Niih,kertokaas arvon rouvat ja neidit,ettäs millaisen mielikuvan saa täysin vieraasta miehestä joka höpöttää asioista niin kuin ois jo vanha tuttu,siis selvinpäin,kaupassa,kahvilassa,missä vain ..joskus jopa "kotonanne" koska työn puolesta joutuu käymään joskus myös täysin vieraiden kodeissa...
useimmiten sitä vaan tutustuu ihmisiin tuolla höpöttämisellä.mutta,mutta usein tulee myös omituisia tilanteita,että toinen meneekis ihan hämilleen...niih,johtuukos se siittä että mä olen "iskemässä" vai onkos se sitte niin omituista
jos joku höpöttää muustakin kuin säätiloista???
häh!mitäh! :):)
jooh,enkä hölötä suu vaahdossa enkä hullunkiilto silmissä :):) niih ja oon ihan normaalikroppainen,eikäs nyt ihan hirviö muuteskaan ja kolmekymppisen laulut on jo laulettu:):)
liian tuttavallinen vaiko iskemässä???
8
1131
Vastaukset
- kommentti
Olen törmännyt tällaiseen toisenlaisessa yhteydessä. Pelkkä höpöttäminen on ihan ok, vaikka tuttavallisesti puhuu. Sehän on vain piristävää ja asioita voi haastella ihan laidasta laitaan, hauskaa saada näkökulmia asioihin!
Mutta se muu käytös sitten saattaa viedä harhaan. Itse törmäsin henkilöön, joka alkoi sitten "tuppautua" seuraan, eli sellaista ns. perässä kulkemista. Eihän hän sillä mitään yrittänyt tietääkseni, mutta se häiritsi minua suunnattomasti ja sain väärän käsityksen! Eli se koko paketti pitää hanskata, eleelläkään ei saa osoittaa sitä kiinnostusta, ellei todella sitä halua osoittaa!
Jos pelkästään höpöttelee tuttavallisesti, ei vielä mielestäni riitä "iskemis" yritykseksi. Se muu käytös sitten ratkaisee, miten sen tulkitsee. Mutta meitähän on jokaiseen junaan, kyllähän joku tietysti voi kuvitella vaikka mitä....
Vaan jos tulisit tuolla kahviossa istumaan ja haastelemaan, saattaisin kyllä ehkä katsoa, että mikähän "kylähullu" siihen tupsahti... Ei tietenkään millään pahalla tätä, mutta realistisesti, vieraan pöytään jos tupsahtaisi... Kaupassa ym. olen taas niin tottunut, että joku joskus jotain sanookin. Pääkaupunkiseudulla se oli aivan mahdoton yhtälö kyllä! (Nyt asustelen siis ihan muualla)
Eli tällaista näkökulmaa tähän seikkaan.- pahkura
häntäheikki on ärsyttävä... siis sellainen joka kulkee perässä ihan tauotta :):)
hiukkas aiheesta poiketen mutta,olipa yksi työharjoittelija joka oli kuin liimattu kiinni..
.nooh, vessaan pääsi sentään livahtamaan ihan yksinään... :)
niih, takas aiheeseen,tarkoitin tosiaan ihan pelkkää puhumista,no voihan se olla ettäs tahattomasti jotai viestii...
ja eihän se ees oo niin vaarallista vaikka tuliskin väärinymmärryksiä.... paitti jos siitä
menee soittamaan mun pomolle kiukkuisena,että käskekää se perskeleen hurmuri hevonvi****n täältä :):)
...selitä siinä sitten,että enhän minä mitään.. :):) - kommentti
pahkura kirjoitti:
häntäheikki on ärsyttävä... siis sellainen joka kulkee perässä ihan tauotta :):)
hiukkas aiheesta poiketen mutta,olipa yksi työharjoittelija joka oli kuin liimattu kiinni..
.nooh, vessaan pääsi sentään livahtamaan ihan yksinään... :)
niih, takas aiheeseen,tarkoitin tosiaan ihan pelkkää puhumista,no voihan se olla ettäs tahattomasti jotai viestii...
ja eihän se ees oo niin vaarallista vaikka tuliskin väärinymmärryksiä.... paitti jos siitä
menee soittamaan mun pomolle kiukkuisena,että käskekää se perskeleen hurmuri hevonvi****n täältä :):)
...selitä siinä sitten,että enhän minä mitään.. :):)eipä se väärinkäsitys muuten, mutta jos tosiaan pomolle käydään soittelemaan. Ehkä sille pomolle on hyvä sanoa, että kun on tullu tottuneeksi puhelemaan. Sellanen mykkä asiakaspalvelija on meinaan huomattavasti rasittavampi tapaus minun mielestä! Jolta niitä sanoja siis saa kiskoa pihtien kera suunnilleen! ;-)
On kuitenkin hyvä muistaa, että sama se on kaikkien kanssa, mutta ainahan näitä väärinymmärtäjiäkin on. Jäykkiä, ehkä hiukan ahdistuneita, jotka eivät yksinkertaisesti kestä ihmistä, joka heidän mielestään tuppautuu liian lähelle. Niille vaan ei voi mitään!
Senkus jatkat vaan sitä puhumistasi. Kysy sitten vaan kohteliaasti, että oiskos kivempi niin, että et puhuis yhtään mitään, hyvä kun tervehtisit ees. Luulenpa, että ei sais keneltäkään kovin suurta kannatusta! =)
Ai niin, eräs ystävättäreni kertoi kerran mielestäni hauskan ilmauksen sellaisesta naispuolisesta "suupaltista", hän oli "harmiton pälättäjä". Jospa sinäkin olet sitten sellainen?? ;-) - ufo-ihminen
kommentti kirjoitti:
eipä se väärinkäsitys muuten, mutta jos tosiaan pomolle käydään soittelemaan. Ehkä sille pomolle on hyvä sanoa, että kun on tullu tottuneeksi puhelemaan. Sellanen mykkä asiakaspalvelija on meinaan huomattavasti rasittavampi tapaus minun mielestä! Jolta niitä sanoja siis saa kiskoa pihtien kera suunnilleen! ;-)
On kuitenkin hyvä muistaa, että sama se on kaikkien kanssa, mutta ainahan näitä väärinymmärtäjiäkin on. Jäykkiä, ehkä hiukan ahdistuneita, jotka eivät yksinkertaisesti kestä ihmistä, joka heidän mielestään tuppautuu liian lähelle. Niille vaan ei voi mitään!
Senkus jatkat vaan sitä puhumistasi. Kysy sitten vaan kohteliaasti, että oiskos kivempi niin, että et puhuis yhtään mitään, hyvä kun tervehtisit ees. Luulenpa, että ei sais keneltäkään kovin suurta kannatusta! =)
Ai niin, eräs ystävättäreni kertoi kerran mielestäni hauskan ilmauksen sellaisesta naispuolisesta "suupaltista", hän oli "harmiton pälättäjä". Jospa sinäkin olet sitten sellainen?? ;-)Mää olen huomannut aivan samaa, jos ihmisille alkaa puhumaan sponttaanisti normaaleja asioita (ei säätilasta) ne katsovat kummaksuen aivan kun olisi pedofiili, ufo, juoppo, housun vetskariauki, naamalikainen tosipahasti tai jotain muuta vastaavaa. Ne menee kauvenmmaksi, hieman kyljittäin puhujaan päin, vetää hieman ylävartaloa taakse päin, katsoo oudosti, hymyilee hieman toisesta suupielestä (lue irvistys)mumisee tai pyörittää päätä vastaukseksi. Sitten, kun näiden saman tyylisten ihmisten kanssa puhuu samoja juttuja vaikka työtehtäviensä vuoksi ne vastailee muina miehinä/naisina.
- pahkura
kommentti kirjoitti:
eipä se väärinkäsitys muuten, mutta jos tosiaan pomolle käydään soittelemaan. Ehkä sille pomolle on hyvä sanoa, että kun on tullu tottuneeksi puhelemaan. Sellanen mykkä asiakaspalvelija on meinaan huomattavasti rasittavampi tapaus minun mielestä! Jolta niitä sanoja siis saa kiskoa pihtien kera suunnilleen! ;-)
Ai niin, eräs ystävättäreni kertoi kerran mielestäni hauskan ilmauksen sellaisesta naispuolisesta "suupaltista", hän oli "harmiton pälättäjä". Jospa sinäkin olet sitten sellainen?? ;-)en kai oikeestaan oo mikään hirmunen pälättäjä,no joskus,ehkä,taiks.. sitte ei :):)
no joo,mutta yleensäkis se että puhuu niinkus tuttujen kesken,se kai siinä jotain alkaakin ahistaa,ehkä sitte säikähtää että mä odottaisin että hekin alkais puhumaan niinkuis tutuille ja eihän se nyt käy....siinähän voi tulla vaikkas tutuiksi :):):) - pitää ottaa vaarin
pahkura kirjoitti:
en kai oikeestaan oo mikään hirmunen pälättäjä,no joskus,ehkä,taiks.. sitte ei :):)
no joo,mutta yleensäkis se että puhuu niinkus tuttujen kesken,se kai siinä jotain alkaakin ahistaa,ehkä sitte säikähtää että mä odottaisin että hekin alkais puhumaan niinkuis tutuille ja eihän se nyt käy....siinähän voi tulla vaikkas tutuiksi :):):)Toi kyllä on suuri pelko, mitä pitää ehdottomast varoa.
- pahkura
pitää ottaa vaarin kirjoitti:
Toi kyllä on suuri pelko, mitä pitää ehdottomast varoa.
niin no,oikeestaan.. jos oikeen alkaa näitä väsyneitä aivoja potkimaan,ni sieltä putkahti se tällainen ajatus... elikkäs ensin tutuiksi... ja entäs sen jälkeen,ehkei mitään,mutta jos kuitenkis se seuraava vaihe.. mikälie vaihe sitte onkin... niih,josko sitten on varmempi ettei tuu ees tutuiksi,ei kai sentään... perskeles! :):):)
- kommentti
pahkura kirjoitti:
niin no,oikeestaan.. jos oikeen alkaa näitä väsyneitä aivoja potkimaan,ni sieltä putkahti se tällainen ajatus... elikkäs ensin tutuiksi... ja entäs sen jälkeen,ehkei mitään,mutta jos kuitenkis se seuraava vaihe.. mikälie vaihe sitte onkin... niih,josko sitten on varmempi ettei tuu ees tutuiksi,ei kai sentään... perskeles! :):):)
että yleinen käsitys on, että todellakin on aivan kummallista ja outoa, että jonkun asiakaspalvelijan kanssa voisi ystävystyäkin kaiken hyvän lisäksi. Se VOI olla vaarallista! Tai ainakin ihan "pimeetä"! (Kuka nyt outouksia kestää?)
Meitä erilaisia ihmisiäkin löytyy. Pidä silmät avoinna ja mieli avoinna, vielä yllätyt positiivisesti! =)
Mikä se seuraava vaihe sitten lienee, mutta se voi olla hengen vievää, ihan liian outo tapa tutustua ihmiseen, toisen työn kautta! HUHHH!! ;-) (Hiki jo otsalla karehtii... eheh, no ei sentäs)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1952757Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83042693Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy472361Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1591424Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har171132Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään481106- 57822
Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j12803- 19719
- 55712