26v ja poikuus tallella

Darco

Pikkuhiljaa vois sen poikuudenkin jo menettää, mutta missäs sen teet? Ei vaan voi kylmiltään jonkun horon perään lähteä. Sitäpaitsi nainen on siinä 16-28v kaikkein vaativimmillaan kumppania etsiessä, eivätkä todellakaan kelpuuta kokematonta, elleivät tiedä asiasta. Haluan, että vastapuoli on tietoinen poikuudestani, haluan, että vastapuoli on sellainen johon voisi luottaa ystävänä ja jonka itsetunto asiasta olisi kunnossa. Haluan, että vastapuoli ei hairahtelisi minkään yliluonnollisten vaatimusten perässä.

Toinen vaihtoehto on sitten nämä 14v teinipissikset, joihin en kuitenkaan koe minkäänlaista seksuaalista vetovoimaa. Nykyäänhän ne on jo 16 vuotiaana kokeneita panopuita - elävät aikaa jolloin miehenkin pitää olla "pelimies".

170

86395

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pimp-IT

Käy Tallinnassa ilotalossa. Kyllä se siitä helpottuu kummasti. Nyt suurin este naisen saamiselle on juuri poikuutesi.

• Poison

Suurempana ongelmana näen sen että henkilö kuvittelee oman poikuutensa olevan ylitsepääsemätön ongelma, ja vielä suurempi ongelma on se jos hän edes harkitsee alaikäisen hyväksikäyttöä tai prostituoitua. Mutta mitäpä sillä väliä toisaalta, jos hän ei itse sitä ymmärrä.

• myrkkykyy
        Poison kirjoitti:

Suurempana ongelmana näen sen että henkilö kuvittelee oman poikuutensa olevan ylitsepääsemätön ongelma, ja vielä suurempi ongelma on se jos hän edes harkitsee alaikäisen hyväksikäyttöä tai prostituoitua. Mutta mitäpä sillä väliä toisaalta, jos hän ei itse sitä ymmärrä.

Ei kai se ilotalossa käyminen nyt kuule vaarallista ole. Sehän on täysin laillista ja kumpikin saa mitä haluaa. Minkä ongelma näet siinä prostituutiossa - arvaan kyllä että ole nainen. Ilmoittaudu sitten itse vapaaehtoiseksi antajaksi.. Eikö enemmän moraalisesti arveluttavaa ole pokata känninen nainen baarista ;)

• alkup.
        myrkkykyy kirjoitti:

Ei kai se ilotalossa käyminen nyt kuule vaarallista ole. Sehän on täysin laillista ja kumpikin saa mitä haluaa. Minkä ongelma näet siinä prostituutiossa - arvaan kyllä että ole nainen. Ilmoittaudu sitten itse vapaaehtoiseksi antajaksi.. Eikö enemmän moraalisesti arveluttavaa ole pokata känninen nainen baarista ;)

Minulle kunnia on erittäin tärkeää ja kai siksi poikuuskin vielä tallella on. Mainehan siitä menisi.

• paavali_saarnaaja
        alkup. kirjoitti:

Minulle kunnia on erittäin tärkeää ja kai siksi poikuuskin vielä tallella on. Mainehan siitä menisi.

No sittenhän sua ei kukaan voi auttaa, jos et itsekään voi itseäsi auttaa.

• :):):)
        alkup. kirjoitti:

Kuule minulle ainakin kelpaisi mies, joka ei halua käydä huorissa tai naida ketä tahansa! Ja poikuus ei haittaisi yhtään, kunhan vain olisit halukas oppimaan!:)
        Minulle on nimenomaan se ongelmana, että kaikki oman ikäiset(25) pojat on jo harrastaneet seksiä pahimmillaan kymmenien naisten kanssa ja vielä kaiken huipuksi prostituoitujen! Todella vastenmielistä! Älä ota sitä niin vakavasti!:)

• arnold
        Poison kirjoitti:

se on idiootti mikä idiootti..

• 2. kokematon
        paavali_saarnaaja kirjoitti:

Kokemattomuus pitäisi hoitaa maksullisten avulla ? Kiitos, jätän mieluummin väliin ja olen tätä ainuttakin kokemusta köyhempi. Ihan vain periaatteesta.

• härkä
        :):):) kirjoitti:

Kuule minulle ainakin kelpaisi mies, joka ei halua käydä huorissa tai naida ketä tahansa! Ja poikuus ei haittaisi yhtään, kunhan vain olisit halukas oppimaan!:)
        Minulle on nimenomaan se ongelmana, että kaikki oman ikäiset(25) pojat on jo harrastaneet seksiä pahimmillaan kymmenien naisten kanssa ja vielä kaiken huipuksi prostituoitujen! Todella vastenmielistä! Älä ota sitä niin vakavasti!:)

Pidätkö kunniallisempana humalapäissä tehtyjä yhden illan juttuja? Entä "tyttöjen" kanssa tehdyt etelänmatkat? En puolustele prostituoitujen käyttöä, mutta...
        No...meni vähän varsinaisesta aiheesta sivuun.Tuolle poloiselle alkuperäisen vietin laatijalle en osaa vinkkejä antaa. Toiset osaa piirtää, toiset laulaa, jotkut soittaa kitaraa...niin se vaan on.

• Indica86
        Poison kirjoitti:

joo jotkut tytöt todellakin käyttäytyvät kuin huora.Ja sitte vielä ihmetellään miksi heihin pedofiilit iskevät silmänsä.Sitä saa mitä tilaa, joten tyttöjen on turha uikuttaa siinä vaiheessa.
        Mulla ei ole mitään kiirettä menettää neitsyyttäni , vaikka pian 20v tässä on elelty!Kun sen menetän, hän on minulle tärkeä ihminen, ei ,mikään satunnainen ja tunteeton pikapano.

• Alkup.
        härkä kirjoitti:

Pidätkö kunniallisempana humalapäissä tehtyjä yhden illan juttuja? Entä "tyttöjen" kanssa tehdyt etelänmatkat? En puolustele prostituoitujen käyttöä, mutta...
        No...meni vähän varsinaisesta aiheesta sivuun.Tuolle poloiselle alkuperäisen vietin laatijalle en osaa vinkkejä antaa. Toiset osaa piirtää, toiset laulaa, jotkut soittaa kitaraa...niin se vaan on.

Koita jo ymmärtää, sinulla ei ole siihen varaa, vaikka et sitä omalta itsekkyydeltäsi välttämättä huomaa.

• simppeliä
        paavali_saarnaaja kirjoitti:

Siis panemaan vaan baarista pokatun kanssa, kaikki ovat kokeneet joskus eka kertansa !!Ei yhdestä yöstä maine mene....ja kultamunaa ei kannata säästellä !

• Poison
        Indica86 kirjoitti:

joo jotkut tytöt todellakin käyttäytyvät kuin huora.Ja sitte vielä ihmetellään miksi heihin pedofiilit iskevät silmänsä.Sitä saa mitä tilaa, joten tyttöjen on turha uikuttaa siinä vaiheessa.
        Mulla ei ole mitään kiirettä menettää neitsyyttäni , vaikka pian 20v tässä on elelty!Kun sen menetän, hän on minulle tärkeä ihminen, ei ,mikään satunnainen ja tunteeton pikapano.

"joo jotkut tytöt todellakin käyttäytyvät kuin huora.Ja sitte vielä ihmetellään miksi heihin pedofiilit iskevät silmänsä.Sitä saa mitä tilaa, joten tyttöjen on turha uikuttaa siinä vaiheessa."

Käsittämätöntä, jos ymmärsin oikein, sinusta se on uhrin vika jos tulee pedofiilin hyväksikäyttämäksi? Lapsi on aina viaton, vaikka nykyisen surullisen monet lapset pukeutuvatkin paljastavasti ympäristön painostuksen takia. Ei sympatiaa pedofiileille.

• Ykä
        alkup. kirjoitti:

Turha säästellä tossa iässä. Jos jatkat tiukkaa linjaasi, käy helposti että et saa ikinä. Maksullista naista vaan, Venäjältä tai Virosta helppo homma. Ja sen jälkeen on kynnys poissa!!

• rekisteröimätön nimimerkki

Nyt ongelmana on seksin saaminen. Huorissa käymisen jälkeen olisi ongelmana ettet koskaan saisi kunnollista naisystävää, tai sitten saisit pitää maksulliset salassa kaikilta.

Minusta siinä ei ole mitään pahaa että on poikuus tallella. Itsellänikin on sellainen, joka oli onnistunut säilyttämään poikuutensa aika pitkään ja minähän sen sitten vein. Olen vienyt kolmen pojan poikuuden ja kahden heistä kanssa olen seurustellut vuosia. Ei poikuus ole minusta mitenkään rajoittava tekijä, ujous se vain on joka teitä rajoittaa. Maailmassa on paljon mukavia naisia. Ei kannata välttämättä valita sitä kaikkein pinnallisimman oloista, mutta rohkeasti vaan juttelemaan naisille. Eihän se muuten voi miksikään muuttua.

• neuvot ylös
        Alkup. kirjoitti:

Koita jo ymmärtää, sinulla ei ole siihen varaa, vaikka et sitä omalta itsekkyydeltäsi välttämättä huomaa.

Maksulliset naistet eivät ole varmaankaan sen huonompia kuin jos tapaisit jonkun. Häviäisipähän pahimmat estot. Yleensähän "pelimiehillä" ei ole niitä estoja ja sen takia sitten saavatkin niin maan perkuleesti (vaikka puolet jutuista saattaakin olla kalavaleita niin kyllä se toinen puoli on yleensä totta). Tärkeintä on hyvä itsetunto ja jos tuo "poikuus" haittaa niin paljon niin olisi ihan hyvä asia jos etsisit vaikka käsiisi alan ammattilaisen.

Naisethan ovat mestareita moralisoimaan tämmöisissä asioissa, mutta ei sillä ole v****kaan väliä loppupeleissä, että miten asiat ovat todellisuudessa. Se on ihan yhtä tyhjän kanssa oletko menettänyt poikuuden maksullisissa naisissa vai tavallisesti. Tärkeintä on kuitenkin tuo hyvä itsetunto mikä pitäisi omata silloin kun olet tekemisissä vastakkaisen sukupuolen kanssa, jotta sinusta ei tulisi semmoista kuvaa naiselle että "otat minut kun et muutakaan saa" tai "ota minut kun olen tämmöinen reppana".

Itsetunnon voi omata tietysti jo omasta takaa ja ilman maksullisia naisia, mutta kyllä tuommoiset turhat moraaliasiat on silloin unohdettava ja keskityttävä olennaiseen eikä siihen onko poikuus tallella ym. ja jos tuommoiset asiat haittaa niin paljon niin parempi on päästä eroon "haittaavista asioista".

• Catariina
        neuvot ylös kirjoitti:

Maksulliset naistet eivät ole varmaankaan sen huonompia kuin jos tapaisit jonkun. Häviäisipähän pahimmat estot. Yleensähän "pelimiehillä" ei ole niitä estoja ja sen takia sitten saavatkin niin maan perkuleesti (vaikka puolet jutuista saattaakin olla kalavaleita niin kyllä se toinen puoli on yleensä totta). Tärkeintä on hyvä itsetunto ja jos tuo "poikuus" haittaa niin paljon niin olisi ihan hyvä asia jos etsisit vaikka käsiisi alan ammattilaisen.

Naisethan ovat mestareita moralisoimaan tämmöisissä asioissa, mutta ei sillä ole v****kaan väliä loppupeleissä, että miten asiat ovat todellisuudessa. Se on ihan yhtä tyhjän kanssa oletko menettänyt poikuuden maksullisissa naisissa vai tavallisesti. Tärkeintä on kuitenkin tuo hyvä itsetunto mikä pitäisi omata silloin kun olet tekemisissä vastakkaisen sukupuolen kanssa, jotta sinusta ei tulisi semmoista kuvaa naiselle että "otat minut kun et muutakaan saa" tai "ota minut kun olen tämmöinen reppana".

Itsetunnon voi omata tietysti jo omasta takaa ja ilman maksullisia naisia, mutta kyllä tuommoiset turhat moraaliasiat on silloin unohdettava ja keskityttävä olennaiseen eikä siihen onko poikuus tallella ym. ja jos tuommoiset asiat haittaa niin paljon niin parempi on päästä eroon "haittaavista asioista".

Eikö prostituoidun palvelujen käyttäminen ole juuri mainioin esimerkki siitä, että pitää ottaa vain se, minkä saa..?

• kehiin (aikaisempi kirjoitt...
        Catariina kirjoitti:

Eikö prostituoidun palvelujen käyttäminen ole juuri mainioin esimerkki siitä, että pitää ottaa vain se, minkä saa..?

"Eikö prostituoidun palvelujen käyttäminen ole juuri mainioin esimerkki siitä, että pitää ottaa vain se, minkä saa..?"

Tärkeintä on hallita tilannetta. Tuommoisten asioiden ajatteleminen on yhtä tyhjän kanssa sillä pitemmän päälle se "poikuus" saattaa haitata paljon rankemmalla kädellä kuin se, että olisi jo aikoja sitten päässyt eroon niistä pahimmista estoistaan.

Tosin harvempi "reppana" nyt haluaisi maksullisia naisia käyttääkään (osa periaatteesta, osa taas sen takia että se tuntuu jotenkin typerältä kun ei saa normaalissa tilanteessakaan ketään), mutta se voisi luoda paljonkin itsevarmuutta myös tavalliseen kontaktitilanteeseen, kun joutuisi soittamaan jollekin naiselle ja varaamaan ajan ym. vastaavat toimenpiteet tai käymään paikan päällä ja hoitamaan hommat.

• ninni
        :):):) kirjoitti:

Mullekin kelpaisi mies, jolla on periaatteita ja joka ei uita munaansa joka reiässä. Ei mua yhtään haittaisi, vaikka miehellä olisi poikuuskin tallella, jos on muuten fiksu ja mukava. Eli jos on esim. ujouden takia kokematon, eikä vaikka epäsiisteyden tai öykkärimäisen käytöksen.

Sen sijaan ajatus miehestä, joka panee ketä vain, prostituoiduilla käymisestä puhumattakaan, on mulle todella vastenmielinen. Olen muutaman sellaisen miehen torjunutkin, vaikka he olisivat muuten olleet kiinnostavia. En vain ole heidän kanssaan samalla aaltopituudella, kun en itse harrasta edes yhden illan juttuja.

Ja ei, ei mies ole aina kokemuksistaan edes itse suoraan kertonut. Prostituutiomyönteisen asenteen ja sen että on itsekin tullut kokeiltua on kuitenkin voinut lukea rivien välistä, tai miehen maine pano- tai pelimiehenä on ollut laajalle levinnyt.

• tyttö vaan
        Ykä kirjoitti:

Turha säästellä tossa iässä. Jos jatkat tiukkaa linjaasi, käy helposti että et saa ikinä. Maksullista naista vaan, Venäjältä tai Virosta helppo homma. Ja sen jälkeen on kynnys poissa!!

Saapahan ainakin mukavan muiston... HIV:en tai kupan esimerkiksi.

• pointti ;)!
        Catariina kirjoitti:

Sanon mä.

• naismaisia kommentteja
        ninni kirjoitti:

Mullekin kelpaisi mies, jolla on periaatteita ja joka ei uita munaansa joka reiässä. Ei mua yhtään haittaisi, vaikka miehellä olisi poikuuskin tallella, jos on muuten fiksu ja mukava. Eli jos on esim. ujouden takia kokematon, eikä vaikka epäsiisteyden tai öykkärimäisen käytöksen.

Sen sijaan ajatus miehestä, joka panee ketä vain, prostituoiduilla käymisestä puhumattakaan, on mulle todella vastenmielinen. Olen muutaman sellaisen miehen torjunutkin, vaikka he olisivat muuten olleet kiinnostavia. En vain ole heidän kanssaan samalla aaltopituudella, kun en itse harrasta edes yhden illan juttuja.

Ja ei, ei mies ole aina kokemuksistaan edes itse suoraan kertonut. Prostituutiomyönteisen asenteen ja sen että on itsekin tullut kokeiltua on kuitenkin voinut lukea rivien välistä, tai miehen maine pano- tai pelimiehenä on ollut laajalle levinnyt.

Kommenteista paistaa tietynlainen "naismaisuus". Loppujen lopuksi kuitenkin enemmän saavat ne, jotka saavat muutenkin. Yleensä ne kokemattomat jäävät kuin nallit kalliolle, joten tuolla ei ole mitään merkitystä että onko tehnyt jo aikaisemmin vai ei ole, sillä muut asiat ratkaisevat. Varsinkin jos ei ole tiettyyn ikään tehnyt kyseistä asiaa, niin alkaa se nainenkin ihmettelemään asiaa ja monesti tuommoiset asiat vain kääntyvät loppupeleissä negatiiviseksi ja eivät todellakaan edistä asiaa.

Sama kuin naiset antavat miehille neuvoja että ole kohtelias yms. mutta todellisuudessa mieluummin saattavat ottaakin sen öykkärin. Tuossakin on lähinnä kait kysymys siitä että ei tiedetä oikein mitä halutaan tai sitten haluttaisiin jotakin "unelmaprinssiä" mutta koska semmoista "ei ole eikä tule", niin sitten otetaan se itselle sopivin vaihtoehto eli mies joka näyttää ja tuntuu mieheltä ja jolla on rohkeutta ilmaista mielipiteensä.

• ninni
        naismaisia kommentteja kirjoitti:

Kommenteista paistaa tietynlainen "naismaisuus". Loppujen lopuksi kuitenkin enemmän saavat ne, jotka saavat muutenkin. Yleensä ne kokemattomat jäävät kuin nallit kalliolle, joten tuolla ei ole mitään merkitystä että onko tehnyt jo aikaisemmin vai ei ole, sillä muut asiat ratkaisevat. Varsinkin jos ei ole tiettyyn ikään tehnyt kyseistä asiaa, niin alkaa se nainenkin ihmettelemään asiaa ja monesti tuommoiset asiat vain kääntyvät loppupeleissä negatiiviseksi ja eivät todellakaan edistä asiaa.

Sama kuin naiset antavat miehille neuvoja että ole kohtelias yms. mutta todellisuudessa mieluummin saattavat ottaakin sen öykkärin. Tuossakin on lähinnä kait kysymys siitä että ei tiedetä oikein mitä halutaan tai sitten haluttaisiin jotakin "unelmaprinssiä" mutta koska semmoista "ei ole eikä tule", niin sitten otetaan se itselle sopivin vaihtoehto eli mies joka näyttää ja tuntuu mieheltä ja jolla on rohkeutta ilmaista mielipiteensä.

Sillä onko miehellä yhtään seksikokemusta ei ole niinkään väliä, vaan ennemmin hänen muulla ihmissuhdekokemuksellaan. Jos mies on selvästi ulospäinsuuntautunut ja lähentelee kolmeakymmentä, saatan hetken miettiä, onko hänessä jotain vikaa (esim. sitoutumiskammo), jos hän ei ole koskaan seurustellut. Jos hän on pikemminkin ujo, ymmärrän kokemattomuuden johtuvan siitä.

"Mies joka näyttää ja tuntuu mieheltä ja jolla on rohkeutta ilmaista mielipiteensä" toki minulle kelpaa. Mutta mies, joka uittaa munaansa joka paikassa saati maksaa seksistä, ei tunnu mieheltä, vaan selkärangattomalta luuserilta. Alkuperäisen kirjoittajan rohkeutta pitää kiinni periaatteistaan ja kykyä perustella niitä pidän sen sijaan miehekkäänä.

Miksi ne ulospäinsuuntautuneemmat miehet sitten ehkä saavat helpommin naisia (ainakin nuorena)? Koska he tekevät paljon aloitteita ja ylipäätään liikkuvat ihmisten ilmoilla. Ujot miehet voivat sitä paitsi mennä kipsiin, vaikka nainenkin tekisi aloitteen tai tulisi muuten puolitiehen vastaan.

Mulla on ollut kaksikin kokematonta poikaystävää. Toiselle heistä olin toinen seksikumppani ja ensimmäinen kokemus selvin päin (mies oli 21 v.) ja toiselle ihan ensimmäinen (mies oli 24 v.) Plussaahan se pikemminkin oli. Se teki seksimme jotenkin erityiseksi, kun ei tarvinnut miettiä, että olenkohan minä sille vain tusinapano kymmenien muiden joukossa ja mitähän tauteja siltä saan.

Ehkäpä ihannemieheni olisi (nyt kun olen päälle kolmekymppinen) mies, jolla olisi ainakin yksi pitkä ja vakava suhde takana, niin kuin minullakin, mutta mahdollisimman vähän seksikumppaneita. Eli siis syvällistä ihmissuhdekokemusta saa mielellään olla, muttei sekään ole ehdoton edellytys suhteelle, jos muuten tykkään miehestä. Missään nimessä en kuitenkaan halua oksettavaa jokaista paikkakunnan reikää hinkannutta pinnallista tautipesää.

• N78
        alkup. kirjoitti:

Käy laittaan ilmotus johkin reffi sivulle. kerro mitä haluut ja niin pois päin. tässä yksi sivu www.treffimesta.fi

• on kai
        ninni kirjoitti:

Sillä onko miehellä yhtään seksikokemusta ei ole niinkään väliä, vaan ennemmin hänen muulla ihmissuhdekokemuksellaan. Jos mies on selvästi ulospäinsuuntautunut ja lähentelee kolmeakymmentä, saatan hetken miettiä, onko hänessä jotain vikaa (esim. sitoutumiskammo), jos hän ei ole koskaan seurustellut. Jos hän on pikemminkin ujo, ymmärrän kokemattomuuden johtuvan siitä.

"Mies joka näyttää ja tuntuu mieheltä ja jolla on rohkeutta ilmaista mielipiteensä" toki minulle kelpaa. Mutta mies, joka uittaa munaansa joka paikassa saati maksaa seksistä, ei tunnu mieheltä, vaan selkärangattomalta luuserilta. Alkuperäisen kirjoittajan rohkeutta pitää kiinni periaatteistaan ja kykyä perustella niitä pidän sen sijaan miehekkäänä.

Miksi ne ulospäinsuuntautuneemmat miehet sitten ehkä saavat helpommin naisia (ainakin nuorena)? Koska he tekevät paljon aloitteita ja ylipäätään liikkuvat ihmisten ilmoilla. Ujot miehet voivat sitä paitsi mennä kipsiin, vaikka nainenkin tekisi aloitteen tai tulisi muuten puolitiehen vastaan.

Mulla on ollut kaksikin kokematonta poikaystävää. Toiselle heistä olin toinen seksikumppani ja ensimmäinen kokemus selvin päin (mies oli 21 v.) ja toiselle ihan ensimmäinen (mies oli 24 v.) Plussaahan se pikemminkin oli. Se teki seksimme jotenkin erityiseksi, kun ei tarvinnut miettiä, että olenkohan minä sille vain tusinapano kymmenien muiden joukossa ja mitähän tauteja siltä saan.

Ehkäpä ihannemieheni olisi (nyt kun olen päälle kolmekymppinen) mies, jolla olisi ainakin yksi pitkä ja vakava suhde takana, niin kuin minullakin, mutta mahdollisimman vähän seksikumppaneita. Eli siis syvällistä ihmissuhdekokemusta saa mielellään olla, muttei sekään ole ehdoton edellytys suhteelle, jos muuten tykkään miehestä. Missään nimessä en kuitenkaan halua oksettavaa jokaista paikkakunnan reikää hinkannutta pinnallista tautipesää.

sinunkin reikääsi hinkannut? Ei tuollaistakaan kukaan oikeasti huoli.

• nina-annina
        kehiin (aikaisempi kirjoitt... kirjoitti:

"Eikö prostituoidun palvelujen käyttäminen ole juuri mainioin esimerkki siitä, että pitää ottaa vain se, minkä saa..?"

Tärkeintä on hallita tilannetta. Tuommoisten asioiden ajatteleminen on yhtä tyhjän kanssa sillä pitemmän päälle se "poikuus" saattaa haitata paljon rankemmalla kädellä kuin se, että olisi jo aikoja sitten päässyt eroon niistä pahimmista estoistaan.

Tosin harvempi "reppana" nyt haluaisi maksullisia naisia käyttääkään (osa periaatteesta, osa taas sen takia että se tuntuu jotenkin typerältä kun ei saa normaalissa tilanteessakaan ketään), mutta se voisi luoda paljonkin itsevarmuutta myös tavalliseen kontaktitilanteeseen, kun joutuisi soittamaan jollekin naiselle ja varaamaan ajan ym. vastaavat toimenpiteet tai käymään paikan päällä ja hoitamaan hommat.

Kyllä niistä voi valita. Kaikkihan sen ottaa minkä saa, paitsi ehkä raiskaajat enemmän...

• feministi_tosi_kova
        ninni kirjoitti:

No laita puhelinnumeros tänne niin saadaan tuokin poikuus poistettua.

• anssi_
        tyttö vaan kirjoitti:

Saapahan ainakin mukavan muiston... HIV:en tai kupan esimerkiksi.

Ja kun käyttää kortsua niin ei saa. Samat taudit voi saada naapurin Turkissa vierailleilta "neitsyiltä".

• alkup.
        ninni kirjoitti:

sosiaaliset miehet saavat enemmän, koska ovat enemmän samalla aaltopituudella naisten kanssa. Naiset arvostavat heitä, koska ovat melkolailla samantyylisiä heidän kanssaan.

• tarvitse

toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan minkään kaavan mukaan. Parastahan se on silloin kun sitä käytetään molempien tyydytykseksi.

• on karu kuva naisista,faktahan on se että jos pääset naisen kanssa sille asteelle että seksi tulee kuvioihin niin 90% todennäköisyydellä nainen on vähintäänkin pikkasen ihastunut / tykästynyt suhun ja silloin on ihan vitun sama miten eka kerta menee koska tuskinpa se muija sua sen perusteella dumppaa / dissaa.Naisetkin on vain ihmisiä ja kaiken lisäksi monesti paljon 'parempia' sellaisia kuin miehet.Ok,kyllä mua itseäkin jännitää edelleen kuin jouluna eka kerta uuden tapauksen kanssa mut kyllä se siitä parin 'treenikerran' jälkeen sit aina suttaantuu.Täytyy lisäksi sanoa että jos oisin ite samassa tilanteessa niin ite kyllä taitaisin kääntyä ns. pron suuntaan koska mitä vanhemmaksi tuut sitä korkeammaksi toi kynnys kasvaa.

• nainen 30

Hei,
      ymmärrän tilanteesi. Itse olen menettänyt tosin neitsyyteni jo yli vuosikymmen sitten, mutta minullekin oli erittäin tärkeää se, että kenen kanssa se tapahtuu. En minäkään olisi halunnut antaa itseäni ja vartaloani jonkun täysin tuntemattoman "armoille" tai kokeneen pelimiehen, jolle olisin ollut vain uusi "korkattava" muiden joukossa.
      TUNTEET vastapuolta kohtaan merkitsivät minulle paljon. Tässä kaupallisessa, yliseksuaalisessa maailmassamme tällaisille toisinajattelijoille taidetaan nykypäivänä jo nauraa..Mutta mielestäni ihmiset eivät saa olla kertakäyttötavaraa, joita käytetään vain käyttämisen vuoksi.
      Älä epäröi kuunnella sydäntäsi, vaan ole rohkeasti se mikä olet. JA kun jonain päivänä kohtaat sen naisen, jolle haluat ensimmäistä kertaa itsesi antaa- niin huomaat, että kyllä luonto tikanpojan puuhun ajaa.

• nainen32

Minä voisin auttaa sinua. Mikä olisi sen mukavampaa, kuin opastaa ja ohjata nuorta miestä;) JA minulle olisi kunnia-asia olla ensimmäisesi.

tielle meinaat lähteä niin muista sitten vaan "opettaa" aikuisia eikä mitään yläste-ikäisiä poikia niinkuin jotkut naisopettajat..

• bmn

Olen 41 v. poikamies, avuntarvetta olisi...

• vanhempi mies

Itselläni oli aikoinaan poikuus tallella vielä pari vuotta sinua vanhempana. Asia oli vaivannut jo pitkään mieltä ja sitä aremmaksi tulin mitä vanhemmaksi.
      Kerran sitten päätin, että nyt lähtee ja turvauduin maksulliseen naiseen. Kerroin hänelle sen olevan ensimmäinen kerta. Hän suhtautui hienosti ja olin jopa yllättynyt kuinka hyvin kaikki meni. Tämän jälkeen sain lisää itsevarmuutta eikä mennyt kuin pari kuukautta kun seurustelin ja muutaman viikon seurustelun jälkeen eka kerta sujui hienosti.
      Eiköhän se poikuus sinultakin vielä lähde mutta älä sekoita alkoa siihen.

• Niina

Mikä siinä poikuuden menettämisessä sitten on niin maagista, että se pitää maksullisten kanssa hoitaa ja vasta sen jälkeen alkaa seurustella?

Miksei voi ajatella ensin hakevansa arvostamansa naisen seurustelukumppaniksi ja antaa hänelle poikuutensa? Miten se poikuuden menettäminen vaikuttaa seurustelukumppanin löytymiseen?

• vanhempi mies
        Niina kirjoitti:

Mikä siinä poikuuden menettämisessä sitten on niin maagista, että se pitää maksullisten kanssa hoitaa ja vasta sen jälkeen alkaa seurustella?

Miksei voi ajatella ensin hakevansa arvostamansa naisen seurustelukumppaniksi ja antaa hänelle poikuutensa? Miten se poikuuden menettäminen vaikuttaa seurustelukumppanin löytymiseen?

Siis monelle (nuorelle) miehelle varmasti on ujous ja arkuus este/hidaste sen seurustelukumppanin löytymiselle. Kavereiden juttujen ja varsinkin nykymaailmassa seksiä ylikorostavien asenteiden myötävaikutuksella kun on vielä kokematon, alkaa helposti se itsetuntokin heiketä.

Siis se pointti itsenikin kohdalla oli nimenomaan se olemattoman itsetunnon koheneminen ja sitä kautta onnistuminen sen seurustelukumppanin saamisessa.

• mies|81
        vanhempi mies kirjoitti:

Siis monelle (nuorelle) miehelle varmasti on ujous ja arkuus este/hidaste sen seurustelukumppanin löytymiselle. Kavereiden juttujen ja varsinkin nykymaailmassa seksiä ylikorostavien asenteiden myötävaikutuksella kun on vielä kokematon, alkaa helposti se itsetuntokin heiketä.

Siis se pointti itsenikin kohdalla oli nimenomaan se olemattoman itsetunnon koheneminen ja sitä kautta onnistuminen sen seurustelukumppanin saamisessa.

Aika kiinnostava väite, että miehen itsetunto paranee jos harrastaa maksullista seksiä? :P Sehän nimenomaan tarkoittaa sitä, että mies on totaalinen luuseri, joten itsetunnon pitäisi päinvastoin romahtaa. Ylipäätänsä, itsetunnolla ei mielestäni ole mitään tekemistä sen kanssa, onko harrastanut seksiä. Hyvä itsetunto muodostuu mielestäni puhtaasti siitä, että oppii hyväksymään itsensä ja on tyytyväinen olemukseensa.

• yksinkertaisesti
        mies|81 kirjoitti:

Aika kiinnostava väite, että miehen itsetunto paranee jos harrastaa maksullista seksiä? :P Sehän nimenomaan tarkoittaa sitä, että mies on totaalinen luuseri, joten itsetunnon pitäisi päinvastoin romahtaa. Ylipäätänsä, itsetunnolla ei mielestäni ole mitään tekemistä sen kanssa, onko harrastanut seksiä. Hyvä itsetunto muodostuu mielestäni puhtaasti siitä, että oppii hyväksymään itsensä ja on tyytyväinen olemukseensa.

Ujolle miehelle pitkään (tahtomattaan) säilyneestä poikuudesta voi muodostua sellainen riippa, että se vaikeuttaa suhteiden luomista naisiin. Mies pelkää sitä ensimmäistä kertaa. Pelkää sitä, että joutuu häpeään, kun joutuu näyttämään kokemattomuutensa. Vihdoin se ensimmäinen kerta maksullisen naisen kanssa (varsinkin hyvin onnistuessaan) vähentää niitä pelkoja ja se luonnollinen seksikumppani löytyy helpommin.

• Mariia
        mies|81 kirjoitti:

... kun omanikäisissäkin miehissä on vielä moraalisen selkärannan omaavia. On niitä kylläkin tullu enemmänkin nähtyä, onneksi.

• Asenne

on tollanen asenne naisia kohtaan:

"jonkun horon perään lähteä.

Toinen vaihtoehto on sitten nämä 14v teinipissikset,

Nykyäänhän ne on jo 16 vuotiaana kokeneita panopuita - "

jne. niin enpä ihmettele miks ei käy flaksi naismaailmassa. Muuta asennettas ja pientä kunnioitusta peliin, niin saatat löytääkin sen' luotettavan ystävän'

• kiinni siitä

Ei ole kiinni kysyjän asenteesta. Hän voi muuttaa asennettaan ja silti 10 v. päästä voi edelleen olla sama tilanne. Tässä tulee naisten ja miesten ero hyvin esiin. Nainen saa tai voi saada seksiä koska haluaa, mutta mies ei. Katkeruutta alkaa hyvin ymmärtämään, kun osa miehistä käyttää sekä "ilotalopalveluja" että "vapailla markkinoilla" olevia naisia. Em. typeryydestä jotkut miehet vielä "palkitaan" tuplasaannilla??

Historiikillla ei väliä.. niinpä

Sama olisi toisinpäin jos miehet naiskentelisivat vain sitä kaikkein kauneinta 5 % naisryhmää. Siis kaikki miehet olisivat vain kiinnostuneita heistä. Ei muista. Muille sanottaisiin kiitos et kelpaa. Olisko kiva?
        Siihen 5 % luokkaan ei moni nainen mahtuisi. Miettikääpä tätä. Oisittekos naiset katkeria?

• eräs nainen
        kiinni siitä kirjoitti:

Ei ole kiinni kysyjän asenteesta. Hän voi muuttaa asennettaan ja silti 10 v. päästä voi edelleen olla sama tilanne. Tässä tulee naisten ja miesten ero hyvin esiin. Nainen saa tai voi saada seksiä koska haluaa, mutta mies ei. Katkeruutta alkaa hyvin ymmärtämään, kun osa miehistä käyttää sekä "ilotalopalveluja" että "vapailla markkinoilla" olevia naisia. Em. typeryydestä jotkut miehet vielä "palkitaan" tuplasaannilla??

Historiikillla ei väliä.. niinpä

Sama olisi toisinpäin jos miehet naiskentelisivat vain sitä kaikkein kauneinta 5 % naisryhmää. Siis kaikki miehet olisivat vain kiinnostuneita heistä. Ei muista. Muille sanottaisiin kiitos et kelpaa. Olisko kiva?
        Siihen 5 % luokkaan ei moni nainen mahtuisi. Miettikääpä tätä. Oisittekos naiset katkeria?

Sisäinen karisma.. ihmisen sisin tekee myös sitä ulkoista. Vaatteilla ja siisteydellä ja sisintä kehittämällä saa paljon aikaan. Jos tuntuu ettei flaksi käy.

Olen 26v nainen ja sitä mieltä että pitää olla aika superpinnallinen jos jotain "hyljeksii". Mutta harvoin kukaan ihminen jokaiselle kelpaa, kun ei voi jokaikisen kanssa alkaa jotain harrastamaan. Kyllä ihminen kelpaa! Eri pituisia ihmisiä on ja kaikille löytyy omaa kokoa vastaavakin.

Katkeraksi ei kannata jäädä, vaan tehdä jotain. Kuten sanoin, sisin tekee ulkoista -ja itseä voi miettiä, mitä voisi kehittää, mitä ominaisuuksia haluaisi olevan itsellä. Miellyttävä ja uskottava ihminen on upea.

Jokaiselle löytyy ihmisiä, ennakkoasennetta itsestä "en kelpaa" ei kannata olla. Jos jollekin ei "kelpaa", toisille kelpaa. Jokainen on upea ja arvokas.

Huonoista kokemuksista huolimatta, voi ottaa asiakseen -että pärjää.

Vaikka olisi komea tai kaunis, luuleeko joku että vain sellaisella pärjää. Jos luulee, on väärässä. Jos on sisällä jotakin voi pärjätä. Nimenomaan sisältä lähtee kaikki.

• Eräs nainen
        eräs nainen kirjoitti:

Sisäinen karisma.. ihmisen sisin tekee myös sitä ulkoista. Vaatteilla ja siisteydellä ja sisintä kehittämällä saa paljon aikaan. Jos tuntuu ettei flaksi käy.

Olen 26v nainen ja sitä mieltä että pitää olla aika superpinnallinen jos jotain "hyljeksii". Mutta harvoin kukaan ihminen jokaiselle kelpaa, kun ei voi jokaikisen kanssa alkaa jotain harrastamaan. Kyllä ihminen kelpaa! Eri pituisia ihmisiä on ja kaikille löytyy omaa kokoa vastaavakin.

Katkeraksi ei kannata jäädä, vaan tehdä jotain. Kuten sanoin, sisin tekee ulkoista -ja itseä voi miettiä, mitä voisi kehittää, mitä ominaisuuksia haluaisi olevan itsellä. Miellyttävä ja uskottava ihminen on upea.

Jokaiselle löytyy ihmisiä, ennakkoasennetta itsestä "en kelpaa" ei kannata olla. Jos jollekin ei "kelpaa", toisille kelpaa. Jokainen on upea ja arvokas.

Vaikka olisi komea tai kaunis, luuleeko joku että vain sellaisella pärjää. Jos luulee, on väärässä. Jos on sisällä jotakin voi pärjätä. Nimenomaan sisältä lähtee kaikki.

Eli tuon miettimisen jälkeen tai milloin vaan, -rohkeasti- naisiin tutustumaan. Ystävällisyyttä ja itsevarmuutta.. sopivassa määrin. Ensin ystäväksi tai sitten muuta. Positiiviset sanamuodot huom.

:)

• "Pärjäillään"
        eräs nainen kirjoitti:

Toi pärjäillään varmaan toimiikin teillä naisilla. Jos ei onnistu "vaihdetaan" tyyliä, vaatetusta, meikkiä yms. Jos ei tsäkä käy tällä viikolla, niin sitten "tärppää" ensiviikolla.

Mutta meillä miehillä juttu ei mene niin. Me todellakin saamme vain "pärjäillä". Kaikille ei ole toistapuolta olemassa. Se että on mukava, hauska, muut huomioonottava, positiivinen, urheilullinen.. jne. ei takaa yhtään mitään.

Luu jää vetävän kouraan. Se on karu totuus ja sen kanssa on sitten vaan "pärjäiltävä".

Pärjäillään.

• eräs nainen kirjoitti:

olipas hieno ja ylevä kannustuspuhe,niitähän on helvetin helppo pitää jos ei ite oo ollu vastaavassa tilanteessa eikä siitä edes mitään tiedä.Miks vitussa et sit esim. ite tarjoudu tutustumaan tohon tyyppiin jos asiat kerta on noin miten annoit ymmärtää tossa edellisessä jutussa??

• vain

haettiin vain sitä,minkä alkuperäinenkin kirjoitti, että hän haluaa sen ensimmäisen olevan sellainen johon voi luottaa ja jonka kanssa tuntuu hyvältä. Kyllä minäkin aikanani katsoin, että se ensimmäiseni oli sellainen. Eikä sitä nyt kukaan varmaan halua naida vain sen ensimmäisen vastaantulijan kans, joka siihen vain suostuu (eli juuri nämä horot ja pikkupissikset, ainakin näillä kulmilla). Kyllä on ihmisiä, jotka arvostavat ihmisiä, joiden ei ole ollut pakkoa naida vain sen takia, ettei vain jäisi neitsyeksi. Kaikessa rauhassa vain asian suhteen, ja kun sellainen potentiaalinen vaihtoehto löytyy niin etenette rauhassa ja keskustelette asioista. En usko, että ihmiset juoksevat karkuun rehellisyyttä. Ainakaan kaikki.

• Poison
        "Pärjäillään" kirjoitti:

Toi pärjäillään varmaan toimiikin teillä naisilla. Jos ei onnistu "vaihdetaan" tyyliä, vaatetusta, meikkiä yms. Jos ei tsäkä käy tällä viikolla, niin sitten "tärppää" ensiviikolla.

Mutta meillä miehillä juttu ei mene niin. Me todellakin saamme vain "pärjäillä". Kaikille ei ole toistapuolta olemassa. Se että on mukava, hauska, muut huomioonottava, positiivinen, urheilullinen.. jne. ei takaa yhtään mitään.

Luu jää vetävän kouraan. Se on karu totuus ja sen kanssa on sitten vaan "pärjäiltävä".

Pärjäillään.

... niin Suomessa on enemmän naisia kuin miehiä. Joten tuo väitteesi "Kaikille ei ole toistapuolta olemassa" saattaa pitääkin paikkaansa, mutta ei siten kuin kuvittelet. Tai uskoisin että jokaiselle on joku, kaikki eivät vain aina kohtaa sitä.

• Faxe

Huomioi, että 30-v peli on menetetty, sillä yli 30-v poikamiehissä on jotain outoa ja sen naiset tietävät. Satsaa juhannuksen jälkeisiin viikkoihin, sillä silloin juhannuksena ilman jääneet naiset ovat kuumimmillaan, tosi on.

• naisissa

yli 30-vuotiaissa sinkuissa on oltava jotain vikaa senhän miehet tietävät. Siis kysehän oli sellaisista jotka eivät ole vielä edes seurustelleet siihen ikään..

• tekijä...
        naisissa kirjoitti:

yli 30-vuotiaissa sinkuissa on oltava jotain vikaa senhän miehet tietävät. Siis kysehän oli sellaisista jotka eivät ole vielä edes seurustelleet siihen ikään..

Naisilla tuo seurustelemattomuus ei ole niin suuri este kuin miehillä. Miehen pitäisi kuitenkin olla aloitteentekijä ja mies jolla ei ole ollut mitään kontakteja tuskin osaa tehdä aloitteitakaan.

• do_it_my_way

Hommaa chatista pano, siinähän kerkeet tutustua ensin.

• mies|81

Itse olen aina ajatellut, ettei seksielämän aloittamisella ole mikään kiire. Vielä tähän päivään mennessä en ole ollut valmis tutustumaan naisiin, joten on luonnollista, että seksiäkään ei ole tullut harrastettua. Oma käsitykseni on, ettei kokemattomuus haittaa läheskään kaikkia naisia, erityisesti jos tutustuminen on vähän vakavammalla pohjalla. Aikuisen miehen kokemattomuus on kuitenkin lähinnä tekninen detaili. Eihän se tarkoita, etteikö mies tajua seksistä yhtään mitään, tai että laukeaa 5 sekunnissa.

On varsin epätodennäköistä, että tulisin harrastamaan seksiä vielä pitkään aikaan, mutta en koe sitä mitenkään ongelmana. Toki kuitenkin myönnän, että rajansa tietysti kaikella. Mielestäni seksielämä olisi hyvä päästä aloittamaan alle 30v, koska muuten se "nuoruus" alkaa olla jo takanapäin, mikä voi sitten harmittaa vanhempana. Mutta noh, onhan tässä vielä monta vuotta aikaa, vaikka vuodet kyllä jostain syystä vieriikin todella nopeasti. :P

Sen voisin vielä todeta, että naisten kommentteihin ei tässä asiassa kannata paljon antaa painoarvoa. En ole ikinä edes kuullut naisesta, joka olisi tervejärkinen ja fyysisesti ok, mutta silti neitsyt tuossa sinun 26v iässäsi. :) Meille miehille seksitön elämä on taas kohtuullisen tuttua, omastakin kaveripiiristä suurin osa on kokemattomia.

• n27

olen hoikka, urheilullinen, tykkään kauniista vaatteista ja laittaudun kohtuudella (ei ole mielestäni pakko kulkea säkissä ja tukka kuin linnunpelätimellä). Ulkonäkööni on kiinnitetty huomiota positiivisessä mielessä, itse asiassa olen jopa yllättynyt, sillä olen aina pitänyt itseäni ihan tavallisen näköisenä. (no, niin varmaan olenkin, ei anneta tämän nousta päähän :)

Uskoisin olevani myös suht. tervejärkinen. mutta olen kyllä edelleen neitsyt. muutama mies on ollut minusta kiinnostunut, mutta kun ei ole ollut vastavuoroisesti samanlaisia tunteita ja olen lisäksi ujo tekemään minkäänlaista aloitetta miesten suhteen niin tilanne on siis edelleen tämä.
        on se minustakin jo vähän korkea ikä, mutta en kyllä keksi mitään tapaa päästä umpikujasta. JOten on se meillekin naisille tuttu asia (on meitä kai edes muutama :)

• mies|81
        n27 kirjoitti:

olen hoikka, urheilullinen, tykkään kauniista vaatteista ja laittaudun kohtuudella (ei ole mielestäni pakko kulkea säkissä ja tukka kuin linnunpelätimellä). Ulkonäkööni on kiinnitetty huomiota positiivisessä mielessä, itse asiassa olen jopa yllättynyt, sillä olen aina pitänyt itseäni ihan tavallisen näköisenä. (no, niin varmaan olenkin, ei anneta tämän nousta päähän :)

Uskoisin olevani myös suht. tervejärkinen. mutta olen kyllä edelleen neitsyt. muutama mies on ollut minusta kiinnostunut, mutta kun ei ole ollut vastavuoroisesti samanlaisia tunteita ja olen lisäksi ujo tekemään minkäänlaista aloitetta miesten suhteen niin tilanne on siis edelleen tämä.
        on se minustakin jo vähän korkea ikä, mutta en kyllä keksi mitään tapaa päästä umpikujasta. JOten on se meillekin naisille tuttu asia (on meitä kai edes muutama :)

Poikkeus vain vahvistaa säännön. Naisista ehkä promille on kokemattomia iässäsi, mutta miehistä veikkaisin 10%. Omassa tuttavapiirissä luku on vieläkin korkeampi, tosin nuorimmat, kuten minä, on vasta 24v.

Jos et käy baareissa, joissa suurin osa pariutumisesta Suomessa tapahtuu, niin se tietysti vähentää mahdollisuuksia merkittävästi. Harva mies rupeaa arkielämässä ottamaan mitään kontaktia, koska suomalaiset on nössöjä. Eipä sinänsä, itse pidän baareja lähinnä luusereiden kohtauspaikkana, joten en kyllä sinänsä voi suositella niiden käyttöä pariutumistarkoituksiin kenellekään.

Naisen on ihan turha edes miettiä koko asiaa, koska jokainen edes siedettävän näköinen nainen kyllä napataan ennemmin tai myöhemmin. Vaikka olisit kuinka ujo, niin et varmasti kovin kauaa silti pysy sinkkuna. Rohkeita miehiä on kuitenkin sentään vielä jonkinverran olemassa.

• Miäsz
        mies|81 kirjoitti:

Poikkeus vain vahvistaa säännön. Naisista ehkä promille on kokemattomia iässäsi, mutta miehistä veikkaisin 10%. Omassa tuttavapiirissä luku on vieläkin korkeampi, tosin nuorimmat, kuten minä, on vasta 24v.

Jos et käy baareissa, joissa suurin osa pariutumisesta Suomessa tapahtuu, niin se tietysti vähentää mahdollisuuksia merkittävästi. Harva mies rupeaa arkielämässä ottamaan mitään kontaktia, koska suomalaiset on nössöjä. Eipä sinänsä, itse pidän baareja lähinnä luusereiden kohtauspaikkana, joten en kyllä sinänsä voi suositella niiden käyttöä pariutumistarkoituksiin kenellekään.

Naisen on ihan turha edes miettiä koko asiaa, koska jokainen edes siedettävän näköinen nainen kyllä napataan ennemmin tai myöhemmin. Vaikka olisit kuinka ujo, niin et varmasti kovin kauaa silti pysy sinkkuna. Rohkeita miehiä on kuitenkin sentään vielä jonkinverran olemassa.

Tuo ei voi pitää paikkaansa, siis että 27-vuotiaista miehistä 10% olisi kokemattomia. Ehei, ehkä juuri ja juuri 1-2%, enintään. Vaikka monet naiset aloittavat nykyään seksielämänsä jo siinä 16-17 vuotiaina, ei se miehilläkään niin mahdottoman pitkälle veny.

Luulisin, että 20-vuotiaista miehistä varmasti vähintään 20-30% on vielä kokemattomia, mutta olen ymmärtänyt myös, että kriittinen ikä tuon asian suhteen olisi se 21-22... Eli todella harva 23-vuotta täyttänyt mies enää kärvistelee poikuudessaan, sattumanvaraisia erikoistapauksia lukuunottamatta.

• mies|81
        Miäsz kirjoitti:

Tuo ei voi pitää paikkaansa, siis että 27-vuotiaista miehistä 10% olisi kokemattomia. Ehei, ehkä juuri ja juuri 1-2%, enintään. Vaikka monet naiset aloittavat nykyään seksielämänsä jo siinä 16-17 vuotiaina, ei se miehilläkään niin mahdottoman pitkälle veny.

Luulisin, että 20-vuotiaista miehistä varmasti vähintään 20-30% on vielä kokemattomia, mutta olen ymmärtänyt myös, että kriittinen ikä tuon asian suhteen olisi se 21-22... Eli todella harva 23-vuotta täyttänyt mies enää kärvistelee poikuudessaan, sattumanvaraisia erikoistapauksia lukuunottamatta.

Jos en väärin muista, niin tutkimuksen mukaan ~5% suomalaisista (miehistä?) elää koko elämänsä ilman ainuttakaan suhdetta. Tuo 10% on ehkä lievästi liioiteltu, mutta uskoisin ettei totuus ole kovin kaukana siitä. Tavalliset ihmiset, jotka esim. käyttää alkoholia ja käy baareissa, harrastavat toki yleensä seksiä ainakin satunnaisesti. On kuitenkin aina muistettava valtavirrasta poikkeavien ryhmien olemassaolo, kuten nörttien, jotka vaikuttavat tilastoihin merkittävästi. Nörttejä on miehistä useita prosentteja ja nörttien pariutuminen on tunnetusti harvinaista. Omassa kaveripiirissäni prosenttiluku on siinä 60%.

Täytyy tosin todeta, että nörttialoilla opiskelevista/työskentelevistä vain pienehkö osa on nörttejä sanan varsinaisessa merkityksessä. Vaikka itseenikin pätee nörttiyden tunnusmerkit lähinnä juuri raittiuden ja bilettämättömyyden kannalta, niin olen hyvin kaukana niistä hc nörteistä. Jokainen Tietojenkäsittelytieteen laitoksella tai otaniemessä opiskeleva/opiskellut/käynyt ihminen kyllä tietää, ettei tosinörteillä ole naisiin kyllä mitään mahdollisuuksia (ja hyvä niin).

Nörttien lisäksi on tietysti muitakin väestönryhmiä, kuten: huomattavan rumat ihmiset, henkisesti ja/tai fyysisesti vammaiset ihmiset jne. Kyllä ihan pelkästään erityisryhmistä muodostuu äkkiä monen prosentin miesjoukko, sitä ei vaan tule aina ajatelleeksi.

• jepjep
        mies|81 kirjoitti:

Jos en väärin muista, niin tutkimuksen mukaan ~5% suomalaisista (miehistä?) elää koko elämänsä ilman ainuttakaan suhdetta. Tuo 10% on ehkä lievästi liioiteltu, mutta uskoisin ettei totuus ole kovin kaukana siitä. Tavalliset ihmiset, jotka esim. käyttää alkoholia ja käy baareissa, harrastavat toki yleensä seksiä ainakin satunnaisesti. On kuitenkin aina muistettava valtavirrasta poikkeavien ryhmien olemassaolo, kuten nörttien, jotka vaikuttavat tilastoihin merkittävästi. Nörttejä on miehistä useita prosentteja ja nörttien pariutuminen on tunnetusti harvinaista. Omassa kaveripiirissäni prosenttiluku on siinä 60%.

Täytyy tosin todeta, että nörttialoilla opiskelevista/työskentelevistä vain pienehkö osa on nörttejä sanan varsinaisessa merkityksessä. Vaikka itseenikin pätee nörttiyden tunnusmerkit lähinnä juuri raittiuden ja bilettämättömyyden kannalta, niin olen hyvin kaukana niistä hc nörteistä. Jokainen Tietojenkäsittelytieteen laitoksella tai otaniemessä opiskeleva/opiskellut/käynyt ihminen kyllä tietää, ettei tosinörteillä ole naisiin kyllä mitään mahdollisuuksia (ja hyvä niin).

Nörttien lisäksi on tietysti muitakin väestönryhmiä, kuten: huomattavan rumat ihmiset, henkisesti ja/tai fyysisesti vammaiset ihmiset jne. Kyllä ihan pelkästään erityisryhmistä muodostuu äkkiä monen prosentin miesjoukko, sitä ei vaan tule aina ajatelleeksi.

Esim. voimakkaasti alkoholisoituneita miehiä, kun on haastateltu heidän raitistumisensa jälkeen.. on todettu, että raitistuminen tarkoitti heille erittäin usein myös selibaattia.

Pitäisikö tästä vetää johtopäätös, että piletsua irtoo ku kännissä "örveltää".. ilmeisesti..

• Nimetön

AIKANAA ITE MENETIN POIKUUTENI 20V. HIRVEELLE
        LUTKALLE,JOKA OLI VIELÄ ISOPILLU.. MUIJA OLI VAST JOKU 17V..SURKEA KOKEMUS EI TULLU EES,OLI NIIN LÖYSÄ,NYKYINEN NAISENI TOISTA MAATA,TIUKKA.JA KUNNON NAINEN,IKÄÄ NYT MELKEIN PUOLET ENEMMÄN JA KOKEMUSTA PALJON NAISISTA..VÄLILLÄ OLLU MONTAKI NAISTA YHTÄAIKAA

• juttuja sulla
        Nimetön kirjoitti:

AIKANAA ITE MENETIN POIKUUTENI 20V. HIRVEELLE
        LUTKALLE,JOKA OLI VIELÄ ISOPILLU.. MUIJA OLI VAST JOKU 17V..SURKEA KOKEMUS EI TULLU EES,OLI NIIN LÖYSÄ,NYKYINEN NAISENI TOISTA MAATA,TIUKKA.JA KUNNON NAINEN,IKÄÄ NYT MELKEIN PUOLET ENEMMÄN JA KOKEMUSTA PALJON NAISISTA..VÄLILLÄ OLLU MONTAKI NAISTA YHTÄAIKAA

HEHEHEöööhöhhöö. ihan hauska juttu. pitää varoa ettei tuehdu.

• Kaltaisesi mies
        n27 kirjoitti:

Hei n27, autettaisiinko toisemme umpikujasta? :)

T. Ujo mies

• yksi26
        n27 kirjoitti:

Joo, naisilla sama ongelma. Olen 26.

• vaikuttaisi oikealta
        mies|81 kirjoitti:

10% vaikuttaisi ihan oikeanlaiselta lukemalta. Saattaa lukema olla jopa suurempikin.

Nörttiys tuskin on se suurin ongelma, vaikka se saattaakin lisätä tuota "riskiä".

• Liv

"Ei vaan voi kylmiltään jonkun horon perään lähteä."

"Toinen vaihtoehto on sitten nämä 14v teinipissikset"

"Nykyäänhän ne on jo 16 vuotiaana kokeneita panopuita - elävät aikaa jolloin miehenkin pitää olla "pelimies". "

Paha asenneongelma sulla ja syykin on selvä. Sun poikuus on päässy jo niin pitkälle eli olet jo liian vanha pitämään poikuutes, joten sun pitää keksiä kaikenlaisia selityksiä, kuten edellä mainitut. Yks selitys on myös toi, että haluat ajatella mainettas... höpö höpö, mitä mainetta, jos kaveris tietää, että on poikuus tallella, niin tuskin huorissa käyminen sun mainetta pahentaakaan. Ja jos maineesi on niin tärkeä, onko asiasta pakko kuuluttaa koko maailmalle?

Montako tyttöä/naista olet jo tyrmännyt hätäpäissäsi, kun ovat tehneet lähestymisyrityksen? Pelännyt,että jos joutuukin tositoimiin eikä siitä sitten tulekaan mitään.

Tiedän mistä puhun. Itse vein poikuuden aikoinaan 23-vuotiaalta nuorelta mieheltä ollessani itse 28v. Pientä opastusta ja kaikki sujui loistavasti. Pienen harjoittelun jälkeen hän innokkuudellaan ja kokeilunhalullaan paikkasi sen,mitä kokemuksessa puuttui ja oli yksi parhaimmista petikavereistani. Olimme kyllä tosin ensin hyviä kavereita, ennen kuin hän uskaltautui oikein mihinkään (itse meinasin jo tuskastua odottamiseen ;-) ) Mutta myös hänellä oli aluksi näitä ihmeellisiä selityksiä, että naiset on "munahaukkoja" ja ties mitä ja jotenkin hyökkäävä asenne (kuten sinullakin) joka paljastui sitten hyvin nopeasti vain epävarmuudeksi ja tavaksi puolustella omaa poikuuttaan (kuten sinäkin näytät tekevän).

Jos asia vaivaa kovin, miksi et käyttäisi maksullista (ei aleksis kiven kadulta), vaan esimerkiksi jonkun ravintolan yökerhosta, missä nyt satut asumaan, hgissä ennen ainakin löytyi hot. hesperiasta.

Tai jos maksullinen ei sovi oikeasti jotain moraalikäsityksiäsi vastaan, niin yritä sitten tutustua naisiin. Siis ystävystyä ensin ,niin kuin mainitsit ja kun tämä sänkyynmeno alkaa tulla ajankohtaiseksi, niin kerro vasta sitten poikuudestasi. Ei kannata töksäyttää heti ekoilla treffeillä, että "mulla on muuten poikuus tallella". Varsin kökköä ja nainen alkaa miettimään motiivejasi. Jos tapailet suunnilleen itsesi ikäistä naista, etkä mitään alaikäistä "pissistä" niin kuin mainitsit (mikä on muuten laitonta, mietin vain näitä moraaliajatuksiasi) niin todennäköisesti ikäisesi nainen vain innostuu poikuudestasi. Itselläni se ainakin toimi "lisäkiihoittimena" ja oli hauska päästä opettamaan miestä, vaikka ujo olenkin.

Seksi on kuitenkin yksi ihmisen perusterpaista, josta sinunkin olisi jo aika päästä nauttimaan.

Ei muuta kuin eteenpäin, sanoi mummo lumessa!! Onnea yritykseen ja rennompi mieli, kyllä se siitä!

T. Liv :-)

• Alkup.

Minulle ihan yks vitun sama mitä muut minusta ajattelevat. Olen sanonut kaveriporukoissa olevani kokematon, jos se on jollekin ongelma, se on hänen henk. koht. ongelmansa, ei kiinnosta. Kyse ei ole maineesta vaan kunniasta. Se on eri asia kuin maine. Kunnialla tarkoitan sitä, että harrastan seksiä vain naisen kanssa, jolle olen ykkönen kaikista maailman vaihtoehdoista.

• Liv
        Alkup. kirjoitti:

Minulle ihan yks vitun sama mitä muut minusta ajattelevat. Olen sanonut kaveriporukoissa olevani kokematon, jos se on jollekin ongelma, se on hänen henk. koht. ongelmansa, ei kiinnosta. Kyse ei ole maineesta vaan kunniasta. Se on eri asia kuin maine. Kunnialla tarkoitan sitä, että harrastan seksiä vain naisen kanssa, jolle olen ykkönen kaikista maailman vaihtoehdoista.

Joopa joo... Mun mielestä suhtaudut asiaan turhankin suurella vakavuudella, enkä tarkoita sitä, että seksi ei olis vakavaakin. En kannata jatkuvaa "kukasta kukkaan" pörräämistäkään. Mutta seksi on kuitenkin vaan seksiä... Joskus loistavaa, joskus vähän huonompaa, turha siitä on sit taas tehdä jotenkin elämää suurempaa juttua.

Sitä paitsi, teillä miehillä on kyllä taipumusta siihen, että kun vauhtiin pääsette, niin ne on helposti ne lihan himot kuitenkin päällimmäisenä, eikä aina se elämää suurempi rakkaus.

Mutta jos kantasi on tiukka, pidä se, mutta varaudu, että aikaa saattaa mennä, ennen kun löytyy "se oikea" ja ennen kun pääset hommiin. Sellasta "täydellistä hetkeä" kun saa odottaa ja harvoin hommat menee niinku elokuvissa...

Kaikki ei muuten läydä "sitä oikeaa" ikinä..

• Liv
        Liv kirjoitti:

Joopa joo... Mun mielestä suhtaudut asiaan turhankin suurella vakavuudella, enkä tarkoita sitä, että seksi ei olis vakavaakin. En kannata jatkuvaa "kukasta kukkaan" pörräämistäkään. Mutta seksi on kuitenkin vaan seksiä... Joskus loistavaa, joskus vähän huonompaa, turha siitä on sit taas tehdä jotenkin elämää suurempaa juttua.

Sitä paitsi, teillä miehillä on kyllä taipumusta siihen, että kun vauhtiin pääsette, niin ne on helposti ne lihan himot kuitenkin päällimmäisenä, eikä aina se elämää suurempi rakkaus.

Mutta jos kantasi on tiukka, pidä se, mutta varaudu, että aikaa saattaa mennä, ennen kun löytyy "se oikea" ja ennen kun pääset hommiin. Sellasta "täydellistä hetkeä" kun saa odottaa ja harvoin hommat menee niinku elokuvissa...

Kaikki ei muuten läydä "sitä oikeaa" ikinä..

Ja jos mietit ihan rehellisesti hetken, niin vastaapa sitten, että jos asia on noin kuin väität, että asia on kunniasta tai miten se nyt menikään, niin silloinhan varmaan jaksaisit odotella sitä suurta rakkautta, jolle voisit sitten poikuutes lahjoittaa. Kuitenkin alkuperäisessä jutussas vaikutat jo hiukan epätoivoiselta ja mietit näitä "pissis"- ja muita vaihtoehtoja. Eli haiskahtaa kyllä kovasti, että haluja olis ihan vaan seksiinkin, ilman sitä "suurta rakkaudentunnettakin", mutta vähän jo pelottaa ja suorituspaineet kasvaa iän myötä.

Ainahan voisit myös laittaa vaikka ilmoituksen lehteen, että kokematon/vähän kokenut nuori mies kaipaa opasta rakkauden tiellä... jne. varmasti innokkaita oppaita löytyy :-)

Tai sitten sun täytyy vaan odotella, mutta ei sun sitten tartta miettiä näitä horo- ja pissisvaihtoehtojakaan.

• Alkup.
        Liv kirjoitti:

Ja jos mietit ihan rehellisesti hetken, niin vastaapa sitten, että jos asia on noin kuin väität, että asia on kunniasta tai miten se nyt menikään, niin silloinhan varmaan jaksaisit odotella sitä suurta rakkautta, jolle voisit sitten poikuutes lahjoittaa. Kuitenkin alkuperäisessä jutussas vaikutat jo hiukan epätoivoiselta ja mietit näitä "pissis"- ja muita vaihtoehtoja. Eli haiskahtaa kyllä kovasti, että haluja olis ihan vaan seksiinkin, ilman sitä "suurta rakkaudentunnettakin", mutta vähän jo pelottaa ja suorituspaineet kasvaa iän myötä.

Ainahan voisit myös laittaa vaikka ilmoituksen lehteen, että kokematon/vähän kokenut nuori mies kaipaa opasta rakkauden tiellä... jne. varmasti innokkaita oppaita löytyy :-)

Tai sitten sun täytyy vaan odotella, mutta ei sun sitten tartta miettiä näitä horo- ja pissisvaihtoehtojakaan.

Noi "horot" oli vain sellaista spekulaatioita, joille voisin tällä hetkellä kelvata ihan vain seksin merkeissä. Minulla on ollut mahdollisuus se poikuus menettää. En ole sitä kuitenkaan tehnyt. Okei, kyl mä tiedän, nyt ajattelet mun olevan joku himppeli. Kyse nyt vaan oli siitä, että vastapuoli ei silloin kilahtanut mitenkään. Sillä nyt ei niin väliä ole. Kyllä minä myönnän, että minulla haluja on, mutta sinä et nyt ymmärrä tätä juttua. Se on minulle itselleni häpeä, jos minä anatudun jollekin, joka ei minua sillä tavalla arvosta. Himo on voima - vietti, joka on jokaisella miehellä, minulla harvinaisen voimakkaat. Minä yritän vastustaa himoa eli ns. munalla ajattelua ja yritän, että se ei kontrolloisi minua. Se on minun tavoitteeni, sellainen minä nyt vain olen.

Myönnän olen ehkä katkera, koska lähes kaikki kaveripiirissäni on suunnilleen jo kolmanella kierroksella. Minä aion pitää pääni viimeiseen hengenvetoon saakka ja sitä on sinun ihan turha tulla rikkomaan. Sitä ei ikinä tiedä mitä elämä eteensä heittää.

Kaikkein viimeksi johonkin lehteen mitään ilmoitusta laitan. Mikset neuvonut, että laita ilmoitus tänne nettiin? Netti tavoittaa suuremman kohderyhmän. En usko, että täältä netistä mitään löytää, täällä ihmiset hakevat enemmän työpaikkoja kuin rakkautta. Joo olen mä kaiketi sitten aika ylpeä.

• Mää vaan
        Alkup. kirjoitti:

Ootko se hei sää J:llä alkava henkilö, yks ystäväni opiskeluajoilta, jolla ollut Moona niminen koira? Jos olet, toivottavasti et saanut traumoja viime elokuvissakäyntikerrasta. Olisin tosiaan halunnut SITÄ, ja meni hermot, koska en ollut saanut SITÄ niin pitkään aikaan ja koska "annoit pakit" tms.. Ja koska vaikutit pakenevalta tilanteesta, niin aloin epäillä, että poikuutesi tallella on. Ei se mitään haittaa ja turha siitä on paineita kantaa. Siis mua vain ainakin loukkasi se, että koin, etten ole naisena kiinnostava koska liukenit paikalta vaikka olin sanonut, että voit olla yötä...olisi tämäkin asia mistä täällä valitat, korjaantunut.

• netistälöytyy
        Alkup. kirjoitti:

Noi "horot" oli vain sellaista spekulaatioita, joille voisin tällä hetkellä kelvata ihan vain seksin merkeissä. Minulla on ollut mahdollisuus se poikuus menettää. En ole sitä kuitenkaan tehnyt. Okei, kyl mä tiedän, nyt ajattelet mun olevan joku himppeli. Kyse nyt vaan oli siitä, että vastapuoli ei silloin kilahtanut mitenkään. Sillä nyt ei niin väliä ole. Kyllä minä myönnän, että minulla haluja on, mutta sinä et nyt ymmärrä tätä juttua. Se on minulle itselleni häpeä, jos minä anatudun jollekin, joka ei minua sillä tavalla arvosta. Himo on voima - vietti, joka on jokaisella miehellä, minulla harvinaisen voimakkaat. Minä yritän vastustaa himoa eli ns. munalla ajattelua ja yritän, että se ei kontrolloisi minua. Se on minun tavoitteeni, sellainen minä nyt vain olen.

Myönnän olen ehkä katkera, koska lähes kaikki kaveripiirissäni on suunnilleen jo kolmanella kierroksella. Minä aion pitää pääni viimeiseen hengenvetoon saakka ja sitä on sinun ihan turha tulla rikkomaan. Sitä ei ikinä tiedä mitä elämä eteensä heittää.

Kaikkein viimeksi johonkin lehteen mitään ilmoitusta laitan. Mikset neuvonut, että laita ilmoitus tänne nettiin? Netti tavoittaa suuremman kohderyhmän. En usko, että täältä netistä mitään löytää, täällä ihmiset hakevat enemmän työpaikkoja kuin rakkautta. Joo olen mä kaiketi sitten aika ylpeä.

" En usko, että täältä netistä mitään löytää, täällä ihmiset hakevat enemmän työpaikkoja kuin rakkautta."

HÖPÖ HÖPÖ!!! ;)

mä löysin reilu vuosi sitten nykyisen aviomieheni! JA tunnen monia muitakin joilla on neitin välityksellä kolahtanut! :)

Joten hekua vaan päälle; eikä niitten kans tartte heti sänkyyn mennä. Otat selville millaiset intressit vastapuolella on. Ja jos kolahtaa niin se on sitten menoa.

Mutta varo varattuja ja naimisissa olevia... Ellet sitten tosissasi leikkiin halua ryhtyä.

Mutta siis kyllä sen rakkaudenkin voi netistä löytää! :)

Tsemppiä...

p.s. olishan se kiva jotain kokematonta paikasta vähän koittaa... ;)

t.nainen 26

• netistälöytyy
        netistälöytyy kirjoitti:

" En usko, että täältä netistä mitään löytää, täällä ihmiset hakevat enemmän työpaikkoja kuin rakkautta."

HÖPÖ HÖPÖ!!! ;)

mä löysin reilu vuosi sitten nykyisen aviomieheni! JA tunnen monia muitakin joilla on neitin välityksellä kolahtanut! :)

Joten hekua vaan päälle; eikä niitten kans tartte heti sänkyyn mennä. Otat selville millaiset intressit vastapuolella on. Ja jos kolahtaa niin se on sitten menoa.

Mutta varo varattuja ja naimisissa olevia... Ellet sitten tosissasi leikkiin halua ryhtyä.

Mutta siis kyllä sen rakkaudenkin voi netistä löytää! :)

Tsemppiä...

p.s. olishan se kiva jotain kokematonta paikasta vähän koittaa... ;)

t.nainen 26

sori virheet...

• slarba
        Alkup. kirjoitti:

miksi helvetissä sitten tulet vuodattaan tänne
        noita ongelmiasi, joku neuvoo sua niin sä rupeet
        selitteleen kaikkea mitä ihmeellisempiä asiota.

Avaatko nyt 26 vuoden padot ??
        Jos asia on noin tärkeä ( poikuus ) niin miksi
        helvetissä tollainen julkinen vuodatus ??

Tuskimpa se on naisten vika jos sulle ei pipari
        kelpaa muulta kuin neitsyt Marialta !!
        Kannattaa varmaan kattoa peiliin tai pikkaisen laskea vaatimus tasoa !!

Ei sitä moloa ole vaan kusemista varten tehty !!

• Alkup.
        slarba kirjoitti:

miksi helvetissä sitten tulet vuodattaan tänne
        noita ongelmiasi, joku neuvoo sua niin sä rupeet
        selitteleen kaikkea mitä ihmeellisempiä asiota.

Avaatko nyt 26 vuoden padot ??
        Jos asia on noin tärkeä ( poikuus ) niin miksi
        helvetissä tollainen julkinen vuodatus ??

Tuskimpa se on naisten vika jos sulle ei pipari
        kelpaa muulta kuin neitsyt Marialta !!
        Kannattaa varmaan kattoa peiliin tai pikkaisen laskea vaatimus tasoa !!

Ei sitä moloa ole vaan kusemista varten tehty !!

tämä on provo. Olen oikeasti 18v.

• aneskelua uistossa
        Alkup. kirjoitti:

Mitä sitten kyselet, jos et välitä mitä muut ajattelee! Et voi olla tosissas...

• alkup.
        aneskelua uistossa kirjoitti:

Mitä sitten kyselet, jos et välitä mitä muut ajattelee! Et voi olla tosissas...

puolileikillä heitetty heitto tää mun koko stoori tänne ja jostain syystä paisunut aivan käsittämättömäksi härdelliksi. En todellakaan tarkoita asioiden olevan noin mustavalkoisia kuin sinä nyt väität.

• nimetön

Tiedätkö että seksi on nykymaailmassa ihan yliarvostettua. Ei sinun pidä harrastaa seksiä vain seksin takia, vaan just sen takia että se tuottaa molemmille tyydytystä ja olette sujut toistenne kanssa.

Järkevät aikuiset ihmiset ei hyppää sänkyyn toistesa kanssa noin vaan. Siinä pitää olla pohjalla jotain muutakin.

16v vaikuttavat ja näyttävät hyvin usein ihan lapsilta ja sitä ovatkin.

Itse olen kohta 20v, ja sen puoleen on poikuus tallella. Henkisesti en ole ollut valmis seksiin vasta kun 18 v.

Ei niinkään, että olisin "luotaantyöntävän" näköinen... en vaan LÖYDÄ KETÄÄN.

Olen itse pohjimmiltani ujo, mutta jos tulen juttuun hyvin jonkun kanssa, niin sitten myös tulenkin. Noo.. eikai tässä paniikkia tarvii alkaa lietsoa.. kyllä varmaan joku tähän tönöön kallistuu... josku. xD

• mataleena1

eikö se mene jotenkin näin että ensin tulee tykästys, valtava vetovoima jota et voi vastustaa, hyppäät petiin ja ajattelet viis kunniasi perään.
        kai ihmiset ovat erilaisia. ilmeisesti et ole tavannut vielä sellaista joka herättäisi halusi. ei pelkästään haluasi vaan liittyhän siihen muutakin.

älä mene maksullisiin voit saada vaikka jonkun taudin.

• nimetön
        mataleena1 kirjoitti:

eikö se mene jotenkin näin että ensin tulee tykästys, valtava vetovoima jota et voi vastustaa, hyppäät petiin ja ajattelet viis kunniasi perään.
        kai ihmiset ovat erilaisia. ilmeisesti et ole tavannut vielä sellaista joka herättäisi halusi. ei pelkästään haluasi vaan liittyhän siihen muutakin.

älä mene maksullisiin voit saada vaikka jonkun taudin.

voi voi, kyllä varmasti olen tavannut ja nähnyt jonkun joka on saanut jonkin seksuaalisen ajatuksen mieleeni..

mutta eipä se tarkota sitä, että jos halut herättää että ne mielihalut pitäis toteuttaa. järkipeliä siis tarkotan. en ole viettieni orja.. mut immeesiä on erilaissii jokalähtöön.

• normaali

hommaa elämä.oot kyllä aika vitun epänormaali pullossa kasvanut...harmi että tollasiakin on.

• kölli

mene panemaan voi tulla äkkiä pian mukulia,

• varmaa on

että niin kauan ku tolla asenteella olet liikkeellä ni runkkaaminen jatkuu !!

• johannes19

Sukupuolinussimattomista voidaan todeta montakin asiaa, jotka eivät tee jatkuvasta, melkeinpä vakaumuksellisesta runkkauksestaan sen kyseenalaisempaa toimintaa kuin mitä jatkuva sukupuolinussimiseen pyrkiminen on. Nämä ovat ne, jotka eivät ole saastuttaneet itseään naisten kanssa; sillä he ovat niinkuin neitsyet. Nämä ovat ne, jotka seuraavat Karitsaa, mihin ikinä hän menee. Nämä ovat ostetut ihmisistä eiskoiseksi Jumalalle ja Karitsalle, eikä heidän suussaan ole valhetta havaittu; he ovat tahrattomat.

• päivää...

on nyt sitten päässy ongelma syntymään.Luonto tikanpojan puuhun ajaa,vaan ei sitten sun tapauksessa.Ettei nyt vaan olis "vikaa" jossain muuallakin.Ja minkä takia nyt sitten hoppu.Yleensä rupeaa tekeen naista mieli jo 10 vuotta aikaisemmin!!!

• zepi-setä

onneton luuseri!!!26 vuotias eikä pillusta hajuakaan...kysyköön äidiltään mikä se edes on..voi vittu..vetäköön käteen niin ei tarvi rääpäleen inistä enää!osaakohan se vetästä hanskaan...?no,vitunko väliä.tuhoon tuomittu paska.

• ATM tms.

ikää minulle kertynyt 25v, ja vieläkin poikuus tallella... aikoinaan luulin että pääsen eroon tästä polttavasta tunteesta iän myötä, paskanmarjat! se on vain pahentunut entisestään.

Menneisyyteni on aina ollut miesvoittoinen, peruskoulussa luokallani ei ala tai ylä-asteella ollut lainkaan naisia.

Ammattivalintanikin on sattumalta alalta jossa naisia on äärimmäisen vähän, ja tiedepainotteiset harrasteet lisäävät monoseksuaalista ympäristöäni entisestään.

Olen avoimesti sanonut jo ystävilleni että olen jo heittänyt pyyhkeen kehään, ilman että koskaan edes olen uskaltanut koko juttua kunnolla aloittamaankaan.

Kaikki sadut eivät pääty onnellisesti, olen hyväksynyt sen että minun tarkoitukseni tässä elämässä on toimia varoittavana esimerkkinä muille.

Alkuperäiselle kirjoittajalle toivotan parasta onnea! sinulla sentään on itsetunto kunnossa!

• Poison

Näytät itsekin tietävän mistä ongelma johtuu, et ole ollut paljoa naisten parissa. Aloita jokin itseäsi miellyttävä harrastus jonka parista löytyisi myös naisia, tai hae suoraan seuraa vaikka lehdestä tai internetistä (hyvällä ilmoituksella saattaa jotain löytääkin). On nimittäin hemmetin surullista jos ihminen 25 vuotta elettyään on "heittänyt pyyhkeen kehään", vaikka todennäköisesti elää noin 75-vuotiaaksi asti. Yritä nyt ryhdistäytyä hieman hyvä mies, ei se maailma tuohon lopu, mahdollisuuksia on vaikka mihin. :)

• äh-puh

Suurin ongelma miehillä on naisen liika kunnioittaminen. Sinun tulee oppia tarkastelemaan naisia esineinä, katsoa pornoa netistä ja käytää maksullisia palveluja. Maksullisen kanssa koko asia on sivuseikka, jota ei tavitse edes mainita.
      Tässä on hyvä ruotsalainen juttu aiheesta.
      http://www.aftonbladet.se/vss/karleksex/story/0,2789,733415,00.html

• ruotsin opesi

Et taida osata ruotsia kovin hyvin tai sitten et lukenut koko juttua. Jutussahan nimenomaan sanottiin näin: "Men skippa porrfilmerna, som ofta ger en skev bild." Suomeksi sanottuna: "unohda pornofilmit, sillä ne usein antavat seksistä vääristyneen kuvan".

Sen sijaan jutussa kehotettiin hankkimaan tietoa seksistä vaikkapa lukemalla. Lisäksi jutun mukaan kannattaisi myös hankkia naispuolisia ystäviä, joilta voisi tarvittaessa kysyä neuvoa.

Liiallisella kunnioituksella tekstissä tarkoitettiin naisen nostamista väärällä tavalla jalustalle, niin ettei seksiä voi harrastaa ilman elämää suurempia tunteita ja sitoutumista loppuelämäksi. Ei suinkaan toista äärilaitaa, kuten vaikka maksullisiin menoa tai epäkunnioittavaa asennetta tai törkeää käytöstä naisia kohtaan.

• pois...

Uh, ah nyt pannaan!
      Äh, öh mähän sain!
      Jihuu!

• vesku

Olin minäkin ollut 2-kymppiseen asti neitsyt. Sitten päätin vain mennä iskemään naisia. Olin viikon harrastamatta mitään itsetyydytystä jotta halut olis ollut vieläkin kovemmat. Menin viikonloppuna baariin ja löysin tiskiltä juuri sellaisen naisen josta olin uneksinut. Ei ongelmia.

• ---

Kuulostat aika ihanalta mieheltä!:) Älä välitä noista muutamista typeristä miesten kommenteista, ne on vain tyyppejä, jotka saa ainoastaan rumilta naisilta tai huorilta! Ne luuserit saa kyllä seksiä, mutta ei koskaan ketään ihanaa naista! Prostituoituja en suosittelisi, minä ainakin ennen ottaisin täysin kokemattoman miehen, kuin miehen joka on käynyt huorissa!

• ..............................

et molempiakaan ;)

• kommentti

Naismainen kommentti, joita tulee naisilta ja joihin miesten ei sovi uskoa.

• N24

nimittäin neitsyt, vaikka olen 24 vee nainen.

Ongelmani on se, etten vaan kiinnostu kenestäkään, enkä tunne löytäväni ketään sopivaa. Tavallaan tiedän ehkä liian hyvin, mitä haluan ja siksi en halua tyytyä hengailemaan ihmisen kanssa, josta tiedän heti, ettei suhteellamme ole tulevaisuutta. En silti halua harrastaa seksiä vain seksinä, vaan haluan oikeasti olla ensimmäisen kertani rakastamani miehen kanssa.

Mutta minkäs teet, kun en tiedä, milloin se tulee vastaan. Minusta ei edes näy ulospäin, että olen näin kokematon, ainakin olen näin ymmärtänyt. Päin vastoin, saatan antaa itsestäni hyvinkin varmaa kuvaa miesten seurassa.

Olen kehittänyt asiasta itselleni todella suuren ongelman, koska kynnys tuntuu vaan kasvavan koko ajan. Kaiken lisäksi en edes tiedä, kenelle asiasta kehtaan kertoa. Nykyään seksi tuntuu olevan kaikille kaikki kaikessa ja seksin avulla mitataan melkein ihmisarvo. Kaikilla muilla alkaa minun iässäni olla takana jo useita, tai lähes poikkeuksetta kymmeniä, seksikumppaneita.

Tuntuu ihan kusetukselta tutustua johonkuhun, kun ei koskaan tiedä, miten toinen asiaan suhtautuu, enkä haluaisi tuottaa itselleni tai toiselle pettymystä kokemattomuudellani, tai hänen liian suurilla kokemuksillaan.

Kaiken lisäksi aika tuntuu tekevän tehtävänsä senkin suhteen, ettei itselleni pian löydy sopivia kumppaneita. Minä nimittäin itse en todellakaan tunne vetoa mitään panomiehiä kohtaan, enkä todellakaan kaipaa ketään kokeneempaa minua opettamaan. En kaipaa mitään opetusta, vaan tasavertaisen ihmisen.

Arvostan myös miehessä samaa piirrettä kuin itsessäni: haluan hänenkin rimansa olevan korkealla seksin suhteen. En muutenkaan ymmärrä, mitä hienoa on olla jonkun 76. pano, joista 20. neitsyt. Miksi antaisin jollekulle jotakin sellaista, jota hänellä ei ole antaa minulle?

Toisaalta silti elämääni taaksepäin ajatellessani, mietin olisinko voinut tehdä mitään toisin, tai olisinko halunnut tehdä, tulen siihen tulokseen, etten olisi. Tavallaan olen ihan ylpeäkin neitsyydestäni.

Olen kuitenkin huomannut, ettei se seksin harrastaminenkaan aina niin auvoista ole ja olen nähnyt ystävieni monet pettymyksetkin. Eli tavallaan nyt tunnen ehkä vasta olevani kypsä seksisuhteeseen. Monet naisethan oppivat saamaan orgasminkin vasta minun iässäni tai vielä myöhemmin. Että en tavallaan koe jääneeni mistään paitsi - pelkään vaan ettei minulle koskaan löydy sopivaa miestä.

Kuitenkaan en enää tässä vaiheessa haluaisi antaa neitsyttäni ihan kenelle tahansa, koska tavallaan, mitä kauemmin sitä pihtaa, sitä arvokkaammalta sen antaminen alkaa tuntua. Kun näin pitkälle on säästänyt, miksi nyt enää alkaa muuttamaan kriteereitään?

Kaiken lisäksi, jos nyt kuvittelen meneväni vain panemaan jonkun kanssa, onko elämäni sen jälkeen yhtään sen erilaista. Okei, voin sanoa, että olen ollut yhdynnässä (muuten seksiä olenkin harrastanut jo nyt), ja siten "normaali". Ei se silti auttaisi rakkaudenkaipuuseeni, päin vastoin voisi tulla aika tyhjä olo ja jäädä pelkkää paskaa käteen.

Siksi en sinullekaan ap. suosittele mitään prostituoitua. Mitä voitat sillä, että voit sanoa saaneesi kerran, ja vielä maksua vastaan? Kumpi olisi helpompi kertoa tulevalle rakkaudelle - se, että poikuus on tallella, vai se, että olet antanut sen tuntemattomalle prostituoidulle, kenties vain hiukan ennen häntä? Minulle ainakin prostituoidulla käynyt mies olisi todellinen turn-off.

• möhköfantti26

ihmisellä on selkärankaa pitää kiinni periaatteistaan osoitaa minulle että ihminen omaa vielä oikean tunne-elämän. Pohjoisen taivaan kirkkahinta tähtea ei saa sammuttaa sanoipa muu maailma mitä tahansa.

• härkä

Ihan perusteltuja mielipiteitä varmaan. En lähde oikomaan. Viimeinen lauseesi sai kuitenkin karvat pystyyn.
        Prostituoitujen käytöstä käyty keskustelu on musta aika kaksinaismoralistista. Kysyin jo keskustelun aikaisemmassa vaiheessa, onko hyväksyttävämpää harrastaa seksiä humalassa tuntemattoman kanssa tai etelänmatkoilla? Vaikkei raha näissä yhteyksissä omistajaa vaihdakaan, ei ainakaan yhteisesti sovitusti, missä ero.
        Seurustelin aikoinani monta vuotta tytön kanssa jok a oli menettänyt neitsyytensä aurinkorannalla vaatteidenvaihtokopissa paikalliselle rantapojalle. Onko esimerkin tyttö kunniallisempi kuin prostituoidun kanssa seksiä harrastanut?
        Entä humalapäissään ulkomaalaisen miehen matkaan lähtenyt. Ei yhteistä kieltä, kulttuurien samankaltaisuudesta puhumattakaan. Humalainen tyttö maksaa taksin ja aika tyypillisesti menettää lopulta loputkin rahansa. Maksutapa hiukan toinen, mutta miten käytännössä eroaa maksullisen prostituoidun käytöstä. Niin, tietenkin siinä että prostituoidut eivät pääsääntöisesti hyväksy humalaista asiakasta, kondomia käytetään ja muutenkin sovitusta pidetään kiinni.
        Ei tietenkään sun ongelmasi, mikäli tilanteesi kertomasi kaltainen, mutta ajattelemisen aihetta, ainakin toivottavasti. Asiat eivät ole ihan niin mustavalkoisia. Miten neuvoisit muuten vaikeavammaista kuitenkin seksuaalisesti aktiivista näissä asioissa? Niin...YK:n perusoikeuksiin seksi ei ainakaan toistaiseksi kuulu, muttei siellä ole prostituutiotakaan kielletty.

• kuukkeli26
        härkä kirjoitti:

Ihan perusteltuja mielipiteitä varmaan. En lähde oikomaan. Viimeinen lauseesi sai kuitenkin karvat pystyyn.
        Prostituoitujen käytöstä käyty keskustelu on musta aika kaksinaismoralistista. Kysyin jo keskustelun aikaisemmassa vaiheessa, onko hyväksyttävämpää harrastaa seksiä humalassa tuntemattoman kanssa tai etelänmatkoilla? Vaikkei raha näissä yhteyksissä omistajaa vaihdakaan, ei ainakaan yhteisesti sovitusti, missä ero.
        Seurustelin aikoinani monta vuotta tytön kanssa jok a oli menettänyt neitsyytensä aurinkorannalla vaatteidenvaihtokopissa paikalliselle rantapojalle. Onko esimerkin tyttö kunniallisempi kuin prostituoidun kanssa seksiä harrastanut?
        Entä humalapäissään ulkomaalaisen miehen matkaan lähtenyt. Ei yhteistä kieltä, kulttuurien samankaltaisuudesta puhumattakaan. Humalainen tyttö maksaa taksin ja aika tyypillisesti menettää lopulta loputkin rahansa. Maksutapa hiukan toinen, mutta miten käytännössä eroaa maksullisen prostituoidun käytöstä. Niin, tietenkin siinä että prostituoidut eivät pääsääntöisesti hyväksy humalaista asiakasta, kondomia käytetään ja muutenkin sovitusta pidetään kiinni.
        Ei tietenkään sun ongelmasi, mikäli tilanteesi kertomasi kaltainen, mutta ajattelemisen aihetta, ainakin toivottavasti. Asiat eivät ole ihan niin mustavalkoisia. Miten neuvoisit muuten vaikeavammaista kuitenkin seksuaalisesti aktiivista näissä asioissa? Niin...YK:n perusoikeuksiin seksi ei ainakaan toistaiseksi kuulu, muttei siellä ole prostituutiotakaan kielletty.

vierestä tosiaan vejit et siinä oot kyllä oikeassa. Eihän N26 puhunut mitään et tuntematon humalainen olisi hyväksyttävämpää kuin prostituoitu. Tää on aivan siun omaa keksintöä ja vielä mukaan vedit vammaiset ja Yk:n että missä luuraa Grönlannin pingviinit kun kaikkihan nää selvästi ne aiheet mistä nyt keskusteltiin.
        Jos ihmisellä on korkea moraali niin sekö on se ärsyttävin piirre mihin muiden tarvitsee iskeä kyntensä kiinni ja vielä ruveta melkeistä oikomaan toisen mielipiteitä. Ei kaikkien täällä tarvitse elää harmaalla alueella vaikka suurin osa niin tekisikin.

• NEUVO

Säilyttäkää hyvät ihmiset ittenne sille oikeelle, saatte huomata et se rakastettu aikanaan arvostaa että ette oo kokenu kaikkee toisten kaa, t.30v nainen,4 lasta

• kiva lukea

tekstiäsi. Ihanaa, tuntuu hyvin pitkälti samalta. Olen jo 26 vuotias neitsyt nainen.

• 18 uros

Itseänikin hävettää kun koko kaveripiirissäni olen ainut joka ei ole koskaan saanut naista. Ja nuorimmat kuitenkin on 15v joita kaveripiirissäni pyörii. On se sitten kiva siinä nyökytellä kun muut puhuu naisista ja muusta vastaavasta, vaikka muuten olenkin suulas niin silloin joutuu hiljenemään ja tarkalleen ottaen olen jo menettänyt toivoni koko naisiin kun ovat niin vaativia ja suoraan sanottuna v*ttumaisia. Baareissakin olen kulkenut joka viikonloppu, toisinaan 2kertaa kohta jo vuoden ajan ja sitä ennen jokaisessa nuorten tapahtumassa. Mutta nyt olen tullut siihen tulokseen että on paras hylätä koko naiset ja juopotella ihan rauhassa ilman sitä miettimistä että jos tänään. Kun aina saa illalla pettyä...

• 18 uros

toden näkösesti reilun 7:n vuoden päästä kirjottelen tänne samoja juttuja kuin sinäkin. Mutta karu totuushan asiasta on että naiset säätelee sitä että kuinka paljon kukakin saa seksiä

• uros 18
        18 uros kirjoitti:

toden näkösesti reilun 7:n vuoden päästä kirjottelen tänne samoja juttuja kuin sinäkin. Mutta karu totuushan asiasta on että naiset säätelee sitä että kuinka paljon kukakin saa seksiä

ja ei sekään ole ongelmana etten naisille osaisi kertoa sitä mitä ne haluavat kuulla esim yhdelle kaverilleni hommasin viimeisimmän tyttökaverin kirjoittamalla viestejä kaverin puhelimesta sille. Eli itselläni on perimmäisenä ongelmana pettymyksen tunne ja se että pelkään olevani niin luotaantyöntävä(finninaama)että parempi antaa olla....

• m-26

Onhan niistä sunki kavereista jotku varmaan päässy vähä koittaan mutta usko vaan ne paisuttelee niitä kokemuksiaan aika riskisti ja vinkkinä vielä,sillon kun naista hakemaan lähet älä juo ittiäs sikakuntoon se ei kiinnosta naisia...kyllä se siittä.

• uros 18
        m-26 kirjoitti:

Onhan niistä sunki kavereista jotku varmaan päässy vähä koittaan mutta usko vaan ne paisuttelee niitä kokemuksiaan aika riskisti ja vinkkinä vielä,sillon kun naista hakemaan lähet älä juo ittiäs sikakuntoon se ei kiinnosta naisia...kyllä se siittä.

mutta sekin vähän hävettää/ottaa päähän ja tapanani on juoda itseni semmoseen sopivaan nousuhumalaan jos baarissa olen. Sikakännejä en ole onnistunut ottamaan kuin juodessa omia/kavereiden viinoja ja yleensä raakaa, jokin vain mättää...

• Kohtalotoveri

Satun olemaan saman ikäinen, eikä naisia ole vielä fyysisessä mielessä ollut. Välil tuntuu, ettei tuu koskaan olemaankaan :/
        Mukaviakin naisia on tullut vastaan, mut useimmiten oon ite tyriny koko jutun. Virheistä pitäisi siis oppia.

Mut kyl se siitä viel iloksi muuttuu (pitäs ainaki).

• Kokeillut

Kun laitat siittimesi naisen haarojen välissä olevaan reikään, voit kokea
      lähes runkkaamista vastaavan tunteen

• Valaisija Mies

Kyllä mun mielestä seksissä kuuluu nimeenomaan olla vähintään ystävyyttä ja jonkinlainen perushyväksyntä. Melko paatunut panomies/panopuu pitää tosiaan olla, että voi panna mitä vaan.

• mak_saa

Ootko varma ettet ole homo?

• Darco

En tiedä. Kiihotun kyllä hieman miehistä.

• alkup.
        Darco kirjoitti:

En tiedä. Kiihotun kyllä hieman miehistä.

Mikä ihmeen vimma siinä on leimata mut homoksi. aaah...Turha yrittää, emmä sulle anna vaikka maksettais....

• tinalilja

Mulle ei ainakaan miehen kokemattomuus olisi ollut mikään ongelma.. itseasiassa harmittaa kun oma mies oli niihin aikoihin kokenut jo vaikka mitä ja minä olin täysin kokematon. Se harmittaa jostain syystä edelleen. Miehillä on joku ihme tarve päästä kokemaan kaikki mahdollisimman nuorena.. :/

• nikoanton

elähän huolehdi...minä oon 29,enkä oo koskaan ollu miehen kans sängyssä.
      enkä nyt varsinaisesti tunne edes tarvetta hyppiä ns.kukasta kukkaan.
      kaikki tulee aikanaan ja hyvää kannattaa odottaa:)

• Letti

Tapasin poikaystäväni viime kesänä, ja hän on 26 vuotias ja oli neitsyt.
      Asialla ei mielestäni ollut mitään merkitystä, vaikka asiat hakusessa olivatkin. Nopeasti oppi asiat =) Itse olen ollut monien miesten kanssa, ja silti mielestäni olen tumpelo!
      Asiasta ei kannata ottaa stressiä, kyllä asiat omalla painollaan menevät.
      Tsemppiä vaan!

• Tyttö -86

En mä nyt tiiä meneekö se ihan noinkaan... Ei mua ainakaan haittaa, jos miehellä on poikuus tallella. Päinvastoin. Ehkä parempi, että sen saa sit "kouluttaa" sellaiseksi, mistä ite tykkää ;) en mä ainakaan tykkää "pelimiehistä"... Ja varmasti moni muukin likka ajattelee samallailla mitä mä :) Tsemppiä! Kyllä sä sit huomaat ku löydät sen oikean naisen, ettei se todellakaan välitä siitä ettet oo kokenu sängyssä....

• Juan Carlos

sillä niin kiukkusia jokinorsuja täällä suomessa on. Leveä perse ja pienet rinnat näillä meidän mongoleilla.

Käypä kattelemassa etelän auringossa tyttöjä niin huomaat saavasi hetkessä paljon laadukasta seuraa sopusuhtaisen vartalon kera.

• se ainoa oikea.

"sillä niin kiukkusia jokinorsuja täällä suomessa on. Leveä perse ja pienet rinnat näillä meidän mongoleilla."

Se oli miehen puhetta. Varsinkin tuo "jokinorsu" oli todella hyvä vertauskuva.

• kokenut vastaavaa

Hei tahdon sanoa sinulle,älä hätäile.Itse löysin aikoinaan(yli 20v.sitten) miehen tansseista hiukan hiprakassa,ihastuin.Sovimme,että tavataan seuraavana päivänä.Olin neitsyt 22v.silloin ja mies 25v.ja myös kokematon.Tämän sain selville vasta 1/2vuoden kuluttua seurustelustamme kun tahdoimme valtavasti rakastella.Olimme sitä ennen vain muutoin tutustuneet toisiimme,ajatuksiin,hyväilleet ja suudelleet.Tuntui todella hyvältä kun toinenkin oli kokematon Meidän rakkaus kesti vain 6vuotta kun en tullut raskaaksi tutkimuksista ym.huolimatta.Hänellä on tätä nykyä 3lasta ja itselläni on 5lasta. Kyllä sinä vielä tapaat naisen jolle voit avautua ja ensimmäinen kerta siinä täytyy olla tunteita toista kohtaan,sillä se on kuitenkin ainutlaatuinen kerta ja jos menettäisit poikuutesi känässä,jonkun prost kanssa luulen,että et pysty enään arvostamaan itseäsi tai et koe vapautusta mielihyvää vaan suuren itseinhon,luulisin.Me olemme erillaisia ja toiset vain ovat enemmän tunne ihmisiä kuin toiset,toiset pystyvät järkeilemään itselleen valinnat ja näin hyväksyy tekonsa.Ole vain kärsivällinen ja odota rakkautta,kaikki ajallaan.Äläkä murehdi siitä mitä sinun kavereillasi on kokemuksia takana tms.sinulla on vielä paljon hyvää edessä,usko vain!

• winona

Darco, olen vasta 17v.tyttö, mutta silti koen yhteiskunnan seksuaalisuuden korostamisen ahdistavaksi.
      Minun ikäiseni neitsyet ovat harvassa ja paineet kasvaa joka päivä.
      En edes haluaisi vielä menettää neitsyyttäni, mutta pelkään päivä päivältä enemmän, että jään sellaiseksi.
      Kuka mies haluaisi kokematonta tyttöä/naista? Voisinhan tuolta nappasta jonkun ja panna, mutta sitä en todellakaan halua.
      pelkää sitä,että en täyttäisi odotuksia sängyssä.Jokaiselle jolle olen sanonut olevani neitsyt on vain nauranut päinnaamaa.
      Onnea sinulle jatkoon, onneksi kaltaisia vielä löytyy.

• mies|81

Kannattaa muistaa, että naisen kokemattomuutta ei pidetä yleensä millään tavalla negatiivisena asiana. Eihän se miehelläkään ole mikään ongelma, paitsi jos haluaa yhdenyön seuraa ja vastapuoli on kokenut. Seurustelusuhdetta ajatellen toisen kokemattomuus on triviaalia. Ikäistesi teinien mielipiteisiin ei kannata suhtautua vakavasti, koska suurin osa pitää yllä jotain naurettavaa roolia kavereiden takia. Itse ainakin huomasin teininä, että todella harva uskaltaa elää rohkeasti omaa elämäänsä. Suurimmalle osalle kaveripiirin painostus on merkittävä ongelma ja johtaa usein vääriin valintoihin ja tekemisiin.

Mielestäni jokainen fiksu ihminen kokee nykymedian seksistä vouhottamisen ainakin jollain tavalla ahdistavana tai epämiellyttävänä. Pidä siis vaan rohkeasti nykyinen ajattelutapasi. Aivan varmasti sinunkin ikäisissä miehissä on laadukkaita yksilöitä, jotka on lisäksi tässä asiassa kanssasi samoilla linjoilla.

• tilasto

Ei se kuule niin harvinaista ole olla 17 v vielä neitsyt, sillä tilastojen mukaan tytöistä ko. iässä vielä yli 1/3 on neitsyitä ja pojista jopa yli puolet. Kavereille toki täytyy esittää jotain ihan muuta.

Lähde: stakesin kouluterveyskysely

• naisista..
        mies|81 kirjoitti:

Kannattaa muistaa, että naisen kokemattomuutta ei pidetä yleensä millään tavalla negatiivisena asiana. Eihän se miehelläkään ole mikään ongelma, paitsi jos haluaa yhdenyön seuraa ja vastapuoli on kokenut. Seurustelusuhdetta ajatellen toisen kokemattomuus on triviaalia. Ikäistesi teinien mielipiteisiin ei kannata suhtautua vakavasti, koska suurin osa pitää yllä jotain naurettavaa roolia kavereiden takia. Itse ainakin huomasin teininä, että todella harva uskaltaa elää rohkeasti omaa elämäänsä. Suurimmalle osalle kaveripiirin painostus on merkittävä ongelma ja johtaa usein vääriin valintoihin ja tekemisiin.

Mielestäni jokainen fiksu ihminen kokee nykymedian seksistä vouhottamisen ainakin jollain tavalla ahdistavana tai epämiellyttävänä. Pidä siis vaan rohkeasti nykyinen ajattelutapasi. Aivan varmasti sinunkin ikäisissä miehissä on laadukkaita yksilöitä, jotka on lisäksi tässä asiassa kanssasi samoilla linjoilla.

sanotaan, että jos on yli 25 ja neitsyt, täytyy olla jollakin tavalla viallinen tai ruma...

• mies|81
        naisista.. kirjoitti:

sanotaan, että jos on yli 25 ja neitsyt, täytyy olla jollakin tavalla viallinen tai ruma...

Se on ihan ihmisestä itsestään kiinni, kuinka paljon antaa painoarvoa idioottien kommenteille. Tietysti ihmisessä on keskiarvoon verrattuna jokin "vika", jos ei pysty tai halua luoda kontakteja vastakkaiseen sukupuoleen nuorena. Kuitenkin, tuo "vika" voi olla jotain harmitonta, kuten ujous, heikko itsetunto tai muuta vastaavaa. Nuo on myös sellaisia asioita, jotka usein katoaa iän myötä. Ulkonäöstäkään ei kannata hirveästi stressata, koska katukuvan perusteella myös tavikset ja vähän erikoisemmankin näköiset ihmiset on löytäneet kumppaneita. :) Sitäpaitsi, omaan ulkonäköön voi myös yleensä vaikuttaa todella paljon.

Oma tilanteeni tietysti voi vaikuttaa siihen miten näen tämän asian. Siitä huolimatta, mielestäni jokainen fiksu ihminen tutustuu ihmiseen yksilönä, eikä rupea vertaamaan ihmisen ominaisuuksia tilastoihin ja vetämään niiden perusteella jotain naurettavia johtopäätöksiä.

• Metti

Hei, älä hätäile! Nykyinen miesystäväni menetti poikuutensa vasta 46 -vuotiaana, minulle. Juuri siksi häntä rakastanikin!!! Hyvää kun kannattaa odottaa! Aina voi teknikkaa kehittää mielikuvin ilman horokyytejä. Pidä itsesi arvossa!

• järkipirkko

...niin anna olla. Mitä suotta pakkopullaa! Aloittaisit muulla tavalla, eikä seksin haulla. Tutustu mielyttävään tyttöön, älä ihmeessä heti mene POIKUUS-jutulla!Seurustele, käy ulkona, tansseissa, lenkillä. Jos tuntuu, että tarvitset enemmän läheisyytta- kYLLÄ SE SIITÄ... Meni mullakin ensitreffeistä 7 kuukautta...ensikokeiluun. Ei maailma siihen kaatunut, lähensi kyllä meitä. Joten- aloita kultuurillisella tasolla ja aikuisen naisen kanssa, yli 20. Ole romanttinen. Tämän päivän tyyli- heti asiaan! ei kelpa KUNNON TYTÖLLE. Mene teatteriin, taidenäyttelyyn.. kulttuuri on naisen mieleen...

• lääk.lis.

Taitaa poika olla homo, hintti. B-porras on Sinua varten.

• isoisä.

Väärin lyhennettysi nimimerkkisi viittaa läkäriin.

Mutta tiedän että kukaan lääkäri ei tuollaista kirjoita,
        näin on tasan tarkkaan.

• hihihihh

hahahahahaahahah hihihihiih

• milla

älä välitä mitä muut sanoo vaan ole ylpeä siitä että et mene massan mukana aina sanomista löytyy vaikka oli aihe mikä tahansa ole ylpeä siitä mikä olet.kyllä se aika on sitten joskus tulee.
      mikä kiire on valmiissa mailmassa.

• mies 38

minullakin on poikuus jäljellä vielä.Enää
      en edes vaivaa asialla päätäni.Elämästä
      voi nauttia muutenkin.

• nainen 38v

Älä nyt vaan missään tapauksessa hutsuihin erehdy!Olin 36v,kun tapasin ihanan miehen, 28v,risteilyllä.Hän yritti kertoa mulle jotain eikä saanut sanotuksi asiaansa.En kiirehtinyt.Vietettiin kiva päivä Tukholmassa ja illalla sitten hänen hytissään mentiin sänkyyn ja sitten hän hiukka säikähtäneenä sanoi sen olleen hänen eka kertansa.Ekana mua ketutti aika sairaasti,mutta sittemmin olen ollut ylpeä siitä että minä olin hänelle se ensimmäinen!Olinhan kuitenkin kahdeksan vuotta häntä vanhempi.Ja kunnioitin häntä todella paljon.Siitä alkoikin meidän pari vuotta kestänyt suhde,vaikka välimatkaa oli n.400km.

• Jari__

20-vuotias ja poikuus tallella, se on ihan ok, kyllä se siitä vielä.. Tosiasiassa varmaan puolella tuon ikäisistä pojista on se vielä tallella..

Mutta tuo 26-vuotias mies se kuulostaa jo vähän pahalta..Paine poikuuden menettämiseen vaan kasvaa koko ajan ja se varmasti näkyy myös iskuyrityksissänne, eli ei tule naista. Voitte sortua vielä katkeruuttaan kännipäissänne typeryyksiin ja käydä raiskaamassa jonkun..

Itselle oli ensimmäinen kanssa vaikea pala mutta sen jälkeen niitä alkoikin tulla kuin liukuhihnalta.. Eli suosittelen kyllä tuossa tapauksessa sitä huorissa käymistä, siinä ei tarvi ottaa mitään paineita tai pelätä mitään kasvojensa menetystä. Peli on vaan saatava auki, sen jälkeen se on helpompaa..( vähän kuin F1-kuskille, ensimmäiseen voiton saaminen tosi vaikeeta, mutta sen jälkeen niitä sitten tulee)

• vai kuinka

Tuota vähän epäilen, siltä osin mitä itse olen kokenut. VAikka baareissa on tullut pyörittyä turhankin usein, ei naiset ole paljoa meikäläiseen päin katselleet. Ja jos menen juttelemaan, vastaanotto on yleensä aika jäätävää. Taitaa poikuus pysyä vielä pitkään...

• Mies30

Mä olin 25, kun poikuus meni tosisuhteessa. Sitä ennen en ollut koskaan murehtinut asiaa, koska miksi pilata elämä seksin takia? Ihan sama vaikka olis vielä tallella, ei se mitenkään maailmaani muuttanut.

Tuolla sinun asenteella on aika paha lähteä naista hakemaan.

"Ensin rakkaus, sitten seksi."

PS. Ja kyllähän "luonto" karsii...

• n28..

Mikä on ongelmasi? Etsi itsellesi kumppani, seurustele, jos hän on arvoisesi asiassa ei ole mitään ongelmaa. Kaikki aikanaan. Ja löytyy niitä kokemattomia naisiakin, ei kaikki ole sitä mitä äänekkäin joukko antaa ymmärtää.

Neitsyys meni mulla 26-vuotiaana, ja mitään ongelmaa ei ole ollut seksin kanssa, ei ennen sitä eikä jälkeen. Kokemattomuus ei ole millään muotoa este tai haitta, jos siis puhutaan aikuisista ihmisistä tasapainoisessa parisuhteessa.

• Darco

Mistäs niitä kumppaneita löytyy? Toistaiseksi tosta puusta ei oo löytynyt..

• Kväy

Njaa... ideaalimaailmassa homma tietysti menisi noin,
        mutta käytäntö ei ole aivan yhtä yksiselitteistä.

Ihmisillä kun on erilaisia seksiviettejä. Joillekin
        se seksi on tärkeä osa parisuhdetta ja heitä voi kyllä
        alkaa turhauttamaan jos toinen vain koheltaa ja sählää.
        Silloinhan pitäisi tietysti opettaa toiselle mistä pitää,
        mutta jotkut eivät vain opi. Kyllä silloin alkaa
        harkitsemaan uutta kumppania, vaikka toinen olisi
        muuten mahdottoman mukava tyyppi.

• se...
        Kväy kirjoitti:

Njaa... ideaalimaailmassa homma tietysti menisi noin,
        mutta käytäntö ei ole aivan yhtä yksiselitteistä.

Ihmisillä kun on erilaisia seksiviettejä. Joillekin
        se seksi on tärkeä osa parisuhdetta ja heitä voi kyllä
        alkaa turhauttamaan jos toinen vain koheltaa ja sählää.
        Silloinhan pitäisi tietysti opettaa toiselle mistä pitää,
        mutta jotkut eivät vain opi. Kyllä silloin alkaa
        harkitsemaan uutta kumppania, vaikka toinen olisi
        muuten mahdottoman mukava tyyppi.

Kokeneisuus siinä auttaisi, jos ei muutenkaan vain opi.

• Saa joka päivä

Sieltä tuntuu saavan joka päivä niin paljon pillua kuin haluat.

Jos sinulla on rima korkeempi, niin valkkaa vähän.

Laita nimimerkiksi vaikka "Neitsyt 26m Kassit täynnä"

• tarkennus

Kieltämättä aika vetoava ilmoitus. Itse tosin muuttaisin tähän muotoon:

"Sieltä tuntuu saavan joka päivä niin paljon pillua kuin haluat.

Jos sinulla on rima korkeempi, niin valkkaa vähän.

Laita nimimerkiksi vaikka "Neitsyt 26cm Kassit täynnä"

• eräs uros

Itselläni alkaa jo kolmosella ikävuodet mutta tilanne on sama. Olin melko pahasti ylipainoinen teini-ikäisestä asti, mistä johtuen itsetunto oli hyvin alhaalla enkä vaivautunut edes yrittämään onneani naismaailmassa.

Viimeisen parin vuoden aikana olen pudottanut nelisenkymmentä kiloa ja alan olla jo hyvin lähellä normaalipainoa. Itsetunto on kasvanut huimasti, kun ei enää tarvitse hävetä ulkoista olemustaan. Voisin jo sen puolesta lähestyäkin naishenkilöä. Tässä vaiheessa ongelmana onkin sitten tuo kokemattomuus itse, eli olisin luultavasti ekalla kerralla osaamaton kuin koulupoika.

Naiselle kokemattomuus paljastuisi viimeistään siinä vaiheessa, eikä välttämättä olisi hänelle mukavaa. Toisaalta aika vahva luottamus pitää olla, että asiasta kertoisi etukäteen. Prostituoidun palvelujen käyttäminen ei ole mieltä ylentävä ajatus, mutta heille sentään "harjoituspartnerina" oleminen kuuluisi kai työnkuvaan.

Nuo 14-vuotiaat jättäisin kyllä rauhaan, kuulostaa pikemminkin ekalta pedofiili- kuin naiskokemukselta. Mutta tsemppiä kuitenkin.

• Jaarle

Turha itkeä, pitää toimia. Jos ei muuten irtoa, niin rahalla ainakin. Se on sitte oma moka, jos ei älyä käyttää maksullisia käyttää, jos ei muutakaan saa. Kannattaisi alkaa elämään.

• Mulkuton

ja poikuus jäljellä, mutta munat poissa.
        Itse masennuin niin pahasti tuossa 38 ikäisenä, että leikkautin itteni eunukikisi. Nyt ei tarvi eikä voi edes miettiä naisia, joten olen löytänyt mielenrauhani vihdoinkin.

• älähitossa
        Mulkuton kirjoitti:

ja poikuus jäljellä, mutta munat poissa.
        Itse masennuin niin pahasti tuossa 38 ikäisenä, että leikkautin itteni eunukikisi. Nyt ei tarvi eikä voi edes miettiä naisia, joten olen löytänyt mielenrauhani vihdoinkin.

Minä olen jo 58 vuotias poika.Odotan peräkammarissa naista saapuvaksi.Kyllä se vielä tulee,ja kun tulee niin....Ei seiso

• rantis 88

pitääkö syödä ittensä niin läskiksi ettei pysty panna. itse olen isomulkkuinen rantaleijona joka toosaa saa silloin ku tekee mieli. 14 vuotiaana ekan kerran naapurin tytön 32 vuotiaan mutsin kanssa. ai että ku oli ihanaa. huh

• PEkka panomies

Ette te ikinä pillua saaa, kyllä sepillun saanti on geeneissä, kovimmat vonkaajat ne pillua saa... tai no ei sitä tarvitse edes vongata, sitä otetaan julmasti. Ja naiset tykkää, kokemusta on.

Mutta, ole sinä ilman pillua, minä vaan panen nuoria typyjä=)

• näin sitä pittää

Elähän hättäile vuan kyllä sitä kerkiää....
        Ei muuta kuin elämänkumppania etsimään.

• seppo
        näin sitä pittää kirjoitti:

Elähän hättäile vuan kyllä sitä kerkiää....
        Ei muuta kuin elämänkumppania etsimään.

hei!olen vanha transu enkä ole kokenut naista!!!

• Lyrjö

Ystävyydestä varmasti naissuhteidenkin olisi hyvä lähteä. Minä en niistä tiedä, mutta näin ihmiset kertovat.

Huvittaa nykyään nuo gallupit, "kuinka pitkään olet ollut ilman!?".

Kaikkialla seksiä tunnutaan pitävän aivan tavalli- sena ajanvietteenä, jota vain harrastetaan niin kuin sulkapalloa.

Joskus villissä nuoruudessani käytin suositeltua taktiikkaa, etsin bileistä vähemmän kauniita tyttöjä, joita yritin sitten "iskeä". Ei heillä- kään ollut mitään kiinnostusta. Onneksi.

Nykyään olen totutellut ajatukseen että elämä voi olla onnellista ja hyvää ilmankin naista.
      En uuvuta itseäni hänen etsimisessään.

Jos ei satu kohdalle niin ehkä se vain on osoitus evoluution toimimisesta.

• Itsekkin kokenut!

Minäkin menetin sen vasta 27-v kun yksi hieman vanhempi nainen vei minut kokonaan ja nyt eletään yhdessä. Minusta ei ole häpeä olla yhden naisen mies.;)

• muija

Elä hurji hih hih

• juuhniih

Onneksi minulla ei ole naishuolia, animetytöt tietokoneruudulla riittävät täysin!

• minäkin1
        juuhniih kirjoitti:

Onneksi minulla ei ole naishuolia, animetytöt tietokoneruudulla riittävät täysin!

No mun ei tartte kun kattoo vaan jotain animekuvii niin tulee 5 sekunnis. Ei tartte ees koskee kahvaan.

• kokemusta on

miten piäsöö poekuuvestaan .eti akka ja ala naija .Jos ei tällä neuvolla piäse on miehessä vika .

• ihmeellistä oo

peli pöheikköön ja nylkyttämään, tunttu ihan samalta ku runkkaisi.

• Tässä tulee totuus

Kyllä se on niin, ettei kukaan täys- tai edes puolijärkinen naisenkuvatus kelpuuta aikuista äijjää joka ei tajua paskan vertaa panemisesta, eroottisista leikeistä puhumattakaan. Täydellinen miehen ei tietenkään tarvitse olla. Mutta normaalit ihmiset aloittavat seksielämänsä viimeistään parinkympin pylvään jälkeen. Ja ovat käyneet sitä ennen treffeillä, kokeneet teiniseurusteluja jne. Katso vaikka tilastoja, olet epänormaali. Sinussa on jokin suuri vika, joka estää täydellisesti naisen saannin.

• ruikkari

Mä menetin poikuuteni 28v ja sitten olinkin 13v naimisissa saman kaa. Mutta varsinaisesti seksielämä aukesi vasta eron jälkeen 45v:iaana kun tapasin sen oikean..

On se jännää;
      -Ensin luule poikana että kun kasvaa mieheksi niin saa seksiä aina ja joka suuntaan.
      - Aikuisena huomaakin että seksi vaatii kahta ja ja se onkin kortilla ja saanti on kiinni lähinnä siitä toisesta eikä miehuudesta.
      - sitten huomaa että seksi onkin vain lasten tekoa varten.
      - lasten teon jäkeen seksi on vain satunnaista hellyyttä ja yhteistunnon nostoa.
      - kunnes sitten eroaa siitä ikuisesta pihtarista ja saa uuden 'kaikenkokeneen' viehättävän leidin jonka kanssa saa harrastaa seksiä vain nautinnon vuoksi aina kun tulee mieli ilman sen kummempia taka-ajatuksia. Huomaa että silloin se sekielämä vasta alkaa..

• Tuntematon sotilas

Poikani ! Hoida velvollisuutesi. Ota suomalainen nainen. Hän odottaa sinua.

Me emme taistelleet sen takia, että sinä kyhjötät huoneessasi ja mariset. Me kokemattomat näimme taisteluhaudassa haaveunia naisista. Meillä kaikilla oli suunitelmia.

Pilli soi. Nousemme ylös ja katsomme kuolemaa silmiin. Lunastimme sinulle tulevaisuuden. Toimi !

Ensi vuoden itsenäisyyspäivänä tulet kultasi kanssa meidän muistomerkille. Sytytät kynttilän, otat hatun pois päästä ja otat naisesi kädestä kiinni. Kuuntelette puiden huminaa. Huomaat pienen kyyneleen paaden reunalla.

• kukkanen

Matkaa vaikkapa Amsterdamiin, syö esso ja pokaa joku muija! Ei pitäisi olla ongelma. En tietenkään suostittele käyttämään huumausaineita mutta tässä olisi jonkunlainen apu ainakin.. Vielä pari saatesanaa, essoihin et voi jäädä fyysisesti koukkuun jo senkin takia, että yhden käyttökerran jälkeen ne eivät toimi kunnolla pitkään aikaan.. lisää infoa: http://matka.ath.cx/paihdeinfoa/mdma.txt

Jengi vetää tästä tietysti herneet nenään mutta kyllä jokaisella aikuisella järkevällä ihmisellä pitäisi olla oikeus tähän..

• viedä poikuutesi

Olen blondi, sellainen makoisa 44v ja pidän tuollaisista halukkaista namupaloista, laitapa joku yhteystieto niin laitetaan asia pois päiväjärjestytyksestä, pidetään muutaman päivän ihana sessio jonka jälkeen ei tarvitse epäröidä muitten naisten kanssa. Jos muillakin on samoja ongelmia , yhteystietoja vaan. Nautitaan eikä pelosta tietoakaan ;)

• bömbbö

sulla on aika pienet ongelmat, tietenki sitä ymmärtää jos ei ole saanu pimppaa 26 ikävuoteen mennessä... kyllä se ihana nainen sulle tulee vastaan kunhan et mieti koko poikuuttas... kato kaikki tulee kun salama kirkkaalta taivaalta. tuntuu että sun elämäs on menny siinä kun sä olet miettinyt millanen sen naisen pitäis olla tms. joten jätä kaikki tommoset ja mene sitten vaikka sinne ilotaloon jos haluat siitä mahdollisimman nopeasti eroon, tai onhan niitä sellasiakin naisia jotka vaan haluavat seksiseuraa... joten... kukaan ei voi sua täs asias auttaaa sun on itte tehtävä jotain asialle.

• jo kauan

jos sä mämmäri et muualta osaa vittua etsiä niin
      täältä et saa kuin etäkiksautuksia! sammuta se tieto
      kone ja mee pihalle niin huomaat ettei tänäkään kesänä tullut lehti puuhun??? vittu on vittu vaikka voissa paistais, kun sitä oikein kunnolla
      saa tuntuu kuin varpaan kynnet irtois!!!!

• kiitollinen

Olin 19v pojankoltiainen kun tarjoutui ensimmäinen tilaisuus päästä poikuudestani ensimmäisen kerran 40-kymppisen rouvan kanssa.
      Peräännyin tuolloin sanan mukaisesti vaatteet kainalossa karkkuun juosten,juuri kun olisi pitänyt käydä asiaan.Tällä ensimmäisellä kertaa asia olisi tullut varmasti hoidettuakin,varsinkin kun tuo mukava rouvasihminen oli arvatenkin varsin tietoinen poikuudestani.Poikuudestani ei tällöin olisi tullut koskaan minulle mitään ongelmaa jos en olisi juossut karkuun tuolloin.
      No tehty mikä tehty ja loppujen lopuksi kaiketi viisas päätös.
      Meni vuosia ja poikuudesta yhdistettynä ujouteeni tuli sitten ongelma.
      Päätin lähteä tavalliselle tielle ja mennä maksullisiin.
      Tämäkään kerta ei tuonut muutosta ongelmaan,sillä en pystynyt mihinkään tämän täysin tuntemattoman naisen seurassa,vaikka hän olikin ihan ystävällinen.Peräännyin siis tälläkin kertaa.Olisin saanut jopa rahat takaisin,mutta kieltäydyin koska hävetti niin hemmetisti.

Meni taas vuosi pari ja olin sitten kerran kaverini luona käymässä.Kaverinvaimon vanhempisisko oli myös käymässä siellä ja tarvitsi kyydin kotiin.Suostuin ja viedessäni häntä kotiin tämä pyysi minut luokseen ilta-kahville.Menin ja niin siinä kävi,että jäin sinne koko yöksi.Menetin poikuuteni siis lopulta tämän puolitutun turvallisen naisen seurassa,naisen jonka kanssa oli helppo tulla juttuun muutenkin ja jolle kokemattomuuteni ei ollut este.

Meistä ei koskaan tullut mitään paria,emmekä tavanneet samoissa merkeissä sen jälkeen,eikä seikkailustamme tiedä kukaan muu.Tai no voi olla että kaverinvaimo tietää jotakin,koska siskokset varmasti puhuvat keskenään ja tämä on joskus kyllä vihjannut jotakin.

Jotenkin luulen,että tämä sisko aavisti tilanteeni ja teki kaiken vain auttaakseen.Joka tapauksessa hän päästi minut pulasta 27-vuotiaana ja olen ikuisesti hänelle kiitollinen siitä.

• oppilas

Jos haluan oppia autollajoa, menen autokouluun.
      Jos haluan oppia tanssia, menen tanssikurssille.
      Jos haluan oppia seksiä, menen ?????

Haloo !!! Kuuleeko opetusminesteriö. Täällä oppilaat. Tehkää jotain.

• pentti kuusamosta

Ja muista tämä, jos naista ei ole tarjolla, voit aina turvatua mieheen. Mä autan sua poika mielelläni tällasissa pulmissa. Vapautan sut kaikista paineista...

• heebo83975

täs on sule hyvä neuvo, iske joku mimmi baarista, vaikka sellane vanhempi kokenut kotka jolla on lapsia ja joka pitä kaikista miehistä ja viet sen su luoo. sit juotat sen täyteen ja ku se on kännis niin sitte vähän painat sitä sun sängys. se ei valita varmaan sulle olleskaan kun saa ilmasta viinaa. voit säki ottaa pienet huikat niin ei sitte ala hermostuttaa ja paikat toimii sillai hyvin kun ei tartte keskittyä nii tarkkaan seksiin. Se on tarkotuso lla hauska juttu!!!!!!!! Mun mielstä sä ajattelet liian tarkkaan näitä jutskii sillai et se jo tekee kaikesta vaikeeta tai jotain mulla ainaki nyt särkee jo päätä. heippa.

• M24 ja neitsyys tallella

Olen 24-vuotias mies, ja poikuus tallella. Syy on se, että olen ihastunut vääriin "naisiin" vuosien varrella. Ei niistä olisi ollut seurusteluun. Asian valoisana puolena olen oppinut varomaan kusettajia, ja siitä olen suhteellisen pienet oppirahat maksanut.
      Se, että haukut lapsia, kertoo heikosta itsetunnosta. Tämä selittäisikin paljon sinun tapauksessa. Seksi ei kuulu 14- eikä 16-vuotiaille tytöille.
      Annetaan naisten panna villisti ympärilleen vaan. Se häiritsee myöhemmin seurustelua. Odotetaan me sitä kunnollista, tasapainoista, elämänmyönteistä, rikostaustatonta, raha-asiat hoitavansa elämämme naista.

• per lars

"Se, että haukut lapsia, kertoo heikosta itsetunnosta."

No mun mielestä se että oot kolmasosan elämästäs eläneenä yhä vailla ainuttakaan aktiin johtanutta ihmissuhdetta kertoo ton asian aika helvetin paljon paremmin kun joku lapsiin suhtautuminen.

Voin vaan toivoa että sulla menee muilla elämän osa-alueilla menestyksekkäämmin ja että oot mielenlaadultasi sellainen ihminen joka pystyy puskemaan elämässä eteenpäin ilman pakottavaa tarvetta ihmissuhteen koossapitävään voimaan. mutta tuskinpa olet, tai et varmaan kirjottelis tänne näissä merkeissä. elämään pitäis saada virtaa vaan jotain muuta kautta, älä tosin kysy mistä ku ei oo hajuakaan.

ps. ei oo mitään vittuilua, ite 24-v ja totaalisen ulkona koko ikäni kaikesta seurustelusta, sekstailusta ym.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      202
      4188
    2. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      145
      3766
    3. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      70
      3087
    4. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      43
      1569
    5. Ikävä sinua mies

Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i
      Ikävä
      19
      1368
    6. Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta

Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk
      Maailman menoa
      27
      1331
    7. Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa

Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58
      Parkano
      32
      1327
    8. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      22
      1314
    9. Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas

Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt
      Sinkut
      115
      1108
    10. Martina haluaa Marbellaan

Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      1043
    Aihe