Olisin pyytämässä yhtä "puoltuttua" tyttöä kahville... En usko tämän tuottavan ongelmia. Haluaisitteko antaa vinkkejä, että mistä puhua kun minä olen vähän hiljainen tai ehkä pitemminkin en vain keksi mitään puhuttavaa, eli mistä kaikista olisi hyvä jutella?
Mitä puhua?
Petri
61435
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Pussaisitko mihinKohtaan?
Vastaukset 6
Vanhimmat
Keskustelunaiheet voi olla ihan mistä vain maan ja taivaan välillä. Opiskeluista, työstä, perheistä, ystävistä, televisio-ohjelmista, elokuvista tai vaikkapa tulevasta joulusta. Ajankohtaiset asiat ovat myöskin hyviä keskustelunaiheita. En nyt tarkoita välttämättä mitään politiikkaa, ellette molemmat ole oikeasti kiinnostuneita siitä. Mutta esim. päivän lööpit yms. muut jokapäiväiset asiat, joita ihmiset seuraavat, on hyviä.
Itse puheenaiheita tärkeämpää on kuitenkin mielestäni se, että kyselet tytöltä (mutta älä tenttaa!) ja kuuntelet mitä hän vastaa. Kysele jatkokysymyksiä ja sopivaan väliin kerro myös oma näkemyksesi asiaan tai omakohtaisista kokemuksistasi. Yritä siirtyä luontevasti aiheesta toiseen ilman, että tytölle tulee tunne liiallisesta yrityksestä. Siis jos latelet aiheita peräkkäin toisensa jälkeen, saattaa keskustelu vaikuttaa liian suunnitellulta. Katso tyttöä silmiin ja ole kohtelias (avaa ovi hänelle, tarjoa kahvi jne.). Pienet tauotkaan keskustelussa eivät haittaa, jos ilmapiiri muuten tuntuu mukavalta. Eli koko ajan ei tarvitse olla heittämässä juttua. Mutta mikäli tauot tuntuvat ahdistavilta, teillä ei ehkä välttämättä synkkaa. Keskustelua voi myös virittää ympärillä olevista asioista, ihmisistä tai vaikkapa paikasta jossa olette. Voit kysellä onko hän käynyt siellä aiemmin, tykkääkö hän käydä kahvilla ystäviensä kanssa ja millaisista paikoista hän pitää. Kerro vaikkapa millaisista kahviloista itse pidät ja onko sinulla jokin suosikkipaikka. Jos on, niin voit vaikka vihjaista kiinnostuneisuutesi ja sanoa hänelle, että veisit hänet mielelläsi suosikkipaikkaasi kahville seuraavalla kerralla. Näin pystyt testaamaan tytön reaktiota. Mikäli hän näyttää ilahtuneelta, hän on varmastikin kiinnostunut lähtemään treffeille toisenkin kerran.
kehu sen tissejä ja kysy panettaako
aina välillä. Joskus kun on ihastunut ja jännittää, riittää kun hymyilee paljon(jos tauot tuntuvat ahdistavilta). Yleisesti ottaen kaikki pitää hymyilevistä ihmisistä! Ei voi mennä pieleen!
mutta voipi käydä niinkin, että luonnostaan puhelias eukko pamahtaa jännitystään tai tilanteessa aivan tuppisuuksi, jolloin treffit alkavat muistuttaa uhkaavasti poliisikuulustelua, jossa kundi tenttaa ja muija vastaa, nimim. kokemusta on. Itse olen saanut tilanteen (sattumalta?) laukeamaan vähän henkilökohtaisemmilla kysymyksillä, siis asiallisilla kuitenkin.
Noohh....ei kannata olla vitunmoisessa häppeessä..pete, se on sellanen juttu että pitää sanoo asiat suoraan ni ei mitä saa..;)...silleen mäkin oon ite tehny ja oon vitunmoinen jätkä!
Itse lähtisin liikkeelle ihan tavallisista kysymyksistä eikä yrittäisi keksiä mitään erityisen hienoa puheenaihetta. Esimerkiksi harrastuksista, matkustamisesta, leffoista, musiikista tai siitä, mitä toinen tykkää tehdä vapaa-ajallaan, pääsee yleensä helposti alkuun.
Oleellisempaa kuin itse kysymys on se, että kuuntelee vastauksen ja nappaa siitä luontevan jatkokysymyksen. Jos toinen vaikka kertoo käyneensä paljon reissussa, siitä voi kysyä mikä paikka on jäänyt parhaiten mieleen tai minne hän haluaisi seuraavaksi. Silloin keskustelu ei tunnu haastattelulta.
Kirjoitin aiheesta myös listan erilaisista kysymyksistä, joista voi saada lisää ideoita keskusteluun: https://suomitrend.fi/kysymyksia-kaverille/
Kannattaa silti valita kysymykset tilanteen mukaan eikä käydä niitä läpi listana – tarkoitus on saada keskustelu kulkemaan luontevasti.