tapasin sinut taas tänään:) ja jopa saimme juttua aikaiseksi.. tai siis minä sain sanoja suustani, työkavereidesikanssa jutustelu ei tuota ongelmaa, mutta ootappas kun vastassa sä oot, ja viimeaikoina se olet sinä ollut.:) ikäväkyllä en sinua löydä mistään muulloin kun työasioiden merkeissä. suloinen neitokainen olet ja haluaisin tehdä lähempää tuttavuutta kanssasi, mutten tiedä olisiko se soveliasta ja mitä siitä ajattelisit! jospas huomenna kohtaisimmekin cumuluksessa, voisimme jutustella?? A olet ajatuksissani!! hymyillään taas kun tavataan:)
hei sinä!
9
2602
Vastaukset
- Mielenkiintoista
Kerrohan toki lisää tästä "neitokaisesta"..
- hymyä
haluaisit hänestä tietää? pientä vinkkiä?? jos vaik juttumme kohtaisivat:)
- sama
hymyä kirjoitti:
haluaisit hänestä tietää? pientä vinkkiä?? jos vaik juttumme kohtaisivat:)
sen että saisinko hänet omakseni:) no joo se on aika kaukaa haettua, mutta ees jotain, missä vois hänet edes kohdata muualla kuin virallisesti??
- ujo ihastunut
sinulla on lyhyet hiukset ja ihana hymy:) vaikka sen jo taisinkiin sanoa! annoin sinulle viimeiseksi nimikirjoitukseni kuittiini, joka ei kuitenkaan ollut omani.. poistuin pahvilaatikko kainalossani..
- ihastunut oon
toisaalta turhauttavalta kirjoitella tänne, kun on niin epätodennäköistä että olisit täällä..
päivisin kuitenkin koneella oot, ellet joudu hyppäämään laatikoilla. ja taasen palaamaan päätteellesi.. mutta jos jostakin kumman syystä tämän tunnistat, niin olen iloinen;) - kyseessä?
niin, olisiko kyseessä minkä alan ihminen?
- että.
hoitoalan puolelle menee
- terveisiä:)
että. kirjoitti:
hoitoalan puolelle menee
Marialle?:) Nim. hoitoalalla myös
- minä,
terveisiä:) kirjoitti:
Marialle?:) Nim. hoitoalalla myös
en hänen nimeänsä tiedä niin en voi sanoa että kyseessä olisi juuri hän..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1067492
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1045274Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163526Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253471Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352544Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191866Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3531515Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?571330