Mitä tehdä jos työpaikalla kiusaajaksi leimattu leimataan mielisairaaksi tai vaikka hulluksi. Kuitenkaan asia ei ole näin. Minut on tutkittu ja täysin terveeksi todettu.
Pitääkö työpaikalla niellä kaikki vääryydet, solvaukset, nimittelyt yms. noin vain mukisematta. Onko siinä rikoisilmoituksen paikka ja korvauksiin oikeutettu. Kuka tietää?
Hulluksi leimattu
6
1036
Vastaukset
- Snake
......kerro nyt vähän lisää. Olet leimattu kiusaajaksi (?!), mutta kyselet nähtävästi itseesi kohdistuneista solvauksista ym..... vähän ristiriitaisen oloista, mutta ymmärrettävääkin.... olet nähtävästi yrittänyt pitää puoliasi ja sinut on leimattu kiusaajaksi.... onko näin..? Toistaiseksi et apua saa mistään jos siihen ei ole kerran puututtu työpaikalla muuten kuin leimaamalla sinut syylliseksi.......
- rivityöntekijä
Näin minäkin sen ymmärtäisin. Omalla työpaikallani on sellainen tilanne, että pomo kulkee työntekijöiden huoneissa pitämässä milloin kenellekin puhuttelua. Minulle se uhkasi antaa varoituksen huonosta käytöksestä (koska olen arvostellut työpaikan johtoa). Pomon mukaan aiheutan pahaa oloa muille työntekijöille. Eli pomo syyttää minua (ja monia muitakin) siitä mitä se itse tekee.
- nimetön
rivityöntekijä kirjoitti:
Näin minäkin sen ymmärtäisin. Omalla työpaikallani on sellainen tilanne, että pomo kulkee työntekijöiden huoneissa pitämässä milloin kenellekin puhuttelua. Minulle se uhkasi antaa varoituksen huonosta käytöksestä (koska olen arvostellut työpaikan johtoa). Pomon mukaan aiheutan pahaa oloa muille työntekijöille. Eli pomo syyttää minua (ja monia muitakin) siitä mitä se itse tekee.
Ei todellakaan. Apua ei tullut mistään. Nauravat vain kiusatulle niinkuin yleinen tapa on.
Ehkäpä kysäisen asiaa liiton lakimieheltä, olenko oikeutettu vahingonkorvauksiin henkilökohtaisesta pikäaikaisesta erittäin vakavasta kivusta ja särystä.
- aejk
ruotaslainen tutkimus osoittaa että ,kun kiusaamista on jatkunut 6kk todistettavasti on kipukynnys ylitetty.
puhu työssäsi luotetullesi tai pomolle ja ota mielellään mukaan se ihminen työstä johon luotat ja käy keskustelua asiasta.
Monesti itse kiusaaja ei välttämättä tiedä aiheuttavansa pahaa mieltä etenkin jos et ole sitä hänelle ilmaissut että ,et halua kuunnella enää moista ja että , sopiiko se hänelle, jos ei niin jatka puhetta pomon luona.
jos olet työnjohtaja on sinnulla kolleegat joille puhua ja tiedoksi rauhallinen keskustelu on voiton merkki ei missään tapauksessa huutamalla,jopa yhteis keskustelussa kyyneleitä ei saa pidättää päin vastoin tilanteessa saatta käydä että, molemmat osapuolet itkevät silloin ilma on puhdistunut.
ps. jopa koollekutsuja elävöityy jolloin itku alkaa muuttua nauruksi.
TOIVON ETTÄ, SAAT ASIAT JÄRJESTYKSEEN ROHKEUTTA TIELLÄSI - Anonyymi
Tiiän tunteen. Erään suuren rakennusliikkeen johtoportaassa leviää huhuja mun hulluudesta vaikka perusteita ei ole. Eikä diagnoosia. Asiahan on vaan niin, että jos joku ei tykkää (näkee naamasta kuka ei, eikä tykkäämättömyys perustu hänen omaan tuntemukseensa minua kohtaan vaan huhuihin) niin siitä ne lähtee. Yleensä ihmisistä jotka näkee asiat miten ne on ja sanoo siitä leimataan.
- Anonyymi
Lestafirmoissa ei varmaan yllätyyys
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984