kadonneet naiset

varokaa

omituisia naisia liikkuu täällä...katoavat,
kuin pieru saharaan treffien jälkeen....
selityksiä....

107

5925

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • holmes

kadonneet naiset ja miehet..?? Uuhh! ;))

• Watson Man....

Oh hoh!!!! Toi on päässyt jo treffeille saakka, pitäisikö vähän tutkia tapausta.

Yleensähän kaikki häviää huitsin Nevadaan jo ennen kuin on edes ehtinyt sanoa moi. ;DDDDDD

• neitinen*
        Watson Man.... kirjoitti:

Oh hoh!!!! Toi on päässyt jo treffeille saakka, pitäisikö vähän tutkia tapausta.

Yleensähän kaikki häviää huitsin Nevadaan jo ennen kuin on edes ehtinyt sanoa moi. ;DDDDDD

No MOI Watson ;) !!

Mua ei ainankaa tartte tutkia. En ees oo hitsi huitsi , enkä Nevadakaa oo tuttu mies..
        terkuin,

Neitinen

• Palmu

Kannattaiskohan vähän miettiä mitä treffeillä tuli sanottua ja tehtyä. Vai oletko niitä miehiä jotka kaunistelevat profiilissaan pituuttaan, painoaan tai joitain muita ulkonäköjuttuja?

Itse en ainakaan viitsi enään olla yhteydessä sellaiseen tyyppiin joka on puhunut pa...a profiilissaan. Tapaamisen hoidan tietenkin sivistyneesti, eli juon sen kahvin. Lähtiessä varmaan sanon, että ollaan yhteyksissä. Se kyllä tarkoittaa minun kielelläni, että toivottavasti en kuule susta enään koskaan.....

Eli, käy siellä peilin edessä ja mieti....

• neitinen*

jep..mä ainaski just peilaan..ja kohta on ok ,teen täs jotain sellaista, et..Palmukin vois huojahtaa ja sepäs oliski uutta jämäkälle äijälle,kun ei edes tuule..

• Palmu
        neitinen* kirjoitti:

jep..mä ainaski just peilaan..ja kohta on ok ,teen täs jotain sellaista, et..Palmukin vois huojahtaa ja sepäs oliski uutta jämäkälle äijälle,kun ei edes tuule..

No voihan räkä...neitinen tais nyt erehtyä, kato kun mä olen sellainen naispuolinen komisario Palmu. Terkkuja vaan takasi....

• neitinen*
        Palmu kirjoitti:

No voihan räkä...neitinen tais nyt erehtyä, kato kun mä olen sellainen naispuolinen komisario Palmu. Terkkuja vaan takasi....

ahaa..;) sehän muuttaa asiaa hiukka..

Oliskos sulla parin paikka vapaa?oon aina haaveellu jonkin sortin jeparin hommista?
        vai ihan soolonako toimit ?

Me voitais olla aika pari?! En muuten oo ees BII..
        ettei pelätä tarvii siltä osin(nii tai.. en oo kyl kokeillukaa, etten kyllä tiedäkään)

Mut hei..muista mut ,sit ku tulee kovaakin kovempi CEISSI .. oolen ihan valmis..kuin partiolainen , hejps-jeps! "aina valmis"..lukee muuten mun vyössäkii..:)
        Mähän vanhana partiolaisena olen jo melkein poliisi tai ainakin salapoliisi..jep ...
        (olen samoillu mettäski ,ja vaanittii poikapariolaisii..kun oltiin yöpartiossa kera makuupussien ja teltan.. ja jännää oli..)

katellaan =) terkuin.Neitonen*

• neitinen*
        neitinen* kirjoitti:

ahaa..;) sehän muuttaa asiaa hiukka..

Oliskos sulla parin paikka vapaa?oon aina haaveellu jonkin sortin jeparin hommista?
        vai ihan soolonako toimit ?

Me voitais olla aika pari?! En muuten oo ees BII..
        ettei pelätä tarvii siltä osin(nii tai.. en oo kyl kokeillukaa, etten kyllä tiedäkään)

Mut hei..muista mut ,sit ku tulee kovaakin kovempi CEISSI .. oolen ihan valmis..kuin partiolainen , hejps-jeps! "aina valmis"..lukee muuten mun vyössäkii..:)
        Mähän vanhana partiolaisena olen jo melkein poliisi tai ainakin salapoliisi..jep ...
        (olen samoillu mettäski ,ja vaanittii poikapariolaisii..kun oltiin yöpartiossa kera makuupussien ja teltan.. ja jännää oli..)

katellaan =) terkuin.Neitonen*

Kais mä saan ainaaskin NIMMARIN ??

* jeps jeps jookosta ? *

• Comisarjus Palmu
        neitinen* kirjoitti:

Kais mä saan ainaaskin NIMMARIN ??

* jeps jeps jookosta ? *

on laitettu juuri sähköpostilokeroosi.

Tarjouksesi "työparikseni" tulosta hyväksytty.

Liksasta sovitaan henkilökohtaisessa työhaastattelussa.

Jes!!!! Meistä tulee mahtava työpari, etsitään esiin kaikki tuolta treffeiltä kadonneet "pierut", nuoremmat ja hmmm...vähän vanhemmatkin. Vaikka toi joulupukin muorin etsiminen taitaa olla aika epätoivoista hommaa. Katos kun se muori on tietenkin löytänyt tuolta treffiosastolta sellaisen nuoren lihaksikkaan namun:=)

Työhaastattelu huomenna klo 21.00 Ravinteli Zetorissa.

• neitinen*
        Comisarjus Palmu kirjoitti:

on laitettu juuri sähköpostilokeroosi.

Tarjouksesi "työparikseni" tulosta hyväksytty.

Liksasta sovitaan henkilökohtaisessa työhaastattelussa.

Jes!!!! Meistä tulee mahtava työpari, etsitään esiin kaikki tuolta treffeiltä kadonneet "pierut", nuoremmat ja hmmm...vähän vanhemmatkin. Vaikka toi joulupukin muorin etsiminen taitaa olla aika epätoivoista hommaa. Katos kun se muori on tietenkin löytänyt tuolta treffiosastolta sellaisen nuoren lihaksikkaan namun:=)

Työhaastattelu huomenna klo 21.00 Ravinteli Zetorissa.

Ouu KIITOS !! ;))

Huips huips sis ! Duunia duunia, ja Jepari-look ,ah ah aaah ... mä pyörryn.. tui tu i i !

Ihanaa !!

Liksaa sitte ,just juu, proviikkaa ja sillee..sovitaan se privaatisisti haastattelussa,sopii, oukki doukki !!

Meistä tulee kaikkien aikojen pari, Kyl kyl!
        Mut pikku juttu..työhaastattelu ei onnaa tänään Zetooorissa,

Menen nääs silloin TAMPEREELLE !! (En kuitenkaan Simon kans, vaan yksi suomi24 Adonis olis kyseessä).

Mut.. me voidaan laittaa sähkäripostia ja puhua lankooja pitkin.
        Salaisesti ja luottamuksellisesti.

• neitinen*
        neitinen* kirjoitti:

Ouu KIITOS !! ;))

Huips huips sis ! Duunia duunia, ja Jepari-look ,ah ah aaah ... mä pyörryn.. tui tu i i !

Ihanaa !!

Liksaa sitte ,just juu, proviikkaa ja sillee..sovitaan se privaatisisti haastattelussa,sopii, oukki doukki !!

Meistä tulee kaikkien aikojen pari, Kyl kyl!
        Mut pikku juttu..työhaastattelu ei onnaa tänään Zetooorissa,

Menen nääs silloin TAMPEREELLE !! (En kuitenkaan Simon kans, vaan yksi suomi24 Adonis olis kyseessä).

Mut.. me voidaan laittaa sähkäripostia ja puhua lankooja pitkin.
        Salaisesti ja luottamuksellisesti.

Mun työsopimus on allekirjoitusta vailla!!

• kadonnut saharaan

mutta ei vaan kolahtanut.

• neitinen*

ei se mitään , saat anteeksi,hyvää jatkoa kaikkien puolesta tällä palstalla!

• Poirot.

tottakai, pieru jättää pahan hajun... Ei ole arvoitus, ei ole...

• neitinen*

väärin !! ei jätä ainakaan aina pahaa hajua,mutta ainoostaan jos on naatittu tulisia mausteita,hernekeittoo tai mustaa makkaraa.,oliskos niitä muitaki ollu.. just ny ei tuu mieleen,mut kuiteski.

Ja naiset päästää useimmiten sellasia pussuja.. ne kuulu ,ei haise , mutta kuumaa ilmaa tuntuu..
        ja lämmittää vaan kivasti.

HEI JA KUULES Poirot , väitätkö ettet ITSE OLE KOSKAAN PERRY ?! MITÄ ?!

• neitinen*
        neitinen* kirjoitti:

väärin !! ei jätä ainakaan aina pahaa hajua,mutta ainoostaan jos on naatittu tulisia mausteita,hernekeittoo tai mustaa makkaraa.,oliskos niitä muitaki ollu.. just ny ei tuu mieleen,mut kuiteski.

Ja naiset päästää useimmiten sellasia pussuja.. ne kuulu ,ei haise , mutta kuumaa ilmaa tuntuu..
        ja lämmittää vaan kivasti.

HEI JA KUULES Poirot , väitätkö ettet ITSE OLE KOSKAAN PERRY ?! MITÄ ?!

TOISTAN,..(voi jummi,tonne äskeseen kiihdyksis tuli virheki,mut et Poirot ymmärttää kysymysken).

HEI JA KUULES Poirot , väitätkö ettet ITSE OLE KOSKAAN P I E R R Y ?! MITÄ ?!

• Pomps
        neitinen* kirjoitti:

TOISTAN,..(voi jummi,tonne äskeseen kiihdyksis tuli virheki,mut et Poirot ymmärttää kysymysken).

HEI JA KUULES Poirot , väitätkö ettet ITSE OLE KOSKAAN P I E R R Y ?! MITÄ ?!

Sattuuhan noit painovirhepaholaisii kaikille, Elä kiusi sitä poirottiii... Watson man.... jatkaa matkaa..Poms poms tuh tuh oho, pomps tulee näköjään ilmaa...

• neitinen*
        Pomps kirjoitti:

Sattuuhan noit painovirhepaholaisii kaikille, Elä kiusi sitä poirottiii... Watson man.... jatkaa matkaa..Poms poms tuh tuh oho, pomps tulee näköjään ilmaa...

=)...en kiusii... mä vaa oo tämmonen ..sortsit !
        jeps! ;)

• neitinen*

Olikos sshiinä sellainen tulppa?Eihän she vaan aennut rehveillä?

• Pieru

Todella omituisia naisia liikkuu täällä... :))

• neitinen*

...joo mut ku tietäsit millasia miehiä..niin et ihmettelis..naisia yhtää...

on niitä liikeellä... omituisia ..ja kumpaakin lajia..huh..huh..

löytääkö he ikinä toistansa tältä viidakosta..muuta kuin hajun perusteella..?

• Pieru.
        neitinen* kirjoitti:

...joo mut ku tietäsit millasia miehiä..niin et ihmettelis..naisia yhtää...

on niitä liikeellä... omituisia ..ja kumpaakin lajia..huh..huh..

löytääkö he ikinä toistansa tältä viidakosta..muuta kuin hajun perusteella..?

Suositus - syökää enemmän hernekeittoa...;))
        Ja pian löytyy se OIKEA..;))

• neitinen*
        Pieru. kirjoitti:

Suositus - syökää enemmän hernekeittoa...;))
        Ja pian löytyy se OIKEA..;))

mitäs jos...ei tykkää hernekeitosta?

byyääää....ÄÄÄää...

• ei tekis
        neitinen* kirjoitti:

mitäs jos...ei tykkää hernekeitosta?

byyääää....ÄÄÄää...

saadakseen...

ei ku nokasta kiinni ja ääntä kohti ! Rohkeesti vaan.

• neitinen*
        ei tekis kirjoitti:

saadakseen...

ei ku nokasta kiinni ja ääntä kohti ! Rohkeesti vaan.

...AAAAAAAAA.....UUUUUUuuuuuuuu AAAAA....

!!!! Tuleeko kohta ...!? *mjam..?*YÄK?*Mjam?*

Mulla on ollut täs jo SUUKKU AUKI MONTA päivää !!

EMMÄ kohta jassa enää.. niin että

koska mä saan ? Nokka tukos on kans ,kun oon pusertanu sitä rystyset valkosena !

*aaaaaaaaAAAAAAAAAA....A-A-A-A-A-A-A..aaa !!*

SUU on ammollaan auki!

• neitinen*
        neitinen* kirjoitti:

...AAAAAAAAA.....UUUUUUuuuuuuuu AAAAA....

!!!! Tuleeko kohta ...!? *mjam..?*YÄK?*Mjam?*

Mulla on ollut täs jo SUUKKU AUKI MONTA päivää !!

EMMÄ kohta jassa enää.. niin että

koska mä saan ? Nokka tukos on kans ,kun oon pusertanu sitä rystyset valkosena !

*aaaaaaaaAAAAAAAAAA....A-A-A-A-A-A-A..aaa !!*

SUU on ammollaan auki!

AAAAAAAAAAA ...... !!!

joko sitä tulee...anna anna jo !!
        TAITAA äijältä olla loppu hernekeitto? ! ? ! ?

Onks kellää muulla ??!! MÄ OON NYT niin valmis !

*aaaaaaaAAAAAAAAA*
        huulet törröllään ,suu ammollaan.

• Ellumari

Tämä viestiketju on erittäin hyvä kuvaamaan täällä liikkuvan porukan tasoa !
      Vaikuttaa esikoululaisten leikiltä, vaikka tuskin hekään enää näin tyhmiä kirjoittavat

• tyhmä..

Ota kuule iisisti ! Täällä ihmiset vaan yrittää piristää TÄNNE VÄLIIN huumorilla tätä HELEVETIN NEGETIIVISTÄ KIRJOITTELUA ! Täällä ei ihan jokainen halua ainoastaan moittia,
        valittaa,nipottaa ,mollata ,kiusata,aiheuttaa pahaa mieltä yms.

Jos olet näin huumorintajuton,on kyllä koko suomi24 palsta sinulle väärä paikka.Ota rennommin, relaa ...

Täällä ihmiset yrittää piristää ilmapiiriä,mutta sekin näyttää jotakuta harmittavan .. huh huh!

• Ellumari
        tyhmä.. kirjoitti:

Ota kuule iisisti ! Täällä ihmiset vaan yrittää piristää TÄNNE VÄLIIN huumorilla tätä HELEVETIN NEGETIIVISTÄ KIRJOITTELUA ! Täällä ei ihan jokainen halua ainoastaan moittia,
        valittaa,nipottaa ,mollata ,kiusata,aiheuttaa pahaa mieltä yms.

Jos olet näin huumorintajuton,on kyllä koko suomi24 palsta sinulle väärä paikka.Ota rennommin, relaa ...

Täällä ihmiset yrittää piristää ilmapiiriä,mutta sekin näyttää jotakuta harmittavan .. huh huh!

Ja tuollainenko piristää??
        Ei normaalijärjellä varustettua aikuista ihmistä ja lapsillehan tämä paikka EI ole tarkoitettu.

Kyllä piristävät jutut ovat toisenlaisia!

• ja kulta
        Ellumari kirjoitti:

Ei normaalijärjellä varustettua aikuista ihmistä ja lapsillehan tämä paikka EI ole tarkoitettu.

mikä monelle kulta
        on toiselle multa

• jorma-
        Ellumari kirjoitti:

Kaksi satiaista tapasi välilihalla. Toinen satiainen kertoi löytäneensä
        hyvän kodin:
        - Kostea mukava kolo, jossa on rehevää pensaikkoa ympärillä.
        Toinen satiainen kertoi myös löytäneensä hyvän kodin:
        - Lämmintä on, tosin välillä haisee paska ja puusto on harvaa, mutta kyllä
        kelpaa.
        Seuraavana päivänä satiaiset tapasivat taas välilihalla. Toisella oli
        matkalaukut kädessä ja sitä toinen ihmettelemään:
        - Juuri eilenhän kerroit kuinka mukavan kodin olit löytänyt, miksi muutat?
        Satiainen kertoo:
        - Eilen nukkumaan mennessäni hullu kaljupäinen ukko syöksyi sisään; hakkasi
        minua takaseinää vasten ja lähtiessään räkäsi hirveän mällin päälle!
        Toinen satiainen siihen:
        - Miksi menit avaamaan? Kyllä minunkin oveani hakattiin kahdella säkillä
        koko yön, mutta minäpä en avannut!!!

• Maigre

kauppa kiinni ja kauneita unia!

• Kolumbo

Asiaahan pitää tutkia.

Kerroppa lisää.

Missä treffasitte ?

Oliko tapaamisella silminnäkijöitä ?

Oliko naisella esiliinaa mukana ?
      (esim."anoppikokelas" tai joku muu ?)

Mitä sinulla oli päälläsi tapaamis-paikalla?
      Entä naisella ?

• neitinen*

Kato kato, tääl on itte Kolumboki liikentees !
        Onks sul kiirettä ollu? Mis liikuskelet noin niinku yleensä ? Mulle sopis kyl nähä ihan vaik tänään illal ... mulla vois olla johtolankoja tuohon katoamis-ceissiin... mä nääs olen lukenu just viime viikolla pariki dekkarii..joten mä tiedän mistä puhun !!!!

• Kummeli

Jatkakaa samaan malliiin vaan , pääsette kohta seuraaviin Kummeli-pätkiin. Ja treffailemaan ainutlaatuista tiimiämme.. ties mitä kehkeytyy..

Otamme yhteyttä seurattuamme tilannetta ja sen käänteitä tässä vakavassa katoamistapauksessa..

• yksityisetsivä.

tämä on todella vakava katoamistapaus.. Tutkitaan asia....

• Kummeli
        yksityisetsivä. kirjoitti:

tämä on todella vakava katoamistapaus.. Tutkitaan asia....

Mjaaha ...jotain välähti, vaikka vasta pieni johtolanka ,olikin jo aika.. tulla esiin ..

juu..sii!????

• Stasky ja Hutsky....

Pii Paaa Piii paaa buaaa piiiip, köh köh runx. Gaso loppu.....per.....

Hei Hutsky, mitäs nyt tehdään?!:o

May day may day keskus..... krooh tsyyyy kroooh....

tääl keskus Mikä teil nyt taas on hätänä?..... Roger.....

Emergensy tapaus , mut Hutsky unohti täyttää tankin!!!!..... Roger

Voihan Vulganuslainen venus teidän kanssa....
      tsuuu tssuuuu..... Toista roger......

Jatkuu.......

• jännittää

täs on otetta

alan mielenkiinnolla oottaan millä nämä nappaa sen pierun

jos joskus pääsevät sinne Saharaan...

• Pieru
        jännittää kirjoitti:

täs on otetta

juoskaa perässä jos jaksatte..

• neitinen*
        Pieru kirjoitti:

juoskaa perässä jos jaksatte..

..ähäs kutti !!=)..mä ja me muut..

haistetaan sut..hajuton pieru!
        Sulla on eräs muu ominaistuoksu..jonka haju.. ei kenenkään sieraimilta jää huomaamatta..

Et sä kauaa lymyyle tääl keltää !...haha..!!

• Wosu
        jännittää kirjoitti:

täs on otetta

..joo mä kans,mut eihän kerrota Pil..
        ..pienelle Ellumarille mitää..kjiehh..heh..heh... =) =) =) ... !!!

ps.muaki jänskittää nii et ihan on piipi-hätä..
        mä en kestä kohta..pakko taas mennä pyllistään..

• Stasky ja Hutsky....

and many many hours later.... Puuh Puuh puuuuuh puuuhhhhhhhhhhhhhhhhh.......

-Hey snälla kultakutri Stasky.... please....puuuh

etsä vois tulla välil vähän tuuppaaah...........

Mäoon työntänyt tätä dodgee varmaan 50-milestä....
        Bruuuuts bruuuts....oho ..mä oon haukkonut tässä ilmaaki niin ahnaasti mun kitusiin, et alkaa toi ilma pukkaa tuolta pakoputkiosastolta jo ulos... bruuuts......

-Hey, C`mon maaan....Tuuppaa sä vaan siell....mä kaivelen mun kynnen alusii täs sitsillä ja vetelen vähän sikkeee silaikaa....

-Kuka hei pyys sua huudattaa niit stiirioit täysii silaikaa ku oottettiin sitä gaso tankkerii..

...eikä ne sitten meitä löytäny ku emergensy raadio ei enää funkkaa kun akkumulaattori on ihan kaput.....et.......

-Tuuppaaaa tuppaaa....Hutsky.... Im a soul maaaaan .....:))))...

• wosu
        Stasky ja Hutsky.... kirjoitti:

and many many hours later.... Puuh Puuh puuuuuh puuuhhhhhhhhhhhhhhhhh.......

-Hey snälla kultakutri Stasky.... please....puuuh

etsä vois tulla välil vähän tuuppaaah...........

Mäoon työntänyt tätä dodgee varmaan 50-milestä....
        Bruuuuts bruuuts....oho ..mä oon haukkonut tässä ilmaaki niin ahnaasti mun kitusiin, et alkaa toi ilma pukkaa tuolta pakoputkiosastolta jo ulos... bruuuts......

-Hey, C`mon maaan....Tuuppaa sä vaan siell....mä kaivelen mun kynnen alusii täs sitsillä ja vetelen vähän sikkeee silaikaa....

-Kuka hei pyys sua huudattaa niit stiirioit täysii silaikaa ku oottettiin sitä gaso tankkerii..

...eikä ne sitten meitä löytäny ku emergensy raadio ei enää funkkaa kun akkumulaattori on ihan kaput.....et.......

-Tuuppaaaa tuppaaa....Hutsky.... Im a soul maaaaan .....:))))...

huh..aivan kuuma tulee..huiii..!!
        apua!!

....Tuuppaaks sä vaan siell....

viel kii ?

Jokos pian etenee? Onks johtolankoiii...
        tullu lisää ??!

• Stasky ja Hutsky
        wosu kirjoitti:

huh..aivan kuuma tulee..huiii..!!
        apua!!

....Tuuppaaks sä vaan siell....

viel kii ?

Jokos pian etenee? Onks johtolankoiii...
        tullu lisää ??!

Puuh huuuh.... Voi keturainen sä sini silmä blondi tuuu.... yyyh... nyyy välil tuuppaaa.....

No en varmaan tuuu... voihan vitos vaihde kun toi ilmastointikaan ei toimi........

Alkaa tääl dead vallenbergis olee nimittäin himppu kuuma kun tätä rattii kerran tunnis kääntelee......mites sulla vihoviimeinen hunni- kuninkaan jälkeläinen Hutsky.... keih kieh....heh heh...:DD

Skriiiiiikkkk........ Ryskis... Hutsky lens takaluukulle turpavärkki takalasia vasten....Muf... muf.... Mitä .....Perrrrrr...... mitä veee sä nyt jarruu noin äkäsesti painat...????...just ku oli hyvä vauhti pääl....

Fiu vit..... Stasky äkkäs sulosäärisen venus vartalon freewayn pientareella, peukalo pystyssä....;))))

Kelpaiskos neidolle kyyti ja mihis sitä yksin ollaan matkalla tääll keskell dead vallenbergiä????!!!.. Stasky huikkas neidolle abbarin fönarista....

...hetken miettimisen jälkeen avasi venusvartaloinen sulosääri herkullisen punaiset huulensa ja päästi viehkeän seireenin äänensä sulostuttamaan rohkean parivaljakkomme vauhdikasta päivää...- Huitsin Nevadaan mä oon liftaamassa....

No voi hitsin vitsi... sinnehän mekin, kuinkas sattuikaan.... Hyppää pykälään....

No eipä tarvinnut neitoa kahdesti käskeä, kun jo Staskyn viereen istahti.......

No nii Hutsky,... Hariappia määään... mennääs taas... ei täs oo kun 254- milesiä sinne..... älä nyt itke iso mies totta kai sä jaksat..... ja mä tuun sit jossain vaihees sua jeesii......

Nii toi peräosaston takatuuppari on Hutsky....ja mä oon Stasky....Me ollan Las Onglesin kuumin kyttäkaksikko...;)))

Mikä sun nimes on?....

Hetken hiljaisuuden jälkeen...tuli neidon huulille vieno hymy ja huulien lomasta kuului kuin kesätuulen tuoma seireenin kutsu.... Wosu....;)))))

• wosu
        Stasky ja Hutsky kirjoitti:

Puuh huuuh.... Voi keturainen sä sini silmä blondi tuuu.... yyyh... nyyy välil tuuppaaa.....

No en varmaan tuuu... voihan vitos vaihde kun toi ilmastointikaan ei toimi........

Alkaa tääl dead vallenbergis olee nimittäin himppu kuuma kun tätä rattii kerran tunnis kääntelee......mites sulla vihoviimeinen hunni- kuninkaan jälkeläinen Hutsky.... keih kieh....heh heh...:DD

Skriiiiiikkkk........ Ryskis... Hutsky lens takaluukulle turpavärkki takalasia vasten....Muf... muf.... Mitä .....Perrrrrr...... mitä veee sä nyt jarruu noin äkäsesti painat...????...just ku oli hyvä vauhti pääl....

Fiu vit..... Stasky äkkäs sulosäärisen venus vartalon freewayn pientareella, peukalo pystyssä....;))))

Kelpaiskos neidolle kyyti ja mihis sitä yksin ollaan matkalla tääll keskell dead vallenbergiä????!!!.. Stasky huikkas neidolle abbarin fönarista....

...hetken miettimisen jälkeen avasi venusvartaloinen sulosääri herkullisen punaiset huulensa ja päästi viehkeän seireenin äänensä sulostuttamaan rohkean parivaljakkomme vauhdikasta päivää...- Huitsin Nevadaan mä oon liftaamassa....

No voi hitsin vitsi... sinnehän mekin, kuinkas sattuikaan.... Hyppää pykälään....

No eipä tarvinnut neitoa kahdesti käskeä, kun jo Staskyn viereen istahti.......

No nii Hutsky,... Hariappia määään... mennääs taas... ei täs oo kun 254- milesiä sinne..... älä nyt itke iso mies totta kai sä jaksat..... ja mä tuun sit jossain vaihees sua jeesii......

Nii toi peräosaston takatuuppari on Hutsky....ja mä oon Stasky....Me ollan Las Onglesin kuumin kyttäkaksikko...;)))

Mikä sun nimes on?....

Hetken hiljaisuuden jälkeen...tuli neidon huulille vieno hymy ja huulien lomasta kuului kuin kesätuulen tuoma seireenin kutsu.... Wosu....;)))))

...Wosu...

o-Öö....

ssssshhh..!!!....

gulp..GULP !! Help me...Aaauts..mun kaima..;)
        vai,en kai minä ole taas sotkenut roolihahmooni ,
        sekottaa nää kässärit..

Oi,hei kenen repliikki tää on.. ? " ...oooHH..uuh UH UH..GRRRrraaah aah...ooh..kohta t*lee... ole nyt hiljaa... !!..oooh..aah...vielä...vähän..lu**s.. l*rps.....nammm...mmmmmmmmMMMmmmmm.....!!!"

Holmes ? Hitto mul tarttu peppuun Holmeksen ton etsivän kaiman Holmes- lunttilaput siinä kiihkoissani eilen.. pukuhuoneen peilipöydällä..

Heiii...mis..mun.. öööööh...she....she.....ee..
        kuka tulis stuntaamaan mua ??!! Mä en nyt löydä mun repliikkejäni ja oon aika hoh..hoh..naattikin..zzz...
        ..kahvi/ruokis alkaa nyt...!! ;)

Stuntti ...ota sä ohjakset... ja hyppäät vaan pykälään.. jatkat siitä.. Hoida hommaa sil väliin..

Tää wosu mene ny..breikil,nähhään, heippa...

• neitinen*
        neitinen* kirjoitti:

..ähäs kutti !!=)..mä ja me muut..

haistetaan sut..hajuton pieru!
        Sulla on eräs muu ominaistuoksu..jonka haju.. ei kenenkään sieraimilta jää huomaamatta..

Et sä kauaa lymyyle tääl keltää !...haha..!!

ää häh häh hää !!... kyllä sut löydetään ..
        mä tuun kohta Palmun kaa .. ja kuule sulle tulee kohta polttavan tuliset,KUUMAT paikat !! varo varo !!

HOT HOT !! ..alkaa polttaa ihan selvästi...täällä oot ihan täs läheeeellä...

*...nuuh niisk... nuuuh... *Täällähän haisee ihan selvästi.. jep jep ja halua kohti..>>>

Palmuu !!? Mihin sä taas jäit..? Jätä se Holmes rauhaan, tääl ois kuule ISO VONKALE hollilla !!

*nuuuh...hh... njuuuhh *

• Pate-patukka
        neitinen* kirjoitti:

ää häh häh hää !!... kyllä sut löydetään ..
        mä tuun kohta Palmun kaa .. ja kuule sulle tulee kohta polttavan tuliset,KUUMAT paikat !! varo varo !!

HOT HOT !! ..alkaa polttaa ihan selvästi...täällä oot ihan täs läheeeellä...

*...nuuh niisk... nuuuh... *Täällähän haisee ihan selvästi.. jep jep ja halua kohti..>>>

Palmuu !!? Mihin sä taas jäit..? Jätä se Holmes rauhaan, tääl ois kuule ISO VONKALE hollilla !!

*nuuuh...hh... njuuuhh *

vinkki vinkki ,*sipi sipi*

taitaa olla mies .. tuo hajuton pieru !!

• silmälasit?

no kyllä sokea kanakin löytää oman jyvänsä

• tää löys puolukan

voi eiii !!

mä en oo löytäny muutakuin puolukan..

eiks se oo melkein sama ..?
        ja löyty ilman silmälaseja..

• pimein
        tää löys puolukan kirjoitti:

voi eiii !!

mä en oo löytäny muutakuin puolukan..

eiks se oo melkein sama ..?
        ja löyty ilman silmälaseja..

...pyörii se ilman silmälasejakin

• Tirkistelijä *

Mulla onki kiikarit , hhäähähäää!! ei pääse muija livistään salaa ..
        ei edes naapurin hempukka pimpukka.. njam..nam..

OOOOOhhhhh.... nyt Hän on kylvyssä...ooh ooh !
        aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh..OOooooooh !!

• pimein
        Tirkistelijä * kirjoitti:

Mulla onki kiikarit , hhäähähäää!! ei pääse muija livistään salaa ..
        ei edes naapurin hempukka pimpukka.. njam..nam..

OOOOOhhhhh.... nyt Hän on kylvyssä...ooh ooh !
        aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh..OOooooooh !!

Mistä niitä saa ?

• Tirkistelijä *
        pimein kirjoitti:

Mistä niitä saa ?

jaa mistä ? ei ainakaan Puolasta !!

vastaus on ; KANADA !

• wosu

Hei kuule sä,jolta katos tää mimmi..
      Mul ois sulle asiaa..

Luin just Siskojen-oppaasta muutaman jutun,
      ettet vaan ois menny tekeen jotain noista emämunauksista ?
      Vinkis vaan:

""Kolme asiaa jotka eivät koskaan pidä paikkaansa:
      1. lainaa huntti, saat huomenna takaisin
      2. Otetaan vaan nää yhdet..
      3. Mä koitan vaan sormella... ""

• Erittäin Salainen

Viikon vinkit

Opettele kuulostamaan jenkiltä !!
      Teet vaikutuksen.

Vinkit :
      (etsintään ja treffikeskusteluun, smool took..juu sii..;))

Kannattaa harjoitella

Jos haluat joskus -vaikkapa vieraassa kaupungissa- kokeilla, miltä tuntuu olla
      ulkomaalainen Suomessa, niin hyvin tärkeää on osata aito korostus - ei siis
      mitään huonekalukauppa Sotkan tekomongerruksia, joilla ei huijata edes kuuroa
      mummoa!
      Tässä muutamia usein käytettyjä suomalaisia lauseita, jotka on muunnettu
      jenkkiaksenttiin. Toistele näitä lauseita tai pikemminkin sanajonoja ÄÄNEEN,
      useaan kertaan mahdollisimman selkeästi ääntäen.

Ensiksi voi tuntua, että lauseissa ei ole mitään tolkkua, mutta ne ovatkin vain
      ääntämisharjoituksia, joiden tarkoitus on parantaa korostustasi varsinaisissa
      puhetilanteissa.

Ääntämisharjoituksen sanajonot:

HIGH STUCK ARE WITH TO - Haistakaa vittu

RICE COUSIN KISS SUNNY - Raiskasin kissani

RA PICK ARE PEAR SET TANNY - Raapikaa persettäni

TO LIP US CUT HOSE SOON - Tuli paskat housuun

NINETY MICE TOO - Nainti maistuu

Kuuntelepa itseäsi - etkös kuulostakin upeasti aivan syntyjenkiltä, joka on
      opetellut suomea????

Ja eikun hämmästyttämään suomalaisia ja treffailukin sujuu kuin leikki,
      eikä seuralainenkaan ihmetykseltään ja imarteultasi mitenkään voi lähtee karkuun.

Onnea !!

• heikki

Kiitos,tästä olikin suuri apu.
        Eilen lykästi viimeinkin ja nyt

NINETY MICE TOO -

• Tuija
        heikki kirjoitti:

Kiitos,tästä olikin suuri apu.
        Eilen lykästi viimeinkin ja nyt

NINETY MICE TOO -

Suus kii Heikki !!
        EI SITÄ kaikille tartte toilottaa !! Tuus tänne ny vaan sieltä , tääll on kahvia ja pullaaki !!

• heikki
        Tuija kirjoitti:

Suus kii Heikki !!
        EI SITÄ kaikille tartte toilottaa !! Tuus tänne ny vaan sieltä , tääll on kahvia ja pullaaki !!

Voi Prkle..Misää sää Tuija luuraat ?

Tuus ny TÄNNE !! Älä vaan katoo sääki kuin..pier. ..Saharaan!

Tuu ny , emmä jaksa aina tätä paripiilosta leikkii , eiks me voida tehdä jotain muuta välillä ?

Tuu tänne, mulla olis rinkelimunkkii !!!!
        NIIN -- HYVÄÄ , AI JEE EEE, ku hyy-vää-ää !!
        on on !! Ezä usko ?

RINKELiii , H-Y-V-Ä-Ä !!

TUIJAA !! TUIJAaaaaaa !!! TuijaAAAAAAAAA !!!!

• Tuija
        heikki kirjoitti:

Voi Prkle..Misää sää Tuija luuraat ?

Tuus ny TÄNNE !! Älä vaan katoo sääki kuin..pier. ..Saharaan!

Tuu ny , emmä jaksa aina tätä paripiilosta leikkii , eiks me voida tehdä jotain muuta välillä ?

Tuu tänne, mulla olis rinkelimunkkii !!!!
        NIIN -- HYVÄÄ , AI JEE EEE, ku hyy-vää-ää !!
        on on !! Ezä usko ?

RINKELiii , H-Y-V-Ä-Ä !!

TUIJAA !! TUIJAaaaaaa !!! TuijaAAAAAAAAA !!!!

Voi ETTÄ !!! Sä HEIKKI taas mua härnäät ?

ONKO SULLA VARMASTIkinko ??!! *nam,lurps*

*hihhih.,nauraa kujertaa *

• Heikki
        Tuija kirjoitti:

Voi ETTÄ !!! Sä HEIKKI taas mua härnäät ?

ONKO SULLA VARMASTIkinko ??!! *nam,lurps*

*hihhih.,nauraa kujertaa *

No ON ON !!

=) =) ;8) ;8) ;D ;D

tuu TÄNNE vaan !!!!

• Tuija
        Heikki kirjoitti:

No ON ON !!

=) =) ;8) ;8) ;D ;D

tuu TÄNNE vaan !!!!

Kukkuu !! Heikkii !! ;) Heikkii !!
        HUI hui jui tuu ottaan kii !!

*hihhih..* nauraa kihertää naisellisesti.

*räps räps* räpsyttelee tekoripsiä .

• Erittäin Salainen

Katsokaakin, ettei milloinkaan pattitilanne pääse kehittymään liian pitkälle,
      ..kuten Suomi-Ruotsi- sota..
      Voiko tähän nyt edes verratakaan,mut kuitenkii..

"""
      Suomi ja Ruotsi oli sotasilla. Tilanne oli edennyt tietynlaiseen
      pattitilanteeseen. Molemmilla puolin rajaa oli sotilaita, eikä kumpikaan
      saanut tehtyä aloitetta.

Eräs suomalainen ehdottikin sitten:
      -Kokeillaanpas tätä. "Sven", hän huusi.
      Eräs ruotsalainen nousi ylös poterosta ja huusi "vad". Suomalaiset käyttivät
      tilanteen hyväkseen ja ampuvat ruotsalaisen. Uusi kokeilu:
      -"Göran, Åke, Peter", suomalainen huusi, ja kolme Ruotsalaista nousi ja
      kaikki saivat luotia.
      Ruotsalaiset koettivat samaa.
      -"Heikki", yksi huusi.
      -Kuka huusi?, kysyi Suomalainen.
      Ruotsalainen nousi poterosta ylös ja huusi "jag", lopun voi arvata.

"""

• pum.

ja noin ne miehet katoavat..niin kun pieru saharaan..

• Erittäin Salainen
        pum. kirjoitti:

ja noin ne miehet katoavat..niin kun pieru saharaan..

Niin,varsinkin ruotsalaiset,jotka eivät ole edes englantia opetelleet suomesta nyt puhumattakaan..

Toista se on kun sen osaa ---
        Suomi-mies osaa sanoa :

" RA PICK ARE PEAR SET TANNY !!!"

..ei muuten häviä edes pieruna Saharaan,
        tällaisen miehen kun löytää,niin pitämällä sormet juuri siellä missä pitääkin ja kuuntelemalla tarkkaan...
        mitä hän haluaa...

mies on ja pystyy !!

• vihainen vaimo

...otan osaa.. multa katos eilen illalla aviomies..

eikä ole vieläkään tietoo kauanko ne hänen pikkujoulut oikein kestää !!??

• Stasky ja Hutsky

Hoidamme kaikki kodinkin pienet katoamis tapaukset monen vuoden ammattitaidolla ja täysin luottamuksellesesti kohtuullista korvausta vastaan.

Agents Stasky& Hutsky
        Telgram 5555 555 5000

;)

• neuvo

käy naapurissa,
        sieltä se tulee, kun vanha vuosi menee.... ;))

• Stasky& Hutsky
        neuvo kirjoitti:

käy naapurissa,
        sieltä se tulee, kun vanha vuosi menee.... ;))

No et olis kertonut.
        Taas meni businekset sivu suun! ;))

• sopiiko?
        Stasky& Hutsky kirjoitti:

No et olis kertonut.
        Taas meni businekset sivu suun! ;))

tehdään fifty-fifty :))

• Kolumbo
        sopiiko? kirjoitti:

tehdään fifty-fifty :))

jos kävis kolmistaa..kimpas?

• Stasky & Hutsky
        Kolumbo kirjoitti:

jos kävis kolmistaa..kimpas?

Mites me ton Hutskyn kanssa tehdään tai siis meithän olis elosedän laskuopin mukaan kait neljä...

Mut hei antaa sen vaan työntää tota dodgee.... hyvä Hutsky... jatka vaa ei tääl mitään ollu! ;)

• yksitysetsivä
        Stasky & Hutsky kirjoitti:

Mites me ton Hutskyn kanssa tehdään tai siis meithän olis elosedän laskuopin mukaan kait neljä...

Mut hei antaa sen vaan työntää tota dodgee.... hyvä Hutsky... jatka vaa ei tääl mitään ollu! ;)

no hei, älkää nyt tapelkaa sen rahan takia, katsotaan nyt, mitä elämä tuo :))

• Kolumbo

Mut hei ..onks tuo "fity-fifty" tyyppi nainen ?vai mies?

Riippuu ihan siittä ..kuka työntää ja mitä..

• Stasky & Hutsky
        Kolumbo kirjoitti:

Mut hei ..onks tuo "fity-fifty" tyyppi nainen ?vai mies?

Riippuu ihan siittä ..kuka työntää ja mitä..

Nyt repes....:)
        Täytyy kysyy hiiiiih hiiiih heeeeh hyvä huomio.....

Putos......;DDDDDDDDD

Öitä ;)

• Kolumbo

Nyt repes....:)
        Täytyy kysyy hiiiiih hiiiih heeeeh hyvä huomio.....

Putos......;DDDDDDDDD

Öitä ;)

ÖÖÖöö...joo..öitäpä hyvinkii..

;DDDDD

...nii..olis aikas hyvä tietää etuhanduun ,et
        miten sen homman laita o !!?!..ettei ihan menis..
        handuun..koko homma..tai mihin sitä joutuis..

...nii se kadonnu tapauski.. tais olla äijä ?!
        huh huh.. kuulemma vielä oikeen veturinkuljettaja
        vai olisko ollu konnari..mut ihan sama..

• Stasky& Hutsky
        Kolumbo kirjoitti:

ÖÖÖöö...joo..öitäpä hyvinkii..

;DDDDD

...nii..olis aikas hyvä tietää etuhanduun ,et
        miten sen homman laita o !!?!..ettei ihan menis..
        handuun..koko homma..tai mihin sitä joutuis..

...nii se kadonnu tapauski.. tais olla äijä ?!
        huh huh.. kuulemma vielä oikeen veturinkuljettaja
        vai olisko ollu konnari..mut ihan sama..

Doda---- doda....toi dodgen tuuppaaja voi sit kyyl ol aikas kovil jos se tosiiiaakin on Konnari.... miettii...????......

Mut jos se onkin lämmittäjä..... mitäs sit täs oikeen duunais????.......

Mut hei nyt mä fiffasinki.... ratkasu taitaaki löytyy lähempää kun uskookaan......hmmmmmm.....suostuiskohan se????......Woosuuu.....Auuu älä nyt noin hermoo.... mähän vaan kysyin....
        Fifty-fifty sä mä Hutskis- W = Voi vessankansi tää menee nyt niin vaikeeks matematiikaks..... miks mä en käynyt sitä tilastomatikan kurssii siel Las Pokasin poika koulus........?????!

• joulu

on erittäin vaarallinen aika, ... ;))
      treffipalsta täynnä etsintäilmoituksia...:))

• Kolumbo

Puhumattakaan UUDEN VUODEN aatosta..!!

ps. kokemusta..on.. ja kiirusta piisaa ..
        silloon kiirein aika..uuhhhh..HHHH !!!!!!

• etsivät
        Kolumbo kirjoitti:

Puhumattakaan UUDEN VUODEN aatosta..!!

ps. kokemusta..on.. ja kiirusta piisaa ..
        silloon kiirein aika..uuhhhh..HHHH !!!!!!

kokoontukaa, iso homma on tulossa...:))

• &(".")&.....
        etsivät kirjoitti:

kokoontukaa, iso homma on tulossa...:))

Ei taida tulla kovin iso joukko,teksti tuntuu tulevan pitkälti samalta koneelta..

• &(".")&..
        &(".")&..... kirjoitti:

Ei taida tulla kovin iso joukko,teksti tuntuu tulevan pitkälti samalta koneelta..

Jota sitten ymmärtää vain nykynuoriso.Täysin käsittämätöntä mongertamista!

• nykynuori
        &(".")&.. kirjoitti:

Jota sitten ymmärtää vain nykynuoriso.Täysin käsittämätöntä mongertamista!

REPEEN !! Heh !!!!!!!!!!!

Nyt vasta naurattaakin !!
        Mä putoon nyt tuolilta !!

Tää kyllä menee kaikkien huumorinkukkasten johtoon ,

HUIPPUA !!! !!! !!! !!! !!!

• &(".")&
        nykynuori kirjoitti:

REPEEN !! Heh !!!!!!!!!!!

Nyt vasta naurattaakin !!
        Mä putoon nyt tuolilta !!

Tää kyllä menee kaikkien huumorinkukkasten johtoon ,

HUIPPUA !!! !!! !!! !!! !!!

Varo vaan,saatan olla äidinkielenopettajasi!!

&(".")&......:))))))

• nykynuori
        &(".")& kirjoitti:

Varo vaan,saatan olla äidinkielenopettajasi!!

&(".")&......:))))))

kas kas !! just just !!

kieh..kiejh.. kjieh !!

=) !!

• Jäät luokalle..
        nykynuori kirjoitti:

kas kas !! just just !!

kieh..kiejh.. kjieh !!

=) !!

&(".")&...:)))))

• kaikille...

naurusta

• Erittäin Salainen

muilta, että Ollos hyvä, ja etsintä jatkuu...

Ja sitten:
        Ilmoitusluontaista asiaa:
        Vapaa työpaikka tarjolla
        Tarvittais kiireesti stuntaajaa :

Holmes(tuon salapoliisin kaima) käski sanoo terkut, että stunttia tarviis kuumeisesti,kun nyrjäytti.. hmm..

Hakemuxet kera strategisten mittojen -
        tulemaan, työ alkaisi heti ,jos kriteerit täyttyvät (Huoleti vaan,Holmes testaa paikan päällä ja opettaa kädestä pitäen miten homma skulaa ).

• kaikille.
        Erittäin Salainen kirjoitti:

muilta, että Ollos hyvä, ja etsintä jatkuu...

Ja sitten:
        Ilmoitusluontaista asiaa:
        Vapaa työpaikka tarjolla
        Tarvittais kiireesti stuntaajaa :

Holmes(tuon salapoliisin kaima) käski sanoo terkut, että stunttia tarviis kuumeisesti,kun nyrjäytti.. hmm..

Hakemuxet kera strategisten mittojen -
        tulemaan, työ alkaisi heti ,jos kriteerit täyttyvät (Huoleti vaan,Holmes testaa paikan päällä ja opettaa kädestä pitäen miten homma skulaa ).

Kiitos viestistä. Työpaikkani on olemassa ja palkkani myös hyvä. Et jaksa maksaa yli...:))
        Mutta ota se Trutski-Plotski ja Kolumbo mukana, heillä on se kova rahapula ennen joulua..
        :))

• Erittäin Salainen
        kaikille. kirjoitti:

Kiitos viestistä. Työpaikkani on olemassa ja palkkani myös hyvä. Et jaksa maksaa yli...:))
        Mutta ota se Trutski-Plotski ja Kolumbo mukana, heillä on se kova rahapula ennen joulua..
        :))

TATTIS HINTISTÄ , SIIS VINKISTÄ !!

Pitänee kysästä!

• niinpä ni!

....
      EIHÄN TOI PELKÄSTÄÄN NAISTEN JUTTU OLE VOIS OLLA EDES REHELLINE!!!!

• Aabraham

Heräsin painajaiseen..

Aamulla oli Naiseni kadonnut, pöydällä oli vain
      lappu...ja..

• Joulupukki

rrriGGGGggggggg...RRrrrrr..iiinGggGGGG..RiNGggg..

Haloo HALOO !!!

Halojata halloo !!

Salapoliisit ,halooo,...KUULUUKO ? Kuuntelen !!!

H A L O O , halojata HALLOO !!!??!!!

• Joulupukki
        Joulupukki kirjoitti:

rrriGGGGggggggg...RRrrrrr..iiinGggGGGG..RiNGggg..

Haloo HALOO !!!

Halojata halloo !!

Oho, voi turkanen , voi tuhannen ja yhdenyön hoitsu, ja tuliset tappurat sentään !!

Pukilta lipsahti ..

ketjussa Aabrahamin..mutta yrittäkää ymmärtää..
        olen niin höperö , vanha ja.. nooh.. ´nooh...

RrrrrrrrriiiNgggGGGGggggg.....

HOU HOU HOU HOU ... !!!!! HALOOO Halojata Halloo !! Apua Pukille ... Muori kadonnut..
        lakanoissa vain tuoksu..nuuh..nyyh.. niisk..snyyff.. nyyh..yy..

• Kolumbo
        Joulupukki kirjoitti:

Oho, voi turkanen , voi tuhannen ja yhdenyön hoitsu, ja tuliset tappurat sentään !!

Pukilta lipsahti ..

ketjussa Aabrahamin..mutta yrittäkää ymmärtää..
        olen niin höperö , vanha ja.. nooh.. ´nooh...

RrrrrrrrriiiNgggGGGGggggg.....

HOU HOU HOU HOU ... !!!!! HALOOO Halojata Halloo !! Apua Pukille ... Muori kadonnut..
        lakanoissa vain tuoksu..nuuh..nyyh.. niisk..snyyff.. nyyh..yy..

HALOOOO HALOOOO....

HALOOOOOOOOOOO....... !!??

EI kuulu mitään vastausta...onko siellä ketään ?
        H A L L O OOOOOOOOO !!!???
        Hellouu ?!

*.......tuuuuut .....tuuuut... ....tuuttT !!!*

• Kolumbo

.....mjaahas...?! jaaa jaaaa...?!

Kerrohan Aabrahami tarkemmin.
        Aloitetaanpa vaikka,siitä että

..Mitä lapussa luki?

• Joulupukki
        Kolumbo kirjoitti:

HALOOOO HALOOOO....

HALOOOOOOOOOOO....... !!??

EI kuulu mitään vastausta...onko siellä ketään ?
        H A L L O OOOOOOOOO !!!???
        Hellouu ?!

*.......tuuuuut .....tuuuut... ....tuuttT !!!*

*tuut ...tuutttt.... TUUUUUUUTTTttttt...!!*

HAU HOU HOU HALLOOTA halojata HALLOO !!

*klick *

• Kolumbo
        Joulupukki kirjoitti:

*klick *

HALOOOO !!

Onko Joulupukki paikalla ? Haloo onkos siellä ketään ??

• Joulupukki
        Joulupukki kirjoitti:

*klick *

..vihroinkin yhteys..!HOU HOU HOU !!

Muori on karaa.. siis kadonnut vallan tyystin..ei ole vieläkään ilmaantunut paikalleen,lakanatkin ovat vieläkin samalla mallillaan..

Eikös siellä ole päästy puusta pitemmälle ??
        Onko muorista havaintoja minkään laisia ?

Ei kestä ..tätä epätietoisuutta..

• Kolumbo
        Joulupukki kirjoitti:

..vihroinkin yhteys..!HOU HOU HOU !!

Muori on karaa.. siis kadonnut vallan tyystin..ei ole vieläkään ilmaantunut paikalleen,lakanatkin ovat vieläkin samalla mallillaan..

Eikös siellä ole päästy puusta pitemmälle ??
        Onko muorista havaintoja minkään laisia ?

Ei kestä ..tätä epätietoisuutta..

sillä tavalla on tainnu käydä,että muori on rakastunu toiseen.. ilmoitteli majailevansa Tonttu-tomeran mökillä. Käski välittään sellaiset terveiset,olen veri sori..

tää on vaan elämää ... HALOO... haloo...mitä?!

• Joulupukki
        Kolumbo kirjoitti:

sillä tavalla on tainnu käydä,että muori on rakastunu toiseen.. ilmoitteli majailevansa Tonttu-tomeran mökillä. Käski välittään sellaiset terveiset,olen veri sori..

tää on vaan elämää ... HALOO... haloo...mitä?!

..* putos tuolilta *

• Tom of Finland
    • Kimi

HELP HELP !! Missä mä oon ?
      mikä maa ,mikä valuutta?

kenen sänky ? onks ny aamu ?

kuka? kuka on suihkussa ?..huh !?
      kenen pitsiset pikkarit täs tyynyllä?
      kenen ?

*KRIIK ,krriiickk *

???????!!!!!!!!!

• just joo

YKS PASKA TEKI OHARIT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      voi VITTU !!!!!!!!

TÄNNEKÖ TÄS SAA VALITTAA ??????????????

MIES kyseessä !! Aina mulle KÄY näin!!!!!!!!
      MIKSI!? Vastatkaa !

• just joo

MISSÄ **levetissä te etsivät ootte?????????????
        Eikö ceissi kelpaa !!??

MITÄ !?!?!

• Stasky& Hutsky
        just joo kirjoitti:

MISSÄ **levetissä te etsivät ootte?????????????
        Eikö ceissi kelpaa !!??

MITÄ !?!?!

Ei saa meuhkaa enää.... ;))))))

Tänään on etsivien ja muiden ördäreitten pikkujoulu!
        ;DDDDD

• Harri .

!!!!!????????? missä sä oet LAURA ? Me tavattiin
      viime viikon loppuna !! Mihin katosit? Olen laittanut sähköpostia ja yrittänyt kännykällä. MISSÄ olet? ILMOITA edes jotain!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1526
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1016
    4. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      19
      1013
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      86
      946
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      886
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      841
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      815
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    10. 66
      742
    Aihe