Varastomiehen palkka

warehouse

Minkälaista palkkaa varasto hommissa yleensä maksetaan?
Mulla on 1700€/kk ja vuoden työkokemus alalta, elikkä ei juuri yhtään.
Minkälaisissa varastoissa yleensä maksetaan parhaiten?

20

28212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja--

      1700 luulis olevan varastostrutsille ihan hyvä palkka. Varmaan parhaan palkan saa jos pääsee tekemään vuoroa. iltaa ja vkl:ppua

    • pretty noose

      Palkat varmaan vaihtelee, luonnollisesti. Mulla on tuntipalkka 10,05e lisät (3-vuoro). En tiiä paljonko toi tekee kuukaudessa, mut ihan riittävästi. Reilu 7 kuukautta olen ollut nykyisessä paikassa. Työkokemusta on alalta vuoden 2001 keväältä.

      • wefvev

        eikös se "en tiedä paljon tekee kuukaudessa" selviä ihan siitä tilinauhasta..tai jopa pankin tiliotteesta.


      • kerrohan

        aika hyvä


      • hahaaha
        wefvev kirjoitti:

        eikös se "en tiedä paljon tekee kuukaudessa" selviä ihan siitä tilinauhasta..tai jopa pankin tiliotteesta.

        niin, kaikkihan jaksaa etsiä tilinauhojaan suomi24.fi:n keskusteluiden takia? :)


      • -_.:
        kerrohan kirjoitti:

        aika hyvä

        Huhtamäki Oyj


      • duunari6363
        -_.: kirjoitti:

        Huhtamäki Oyj

        ...puhuko paskaa vaan vastatkaa siihen fuckin kysykseen ;) 2000e minimi pitää olla kun eletään euro aikaa ja kaikki maksaa 10 enemmän kun 80 luvulla...3000 euroo kohtuus mielummin enemmän ;)


    • saan

      sellatteet 1850euroa varastomiehen hommista...mielestäni ihan mukava palkka=)

      • villamies

        katkeamattomassa 3-vuorotyössä lisineen ja pyhineen 3300,-paperitehtaissa vielä tonnin enemmän varastohommissa.


      • paperihommat
        villamies kirjoitti:

        katkeamattomassa 3-vuorotyössä lisineen ja pyhineen 3300,-paperitehtaissa vielä tonnin enemmän varastohommissa.

        Heheh , paperimihet on hinnoitelleet ittensä pihalle suomesta.. . .lomautuksia ja irtisanomisia kuhisee. . .jatkakaa samaan malliin vaan. . heh hehe hyvät neuvottelijat , palkat nousee ja työpaikat menee ulkomaille. Sitä saatte mitä tilaatte . . ..


    • enkä edes aja trukkia!

      Koulutus ja työkokemus nostaa palkkaa

      • ???

        Itsellä 10.66 perustuntiliksa ja kokemusta yli 20 vuotta, trukkia ajellut koko sen ajan. Olkaa onnellisia kun saatte tuollaisia liksoja ilman sen kummempaa kokemusta.
        Aina ei mene onnen lahjat tasan.
        On trukkikorttia, Työturvallisuuskorttia sun muuta mutta ne on vaan kortteja. Eri asia että arvostaako työnantaja työntekijää niin paljon että palkitsee hyvällä liksalla. Omalla kohdalla ei tunnu olevan näin. No, onhan ainakin duunia jota ei kaikille ole suotu joten pakko mennä vain päivä kerrallaan.


      • unionist
        ??? kirjoitti:

        Itsellä 10.66 perustuntiliksa ja kokemusta yli 20 vuotta, trukkia ajellut koko sen ajan. Olkaa onnellisia kun saatte tuollaisia liksoja ilman sen kummempaa kokemusta.
        Aina ei mene onnen lahjat tasan.
        On trukkikorttia, Työturvallisuuskorttia sun muuta mutta ne on vaan kortteja. Eri asia että arvostaako työnantaja työntekijää niin paljon että palkitsee hyvällä liksalla. Omalla kohdalla ei tunnu olevan näin. No, onhan ainakin duunia jota ei kaikille ole suotu joten pakko mennä vain päivä kerrallaan.

        no siitä asiaa liiton miehille... jos edes kuulut...


    • ...

      ...

    • teho k

      n. 3100 yövuoros

      • qwerty

        Mä saan 9.5€ suorite. Logistiikka-alan koulutus ja sillee. Ikää 20v


    • joke

      UPM.llä varastohommissa lomittajana. Tuntipalkka 16,87. Tietysti lisät päälle.

    • Qqqqq

      Metalli firma. 2 vuoro ja 2450e kk. Ei yli töitä

      • Anonyymi

        Ei mitään alan koulutusta vaan työnantaja on kurssittanut kaiken tarvittavan varastohommiin...palkka noin 3200 € plus lisät!


    • Hihnapäälle

      Noin 2600, pelkkää yövuoroa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3209
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2822
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2638
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2598
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2476
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2315
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1763
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1717
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1580
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1436
    Aihe