http://www.bodymodifications.net
Kävin tommosilla sivuilla ja huomasin että joka jätkällä ja mimmillä oli enemmän tai vähemmän tatuoituna tähti tai tähti ja uuseempi ja usein juuri mustalla tai oli niitä muunkin värisiä.
Mitä se tähden tatskaaminen meinaa?
tähti tatska???
5
3769
Vastaukset
- xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
hei tyttö sinä olet tähti...
- --------
Ei sillä käsittääkseni ole mitään sen kummempaa merkitystä, niistä on vaan tullut viime vuosien aikana jonkinlainen "villitys" jonka vuoksi niitä näkee niin paljon.
- vielä lisätä
nimimerkin ni mäkin pääsisin kattelee... Kiinnostaa nimittäin myös nuo tähtitatuoinnit.
- ViBES
Mulla on molemmissa ranteissa Nautical Starit. Niiden merkitys entisajan merimiehille oli sellanen että ku ne käytti tähtiä navigointiin niin uskomus oli että ku ne tatuoi kroppaansa starboja niin ne on aina niillä messissä ja ne löytää tiensä kotiin.
Mulle noi vois merkitä johdatusta ja unelmien seuraamista, mut toisaalta mä oon ottanu ne sen takia että ne on vitun siistit. En ala kusettamaan ketään tässä että olisin muka jotenkin jotain merkityksiä miettiny. - laarv
mulla oli ainaki ideana se, että tähti on yksinkertainen mutta tyylikäs, ja se on helposti "jatkettavissa" myöhemmin (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613091Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433067- 422417
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa902016- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251759- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä821360- 391280
- 791110