moi! katsoin itteeni peilistä ja huomasin että mulle on tullut appelsiini iho takapuolen kohdalle ja reisiin. ei se sillee ihan näy heti mutta kun katsoo vähä tarkemmin niin sit se näkyy:/
miten saan sen parhaiten pois? salilla treenamassa vai sellaisilla kapseleilla tai voidetta mitä saa luontaiskaupasta?
mitkä ovat teidän kokemukset ja kuinka nopsaa saavutitte kauniin ja kiinteän ihon?
appelsiini iho :(
2
3980
Vastaukset
- kerran
Selluliittin ei ole olemassa mitään täsmälääkettä, jolla sen saa pois. Voiteet ja muut eivät tehoa, älä suotta edes yritä, tuhlaat vain rahojasi.
Myöskään muilla keinoilla ei nopeita tuloksia ole odotettavissa. Ylipainon pudottaminen vähentää sellua, mutta jos ylipainoa ei ole, niin ainoat keinot on syödä terveellisesti ja harrastaa liikuntaa. Sinnikkyys pakitaan, tulokset tulevat hitaasti ja lähes huomaamatta.- winstar
Selluliitti lähtee parhaiten kun kävelet joka päivä vähintään tunnin reipasta kävelyä.
Osta kaupasta sellainen pyöröharja, jossa on sellainen hassu nuppi mistä pidetään kiinni.
Mene lenkin jälkeen suihkuun ja ota harja mukaan. Suihkussa lämpimässä vedessä ja pyöröharjaa käyttämällä rasvat lähtee liikkeelle.
(Harjaa pyörivin liikkein ihoa, saattaa olla vähän kova se harja)
Jos jatkat tälläistä niin eiköhän se katoa :)
Ja terveellinen ruokavalio on a ja o.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222401- 612327
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062270- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381522- 321480
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371422- 281190
- 951171
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201156