tää on ehkä nykyään vähän väärä palsta puhua tästä bändistä,mut mua harmittaa kun se bändi on mennyt pilalle,nykyään se kuulostaa ihan popilta.Greatest lovesongs vol.666 aikoihin se oli tosi hyvää aitoa rakkausmetallia,mutta nyt se on muuttunut ihan popiksi.Miksiköhän Ville on pilannut noin "hyvän" bändin.Sillon ihan alkuaikoina se oli tosi ihana bändi ja kunnon sanat.Brilliant Highlights on viimeisin hyvä levy...miks tää maailma oikeen on menossa?HIMkin on muuttunut...voi voi...
HIMistä
8
857
Vastaukset
kaikki muuttuu tuskin sinäkään samannäköinen olet kuin silloin kuusi vuotta sitten...
- hyvin
nii-i.
- Kalmanneiti666
no jos näin on niin olen valitettavasti väärässä mut mun mielestä sen tyyli on mennyt poppiin päin.. taidanpas tästä mennä kuuntelemaan katri helenaa xD no ei kai...
- paska bändi
him tekee nykyyään raskaampaa musaa kuin ennen ja sä mussutat rakkaus metallista kuuntele katri helenaa hidastettuna ni voit taas hyvin jollei auta ni ranteet auki
- hyvin
No en nyt sanois tätä uusinta levyä mitenkään raskaaksi.
- Sangrientus
hah hah... millonkas HIM on raskasta ollut? Kuunnelkaas Burzumia niin teidätte mikä on raskasta ja mihin HIMin sijoitatte...
Ku tuhannenkilon rautatanko tippuu se on varmaan raskasta... Ja varmaan betoni paasit jalassa uiminenkin on raskasta??
- Elimi
Joops... ennen sitä pysty kuunteleen muttei enää. Tuntuu että ne on halunnu vaihtaa kaupallisemmaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175540
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2242795- 412495
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus02211Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella432161Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332126Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731727Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme131510- 381390
- 1651310