MUTTA ne kaikki olivat kalliita. Olen myös yrittäny ettiä netistä jotain sivuu missä niitä myytäisiin, mutta suurinosa sivuista on keskustelu sivuja missä puhutaan tennareista tai converseista. >:| Etin myös yhestä kenkäkaupasta tennareita, koska täällä meidän lähellä ei ole kun 1-2 kenkäkauppaa niin löysin yhestä kaupasta ihananat tennarit, mutta kaikki koot oli joko liian isoja tai pieniä! Siinä oli myös toisetkin tennarit, mutta mun kaverilla oli sellaiset niin en viittinyt ees kokeilla niitä. auttakaa.
HALPOJA tennareita/converseja?
29
21515
Vastaukset
- olisi
Mustat conversen tennarit mitä on käytetty alle 10kertaa. Saisit 25eurolla omaksesi, plus postimaksut. Koko on 38. mailaa jos kiinnostut.
- Lolonturhasana
hey oks sull ne vielkin ne converset?
ja saisko vähän koululasi alenust:D - -poe
Lolonturhasana kirjoitti:
hey oks sull ne vielkin ne converset?
ja saisko vähän koululasi alenust:DVastahan tuon viestin kirjoittamisesta oli kulunut 4 vuotta. Tottahan ne Converset vielä ovat myynnissä.
- converse <3
saisinko sähköpostiosotteesi? ite oisin kiinnostunu tosta sun tarjouksesta jos ei niitä ole myyty vielä (:
- Tuut
Mitä ne tennarit ja converset maksoivat joita löysit?
- Nimetön
jotain 20-30€ ei ne ollu aitoja...
- tiinavaan
feikkiconverseja eli tennareita saa ihan esim. andi amosta. hinnat ei mun mielestä korkeat. kun aidot maksaa 50-60€ eteenpäin. :)
- emolapsi 55+
Niin että Stockmannilta, Stadiumilta ja Spiritstorelta saa ~> ainakin täällä Helsingissä. Muista en oo ihan varma mut varmaan muualtakin löytyy :3 Suosittelen enemmän Spiritstorea ku siellä on halvempaa ku jossain Stokkal tai Stadiumil >8'))))))))))))))))))
- eva <3 margos
#Vaaleansininen KIDSKIDS ritaripaita.
Vaaleanvihreä huppu. Edessä iso ritari ratsuineen. 100% puuvillaa. Koko 74cm. UUSI, ei ehditty käyttää.
#Sininen/vaaleansininen KIDSKIDS paita.
Edessä "huppari"tasku. Tuplahihat. Toisessa hihassa jousiampujan kuva. 100% puuvillaa. Koko 74cm. UUSI, ei ehditty käyttää.
#Turkoosi/vaaleansininen KIDSKIDS paita.
Edessä ritarin kuva. Tuplahihat. 100% puuvillaa. Koko 74cm. UUSI, ei ehditty käyttää.
#Valkoinen FIXONI paita.
Edessä kuva ja teksti "Peter Pilot". Olalla kaksi nepparia. 100% puuvillaa. Koko 74cm. Kulunut käytössä.
#Vaaleansininen NAPERO paita.
Edessä kaksi norsua ja teksti "Temppunorsujen Juhlasirkus". 100% puuvillaa. Koko 74cm. Kulunut käytössä.
#Tummansiniset vuorelliset housut.
Kuminauhavyötärö. Paksummat, joten käyvät myös syksyllä ulkoiluun. Sivuilla vaaleansiniset tereet. 100% puuvillaa. Koko 74/80cm. Kokolapussa lukee nimi.
Lisätty: 08.07.2007 23:27:44
Kuvatilan tarjoaa Aijaa.com Kuvatilan tarjoaa Aijaa.com - fiuuuuuuuuuu
Kirpputorit.
Btw, teit taas itekkin yhen googletettavan keskustelu sivun missä puhutaan tennareista :-D - Käsivammanen..
K-kengässä on Halavat 20,00e MaksVt conversit.. ei kyl oo aidoit, mut näyttää aidoilta.. Haittaako se?? Riippuu missä aust.. eli onko lähelläsi K-kenkää niin sitten pystyt hommata ne. ja joa haluut aidot nii stockmannilla on ''samanlaiset'' mut aidot.. Maksaa váin 72e-89e : ) Että sitäb luokkaa....
- Christine
Tennareita löytyy Mekasta, K-Kengästä, Andiamosta, Click'istä ja vaikka ihan Citymarketista ja Prismasta.
Etin itsekin, varrellisia vaaleanpunaisia halvalla.- sauy
Tennareita on melkeinpä jokkaisessa kaupassa nykyään.
Ite oon ostanu yhet punaset city-marketista 5€, vaaleanpunaiset hummelin tennarit maxi-makasiinista 7€ ja toiset siniset hummelin varrettomat 10€.
On mielestäni todella kestäviä, ja itse etsin yleensä mahd. halvalla.
Just noista halpa kaupoista saa halvalla ja siellä on monenlaisia. Prismassaki löytyy tais olla hinta 10-20€.
HUOM. Kannattaa kattoo myös elloksen sivuilta! Siellä on tennareita MONTA eri väriä ja hinta tais olla jotain 20€. Ja siellä on myös kokoja ihan kivasti.
- lohjalainen
juu ... mullaki toi ongelma, et kamuilla on jo kaikki maholliset converset, eikä halpoja löydy ... kerra näin keskus-kengässä aidot Converset, mitkä oli 50 € , olivat oikein hienot, mustat, joissa oli punaisella lohikäärmeitä. Ei ollu varaa, joten en saanut ... >: ((
Joten liityn tähän sun juttuus: missäs olis halpoja Converseja/tennareita ??? :D- löytyy
suht helposti jos jonkinlaisia tennareita. Esim. ite löysin juuri sopivaa kokoa olevat Converse Chuck Taylor All Starsit hintaan 0,20 euroa. Niitä tähtitieteellisiä hintoja ei kyllä kannata maksaa ennen kun on oikeesti jaksanu pyöriä kirpparit läpi että käytettynä saa netistä kohtuuhintaan.
- MilkaM
löytyy kirjoitti:
suht helposti jos jonkinlaisia tennareita. Esim. ite löysin juuri sopivaa kokoa olevat Converse Chuck Taylor All Starsit hintaan 0,20 euroa. Niitä tähtitieteellisiä hintoja ei kyllä kannata maksaa ennen kun on oikeesti jaksanu pyöriä kirpparit läpi että käytettynä saa netistä kohtuuhintaan.
Hej dudes, menkää NetAnttilaan sieltä Muoti ja kauneus ja sitte Kengät.
Sieltä löytyy tennarit jotka on ihan samannäköset ku converset mut niis ei oo vaa sitä merkkii.
Ja maksaa vaa jtn 15€
:-------)
- Juupeliii
Converset maksaa joka kaupassa paljon, paitsi käytettynä.
Mut tennareita saa esim vaikka Anttilasta ja h&mstä. Ja tietty kenkäkaupoista. Mut Henkasta ja Maukasta saa siit tennareita ihan kahdella kympillä. - mmm jooo
hmstä ostin juuri kympillä lyhyt vartiset converse tyylliset kengät. melkein kaikkialta saa; anttilasta, tarkkatalosta, kenkäkaupoist marketeist...
- AllStars
Aidot Conversen All Starsit hintaan 45€! Eri värisiä, mallisia ja kokoisia! Nahkaiset Converset maksaa 55€! Postikulut ostajalle! (Noutokin mahdollista!)
Mailatkaa jos kiinnostaa ja lisäkuvia saa pyynnöstä!
[email protected] - taraa
AllStars kirjoitti:
Aidot Conversen All Starsit hintaan 45€! Eri värisiä, mallisia ja kokoisia! Nahkaiset Converset maksaa 55€! Postikulut ostajalle! (Noutokin mahdollista!)
Mailatkaa jos kiinnostaa ja lisäkuvia saa pyynnöstä!
[email protected]moi oisko sulla punaset all star kengät
- all star
löysin kirpparilta melkeen käyttämättömät converset, ja oli viis ekeä. aidot oli. kantsii kurkki mitä kirppareilta löytyy...
- Köyhät
Jos haluaa Converset niin mene kirpputoreilta etsimään ja toivo parasta tai sitten säästät rahaa.
Itse olen saanut pulittaa 50- 100 euroa jokaisesta kenkäparista.. Ottaa muhun vaan yhteyttä niin voin myydä Converseja hintaan 20-30 euroa ja hyväkuntoisiakin. Kun meidän perheemme on melko rikas niin tilaan muutaman Conset ja myyn sulle. :D- wihuu
saisinks sun mailin? ku ite oisin kiinnostunu tost sun tarjouksest (:
- jeeeeees
eBay...
- converset
onkohan aitoja conversen tennareita eBayssä??? siellä olis tosi nättejä! vastatkaa pian! kiitos jo etukäteen!
- myydään converset
mulla olis myynnissä aidot mustat converset, käytetyt on mutta hyvässäkunnossa vielä. :) Koko on 37.5 mutta menee isompaan jalkaan koska omajalkani on 38 ja noi menee ehkä 38.5 jalkaankin, koska on niin leveelesti tai semmone isompi ku yleensä. :) Myisin noi 30€ posteineen koska postit on sen 6.80€. Jos jotakuta kiinnostaa niin meilatkaa osoitteeseen: [email protected] Ne on siis sellaset perus mustat varrelliset converset se semmone peruspaksu pohjane ei semmone ohutpohjanen vaan normi.
- kiinnostunut cone
Vieläkö nuo ovat myynnissä? ^
- poitsu2
moi haluaisin oikeen paljo käytetyt kuluneet conssit! [email protected]
- Thugghjngguin
Mitä kokoa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941855- 861303
- 1101143
- 761027
- 117976
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693