. ei ole näille hurmureille mitään väliä

• Juha

Sulla ei oo varmastikkaan tippakaan järkee hiuspehkos alla. Eipä ihmekkään että oot sinkku! ...vaikka olisitkin hyvännäköinen ei kukaan kehtais katella tollasta huoraa yhtä iltaa pitempään.

• jjj

LEHMÄ

• jt

Tuliko koskaan mieleen että voit varastaa jotain tärkeää monelta ihmiseltä.. tuliko koskaan mieleen näiden herrojen lapset, mitä he menettävät.. Varatut miehet ovat yleisesti tunnettuja tabuja kuten naisetkin ja sitä tulisi kunnioittaa!! Mielestäni väliin sählääminen on säälittävää itserakkautta... asioista kannattaa kantaa vastuu ja antaa olla perheiden rauhassa.. Jokainen tekee virheitä, mutta niistä tulisi oppia..

• Musu

Ehkä se mitä saat onkin vain sitä ,kun saat viedä hetkeksi joltain jotain.

• pete32 naimisissa

sinä lnainen puhut järkee me naimisissa olevat miehet me annamme kaikkemme. jatka samaa rataa se tekee monen miehen tyytyväiseks.... minäkin voisin autta sua kirjottele mulle..

• varattu

No näinhän se on..ilo kuulla tollasta,et kiitos sinkulle..olet oivaltanut asian ytimen..viisas tyttö..
      ps. halukkaat voi mail [email protected]

• ahma

olen itse 26 vee mies ja uskon että tossa varmasti on perää

• Blondi

Hellanlettas, kun olet löytänyt noin hyvän keinon
      nostattaa itsetuntoasi. Vanhempana ja viisaampana
      voin kertoa, että elämässä yleensä löytää edestään sen minkä taakseen jättää. Joskus tulet menemään naimisiin, saamaan lapsia ja huomaamaan, että ukkokulta on löytänyt samanlaisen kuin sinä olet nyt.Jatka valisemallasi tiellä...

• Paras

Itsehän olen ollut naimisissa kaksi vuotta ja saman naisen kanssa kohta 12 vuotta. En ole pettänyt vaimoa kymmeneen vuoteen, silloinkin kerroin itse. Paarissa olis kyllä ottajia, mutta en anna. Monet naiset muuten suuttuu kun sanoo, kiitos, mutta kiitos ei.

• Ihmettelee
        Paras kirjoitti:

Itsehän olen ollut naimisissa kaksi vuotta ja saman naisen kanssa kohta 12 vuotta. En ole pettänyt vaimoa kymmeneen vuoteen, silloinkin kerroin itse. Paarissa olis kyllä ottajia, mutta en anna. Monet naiset muuten suuttuu kun sanoo, kiitos, mutta kiitos ei.

Olen ollut vaimoni kanssa kohta 13v ja naimissa vajaat neljä. Olen nuori alle kolmikymppinen ja hyvässä duunissa.

Jostain syystä se vaan on niin, että naisia olisi tarjolla koko ajan eikä vain ravintoloissa vaan duunissa jne. Ihmettelen mikä varatussa miehessä vetää niin jumalattomasti puoleensa. Varsinkin nuoremmat 20 - 25 naikkoset ovat pahimpia. En ole pettänyt vaimoani enkä petä, mutta eipä sen eteen juuri vaivaa tarvitsisi nähdä.

• Katja
        Ihmettelee kirjoitti:

Olen ollut vaimoni kanssa kohta 13v ja naimissa vajaat neljä. Olen nuori alle kolmikymppinen ja hyvässä duunissa.

Jostain syystä se vaan on niin, että naisia olisi tarjolla koko ajan eikä vain ravintoloissa vaan duunissa jne. Ihmettelen mikä varatussa miehessä vetää niin jumalattomasti puoleensa. Varsinkin nuoremmat 20 - 25 naikkoset ovat pahimpia. En ole pettänyt vaimoani enkä petä, mutta eipä sen eteen juuri vaivaa tarvitsisi nähdä.

Täytyy näin varattuna naisena myös sanoa, että kyllä niitä iskijöitä /ehdottelijoita riittää myös varatuille naisille niin baareissa kuin myöskin duunissa. Eipä tarttis todellakaan paljon vaivautua. Ja sen verran varatuista miehistä, joka siis itsellänikin on kotosalla, että todellakin seksi on jumalaista ja toisen huomioon ottavaa. Ei mitään pikasekstailua parkkipaikalla tai siivouskomerossa, vaan tarpeen mukaan vaihtelevaa, hellempää taikka rajumpaa, kummalla tuulella nyt satutaan olemaan...
        Jaanalle sanoisin, että et taida kyllä tietää mitä menetät toimiessasi kertomallasi tavalla, sääli.

• Blondi

Missä Jaana olit, kun aivoja jaettiin? Olen itsekin hyvännäköinen nainen, jolla riittäisi ottajia, mutta minulla on perhe. En viitsi seikkailla tyhjäpäisten miesten kanssa, vaikka omani on minua pettänyt. Olemme sopineet asian, joten se siitä. Oletko ajatellut, miten paljon surua ja tuskaa aiheutat perheessä, jos seksikumppanisi kärähtää. Sen surun joutuvat kokemaan lapsetkin, vaikka eivät tiedäkään miksi isi ja äiti riitelevät. Taidat olla todella tyhjä ja onneton ihminen, tai ainakin tulet olemaan. Hakeudu hoitoon, tulet löytämään edestäsi sen minkä taakse jätät. En tiedä, pitäisikö sua sääliä vai pelkästään vihata...

• Werrrneri

Niinhän se on että suurimman metelin nostajat ja toisia parjaavat potevat kyllä ITSE sitä huonoa omaatuntoa!! Mahtaako ukkosi tietää mitä teit itse viime pikkujouluissa...? :) Kerropa siitä :)

• Blondi
        Werrrneri kirjoitti:

Niinhän se on että suurimman metelin nostajat ja toisia parjaavat potevat kyllä ITSE sitä huonoa omaatuntoa!! Mahtaako ukkosi tietää mitä teit itse viime pikkujouluissa...? :) Kerropa siitä :)

Kyllä tietää, vietimme sen yhdessä! Muutenkin nukun yöni levollisesti ilman huonoa omaatuntoa, en ole pettänyt 14 vuoden yhdessäolomme aikana kertaakaan. Kiitos kuitenkin kysymästä ja hyvää yötä! ;)

• olen varattu mies

moi! luin sinun juttusi ja toivoisin että voisimme tavata olen 37v tummahko ja olen varattu mutta joskus tekee mieli toista naista. osaan kaiken seksistä ja kokemustakin on. toiveeni olisi nuorta neitoa niinkun sinä olet. kertoisitko itsestäsi ja missäpäin suomea asut? itse asun savosta päin.

• Sad but true

Mä oon 20-wee ja hyi #"! mä en ikinä nais mun isän ikäsiä äijiä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      213
      4716
    2. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      188
      2616
    3. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      67
      1542
    4. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      96
      1220
    5. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      128
      1163
    6. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      107
      1150
    7. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      9
      1142
    8. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      71
      1091
    9. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      139
      1072
    10. Bim bom ovikello soi!!

Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      109
      999
    Aihe