Olen käyttänyt Loreal kids takkujen kesyttäjää, koska hiuksiani ei ilman erillistä ainetta saisi millään selvitettyä. Takkuja tulee kokoajan, vaikka kuin harjaisi. (käytän hyvälaatuisia kampaamo shampoota ja hoitoainetta)
Eihän ko takkujen suoristaja ole huonoksi hiuksille? olen kuullut ettei lasten hiuksille tarkoitettua shampootakaan suositella aikuisen käyttävän.
Loreal kids takkujen kesyttäjä?
3
530
Vastaukset
- profes
lapsille tarkoitettuja shampoita ei kannata käyttää siksi koska shampoot jotka "pesee ilman kyyneleitä" on ph-arvoltaan samoja kun silmän kyynelneste eli lähellä neutraalia eli ei niin happamia kuin muut eli hiuksen suomua/pintaa avaavia.suosittelen OIKEESTI että käyt jossain asian tuntevassa liikkeessä kysymässä neuvoa ongelmaan, useimmat kaupan tuotteet sisältää runsaasti öljyliukosia silikoneja, eli kyllästät koko ajan hiuksen pintaa silikonilla eli muovikalvolla.oikeasti hiusrakennetta paikkaavat ja kosteuttavat tuotteet on kalliita mutta toimii....ja säästyt ikäviltä sivuvaikutuksilta...
- muita vaihtoehtoja
Eipä sen selvityssuihkeen nimi vaikuta tehoon, lorealin päärynäsuihke varmasti ajaa asiansa eli auttaa liukastuttamaan hiusta sen verran että selvittäminen helpottuu.
Jos taas haluat suihkeen joka selvittämisen lisäksi myös kosteuttaa ja hoitaa hiusta niin xz-sarjasta löytyy kosteuttava hiuksiin jätettävä hoitosuihke ja xz-muumi hiustenselvityssuihke. Molemmat oikein hyviä ja edullisia, muumi haisee purkalle ja tavallinen on lähes tuoksuton. Onhan näitä.
Herkästi takkuuntuvien hiusten selvityssuihkeen ainesosista kannattaa tarkistaa ettei tuotteessa ole kuivattavaa alkoholia. Esim. herbinan suihkeissa on ihan listan kärkipäässä alcohol denat. joka on siis perus denaturoitua alkoholia ja monilla kuivattaa hiusta.- monet pitkätukat
näin olen kuullut kerrottavan... Itse sitä olen metsästänyt, mutta meillä ei myydä kuin isoissa lahjapakkauksissa. Seuraavalla kaupunkireissulla ostan itsekin. Kuulemma silikoniton ja kaikin puolin parempi kuin moni "aikuisten suihke".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964754Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2073800Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1012205Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321248
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621226- 531095
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4771022