Apua, olen tavis

ja sinkku

Otsikko kertoo koko karmeuden. Olen sinkku, ihan tavallinen ihminen ja vieläpä yksinhuoltaja. Ennen tälle palstalle ajautumistani kuvittelin, että mulla on vielä toivoa miesten suhteen...

Voiko tavis löytää toisen taviksen? Onko maailmassa muita taviksia kuin minä? Täällä tulee identiteettikriisi.

9

823

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinen tavis

... duunissa käydään, opiskellaan, paskannetaan, syödään, nukutaan...

• ei-tavis

Kyllä, olet maailman ainoa tavis etkä voi siis löytää ketään.

• ...varmaankin useammasta osatekijästä, kuka kelpaa kenellekin. Jos olet tavis ja sinulle kelpaa tavis, niin ei pitäisi olla hätää - suurin osa ihmisistä kuuluu samaan ryhmään...

Ainakin minä ottaisin mieluummin normaalin naisen kuin jonkun nirppanokan, jonka saadakseni pitäisi teeskennellä olevansa jotain muuta kuin mitä oikeasti on. Ja vielä pahempaa, jos sitä teeskentelyä pitäisi jatkaa loppuelämä.

• tuikitavis

Ihastun silti kaikenlaisiin ukkeleihin. Joskus taviksiin, joskus luusereihin ja joskus komeankarheisiin äijänkähjäleisiin. Minkäs sille tekee kun niin moni miellyttää silmää. Siltipä en tee mitään, ku oon niin älyttömän mielettömän ujo, että ihan pistää ujostuttamaan kirjottaa tätäkin mokomaa... hui hirvistys. Siispä sinkkuillaan edelleen roheuden siemeniä etsiskellen.

• roheudensiemen

Mähän olen kaikenlainen ukkeli, joten mä voisin olla sun roheudensiemen, kun sitä niin kovin etsiskelet...

• kukkanen

kyllä.. ujous on perseestä ja tavis olen minäkin.. uskon kohtaloon ja ihmisiin..

• ..............................

Mua ei haittaa lapsi, ainostaan silloin jos niitä on nurkat täynä jos samat "kriteerit" täyttää mitä lapsetomalla niin kyllä haluan yh mutta toinen juttu on siten kelpaako yhlle seurustelematon mies.

• hossi

Tavis tuo jonkin verran mainittu sanonta täällä, mikä se oikein on ? Eiköhän me kaikki olla omalla tavallaan taviksia tai ainakin kaikki normaali ihmiset ovat taviksia.
      Sama huoli tuntuu olevan mullakin et mistä löytää tälläisen taviksen itselleen kun kaikki tuntuvat usein jotenkin erinlaisilta ! Mistä löytyy se ihminen jolla on tuo määrätty arki rutiini aamusta iltaan, töihin, kotiin, nukkumaan ! Ei vaadi elämältään mitään hirveitä ja löytää mielihyvää pienestäkin rutiinin muutoksesta.

• plaah

Hyvä tavis, ei tällä palstalla olevia kirjoituksia kannata ottaa vakavasti. Ei miehen saanti ole muutamasta tenavasta ole kiinni, ja maailma on taviksia täynnä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      160
      7369
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      150
      6046
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      154
      5375
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      48
      4767
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      55
      4088
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      73
      3332
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      62
      3300
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3224
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      47
      2507
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      18
      2429
    Aihe