Oon menossa iltapukujuhlaan. En mielelläni käyttäisi vähiä rahojani kampaajaan, mutta haluaisin laittaa hiukset jotenkin muuten kuin sille iänikuiselle perusnutturalle :)
1. Mistä löytyisi ohjeita miten kampauksia tehdään? Mulla on puolipitkä tukka, eli just olkapäille asti.
2. Jos en saa väännettyä mitään kampausta ja päädyn laittamaan suorat hiukseni auki, niin mitenkäs saan niistä sileät/kiiltavät? Ne tuppaa joskus olemaan vähän pörröiset.
3. Miten olisi kiharat juhlakampaukseksi? Miten sais kivat, siistit ja näyttävät kiharat aikaiseksi, kun on aika tumpelo hiustenlaitossa?
Kiitos avusta!
juhlakampaus auki
2
1048
Vastaukset
- milo
iltapuvun kanssa etiketin mukaan hiukset tulisi olla kokonaan tai vähintään osittain kiinni.kampauksien ei aina tarvi olla justiina nutturoita, hiusten kasaamista pinneillä, kunnolla tupeerausta ja lakkaa,siitä se lähtee...ja on oikeesti helppoa. mutta pliis, jos kyseessä on iltapuku juhla ja hiukset on kokonaan auki yleisvaikutelma ei ole juhlava,helposti vaan tyylitön ja suttuinen
- pitkät hiukset kunniaan
Mun mielestä voi ihan hyvin pitää hiukset auki, nehän on kauniit, kauniimmat jopa kun kiinni olevat. (tottakai kauneus on katsojan silmässä mut..) Eikä niistä suttuset tule, jos osaa ne nätisti laittaa. Ei aina tarvii mennä sen saman säännön mukaan, poikkeus vahvistaa säännön. ;)
Mutta asiaan. Ite oon laittanu pitkät hiukseni esim. muuten auki, paitsi edestä kaksi 'hiuskimppua' jotka jotenkin nätisti kiinni taakse.(toivottavasti tajusit mitä tarkotin) Vapaana oleviin hiuksiin voi sitten laittaa vaikka korkkiruuvikiharat ihan tavallisella kihartimella, tai pitää suorana.. Tottakai näin foorumilla on todella hankala neuvoa kampauksessa. Kyllä siitä nätti tulee, mielikuvitusta peliin, HILLITYSTI. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216705Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562303- 1471867
- 851261
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981055- 72980
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.89953Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843- 32840
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147767