No niin, mikä on tämä kotielukka???
Pieniä vinkkejä: Se ei ole kirahva, virtahepokaan se ei ole, ei kobra, eikä koala, ei muuten ole tuo kilpikonnakaan. Ehei, ei se ole koira!
Vielä yksi vinkki: Se pyydystää mielellään hiiriä ja myyriä. Jos sitä silittelee, niin se alkaa kehräämään.
Siis mikä nelijalkainen naukuja on kyseessä???
K _ _ _A
31
916
Vastaukset
- jeffjeff
mulla on sellanen KISSA ;)))
- voi voi voi
onks se kakka
- News
kissa! (=
tälläinen kehruukone....Kissa.....=:0))
- >^.^<
mä tiiän mä tiiän, se on mieu
- on#
Kobra tosin en ole kuullut sen kehräävän enkä halua kuullakaan.
- euhän#
on# kirjoitti:
Kobra tosin en ole kuullut sen kehräävän enkä halua kuullakaan.
kobralla ole 4 jalkaa, tassuista puhumattakaan nyt olen ulkona kuin Tampaxin vetonaru.
- varatartsan
Nyt kyllä täytyy muistella, mitä kotielukkaa mä tarkoitin... :o|
- jeffjeff
onks sulla dementia, mitä mä voitin kerro äkkiä
jännittää;))) - voittajalle#
jeffjeff kirjoitti:
onks sulla dementia, mitä mä voitin kerro äkkiä
jännittää;)))ilmaista kävelymatkaa korttelinympäri, siis kiertomatkaa.
- jeffjeff
voittajalle# kirjoitti:
ilmaista kävelymatkaa korttelinympäri, siis kiertomatkaa.
ollu jo tänään kuntoilemassa siis jos tuo on
ainoa palkinto on minun pakko kieltäytä
sitä vastaanottamasta ja palkinnon voi
luovuttaa seuraavaksi nopeimalle surku
ku mä olin niin hyvä;(((
- varatartsan
Kyllä se oli se kissa!!! Ei ole tyhmää huuhaaväki! Taisn heittää liian helpon? :o(
Nikkilän vastaus ansaitsee kunniamaininnan.:o)
Jaa palkintoko? Voitte lähettää sen mulle vaikka Jouluksi. Kiitos etukäteen...;o))) - TrueLady
Klla alkava tiikeri.... =)))
- varatartsan
Niin olikin!!! Nyt mä muistin sen. :o))))))
- miukuli22
Ja minä olin aivan varma että se on KUTKA
Minulla on sellainen täällä, joskus nelinkontinkin ja kun mirriä silittää, niin taatusti kehrää....
Ne hiiret ja muut oli vaan hämäystä ;o)))))- varatartsan
tuota...juu oli se varmaan se Kutka...joo sehän se olikin. Hiiret ja muut oli todellakin hämäystä.
Siis oikein oivallettu! Kyllä varmaan kehrää, kun silittelee... - miukuli22
varatartsan kirjoitti:
tuota...juu oli se varmaan se Kutka...joo sehän se olikin. Hiiret ja muut oli todellakin hämäystä.
Siis oikein oivallettu! Kyllä varmaan kehrää, kun silittelee...Kaikki mirrit kehräile, kun niitä silittelee?? Kyllä meillä ainakin ;o)
Ja noihin pääruokalajeihin olen ottanut maukkaamman vaihtoehdon jo silloin kun olin pentu.... jaa tosin siitä on aikaa.... ;o))) - varatartsan
miukuli22 kirjoitti:
Kaikki mirrit kehräile, kun niitä silittelee?? Kyllä meillä ainakin ;o)
Ja noihin pääruokalajeihin olen ottanut maukkaamman vaihtoehdon jo silloin kun olin pentu.... jaa tosin siitä on aikaa.... ;o)))ne varmaan kehrää, kun osaa oikein silitellä, ei vastakasvaan. Mirrin silitys on taitolaji. Mirrit yleensäkkin ovat hyvinkin vaativaisia tuon pääruuan suhteen... ;o)))
- miukuli22
varatartsan kirjoitti:
ne varmaan kehrää, kun osaa oikein silitellä, ei vastakasvaan. Mirrin silitys on taitolaji. Mirrit yleensäkkin ovat hyvinkin vaativaisia tuon pääruuan suhteen... ;o)))
vaativaisia.... Liharuokaa kylläkin, mutta ei sentään hiiristä...... Muistan kerran kun minulle sellainen heitettiin ihan nenun eteen, että olisi pitänyt syödä...paha olo tuli ajatuksestakin......
Mutta sellainen hyvin valmistettu liha on kyllä niin herkullista, että sitähän syö ihan silmillään.....;o) - varatartsan
miukuli22 kirjoitti:
vaativaisia.... Liharuokaa kylläkin, mutta ei sentään hiiristä...... Muistan kerran kun minulle sellainen heitettiin ihan nenun eteen, että olisi pitänyt syödä...paha olo tuli ajatuksestakin......
Mutta sellainen hyvin valmistettu liha on kyllä niin herkullista, että sitähän syö ihan silmillään.....;o)eikä mikään medium, vaan tosi valmis liha...sellainenhan se kaikkein paras mirrille. Ja mirri kehrää ja on tyytyväinen...
- miukuli22
varatartsan kirjoitti:
eikä mikään medium, vaan tosi valmis liha...sellainenhan se kaikkein paras mirrille. Ja mirri kehrää ja on tyytyväinen...
kehrää, niin että ulos asti kuuluu.....
- varatartsan
miukuli22 kirjoitti:
kehrää, niin että ulos asti kuuluu.....
kehrätä, jos niin hyvät eväät on. ;o))) Muuten kuuluukin...
- miukuli evk
varatartsan kirjoitti:
kehrätä, jos niin hyvät eväät on. ;o))) Muuten kuuluukin...
Mistäs se noin yleisessä tiedossa on??? ;o)))
- varatartsan
miukuli evk kirjoitti:
Mistäs se noin yleisessä tiedossa on??? ;o)))
se hurina ja kehruu kuuluu silloin asiaan. Ai mistäkö yleisessä tiedossa??? Enpäs tiedä. Olisinko unissani käyny koneella ja kertonut...:o|
- miukuli22
varatartsan kirjoitti:
se hurina ja kehruu kuuluu silloin asiaan. Ai mistäkö yleisessä tiedossa??? Enpäs tiedä. Olisinko unissani käyny koneella ja kertonut...:o|
sen täytyy olla ;o) Senkin kielikello ;o))))
- varatartsan
miukuli22 kirjoitti:
sen täytyy olla ;o) Senkin kielikello ;o))))
aina tuo kieli...;o))) Se paha, kun sormet käy nopeammin, kuin ajatus... :op
- Kuunkulkija
vastata... mun mielestä se on KANNA. Siis semmoinen puolisiivekäs puolipehmeä puolihöyheneläin joka sanoo "kroaak, kroaak...". Rupes nyt oikeen jännittään kun on lotottu neljä riviä ja ei oo katottu vielä että mitä tuli ja jos vielä tän voittais niin olisihan se jo aikamoinen paukku kerralla...
- varatartsan
Vastauksesi on myös oikea, varsinkin jos lottorivissäs on kaikki 7 numeroa kohdillaan! Joo oli se myös se KANNA! Hyvin arvasit- :o))) Ilmoittele natsasko siinä lotossa se 7!!! Silloin unohdetaan muut vastaukset, paitsi miukuli oli kans oikeessa! :o)))
- Kuunkulkija
varatartsan kirjoitti:
Vastauksesi on myös oikea, varsinkin jos lottorivissäs on kaikki 7 numeroa kohdillaan! Joo oli se myös se KANNA! Hyvin arvasit- :o))) Ilmoittele natsasko siinä lotossa se 7!!! Silloin unohdetaan muut vastaukset, paitsi miukuli oli kans oikeessa! :o)))
otetaan täältä muutama henkilö mukaan ja mennään syömään hyvää ruokaa johonkin hyvään ruokaravintolaan. Järjestän sinne musiikit elävänä ja tietenkin aidot kynttilät.
Oli kiva kuulla että voitin tämän, joskin jaetulla ykkössijalla.
Tuo KK oli aika hyvä! - varatartsan
Kuunkulkija kirjoitti:
otetaan täältä muutama henkilö mukaan ja mennään syömään hyvää ruokaa johonkin hyvään ruokaravintolaan. Järjestän sinne musiikit elävänä ja tietenkin aidot kynttilät.
Oli kiva kuulla että voitin tämän, joskin jaetulla ykkössijalla.
Tuo KK oli aika hyvä!se seitsemän sitten! :o))) Hommaathan elävää musaa ja??? Täältä muutama mukaan sitten. Saankos jo daamin katsella valmiiksi?
- Kuunkulkija
varatartsan kirjoitti:
se seitsemän sitten! :o))) Hommaathan elävää musaa ja??? Täältä muutama mukaan sitten. Saankos jo daamin katsella valmiiksi?
sillä neljällä rivillä onnistumismahdollisuus on jo aika todennäköinen, melkein varma.
Tällä hetkellä runsas satatuhatta ecua tekisi hyvää. Kun pitäis ostella joululahjojakin....
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011795- 591170
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4441139- 1701043
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän131822- 58821
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84763
- 51718
- 57681