Kavereiden yhteinen?

Onko kukaan

Onko kukaan huomannut saavansa treffiyhteydenottoja joltakin kaveriporukalta? Siis, että ekana yksi yrittää ja sitten perään toinen? Saatat vielä käydä treffeillä molempien kanssa. Vertailevat sitten kokemuksiaan.

Mä kyllä mietin tätä asiaa ja siksi en kyllä enään pidä profiiliani täällä. Mitä kauemmin profiili on esillä, sitä todennäköisemmin joutuu joidenkin "kimpaksi".

Itse huomasin, että kun kirjittelin yhden tietyn tyypin kanssa, niin aika pian monet sen kavereista kävi kyrkkimassa mun sivuja. Ai miten tiesin, että olivat kavereita? Edustivat tiettyä vuosikertaa ja kansalaisuutta.

5

1376

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nohnoh

jos noin ajattelet , eihän silloin uskalla muuallakaan tavata ketään, kaveriporukat ovat liikkeellä myös life:ssa ..ja vertailevat....

ihan mistä vaan,... voivat olla samalta työpaikalta,koulusta,naapurista,kuntosalista yms.
      ...jopa samaa ikäluokaa ja kansalaisuuttakin..

• ............

kippakivaa vai?

• Hei,

Mulla samoja kokemuksia, sain tietää kun yksi nainen varoitti minua. Kun annat yhdelle yhteystietosi, ne levittää niitä porukassa. Ja jokainen onkiin sinulta erilaisia asioita, joita ne sitten vaihtelevat. Puh.nr. leviää aika nopeasti.

• nainen 50+

Jos olet oma itsesi, etkä kerro eri ihmisille samasta asiasta eri juttuja, eihän sulle käy kuinkaan. Päinvastoin, sehän vain nostaa arvoasi toisten silmissä, jos olet rehellinen.

Onko sinulle soitelleet ihan vieraat ihmiset, vai miksi sillä puhelinnumerolla on väliä?

• '''alkuperäinen'''

Tottakai olen rehellinen, mutta kyllähän siitä kivasta alkuperäisestä tyypistäkin menee maku, jos
        pitää kaveritkin vetää juttuun mukaan.

Viestejä tulee niin paljon, ettei sitä enään tiedä mihin jakeluun tietoni menee. En valehtele, mutten kuitenkaan kerro samalle ihmiselle kaikkia tietoja itsestäni. Haluan kuitenkin suojata yksityisyyttäni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      90
      4219
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3203
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      939
    6. 134
      931
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe